Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NYT se hallitus alas! Kansa kaduille!! Tää ei voi jatkua näin...

Vierailija
12.05.2025 |

Miten eivät jo tajua erota? Ja miten suomalainen on näin hölmö että antaa kaiken vain tapahtua?

Mikä tahansa muu maa, niin olis jo mellakat!

Kommentit (141)

Vierailija
61/141 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on ryccätrolli. Yrittää näillä aloituksilla lietsoa vihaa hallitusta kohtaan. Sama juttu viime hallituksen aikana. Aiheet oli vaan erilaisia. 

Mä olen ihan supisuomalainen, eikä mulla ole mitään yhteyksiä venäjään. Koko 39-vuotisen elämäno olen täällä asunut. Samoin vanhempani ja isovanhempani.

Tavataan Tikkurilassa? Ja näet että olen suomalainen

Ap

Vierailija
62/141 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomella menee huonommin kuin 90-luvun lamassa.

Niin kiitos siitä demarit,vassarit,vihreät ja keskusta. Tehän olitte viemässä suomea tähän nykyiseen lamaan. 

Orpon hallitus leikkaa ja laittaa lisää rahaa terveydenhuoltoon koska te hyväksyitte julkisen puolen palkankorotukset ja soteuudistuksen. Orpo pistää 890 000 000 euroa lisää rahaa terveydenhuoltoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/141 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrankin on hallitus joka eded yrittää, että palkasta jäisi jotain käteen. En tiedä onnistuvatko tässä, mutta tavoite on täysin oikea.

Sosiaalihallituksia on ollut jo aivan liikaa.

Minäminäminäjaminunperseeni ihan sama vaikka kuolis kaikki muut ja yhteiskunta hajoais ympäriltä. Kunhan Minulla on kaikki hyvin!!!! 

Oy Suomi Ab:lla ei ole varaa korotella loputtomiin sosiaalietuukdia, kuten aiemmat sosiaalihallitukset ovat tehneet.

Rahat on loppu. Nyt yritetään verouudistuksilla luoda talouskasvua, jotta ei enempää tarvitsisi leikata.

Ei näköjään rahat loppu ole, tulihan hyvätuloisille hyvät verohelpotukset. Et itsekään usko tuohon orpon ja purran mantraan,

Pörssiin se menee.

Vierailija
64/141 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaaleilla valittua hallitusta noin vain miekkareilla kaadeta.

Vierailija
65/141 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on ryccätrolli. Yrittää näillä aloituksilla lietsoa vihaa hallitusta kohtaan. Sama juttu viime hallituksen aikana. Aiheet oli vaan erilaisia. 

Sinulle kaikki on ryccäntrolleja tai "iigoreita" jotka

-ovat eri mieltä kanssasi

-kritisoi suomea

-kertoo puolueettomasti venäjästä tai ukrainan sodasta

Vierailija
66/141 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

V i t u n ROTTA mene TÖIHIN!

Vierailija
67/141 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomesta tehdään kontrollointi yhteiskunta, kelan tädit pääsee tilitietoihin, terveystietoihin, kohta kaupan kassat ostos tietoihin, lihaville ei myydä makeaa, ei saunaolutta, työantajille terveystiedot, tilitiedot, parisuhdetiedot, kaikesta kohta urkitaan, siitä se lähtee.

Nomutta Sanna, ethän sinä enää ole meidän pääministeri eikä puolueesi ole hallituksessa. Nuo unelmasi eivät onneksi toteutuneet, nyt on uudet ihmiset puikoissa. Pusipusi kuitenkin!

Vierailija
68/141 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää olko tyhmiä laumasieluja

Vierailija
69/141 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En työllisty kovista ponnisteluistani huolimatta, olen 52v. Olisi kohtuutonta, että työmarkkinatuelle pudottuani minulta vietäisiin vielä omaisuuskin.

Vierailija
70/141 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ihan supisuomalainen, eikä mulla ole mitään yhteyksiä venäjään. Koko 39-vuotisen elämäno olen täällä asunut. Samoin vanhempani ja isovanhempani.

Ap

Joo, mä tulen. Miten tunnistan sinut?

Vierailija
71/141 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Joo, mä tulen. Miten tunnistan sinut?

Sovitaan nyt jokin kellonaika ja tarkempi paikka. Milloin pääset?

ap

Vierailija
72/141 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallitusta ei vaaleilla valita.

Alas hallitus, mitta on täysi!

Vierailija
73/141 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En työllisty kovista ponnisteluistani huolimatta, olen 52v. Olisi kohtuutonta, että työmarkkinatuelle pudottuani minulta vietäisiin vielä omaisuuskin.

Kokoomusnaapurisi odottaa kuola valuen ja kädet hikoillen omaisuuttasi.

Vierailija
74/141 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kts. esim.Viron laulava vallankumous. 

Vierailija
75/141 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MENE   T  Ö  I  H   I   N !!!!

Naukuminen loppuu NYT!

Lupaatko? 

Vierailija
76/141 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokoomusnaapurisi odottaa kuola valuen ja kädet hikoillen omaisuuttasi.

Ei kyllä se omaisuus menee julkisen sektorin pyörittämiseen ja tukiin mitä maksamme vassareille. Vassarit saa valtiolta tukia ja julkisen sektorin johtajat sekä hyväpalkkaiset on pääosin vassareita. 

Vierailija
77/141 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kohtahan se hallitus hajoaa kun persut pelastaa itsensä lähtemällä hallituksesta koska  he ei nyt vaan millään voi hyväksyä näitä päätöksiä. Sopivasti saa pestyä kätensä ja äänestäjät uskoo. 

Vierailija
78/141 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime hallitus pahempi , ongelmat monet juontuu sielta. Rahaa kylvettiin, yhteiskunta suljettiin, sote tehtiin jne

Vierailija
79/141 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoastaan sosiaalihallitus verottaa kansantalouden kuiviin, kun rahat on loppu. Sillä vain taataan se että kirstu pysyy tyhjänä pidempään, kun kasvua ei synny.

Katsokaa: venäjän trollin käännöskoneella tuotettua käsittämätöntä sössöä.

Ne on tuottaneet tänne yhtä surkealla suomella kymmeniä vihaketjuja

Vierailija
80/141 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä palstoilla joissa puhutaan mistä tahansa työttömyydestä, tuista tai muustakin niin kommentoi sellaiset vaippaikään jääneet mössöilijät. Tuollaisia ei mikään yhteiskunta tarvitse, eikä liiemmin koko ihmiskuntakaan. Mä kannattaisin aivan erilaisia mittareita ketä otetaan töihin ja ketkä jäis työttömäksi ja tuet pois niiltä sitten, jotka ovat kerrankin sanoneet et mee töihin. Katsellaan sitten kuka pärjää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän