Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen harrastus kahdestaan toisen naisen kanssa

Vierailija
14.05.2025 |

Mieheni harrastaa musiikkia, soittamista ja nyt suunnittelee, että alkaisi treenaamaan kahdestaan työkaverinaisen kanssa, joka harrastaa laulua. Eli perustaisivat kahdestaan jonkinlaisen duon.

Olenko ihan hassu, kun minusta tuo ei tunnu kivalta idealta? Joku isompi harrastusporukka, jossa olisi naisia ja miehiä olisi kyllä ok, mutta en oikein pidä ajatuksesta, että harrastavat vain kahdestaan. Eikä vapaa-aikaa muutenkaan ole kaiken arjen pyörityksen keskellä liikaa, joten minusta tuo kahdenkeskinen harrastuksensa ei nyt ole se, mihin haluaisin perheemme aikaa käytettävän. 

Kommentit (1331)

Vierailija
281/1331 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen kertonut. Enkä kiertele ja kaartele. Olen kertonut myös sen, että tiedän hänen tuntevan vetoa. Avoimuutta asian suhteen voi olla. Eikä mun mies varmasti asiasta ole yllättänyt. Hän tietää, että minä en fyysisesti petä ja minulle rakkaus ja luottamus on paljon tärkeämpää kuin veto ja ja toista viehättävänä pitäminen. "

Toisille se henkinen pettäminen on vaikeampi paikka, kuin fyysiset teot. 

Vierailija
282/1331 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko eletään 2020-lukua, ei uskoisi tämän ketjun perusteella. Minua suututti jo nuorena kasarilla etenkin vanhempien naisten kihinä ja kuhina, että onkohan noidenkin välillä jotain, voi hyvänen aika, kun ihan kahden nyt ovat. Ilmeisesti eletään vielä aikaa, jolloin miesten päässä naksahtaa, jos näkevät naisen nilkan. Voi hemmetti. Justiinsako me vasta perunakuopasta noustiin, kun vietit vie kuin litran mittaa.  Parisuhteen perustuminen luottamukseen on joillekin puolestaan ihan normi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/1331 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että on jopa oikeasti vaikea ruveta kaveriksi sellaisten miesten kanssa, jotka eivät ole minusta kiinnostuneita 'sillai'. Karu totuus on, ettei miehet silloin jaksa alkaa kaveerata, he eivät ole kiinnostuneita ystävyydestä sellaisen naisen kanssa, jota eivät pidä puoleensavetävänä. Tätä on ollut vaikea hyväksyä ja mieltää, sillä olin nuorena kaunis ja useat miehet halusivat olla hyviä ystäviäni.

N50+

Vierailija
284/1331 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko eletään 2020-lukua, ei uskoisi tämän ketjun perusteella. Minua suututti jo nuorena kasarilla etenkin vanhempien naisten kihinä ja kuhina, että onkohan noidenkin välillä jotain, voi hyvänen aika, kun ihan kahden nyt ovat. Ilmeisesti eletään vielä aikaa, jolloin miesten päässä naksahtaa, jos näkevät naisen nilkan. Voi hemmetti. Justiinsako me vasta perunakuopasta noustiin, kun vietit vie kuin litran mittaa.  Parisuhteen perustuminen luottamukseen on joillekin puolestaan ihan normi.

On edelleen myös ihan normaalia haukkua petetyksi joutunutta sinisilmäiseksi hölmöksi. Olipa tyhmä blondi kun ei tajunnut.

Vierailija
285/1331 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaisuus tekee monesti varkaan. Suurempi mahdollisuus siihen on jos altistaa itsensä usein ja tahallaan.

Vierailija
286/1331 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On edelleen myös ihan normaalia haukkua petetyksi joutunutta sinisilmäiseksi hölmöksi. Olipa tyhmä blondi kun ei tajunnut.

Tässäpä tämä pähkinän kuoressa: epäillä ei saa, eikä olla mustasukkainen. Mutta jos käry käy, olit sinisilmäinen tyhmä blondi. 😂

Vierailija
287/1331 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäpä tämä pähkinän kuoressa: epäillä ei saa, eikä olla mustasukkainen. Mutta jos käry käy, olit sinisilmäinen tyhmä blondi. 😂

Hauskaa tässä on myös se, että monet antavat pettäjälle armahduksen "inhimillisestä virheestään", mutta petetty on edelleen mustasukkainen hullu. Ja auta-armias, jos petetty menee tekemään saman virheen, niin sehän on silkka kosto. Ei puhettakaan inhimillisyydestä.

Vierailija
288/1331 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin, nyt on 2025, ja av-mammojen mukaan sekä laulaminen että tanssi ovat syntiä.

Vierailija
289/1331 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis voi jessus sentään. Paljonko tässä maassa on miehiä ja naisia, jotka esiintyvät duona? Aika paljon. Ja te oletatte automaattisesti, että asiassa on heti oltava jotain romanttista ja näillä kaikilla duoilla on ollut sutinaa keskenään? Nyt on kyllä syytä tarkastella sitä omaa asennetta tai sitten hommata puoliso, joka ajattelee samalla tavoin kieroutuneesti eikä edes ehdottele mitään kahdenkeskistä tekemistä kenenkään toisen naisen kanssa, kun tietää sen olevan puolisolle täysin vastenmielistä.

Uskallatteko päästää miehenne joka päivä töihin, vai onko hänet käsketty teidän toimestanne etätöihin, jotta voitte paremmin kontrolloida häntä?

T: nainen

Oisko nää "bändikämppä" treenit kahden kesken kuitenkin vähän eri asia, kuin jossain studiolla musiikin tekeminen...

Voi hyvä luoja sentään!

Vierailija
290/1331 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin, nyt on 2025, ja av-mammojen mukaan sekä laulaminen että tanssi ovat syntiä.

Sinkkuna saa tehdä mitä vaan. Tanssia vaikka vaakamamboa kaikkien vastaan tulevien kanssa, eikä tarvi kenenkään kanssa säännöistä sopia. Kannattaa pysytellä sinkkuna, jos haluaa pelkkiä oikeuksia.

Vierailija
291/1331 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että on jopa oikeasti vaikea ruveta kaveriksi sellaisten miesten kanssa, jotka eivät ole minusta kiinnostuneita 'sillai'. Karu totuus on, ettei miehet silloin jaksa alkaa kaveerata, he eivät ole kiinnostuneita ystävyydestä sellaisen naisen kanssa, jota eivät pidä puoleensavetävänä. Tätä on ollut vaikea hyväksyä ja mieltää, sillä olin nuorena kaunis ja useat miehet halusivat olla hyviä ystäviäni.

N50+

Eikö sulla siis ole mitään muuta tarjottavaa kuin ulkonäkösi? Siis sellaisia kiinnostuksen kohteita joita miehilläkin vaikka on? En minäkään kaikkien kanssa suinkaan ystävysty, ainoastaan sellaisten jonka kanssa on jotain yhteistä. En todellakaan ole kedon kaunein kukkanen ja silti mulla on ystävinä miehiä koska meillä on yhteisiä puheenaiheita ja kiinnostuksia. Voiko siis vain ruma nainen olla miehen ystävä? Kaikki vähänkään viehättävät ovat vain pantavia?

Vierailija
292/1331 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N50+

Eikö sulla siis ole mitään muuta tarjottavaa kuin ulkonäkösi? Siis sellaisia kiinnostuksen kohteita joita miehilläkin vaikka on? En minäkään kaikkien kanssa suinkaan ystävysty, ainoastaan sellaisten jonka kanssa on jotain yhteistä. En todellakaan ole kedon kaunein kukkanen ja silti mulla on ystävinä miehiä koska meillä on yhteisiä puheenaiheita ja kiinnostuksia. Voiko siis vain ruma nainen olla miehen ystävä? Kaikki vähänkään viehättävät ova

Sinäpä sen sanoit.

Vierailija
293/1331 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N50+

Eikö sulla siis ole mitään muuta tarjottavaa kuin ulkonäkösi? Siis sellaisia kiinnostuksen kohteita joita miehilläkin vaikka on? En minäkään kaikkien kanssa suinkaan ystävysty, ainoastaan sellaisten jonka kanssa on jotain yhteistä. En todellakaan ole kedon kaunein kukkanen ja silti mulla on ystävinä miehiä koska meillä on yhteisiä puheenaiheita ja kiinnostuksia. Voiko siis vain ruma nainen olla miehen ystävä? Kaikki vähänkään viehättävät ova

Olen joskus kysynyt tätä miehiltä itseltään ja ainakin näiden miesten vastaus oli, että platoniseen ystävyyteen pystyy puhtaasti vain, jos nainen on ruma.

Vierailija
294/1331 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä se minusta menee usein niin, että ne jotka epäilee, myös pitää petettyjä hölmöinä. Ne joiden mielestä suhteen pitää perustua luottamukseen, suhtautuvat petettyihin empaattisesti. Myönnän, että itse pidän pettureita syyllisinä, en todellakaan petettyjä. Minkä ihmeessä jälkimmäiset asialle tekee? Ei toista voi kädestä pitäen kytätä 24/7.

Vierailija
295/1331 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tältä palstalta opittua. Minä olen pettäjä, ainakin henkisesti. Soitan miehen kanssa joka pitää minua vetävänä ja kaveriporukassa vitsailemme, myös toisille kaksimielisiä. Tämä selvä. Tämä kauheus on sellaista, jota suurin osa ei täällä kestäisi, koska henkinen pettäminen. Ei auta, vaikka kumppanini tietää asian täysin ja tuntee miehen. Kannatti herätä tänäänkin. 

Vierailija
296/1331 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuna saa tehdä mitä vaan. Tanssia vaikka vaakamamboa kaikkien vastaan tulevien kanssa, eikä tarvi kenenkään kanssa säännöistä sopia. Kannattaa pysytellä sinkkuna, jos haluaa pelkkiä oikeuksia.

Mitä jos kerron, että normaalia elämää on sellainen, jossa kummallakin puolisolla voi olla omia harrastuksia ja vieläpä toisen sukupuolen edustajien kanssa ilman että asia aiheuttaa närää tai mustasukkaisuutta kummassakaan osapuolessa?

Vierailija
297/1331 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ukkos haluaa pettää, niin duon perustamisen kieltäminen tuskin tekoa estää, korkeintaan hidastaa.

Älä stressaa. Tee itsellesi hyvä suunnitelma tulevaan ja mieti, mitä haluat tehdä omalla elämälläsi.

Vierailija
298/1331 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tältä palstalta opittua. Minä olen pettäjä, ainakin henkisesti. Soitan miehen kanssa joka pitää minua vetävänä ja kaveriporukassa vitsailemme, myös toisille kaksimielisiä. Tämä selvä. Tämä kauheus on sellaista, jota suurin osa ei täällä kestäisi, koska henkinen pettäminen. Ei auta, vaikka kumppanini tietää asian täysin ja tuntee miehen. Kannatti herätä tänäänkin. 

Riippuu siitä, paljonko jättää kertomatta tai paljonko kaunistele totuutta. 

Toisaalta sairasta sekin, että vaatii toista hyväksymään mitä vaan, koska "mähän kerroin sulle ihan avoimesti tästä". Noh, onneksi toinen voi silloin valita lähteä suhteesta.

Vierailija
299/1331 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä, paljonko jättää kertomatta tai paljonko kaunistele totuutta. 

Toisaalta sairasta sekin, että vaatii toista hyväksymään mitä vaan, koska "mähän kerroin sulle ihan avoimesti tästä". Noh, onneksi toinen voi silloin valita lähteä suhteesta.

... siis yleensä niin, että suhteen toisella osapuolella ei kuitenkaan saa olla samoja vapauksia. Vaikka niistä olisi avoin.

Vierailija
300/1331 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan siltä, että on löytynyt syy viettää enemmän aikaa työkaverinaisen kanssa. Harrastukseen löytyisi kaveri muualtakin.