Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä iässä kampaajalla käynti lakkasi olemasta sinulle iso juttu?

Vierailija
22.12.2022 |

?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nyt isolla jutulla tarkoitetaan...?   Mutta lopetin näköjään kampaajalla käymisen 59-vuotiaana. En nyt sano, ette lopullisesti, mutta tällä hetkellä tuntuu, etten tarvitse kampaajaa mihinkään.

En mennyt koronan takia kampaajalle, ja huomasin selviävänä mainiosti ilmankin.

Vierailija
2/21 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole koskaan ollut iso juttu. Yleensä ennen jotain juhlia olen käynyt eli kerran tai kaksi vuodessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi edelleen iso juttu, jos vain onnistuisin löytämään hyvän kampaajan.

Vierailija
4/21 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään iässä. 70-v lopetin kaikenlaisen meikkaamisen joten saa hiuksissa sentään olla hyvä leikkaus. Paksut korvien alapuolelle olevat hiukset. Kerran kuukaudessa käyn kampaajalla.

Vierailija
5/21 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ole käynyt elämäni aikana kun ehkä neljä kertaa kampaajalla, joista pari kertaa alakoululaisena, kerran lukiossa ja yhden kerran yliopiston jälkeen.

Osaan ihan itsekin leikata hiukseni vinoon ja värjätä ne tarvittaessa, miksi maksaisin siitä jollekin 200+ euroa?

Vierailija
6/21 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi kampaajalla käyminen olisi iso juttu? Olen itse käynyt kampaajalla viimeksi joskus vuonna 2012, kun leikkautin rastat pois.

Vierailija
7/21 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn parin kuukauden välein, koska hiukseni ovat kauhean näköiset, jos niitä ei leikata säännöllisesti. Kampaajalla käynti ei ole mikään tapahtuma, vaan osa huoliteltua ulkoasua. N60+

Vierailija
8/21 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitä tarkoitat tuolla isolla jutulla. Itse käyn parin kk välein, otan työkoneen mukaan ja teen hommia samalla. 

Vierailija
9/21 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo ikinä ollu mikään iso juttu. Lähinnä pakollinen paha, että saa kuontalon pidettyä edes semi siistinä (leikkautan mielummin ammattilaisella kuin annan kenenkään Fiskarseilla klipsiä).

Vierailija
10/21 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt kampaajalla lapsesta asti, eikä se ole koskaan ollut iso juttu. 

Vierailija
11/21 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole iso juttu. Leikkautan huonot latvat pois 2krt vuodessa.

Vierailija
12/21 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mitä tarkoitat tuolla isolla jutulla. Itse käyn parin kk välein, otan työkoneen mukaan ja teen hommia samalla. 

No itse nuorena suunnittelin kovasti, millaista kampausta pyydän kampaajalta, ja kampaajan jälkeen oli aina hieno olo. Ap

Vierailija
13/21 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 7-vuotiaana. Sitä ennen se oli minulle "iso juttu", koska jostakin syystä minä pelkäsin kampaajalla, kun äitini kävi siellä ja piileskelin jossakin eteisessä.

Vierailija
14/21 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan se jokin juttu joskus 80-luvulla. Käytiin muka huippikampaamoissa ja tukkaa kynnittiin ja värjättiin milloin mitenkin. Mutta enpä teinivuosieni jälkeen ole kokenut, että kampaamossa käynti olisi jotain erityistä. Nykyään leikkaan hiukseni itse.

Vierailija
15/21 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin monta kertaa pettynyt kampaamossa käyntiin, että enää se ei ole millään lailla iso juttu.

Vierailija
16/21 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronasulkujen aikana, satuin olemaan 38.

17/21 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 27-vuotiaana.

Vierailija
18/21 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

27v tajusin, että leikkaan itse vähintään yhtä hyvin.

Vierailija
19/21 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen kun rahaa alkoi olla jatkuvasti ylimääräistä.  Se ei enää ollut iso sijoitus. Jouduin tosin käymään köyhänä opiskelijanakin kampaajalla jatkuvasti, sillä latvat kuivuivat hampuiksi. Kukaan ei kertonut, että hamputtuminen poistuu, kunhan lopettaa silikoni- ja sulfaattituotteiden käytön hiuksissa. Nyt on varaa, mutta latvat oikein hyvässä kunnossa.

Vierailija
20/21 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole ollut kuin lompakolle iso juttu. Nykyään onneksi pienempi, koska on tasapitkät hiukset, enkä ole ottanut enää edes raitoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän