Miehen harrastus kahdestaan toisen naisen kanssa
Mieheni harrastaa musiikkia, soittamista ja nyt suunnittelee, että alkaisi treenaamaan kahdestaan työkaverinaisen kanssa, joka harrastaa laulua. Eli perustaisivat kahdestaan jonkinlaisen duon.
Olenko ihan hassu, kun minusta tuo ei tunnu kivalta idealta? Joku isompi harrastusporukka, jossa olisi naisia ja miehiä olisi kyllä ok, mutta en oikein pidä ajatuksesta, että harrastavat vain kahdestaan. Eikä vapaa-aikaa muutenkaan ole kaiken arjen pyörityksen keskellä liikaa, joten minusta tuo kahdenkeskinen harrastuksensa ei nyt ole se, mihin haluaisin perheemme aikaa käytettävän.
Kommentit (1331)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kun emme petä? Mikä sinun oikea ongelma on? Kaksi vuotta olisi jo ollut aikaa. Miksi emme tee niin? "
Saattaa olla, että sinun määritelmäsi pettämiselle on penetraatio. Minulle se alkaa jo paljon ennen sitä.
Jos se on pettämistä, että.pitää toista viehättävänä, niin ihmettelen. Tai huumori, jota flirtti on. Sitäkään ei tosin koskaan ole, kun ollaan kahden. Silloin aika moni pettää koko ajan ja jatkuvasti toisiaan.
Ps. Me luotamme aidosti toisiimme. Sellaisia suhteita on. Uskoisin vahvasti, että mun mies kertoisi jos tunteita toiseen on. Vaikeita asioita ei lakaista maton alle. Vaikka hän ei kertoisi, luotan silti itseeni, että pärjään jos hän jäisi kiinni valehtelusta.
Toisen puolesta et voi tietää, mutta oletko itse kertonut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kun emme petä? Mikä sinun oikea ongelma on? Kaksi vuotta olisi jo ollut aikaa. Miksi emme tee niin? "
Saattaa olla, että sinun määritelmäsi pettämiselle on penetraatio. Minulle se alkaa jo paljon ennen sitä.
Jos se on pettämistä, että.pitää toista viehättävänä, niin ihmettelen. Tai huumori, jota flirtti on. Sitäkään ei tosin koskaan ole, kun ollaan kahden. Silloin aika moni pettää koko ajan ja jatkuvasti toisiaan.
Ps. Me luotamme aidosti toisiimme. Sellaisia suhteita on. Uskoisin vahvasti, että mun mies kertoisi jos tunteita toiseen on. Vaikeita asioita ei lakaista maton alle. Vaikka hän ei kertoisi, luotan silti itseeni, että pärjään jos hän jäisi kiinni valehtelusta.
Voisitko kertoa puolisollesi, että treenikaverisi pitää sinua kauniina ja on kertonut sen sinulle, ja treenien lomassa flurttailette toisillenne?
Ja siis ihan kirjaimellisesti näillä sanoilla, eli ei millään kiertelevillä ja kaartelevilla ilmauksilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on jo vuosia harrastanut liikuntaa porukoissa, joissa on naisia ja miehiä ja tapailevat muutenkin. Joskus voi hyvin tavata jonkun naisen kahden kesken ja vaikka saunoa yhdessä. Myönnän, että joskus alkuun kummastutti. Omat kaverini ovat aina olleet naisia. Mutta pakko on ollut tajuta, että maailma muuttuu ja hyvä niin! Mieheni työkavereistakin suurin osa on naisia, pakkohan hänen on ollut oppia tulemaan juttuun naisten kanssa. Ei se kyttääminen parisuhteessa auta: pettämismahdollisuuksia on aina niitä kaipaavalle. Selvin keino välttää puolison lankeaminen on yksinkertaisesti olla oma kiinnostava ja itsevarma itsensä. En itse edes haluaisi tilanteeseen, jossa ainoa konsti estää pettäminen olisi vahtiminen; ennemmin haluaisin vain eroon sellaisesta p*skiaisesta.
Saatko säkin siis käydä kahden keskisessä saunaillassa toisten miesten kanssa? Anna kun arvaan.. et?
Kuten kerroinkin, kaverini ovat aina olleet naisia ja vasta aikuisena olen ihan todella tajunnut, että miehet ja naiset voivat aikuisten oikeesti olla kavereita keskenään. Jos saisin miespuolisen kaverin, totta kai voisin olla kahdestaan hänen kanssaan. Jos en voisi, mieheni ei kyllä olisi se ihminen, jonka olen kymmenet vuodet tuntenut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jos niin kävisi, niin voisi käydä ihan missä vain, ei se yhteistä harrastusta vaatisi. Se tässä on pointti. En ole niin kiinni mielessäni, ettenkö kestäsi jos hän haluaisi aloittaa elämän jonkun muun kanssa. Jos hän ei rakasta enää minua, niin ei se väkisin kiinni pitämisellä muutu. Ja uskon niin, että väkisin pitämisellä houkutus on vain isompi. "
Lucky you. Sä luotat siihen, että toinen kyllä kertoo, jos on jotain teidän parisuhteen kannalta raskauttavaa kerrottavaa. Aww. <3
Juonipaljastus: he eivät kerro. Pitävät useampaa rakasta samaan aikaan maksimoidakseen omat ilonsa. 😇
Tämän kirjoittajan täytyisi hetki miettiä, miksi hän ei luota kenenkään ihmiseen. Se ei ole tervettä. Eikä selitykseksi riitä se, että tunnet ihmisiä. Et kaikkia, ja tuntemasi ihmiset
Tai sitten sinun silmäsi ovat edelleen siniset. Ootko miettinyt sellaista vaihtoehtoa?
Vierailija kirjoitti:
Se joka kyseli, että olenko tietoinen puolisoni flirtistä ja hän minun. Molemmat ollaan, meidän suhteemme on alkanut työkaverina. Toisen flirttailu ja tavat tuli hyvin tutuksi. ;) Ja hän tietää tämän soittajan kokevan vetoa minuun ja silti hän pitää miehestä itsekin. On tavannut hänet minun 40.v juhlissa. Juuri viikonloppuna tämä mies oli meillä ja olisi halunnut nähdä mieheni. Kovin on salaista ja hurjaa pettämistä meillä.
Ja joo, olemme me mustasukkaisiakin, mutta ne keskustellaan järkevästi. Molempia ymmärtäen.
Olin itse 19-vuotias, kun halusin ehdottomasti hengailla parisuhteenikin aikana sellaisten miesten kanssa, joiden tiesin olevan minuun ihastuneita. Se hiveli nuoren naisen itsetuntoa, ja muuten ihan samaan tapaan raivokkaasti puolustelin jos joku sanoi, että eikö ole aika haljusti tehty poikaystävälleni.
Nykyään ymmärtäisin ottaa sen puolison kanssa esiin asian, jos kokisin tarvetta itsetuntoni hivelyyn. Koska silloin suhteessa on jotain pielessä.
Mies harrastaa yömyöhään keikkailua työkaverinaisen kanssa ja sinä hoidat kodin ja lapset? Etkä saa tietenkään itse harrastaa mitään. Ei kuulosta kivalta.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko jo sanottu, mutta: jätä se sika.
Huom! Laulava sika...
Vierailija kirjoitti:
Mene käymään heidän treeneissään, älä kuitenkaan yllättäin, vaan ihan kiinnostuksen vuoksi etukäteen ilmoittaen. Seuraa siellä syrjäsilmällä heidän keskinäistä kemiaansa ja käyttäytymistä toistensa seurassa. Jos sinulla on ihmistuntemusta, huomaat kyllä pian, mistä on kysymys.
Jos huomaat muutakin yhteistä kuin musiikki, ota se kotona puheeksi, ei riitelemällä eikä syyttämällä vaan asiallisesti ja rauhassa.
Meinaatko, etteivät käyttäydy eritavalla, jos tietävät olevansa tarkkailun alaisena? 😅
Siis voi jessus sentään. Paljonko tässä maassa on miehiä ja naisia, jotka esiintyvät duona? Aika paljon. Ja te oletatte automaattisesti, että asiassa on heti oltava jotain romanttista ja näillä kaikilla duoilla on ollut sutinaa keskenään? Nyt on kyllä syytä tarkastella sitä omaa asennetta tai sitten hommata puoliso, joka ajattelee samalla tavoin kieroutuneesti eikä edes ehdottele mitään kahdenkeskistä tekemistä kenenkään toisen naisen kanssa, kun tietää sen olevan puolisolle täysin vastenmielistä.
Uskallatteko päästää miehenne joka päivä töihin, vai onko hänet käsketty teidän toimestanne etätöihin, jotta voitte paremmin kontrolloida häntä?
T: nainen
Vierailija kirjoitti:
Siis voi jessus sentään. Paljonko tässä maassa on miehiä ja naisia, jotka esiintyvät duona? Aika paljon. Ja te oletatte automaattisesti, että asiassa on heti oltava jotain romanttista ja näillä kaikilla duoilla on ollut sutinaa keskenään? Nyt on kyllä syytä tarkastella sitä omaa asennetta tai sitten hommata puoliso, joka ajattelee samalla tavoin kieroutuneesti eikä edes ehdottele mitään kahdenkeskistä tekemistä kenenkään toisen naisen kanssa, kun tietää sen olevan puolisolle täysin vastenmielistä.
Uskallatteko päästää miehenne joka päivä töihin, vai onko hänet käsketty teidän toimestanne etätöihin, jotta voitte paremmin kontrolloida häntä?
T: nainen
Oisko nää "bändikämppä" treenit kahden kesken kuitenkin vähän eri asia, kuin jossain studiolla musiikin tekeminen...
Jotkut miehet odottavat vuosia ja vuosikymmeniä kaverina päästäkseen nussimaan. Jos tämän ketjun naiset näyttäisivät vihreää valoa niin 90% "kaveri"suhteista menisi sillä sekunnilla
Mies pitää naista kaulasta ja rämpyttää reiän päältä 😎
Siis mitäh? Sun miehesi työpaikassa on naisia? No siellähän on pakko olla seksiorgiat koko ajan ja kaikki pettää kaikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkki toimii parhaiten. Ala sinä harrastaa tanssia jonkun hunksin kanssa. Sanot vaan että harkoissa menee sitten myöhään. Tulet kotiin hiukset sekaisin, kun harjoittelitte vähän kiihkeämpää rytmiä. Jos miestä vielä laulattaa, niin anna sitten laulaa. Sulla on todennäköisesti kuitenkin kivempaa.
Vielä parempi kun alat esim. jonkun latinomiehen kanssa harrastaa lattaritansseja. Sinne vaan tanssiklubille, niin löydät varmaan jonkun parin, jonka kanssa ruveta treenaamaan. Eiköhän mies aika nopeasti tajua lopettaa omat kahdenkeskiset musisointinsa.
Tässä maassa on myös aika paljon kilpailevia tanssipareja eri tasoilla. Eivät todellakaan ole kaikki pariskuntia keskenään, vaan omat puolisot on.
Aivan hulluja ihmiset nykyään. Ymmärtäisin edes jotenkin, jos ap olisi noin 20-vuotias ilman mitään elämänkokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitäh? Sun miehesi työpaikassa on naisia? No siellähän on pakko olla seksiorgiat koko ajan ja kaikki pettää kaikkia.
Olet lähempänä totuutta kuin uskotkaan. 😂
On jotain harrastuksia mitä ei vastakkaisen sukupuolen kanssa kahdestaan harrasteta. Tanssi, musisointi, vaellus, moottoripyöräily.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on jo vuosia harrastanut liikuntaa porukoissa, joissa on naisia ja miehiä ja tapailevat muutenkin. Joskus voi hyvin tavata jonkun naisen kahden kesken ja vaikka saunoa yhdessä. Myönnän, että joskus alkuun kummastutti. Omat kaverini ovat aina olleet naisia. Mutta pakko on ollut tajuta, että maailma muuttuu ja hyvä niin! Mieheni työkavereistakin suurin osa on naisia, pakkohan hänen on ollut oppia tulemaan juttuun naisten kanssa. Ei se kyttääminen parisuhteessa auta: pettämismahdollisuuksia on aina niitä kaipaavalle. Selvin keino välttää puolison lankeaminen on yksinkertaisesti olla oma kiinnostava ja itsevarma itsensä. En itse edes haluaisi tilanteeseen, jossa ainoa konsti estää pettäminen olisi vahtiminen; ennemmin haluaisin vain eroon sellaisesta p*skiaisesta.
Saatko säkin siis käydä kahden keskisessä saunaillassa toisten mi
Sinulta tulee siis menemään noin toiset 30 vuotta huomataksesi, että naiset voivat olla miesten kanssa vain kavereita, mutta jos mies haluaa olla naisen kanssa kavereita, siihen sisältyy aina tausta-ajatuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkki toimii parhaiten. Ala sinä harrastaa tanssia jonkun hunksin kanssa. Sanot vaan että harkoissa menee sitten myöhään. Tulet kotiin hiukset sekaisin, kun harjoittelitte vähän kiihkeämpää rytmiä. Jos miestä vielä laulattaa, niin anna sitten laulaa. Sulla on todennäköisesti kuitenkin kivempaa.
Vielä parempi kun alat esim. jonkun latinomiehen kanssa harrastaa lattaritansseja. Sinne vaan tanssiklubille, niin löydät varmaan jonkun parin, jonka kanssa ruveta treenaamaan. Eiköhän mies aika nopeasti tajua lopettaa omat kahdenkeskiset musisointinsa.
Tässä maassa on myös aika paljon kilpailevia tanssipareja eri tasoilla. Eivät todellakaan ole kaikki pariskuntia keskenään, vaan omat puolisot on.
Aivan hulluja ihmiset nykyään. Ymmärtäisin edes jotenkin, jos ap olisi noin 20-vuotias ilman mit
Noniin eli ap, hankit sen lattarimiehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko kertoa puolisollesi, että treenikaverisi pitää sinua kauniina ja on kertonut..
Olen kertonut. Enkä kiertele ja kaartele. Olen kertonut myös sen, että tiedän hänen tuntevan vetoa. Avoimuutta asian suhteen voi olla. Eikä mun mies varmasti asiasta ole yllättänyt. Hän tietää, että minä en fyysisesti petä ja minulle rakkaus ja luottamus on paljon tärkeämpää kuin veto ja ja toista viehättävänä pitäminen.
Se joka kyseli, että olenko tietoinen puolisoni flirtistä ja hän minun. Molemmat ollaan, meidän suhteemme on alkanut työkaverina. Toisen flirttailu ja tavat tuli hyvin tutuksi. ;) Ja hän tietää tämän soittajan kokevan vetoa minuun ja silti hän pitää miehestä itsekin. On tavannut hänet minun 40.v juhlissa. Juuri viikonloppuna tämä mies oli meillä ja olisi halunnut nähdä mieheni. Kovin on salaista ja hurjaa pettämistä meillä.
Ja joo, olemme me mustasukkaisiakin, mutta ne keskustellaan järkevästi. Molempia ymmärtäen.