Miehen harrastus kahdestaan toisen naisen kanssa
Mieheni harrastaa musiikkia, soittamista ja nyt suunnittelee, että alkaisi treenaamaan kahdestaan työkaverinaisen kanssa, joka harrastaa laulua. Eli perustaisivat kahdestaan jonkinlaisen duon.
Olenko ihan hassu, kun minusta tuo ei tunnu kivalta idealta? Joku isompi harrastusporukka, jossa olisi naisia ja miehiä olisi kyllä ok, mutta en oikein pidä ajatuksesta, että harrastavat vain kahdestaan. Eikä vapaa-aikaa muutenkaan ole kaiken arjen pyörityksen keskellä liikaa, joten minusta tuo kahdenkeskinen harrastuksensa ei nyt ole se, mihin haluaisin perheemme aikaa käytettävän.
Kommentit (1331)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja. Meillä tilanne on "toisin päin". Minä naisena käyn työkaverin (miehen) soitto-opetuksessa ja Hui, aivan kahdestaan. Eikä me mitään olla touhuttu. Eikä touhuta. Mies on myös varattu.
Mutta hertileijaa, tiedän myös sen, että hän pitää minua viehättävänä, mutta siltikään meillä ei ole mitään koskaan ollut. Pientä hauskaa flirttiä, eikä se maailmaa kaada. Minun mieheni on ihanampi ja tiedän miehen pitävän omaa naistaan ihanampana. Teistä kukaan ei voi sulkea omia tai toisen silmiä, eikä saada toista olemaan pettämättä, jos hän itse haluaa sen tehdä. Viehättäväksi voi myös tuntea muita ihmisiä, eikä siihenkään kenenkään maailma pitäisi kaatua, jos ihminen tietää omat ja toisen rajat ja kunnioittaa niitä.
Sinulla on torjunta päällä miehen aikeiden suhteen ja taidat nauttia tuosta pienestä henkisestä pettämisestä. Et varma
Minun mieheni on flirtti ja ihastuvaa sorttia. Ja häneen ihastutaan usein. Ei syö Minun itsetuntoa se, että häntä pidetään viehättävänä ja hän pitää toisia viehättävänä. Ja tietenkin tuntuu hyvältä olla haluttava myös muiden silmissä. Se joka muuta väittää, valehtelee. Toinen vaihtoehto on se, että oman seksuaalisuuden on haudannut niin syvälle, ettei enää näe sitä. Pus. Harmi, että sinua asia harmittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö täällä tosiaankaan juuri kellään ole kavereita jotka ovat vastakkaista sukupuolta? Ja sitten ainoa asia mitä vastakkaisen sukupuolen kanssa voisi ajatella tekevänsä on seksi? No kaipa mun kaveripiiri on sitten vaan outo kun ei tuo teidän totuus päde.
On. Ne jotka ovat olleet kavereita jo vuosikymmeniä. Tosiaankaan ei kumpikaan ala kaveeraamaan uusien tuttavuuksien kanssa, elleivät ole samaa sukupuolta.
Onhan ne vanhatkin kaverit joskus olleet uusia. Ja vanhoja kavereita aina välillä menettää, yhteydenpito hiipuu ja iän myötä heitä alkaa myös kuolla. Ankea ajatus, että sitten pitäisi olla ilman kavereita tai että jossain elämän vaiheessa pitäisi alkaa rajoittaa uusien kavereiden löytämistä sukupuolen perusteella! Miksi ihmeessä pitäisi, jos ei niistä entisistäkään kavereista ole ollut mitään ongelmaa?
Vierailija kirjoitti:
Tunnen paljon ihmisiä, jotka harrastavat laulamista.
Jokainen näistä tekee sitä a. yksin b. laulun opettajan kanssa c. bändin / tai jonkun vastaavan ryhmän kanssa.
Mutta jos joku haluaa alkaa kahdestaan lauleskelmaan duettoja, työpaikan hoikan nuorettaren kanssa, niin sellaista en....ööh tai siis olen nähnyt, mutta se laulaminen on silloin ollut sivuseikka ja siinä on ikään kuin harrastettu ihan muuta.
Miksi oletus on, että laulava nainen on automaattisesti hoikka ja nuori?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun vaimoni harrastaa vaellusta ja käy myös toisinaan vaeltamassa miespuolisen työkaverinsa kanssa. Pitääkö olla huolissaan?
Ei tietenkään. Olet epäluuloinen psyko, jos epäilet jotain.
Ja pallo heitetty kuulijalle. Lakkaas nyt nuuskimasta, ei kuulu sinulle! Mitä tiellä tapahtuu, se tielle jää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehestä voi tulla pikku hiljaa tämän toisen naisen luottokaveri: nainen nopeasti saattaa ehdotella että siirretään treenit lauantai-iltaan, tai kohta puolin jo ehdottelevat toisilleen konsertteihin menoa yhdessä. Sitten kun alkaa salailu ja sinun seurasta liukuminen pois niin jotain tyttöystävä-kuviota on menossa: selvitä siinä sitten onko se nainen miehellesi kaverityttö vai tyttökaveri. Salailu eli ei kerrota kaikkea avoimesti. Meen konserttiin, saa sinne tulla ketä tahansa, kun kysyt kenen kans menet, ehkä niin sinulle sanotaan.
Ei kukaan nainen harrastaisi mitään kahden kesken varatun miehen kanssa, ellei olisi itse kiinnostunut miehestä.
Itse olen harrastanut ja ollaan jopa törmätty humalassa toisiimme monta kertaa, eikä ole tähän päivään asti vieläkään kumpikaan heittänyt mitään flirtin tapaistakaan, ei varattuina eikä kummankaan ollessa yhtä aikaa sinkkuja. Ajatella, että syy harrastukseen olikin harrastuksessa itsessään! Sellaisesta eivät palstalla kaikki olekaan kuulleet, jos ainut oma harrastus on tänne kirjoittelu ja kumppanin kyttäys.
Miten niin mies ei saisi viettämään täysin vapaasti toteuttaa? Ei hän ole missään vankilassa. Saa vallan hyvin, minä en vain sitten ole vierellä. Jos tämä on ongelma, suhde on loppu. Täällä on kyllä monia suhteessa traumatisoituneita.
"Minun mieheni on flirtti ja ihastuvaa sorttia. Ja häneen ihastutaan usein. Ei syö Minun itsetuntoa se, että häntä pidetään viehättävänä ja hän pitää toisia viehättävänä. Ja tietenkin tuntuu hyvältä olla haluttava myös muiden silmissä. Se joka muuta väittää, valehtelee. Toinen vaihtoehto on se, että oman seksuaalisuuden on haudannut niin syvälle, ettei enää näe sitä. Pus. Harmi, että sinua asia harmittaa. "
Kommentoit useammalle, joita epäilyttävät motiivisi. Ovatko puolisonne tietoisia tästä ihastumisesta ja flirttailusta? Saanko arvata..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehestä voi tulla pikku hiljaa tämän toisen naisen luottokaveri: nainen nopeasti saattaa ehdotella että siirretään treenit lauantai-iltaan, tai kohta puolin jo ehdottelevat toisilleen konsertteihin menoa yhdessä. Sitten kun alkaa salailu ja sinun seurasta liukuminen pois niin jotain tyttöystävä-kuviota on menossa: selvitä siinä sitten onko se nainen miehellesi kaverityttö vai tyttökaveri. Salailu eli ei kerrota kaikkea avoimesti. Meen konserttiin, saa sinne tulla ketä tahansa, kun kysyt kenen kans menet, ehkä niin sinulle sanotaan.
Ei kukaan nainen harrastaisi mitään kahden kesken varatun miehen kanssa, ellei olisi itse kiinnostunut miehestä.
Ihanan mustavalkoista, ja osoittaa, että et ole koskaan oikea
Sä ihan oikeasti kuulostat siltä kuin et olisi koskaan harrastanut mitään tavoitehakuisesti. Pystytkö kuvittelemaan, että ihmiset, jotka harrastaa jousiammuntaa, ei puhu radalla parisuhdeongelmistaan vaan ammuntatekniikasta?
Kun palstalla joku kyselee, että missä tapaisi ihmisiä (joita pyytää treffeille), jos ei halua deittisovelluksia käyttää.
Mitäs näissä yleensä ehdotetaan heti ekojen joukossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jos niin kävisi, niin voisi käydä ihan missä vain, ei se yhteistä harrastusta vaatisi. Se tässä on pointti. En ole niin kiinni mielessäni, ettenkö kestäsi jos hän haluaisi aloittaa elämän jonkun muun kanssa. Jos hän ei rakasta enää minua, niin ei se väkisin kiinni pitämisellä muutu. Ja uskon niin, että väkisin pitämisellä houkutus on vain isompi. "
Lucky you. Sä luotat siihen, että toinen kyllä kertoo, jos on jotain teidän parisuhteen kannalta raskauttavaa kerrottavaa. Aww. <3
Juonipaljastus: he eivät kerro. Pitävät useampaa rakasta samaan aikaan maksimoidakseen omat ilonsa. 😇
Tämän kirjoittajan täytyisi hetki miettiä, miksi hän ei luota kenenkään ihmiseen. Se ei ole tervettä. Eikä selitykseksi riitä se, että tunnet ihmisiä. Et kaikkia, ja tuntemasi ihmiset
Vinkki: myöskään kakkosnaisen sepityksiin ei ole uskomista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kumppania täytyy rajoittaa, silloin on väärä suhde tai helkutin heikko itsetunto.
Puolison ihastukseen varhainen puuttuminen ei ole rajoittamista vaan omien rajojen asettamista ja parisuhteen pelastamista.
Ei tässä puututa ihastukseen vaan harrastukseen. Siinä on tosi iso ero.
Vierailija kirjoitti:
"Minun mieheni on flirtti ja ihastuvaa sorttia. Ja häneen ihastutaan usein. Ei syö Minun itsetuntoa se, että häntä pidetään viehättävänä ja hän pitää toisia viehättävänä. Ja tietenkin tuntuu hyvältä olla haluttava myös muiden silmissä. Se joka muuta väittää, valehtelee. Toinen vaihtoehto on se, että oman seksuaalisuuden on haudannut niin syvälle, ettei enää näe sitä. Pus. Harmi, että sinua asia harmittaa. "
Kommentoit useammalle, joita epäilyttävät motiivisi. Ovatko puolisonne tietoisia tästä ihastumisesta ja flirttailusta? Saanko arvata..
Miksi muuten olette miehenne kanssa yhdessä, kun mieli selvästi vetää muualle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja. Meillä tilanne on "toisin päin". Minä naisena käyn työkaverin (miehen) soitto-opetuksessa ja Hui, aivan kahdestaan. Eikä me mitään olla touhuttu. Eikä touhuta. Mies on myös varattu.
Mutta hertileijaa, tiedän myös sen, että hän pitää minua viehättävänä, mutta siltikään meillä ei ole mitään koskaan ollut. Pientä hauskaa flirttiä, eikä se maailmaa kaada. Minun mieheni on ihanampi ja tiedän miehen pitävän omaa naistaan ihanampana. Teistä kukaan ei voi sulkea omia tai toisen silmiä, eikä saada toista olemaan pettämättä, jos hän itse haluaa sen tehdä. Viehättäväksi voi myös tuntea muita ihmisiä, eikä siihenkään kenenkään maailma pitäisi kaatua, jos ihminen tietää omat ja toisen rajat ja kunnioittaa niitä.
Juu ja eihän se pettäminenkään mitään haittaa, jos viime kädessä
Kun emme petä? Mikä sinun oikea ongelma on? Kaksi vuotta olisi jo ollut aikaa. Miksi emme tee niin?
En ole tuo jota lainasit, mutta sanoisin, että teille on vielä riittänyt riittäväksi jännitykseksi tuo flirttailu jne.
Sinä tiedät, että mies pitää sinua viehättävänä ja flirttailette. Jos olisin itse samassa tilanteessa ja kunnioittaisin parisuhdettani pätkääkään, olisin jo vaihtanut treenikaveria.
Nussinta on 100% varmaa mutta ei se välttämättä johda avioeroon.
Odottele vuoroasi. Ehkä nainen ei edes halua ukkoasi.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin mies ei saisi viettämään täysin vapaasti toteuttaa? Ei hän ole missään vankilassa. Saa vallan hyvin, minä en vain sitten ole vierellä. Jos tämä on ongelma, suhde on loppu. Täällä on kyllä monia suhteessa traumatisoituneita.
Jep. Itse olin liian kynnysmatto ja katselin muutamassakin suhteessa epäkunnioittavaa käytöstä ajatellen, että olen nyt tosi cool tyttöystävä kun en "nalkuta" turhasta.
Voi kun voisin ohjeistaa sitä nuorta minääni, että eihän sinun nalkuttaa tarvitse. Tyynesti ilmoitat vain kerran, että minä en siedä käytöstä x. Ja sitten pakannut laukkuni ja häipynyt tyypin elämästä sillä hetkellä.
Silloin saattaisin vielä jollain tasolla parisuhteisiin uskoa. Nyt nimittäin en ihan oikeasti näe parisuhteissa mitään järkeä.
Vierailija kirjoitti:
"Kun emme petä? Mikä sinun oikea ongelma on? Kaksi vuotta olisi jo ollut aikaa. Miksi emme tee niin? "
Saattaa olla, että sinun määritelmäsi pettämiselle on penetraatio. Minulle se alkaa jo paljon ennen sitä.
Jos se on pettämistä, että.pitää toista viehättävänä, niin ihmettelen. Tai huumori, jota flirtti on. Sitäkään ei tosin koskaan ole, kun ollaan kahden. Silloin aika moni pettää koko ajan ja jatkuvasti toisiaan.
Ps. Me luotamme aidosti toisiimme. Sellaisia suhteita on. Uskoisin vahvasti, että mun mies kertoisi jos tunteita toiseen on. Vaikeita asioita ei lakaista maton alle. Vaikka hän ei kertoisi, luotan silti itseeni, että pärjään jos hän jäisi kiinni valehtelusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanan mus
Sä ihan oikeasti kuulostat siltä kuin et olisi koskaan harrastanut mitään tavoitehakuisesti. Pystytkö kuvittelemaan, että ihmiset, jotka harrastaa jousiammuntaa, ei puhu radalla parisuhdeongelmistaan vaan ammuntatekniikasta?
Kun palstalla joku kyselee, että missä tapaisi ihmisiä (joita pyytää treffeille), jos ei halua deittisovelluksia käyttää.
Mitäs näissä yleensä ehdotetaan heti ekojen joukossa?
Ei jumaliste. Harrastuksia ehdotetaan sinkkuuttaan valittaville siksi, että ne ovat asioita, joita suurin osa ihmisistä tekee huvikseen, joten niissä käy MYÖS sinkkuja (siis suhteessa olevien ja lasten lisäksi) ja ne ovat mukavia ajanviettotapoja, joista ikisinkkukin saa vähintään itse harrastamisen ilon eikä siis menetä mitään, vaikkei paria löytyisikään.
Ei siksi, että kaikki harrastaisivat vain löytääkseen itselleen parin, eikä myöskään siksi, että harrastaminen jotenkin automaattisesti johtaisi pariutumiseen.
Harrastuksia ehdotetaan usein myös ihmisille, jotka haluavat ystäviä, vaikka heillä olisikin jo kumppani tai suhde olisi kokonaan poissuljettu mahdollisuus. Ja ihmisille, jotka kokevat elämänsä tylsäksi, vaikka heillä olisi sekä kumppani että ystäviä.
Jokainen tietysti tehköön omassa parisuhteessaan, miten haluaa, mutta en minä kyllä lähtisi olettamaan, että mun miesystävälle pitäisi olla ihan ookoo, jos mä alkaisin pyöriä kahdestaan jonkun toisen miehen kanssa jonkun harrastuksen parissa. Ymmärtäisin ihan täysin, että hän ei pitäisi siitä, eikä mulla ole mitään tarvetta aiheuttaa hänelle huolta pyörimällä jonkun toisen miehen kanssa. Yhtälailla hän varmasti ymmärtäisi, etten minä pitäisi siitä, jos hän tekisi tuollaista.
Eli ainakin meillä olisi ihan ok sanoa toiselle, etten pidä siitä, että olet alkanut viettää kahdestaan aikaa tuon toisen naisen/miehen kanssa, ja sitten asiaan haettaisiin joku ratkaisu. Ehkä joissain tapauksissa voisi riittää, että tapaisi tuon kolmannen osapuolen ja huomaisi, ettei hän ole miehen tyyppiä, eikä heillä vaikuta olevan mitään, ja varmaan kaikki ihan hyvin, jos tuo kolmas osapuoli haluaisi tutustua minuunkin jne. Jossain tapauksessa taas voi olla, että ko. harrastus pitää lopettaa parisuhteen hyvinvoinnin vuoksi.
Mene käymään heidän treeneissään, älä kuitenkaan yllättäin, vaan ihan kiinnostuksen vuoksi etukäteen ilmoittaen. Seuraa siellä syrjäsilmällä heidän keskinäistä kemiaansa ja käyttäytymistä toistensa seurassa. Jos sinulla on ihmistuntemusta, huomaat kyllä pian, mistä on kysymys.
Jos huomaat muutakin yhteistä kuin musiikki, ota se kotona puheeksi, ei riitelemällä eikä syyttämällä vaan asiallisesti ja rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kumppania täytyy rajoittaa, silloin on väärä suhde tai helkutin heikko itsetunto.
Puolison ihastukseen varhainen puuttuminen ei ole rajoittamista vaan omien rajojen asettamista ja parisuhteen pelastamista.
Ei tässä puututa ihastukseen vaan harrastukseen. Siinä on tosi iso ero.
Tota voikin aina käyttää kilpenä, kun toinen epäilee motiiveja.
"Kun emme petä? Mikä sinun oikea ongelma on? Kaksi vuotta olisi jo ollut aikaa. Miksi emme tee niin? "
Saattaa olla, että sinun määritelmäsi pettämiselle on penetraatio. Minulle se alkaa jo paljon ennen sitä.