Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen harrastus kahdestaan toisen naisen kanssa

Vierailija
14.05.2025 |

Mieheni harrastaa musiikkia, soittamista ja nyt suunnittelee, että alkaisi treenaamaan kahdestaan työkaverinaisen kanssa, joka harrastaa laulua. Eli perustaisivat kahdestaan jonkinlaisen duon.

Olenko ihan hassu, kun minusta tuo ei tunnu kivalta idealta? Joku isompi harrastusporukka, jossa olisi naisia ja miehiä olisi kyllä ok, mutta en oikein pidä ajatuksesta, että harrastavat vain kahdestaan. Eikä vapaa-aikaa muutenkaan ole kaiken arjen pyörityksen keskellä liikaa, joten minusta tuo kahdenkeskinen harrastuksensa ei nyt ole se, mihin haluaisin perheemme aikaa käytettävän. 

Kommentit (1331)

Vierailija
461/1331 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin ketjussa käy ilmi, että ihmiset ajattelevat koko ajan vaan seksiä. Seksiäseksiäseksiä. Meitä on sellaisiakin, joilla asia ei ole koko ajan mielessä. Osaamme suhtautua toiseen sukupuoleen muutenkin kuin mahdollisena petikaverina.

Arvaan että olet nainen. Tervetuloa oikeaan maailmaan.

Miehet todellakin arvioivat kaikkia naisia sen perusteella, että voisivatko panna heitä vai ei. Ehkä 90 v miehet eivät enää jatkuvasti mieti sellaista, vaikka osa yhä silloinkin.

Tämä on kyllä loukkaus omia miespuolisia ystäviäni kohtaan.

Onko heillä paljonkin epäviehättäviä naiskavereita?

Vierailija
462/1331 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mies on jo kiinnostunut tuosta naisesta. Ollut jo jonkin aikaa. Ei ukko muuten saisi tuollaista ideaa päähänsä. Itse valmistautuisin tilanteessasi henkisesti ja taloudellisesti ikäviin asioihin, joita on tulossa.

Amen. Normaalit miehet harrastaa miesporukassa, tai sekaporukassa, mutta kahden kesken työkaverinaisen kanssa harrastaminen ei ole mitenkään tavanomaista. Tunnen paljon miehiä, eikä KUKAAN tee tuollaista. 

Ai. MINÄ teen eikä siihen ole ikinä sisältynyt mitään seksuaalisia viritelmiä. En minä näe ystäviä miehinä ja naisina vaan ihmisinä. Toki valtaosa ihmisistä nyt on tässäkin asiassa lapsen tasolla ja viettiensä vietävissä, kuten nyt esimerkiksi SINÄ.

Minä taas olen monet kerrat elämässäni yrittänyt olla

Ei ole naisen kanssa platoniseen ystävyyteen tähtääviä heteromiehiä, on vain heitä jotka eivät VIELÄ ole tehneet siirtoaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/1331 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lauluharrastajana ymmärrän kyllä tuon että duon perustaminen voi tuntua ihanalta ajatukselta, eikä ehdokkaita duon osapuoliksi ole välttämättä liikaa. 

Toisaaalta kaveripiirissä oli kyllä just vastikään täsmälleen otsikon kuvaama tapaus (eri harrastus), joka sitten päättyi just niinkuin ap pelkäsikin. 

Oliko toisella aluksi niska/hartianseutu kipeänä ja luonnollisesti harrastuskaveri tarjoutui hieman hieromaan sitä, tuntui sitten niiiin hyvältä?

Klassikko!! 😂 

Kyllähän nyt kaveri voi hieroa kun se on vain pelkkä kaveri!

Vierailija
464/1331 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä heidät harrastamaan omaan kotiisi ja pyydä miestä ottamaan vaimonsa mukaan. Varmasti löytäisitte kivan yhteisen harrastuksen. 

Vierailija
465/1331 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No so? Ymmärrän ap:ta, MUTTA jos se mies haluaa jossain vaiheessa lähtä niin mitäs sitten? 

Miksi pitäis olla kaukaa viisas tms?

Jos toinen haluaa häippästä, niin antakoo mennä. Parempi niin?

Vierailija
466/1331 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairaalloinen mustasukkaisuus tuhoaa liiton kuin liiton tai sen kohteena olevan osapuolen mielenterveyden ja elämän. Parasta että alat tosiaan valmistella sitä eroa heti kuten yllä neuvottiin ja sitten yksinkertaisesti pakkaat kamasi ja päästät miehen vapaaksi.

Yllättäen miehen mielestä on sairaalloista mustasukkaisuutta kun mies vähän menee vikittelemään muita naisia 

Exactly. Ja jos pettämistä ei tapahdu niin sitten ei tapahdu. Ei haittaa mitään, että ap:lla on silti plan B valmiina.

Ap:n tapauksessa lienee tärkeämpää että ap:n miehellä on se plan B valmiina. Tuo liitto ei tule monivuotinen olemaan.

Vierailija
467/1331 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies harrastaa miehen kanssa kaksi kertaa viikossa. Vuosikausia huhuja liikkunut.

Vierailija
468/1331 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Aamen. Olen itse naispuolinen laulaja ja vieläpä tykkään tehdä metallimusaa. Mistäköhän mä löytäisin täysin naiskokoonpanon soittajia... metallipiireistä... "

Siis onko sulla metalliduo? Yks kitaramies ja solisti?

Haluan nähdä tämän metalliduon livekeikan.

Onko siinä soittajalla rumpu selässä ja kitara kädessä, näppäillen välistä pikaisesti kosketinsoittimia?

Vierailija
469/1331 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoliitossa oleva mies ja nainen eivät siis voi tavata kaksistaan, vaan tarvitaan vähintään esiliina. Ollaanko nyt 1800-luvulla?

Vierailija
470/1331 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut pelastus tilanteessa ois, että se nainen olis lesbo. Muuten alkaa harjoituksissa perke..linen ryskytys. Välillä toki instrumenttia huolletaan ja ääntä availlaan, ja sitte taas kirnu käyntiin.

Vierailija
471/1331 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Aamen. Olen itse naispuolinen laulaja ja vieläpä tykkään tehdä metallimusaa. Mistäköhän mä löytäisin täysin naiskokoonpanon soittajia... metallipiireistä... "

Siis onko sulla metalliduo? Yks kitaramies ja solisti?

Haluan nähdä tämän metalliduon livekeikan.

Onko siinä soittajalla rumpu selässä ja kitara kädessä, näppäillen välistä pikaisesti kosketinsoittimia?

Ihan vaan yhtenä esimerkkinä, Netta Skog vetää koko metallibändin keikan yhden naisen ja haitarin voimalla. Ihmeellistä on nykytekniikka. 

Vierailija
472/1331 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin ketjussa käy ilmi, että ihmiset ajattelevat koko ajan vaan seksiä. Seksiäseksiäseksiä. Meitä on sellaisiakin, joilla asia ei ole koko ajan mielessä. Osaamme suhtautua toiseen sukupuoleen muutenkin kuin mahdollisena petikaverina.

Arvaan että olet nainen. Tervetuloa oikeaan maailmaan.

Miehet todellakin arvioivat kaikkia naisia sen perusteella, että voisivatko panna heitä vai ei. Ehkä 90 v miehet eivät enää jatkuvasti mieti sellaista, vaikka osa yhä silloinkin.

Tämä on kyllä loukkaus omia miespuolisia ystäviäni kohtaan.

Onko heillä paljonkin epäviehättäviä naiskavereita?

Miespuolisilla ystävilläni ei ole madon älykkyysosamäärää, vaikka av-palstan mukaan kaikilla miehillä on.

Vierailija
473/1331 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairaalloinen mustasukkaisuus tuhoaa liiton kuin liiton tai sen kohteena olevan osapuolen mielenterveyden ja elämän. Parasta että alat tosiaan valmistella sitä eroa heti kuten yllä neuvottiin ja sitten yksinkertaisesti pakkaat kamasi ja päästät miehen vapaaksi.

Yllättäen miehen mielestä on sairaalloista mustasukkaisuutta kun mies vähän menee vikittelemään muita naisia 

Exactly. Ja jos pettämistä ei tapahdu niin sitten ei tapahdu. Ei haittaa mitään, että ap:lla on silti plan B valmiina.

Ap:n tapauksessa lienee tärkeämpää että ap:n miehellä on se plan B valmiina. Tuo liitto ei tule monivuotinen olemaan.

Juuri näin. Nainen on jo päättänyt lopputuloksen ja siihen päädytään miehen tekemisistä riippumatta. Ei ole avioliittoa ilman luottamusta ja kunnioitusta, ainakaan kovin pitkään. Tarpeeksi alistettuna ja perusteetta syytettynä mies saa tarpeekseen ja joko lähtee tai antaa vitutuksissaan lopulta perusteet syytöksille. 

Vierailija
474/1331 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap jo puhunut aivoituksistaan miehelleen? Epäilen että mies pöyristyy, suuttuu ja alkaa ihmetellä vaimon mustasukkaisuutta ja kyseenalaistaa suhdetta muutenkin.

Vierailija
475/1331 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkitealismi perustuu havaintoihin ja todisteisiin. Harhainen pelko siitä että mikä tahansa valvomaton kanssakäyminen vieraan naisen kanssa on aina suora pyrkimys vääjäämättömään pettämisskenaarioon on oppikirjaesimerkki sairaalloisesta mustasukkaisuudesta.

Kyllä ja monella naisella on havaintoja koko elämänsä ajalta siitä, miten kaikki miehet vonkaavat ja "me ollaan vaan ka

Ei. Monella naisella on monia havaintoja mutta yhdelläkään ei ole tosiasiallista havaintoa siitä että _kaikki_ miehet vonkaavat vaan jos näin kokee, se on harha. Moni nainen ei myöskään ole sama kuin _kaikki_naiset. Moni ei ole ikinä tullut vongatuksi tai kohdannut vonkaavaa pettäjävarattua. Sinun ja muiden vainoharhaisten sepostukset perustuvat ankaran vääristeleviin yleistyksiin pienten otosten harhaisesta tulkinnasta, vähemmistössä olevien yksittäistapausten yleistämiseen sekä karkeisiin ennakkoluuloihin ja stereotypioihin. Ette näe maailmaa kuten se on vaan irvokkaana vääristyneenä karikatyyrina, itse luotuna dystopiana. Te elätte kollektiivisessa harhassa, jossa toinen toisillenne hokien kaikkien miesten ainaisesta petturuudesta vahvistette uskomustanne ja se vääristää koko maailmankuvanne ja kaikki havaintonne koska sovitette ne selitysmalliin joka on jo dogman asemassa. En tiedä luoko sairas maailmankuva sairaita mieliänne vai päin vastoin mutta sairasta ajattelunne joka tapauksessa on. Irti todellisuudesta. Ja kyllä, on pettäjiä, sitä ei kukaan kiistä.

Vierailija
476/1331 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en näe tässä vielä varmaa pettämiskuviota. Ymmärrän kyllä miestäkin. Jos on kovin musiikkimiehiä ja se on hänelle tärkeä asia, niin uskon että tuo harrastuskaveri olisi kuka tahansa töistä, joka osaa laulaa tai soittaa tms. 

Mutta onhan tuossa riskinsä. Kun ollaan töissä päivä tekemisissä ja sitten vielä vapaa-ajalla. 

Tästäkin nyt olisi järkevää keskustella siellä kotona miehen kanssa. Tuot huolesi esiin arvostavasti ja normaalin keskustelun kautta, ilman syyllistämistä tms. Kyllä miehenkin pitäisi se ymmärtää. Jos hermostuu ja puolustautuu heti, niin sitten on todennäköisesti aihetta olla huolissaan. 

Vierailija
477/1331 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä nyt tätä kommenttia. Pitääkö siis kaikki harrastukset harrastaa yhdessä, kun ollaan suhteessa ja perhe? En kyllä pätk

Pyörälenkille yksin. Ei oleskelemaan ja aktiivisesti vuorovaikuttamaan toisen naisen kanssa yksityiseen tilaan.

Yksin? Siis valvomatta? Oletko hullu?

Etkö tajua että siellä kaduilla ja maanteillä vilisee toisia pyöräileviä hulluja. Pyöräilijät tuppaavat kertymään peesausjonoon. Oletko koskaan veivannut pidempää matkaa kippurasarvella ajavan pyöräilijänaisen peesissä? Tiedätkö mikä täyttää valtaosan näkymästä? Ei liikenne, ei maisema, eikä kotona odottavan paplaripäisen mursun mielikuvat.

Kas kun et kehota ryhtymään uima-altaiden puhdistajaksi varakkaiden omakotialueille.

Vierailija
478/1331 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättäen sairaalloisen mustasukkaisuuden puolustaja vetoaa sairaalloisen harhaiseen kuvitelmaan.

Toki eronneena voi tehdä mitä haluaa. Jos koke että puoliso on sairaalloisen mustasukkainen niin kyllähän siinä täytyy alkaa miettimään omaakin terveyttä ja hyvinvointia. Eli kannattaisiko erota?

Niinhän minä juuri kehotinkin. 

Vierailija
479/1331 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmisen täytyy saada harrastaa. Ihme kyttäämistä. Ap on ilmeisen epävarma.

Vierailija
480/1331 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen määrittää parisuhteen rajat omalla kohdallaan. 

Jos minun kumppani haluaa harrastaa/viettää vapaa aikaa toisen naisen kanssa hän ei ole enää minun kumppani.

Ihminen joka rakastaa sinua kunnioittaa sinun rajojasi, eikä loukkaa niitä missään tilanteessa.

Niinhän se menee. 

Vastavuoroisesti sillä toisellakin on rajansa joita ei saa loukata. Esimerkiksi harrastusten tai ystävyyssuhteiden kieltäminen vain epäluuloisuuden vuoksi on jo aika moista rajattomuutta ja kontrollia, mitä moni ei kumppaniltaan sietäisi eli sellaista vaativa ei sitten enää ehkä ole pitkään kumppani.

Niin, kuten sulle jo sataan kertaan sanottiin, jokainen vetää omat rajansa itse. Voitko nyt lopettaa vänkäämisen, tuo jatkuva semanttinen floodaus ei kiinnosta kuin itseäsi.

Puhut sekavia. Olen kirjoittanut alle viisi viestiä ennen tuota ja saanut niihin alle viisi vastausta. En floodaa enkä ole saanut sataa vastausta. En vänkää. En vetoa semantiikkaan.

Pointtini oli, että rajojen asettaminen on parisuhteessa kahden kauppa. Molempien on kunnioitettava toisen rajoja. Muuten homma ei toimi. Nyt ap ei näytä kunnioittavan miehensä rajoja ja hysteerikot ketjussa yllyttävät häntä pirttihirmuilemaan ankarammin. Sitä ei voi täyspäinen mies tai nainen ymmärtää eikä hyväksyä. Mikä tämän lehmälauman kilpa-ammunnan tarkoitus on muu kuin toisten elämän tahallinen sabotointi yllyttämilä mielipuolisuuteen? Oletteko vitipäitä kaikki vai vaan jotain lesbogitaattoreita? Vai onko tää vaan simppeliä joukkohurmosta siten kuin se 2020-luvun anonyymipalstoilla ilmenee? Eli ehkä kaksi kahelia agitoimassa ja provosoimassa ja hyväuskoiset hölmöt tempautuu mukaan. Tässä koko ketjussa ole järjen hiventä.