Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

NYT se hallitus alas! Kansa kaduille!! Tää ei voi jatkua näin...

Vierailija
12.05.2025 |

Miten eivät jo tajua erota? Ja miten suomalainen on näin hölmö että antaa kaiken vain tapahtua?

Mikä tahansa muu maa, niin olis jo mellakat!

Kommentit (141)

Vierailija
41/141 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, tyttöhallitus takaisin?

isot tuet kaikille kotiin, erityisesti paremmalle väelle. Vihreetä humppaa hinnasta viis, euro/ltr polttoaineeseen lisää.

Sähkötuet ja lisälapsilisät rikkaille. Vain jotain edellisen saavutuksista mainitakseni

Eivätpä ainakaan yrittäneet tappaa ketään. 

Ne nimenomaan yritti! pakottivat kansan turhalle piikille joka vie monelta työkyvyn ja terveyden, veivät yrittäjiltä toimeentulon, eristivät lapset ja nuoret toisistaan niin että mielenterveysongelmat räjähti käsiin (terapiatakuuta eivät ajaneet läpi), mummot sai kuolla yksin jne jne jne. 

Murhanhimoisin hallitus koskaan

Vierailija
42/141 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Demoktaattisten vaalien perusteella muodostettu enemmistöhallitus, joka nauttii eduskunnan luottamusta. Miksi sen pitäisi erota?

Joo, katsopa nykyisiä kannatuslukuja.

Marinin hallituksella oli yässä vaiheessa 55% kannatus.

Nykyhallituksella 39% 😅😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/141 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Demoktaattisten vaalien perusteella muodostettu enemmistöhallitus, joka nauttii eduskunnan luottamusta. Miksi sen pitäisi erota?

Suomessa toimii vain 1 hallituspuolue:

EUPN: Ei pidä Suomalaisten puolta missään asiassa. Nuollaan vain unionin päättäjiä.

Vierailija
44/141 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet viisi vuotta myöhässä tämän tarpeen kanssa. 

Vierailija
45/141 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin että sahaat omaa oksaasi sitten? Tiesithän, että voit pian saada potkut, jos alisuoriudut työssäsi? Tämä vain yhtenä esimerkkinä. 

Ymmärrätkö sinä suomea? Persut on vähiten paska puolue suomessa. 

Tiedän että saan potkut työstäni jos en ole hyödyllinen työntekijä yritykselle, näin se on aina ollut ja näin se aina tulee olemaan. Sinä et taida olla työlämässä. 

Heti kun suomeen tulee puolue joka ajaa suomen ja suomalaisten asioita niin siirryn persuista äänestämään sitä puoluetta. Niin ja sen puolueen ei pidä myöskään harrastaa woketusta tai muutakaan ilmasto tasa-arvo paskaa

Siksi ytk, persut ja olen duunari. 

Woke-sitä-woke-tätä. Kultissa olet ja aivopesty vihaamaan.

Vierailija
46/141 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

isot tuet kaikille kotiin, erityisesti paremmalle väelle. Vihreetä humppaa hinnasta viis, euro/ltr polttoaineeseen lisää.

Sähkötuet ja lisälapsilisät rikkaille. Vain jotain edellisen saavutuksista mainitakseni

Eivätpä ainakaan yrittäneet tappaa ketään. 

Ne nimenomaan yritti! pakottivat kansan turhalle piikille joka vie monelta työkyvyn ja terveyden, veivät yrittäjiltä toimeentulon, eristivät lapset ja nuoret toisistaan niin että mielenterveysongelmat räjähti käsiin (terapiatakuuta eivät ajaneet läpi), mummot sai kuolla yksin jne jne jne. 

Murhanhimoisin hallitus koskaan

Mene hoitoon pipipää, olet täys skitso.

Vierailija
47/141 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venäjän hallinto hyödyntää laajasti propagandaa tavoitteidensa edistämiseksi. Valtiollinen propaganda läpäisee koko venäläisen yhteiskunnan. Virallisen linjan kritisoinnista rangaistaan.

Lisäksi halutaan naapurille pahaa kiihoittamalla heikompaa kansanryhmää levottomuuksiin ja rikoksiin.

Mä olen ihan supisuomalainen, eikä mulla ole mitään yhteyksiä venäjään. Koko 39-vuotisen elämäno olen täällä asunut. Samoin vanhempani ja isovanhempani.

Ap

Vierailija
48/141 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrankin on hallitus joka eded yrittää, että palkasta jäisi jotain käteen. En tiedä onnistuvatko tässä, mutta tavoite on täysin oikea.

Sosiaalihallituksia on ollut jo aivan liikaa.

Minäminäminäjaminunperseeni ihan sama vaikka kuolis kaikki muut ja yhteiskunta hajoais ympäriltä. Kunhan Minulla on kaikki hyvin!!!! 

Oy Suomi Ab:lla ei ole varaa korotella loputtomiin sosiaalietuukdia, kuten aiemmat sosiaalihallitukset ovat tehneet.

Rahat on loppu. Nyt yritetään verouudistuksilla luoda talouskasvua, jotta ei enempää tarvitsisi leikata.

Ei näköjään rahat loppu ole, tulihan hyvätuloisille hyvät verohelpotukset. Et itsekään usko tuohon orpon ja purran mantraan, tuskin sinulta on mitään leikattu, olet vain perskokkare.

Vierailija
49/141 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyhallituksella 39% 😅😅

Eli jos hallituksen muodostaisi kaikki paitsi yksi puolue ja lähtöpiste olisi 95% ja putoaisi 55% niin se silti parempi kuin esim pudotus 51->40? Teoreettinen tilanne siis mutta kun monet eivät ymmärrä tätä. 

Vierailija
50/141 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin että sahaat omaa oksaasi sitten? Tiesithän, että voit pian saada potkut, jos alisuoriudut työssäsi? Tämä vain yhtenä esimerkkinä. 

Ymmärrätkö sinä suomea? Persut on vähiten paska puolue suomessa. 

Tiedän että saan potkut työstäni jos en ole hyödyllinen työntekijä yritykselle, näin se on aina ollut ja näin se aina tulee olemaan. Sinä et taida olla työlämässä. 

Heti kun suomeen tulee puolue joka ajaa suomen ja suomalaisten asioita niin siirryn persuista äänestämään sitä puoluetta. Niin ja sen puolueen ei pidä myöskään harrastaa woketusta tai muutakaan ilmasto tasa-arvo paskaa

Siksi ytk, persut ja olen duunari. 

Woke-sitä-woke-tätä. Kultissa olet ja aivopesty vihaamaan.

En ole missään kultissa. Olen ihan tavallinen duunari ja en ole edes poliittisesti aktiivinen, näin anonyymisti puhun vaan politiikasta. Suomessa koko politiikka pitäisi nollata ja aloittaa alusta, kaikki puolueet pitäisi kieltää lailla ja koko politiikka pitäisi rakentaa alusta. Se että minä en ole tyytyväinen suomeen ja suomen nykymenoon on nyt vaan asia mihin vaadin muutosta, se että sinä pidät suomesta ja suomen nykymenosta niin se on sinun asia. 

Siksi ytk, persut ja olen duunari

Vierailija
51/141 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap? Valtaosalla ihmisistä menee ihan hyvin. 

Luuletko aidosti, että seuraava hallitus peruu yhtäkään näistä leikkauksista? Se on kuule niin, että tällä linjalla jatketaan. Pitää ajatella, että vieläkään ei olla tuissa vuoden 2010 tasolla. Valitettavasti vain etuisuuksia on lisätty vastuuntunnottomasti ja tietysti saavutetuista etuisuuksista peruuttaminenkin on jo ihmisoikeusloukkaus.

Vierailija
52/141 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli kyllä helvetin tyhmiä tukia, koko kesänä en maksanut kertaakaan sähkölaskua.  Taisi neljä kuukautta kestää ilmaisia kuukausia

Vierailija
53/141 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ryccätrolli. Yrittää näillä aloituksilla lietsoa vihaa hallitusta kohtaan. Sama juttu viime hallituksen aikana. Aiheet oli vaan erilaisia. 

Vierailija
54/141 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko aidosti, että seuraava hallitus peruu yhtäkään näistä leikkauksista? Se on kuule niin, että tällä linjalla jatketaan. Pitää ajatella, että vieläkään ei olla tuissa vuoden 2010 tasolla. Valitettavasti vain etuisuuksia on lisätty vastuuntunnottomasti ja tietysti saavutetuista etuisuuksista peruuttaminenkin on jo ihmisoikeusloukkaus.

Tämä.

Eikös esim demarit ole sanoneet että tekisivät samat leikkaukset kuin mitä orpon hallitus. Demarit olivat itse vallassa kun suomi ajettiin tähän konkurssiin. Mä vähän ihmettelen nykyistä oppositiota, he räksyttävät että hallitus sitä ja hallitus tätä kun he itse veivät suomen taantumaan ja he itse paisuttivat valtion menoja holtittomasti. 

Vierailija
55/141 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyhallituksella 39% 😅😅

Eli jos hallituksen muodostaisi kaikki paitsi yksi puolue ja lähtöpiste olisi 95% ja putoaisi 55% niin se silti parempi kuin esim pudotus 51->40? Teoreettinen tilanne siis mutta kun monet eivät ymmärrä tätä. 

Mitä *ittua sä oikein selität? Lue viesti uudelleen

Vierailija
56/141 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyhallituksella 39% 😅😅

Miksi se mariini ei sitten saavuttanut vaaleissa enemmistöä? Katsos kun gallupit eivät määrää 

Vierailija
57/141 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Eikös esim demarit ole sanoneet että tekisivät samat leikkaukset kuin mitä orpon hallitus. Demarit olivat itse vallassa kun suomi ajettiin tähän konkurssiin. Mä vähän ihmettelen nykyistä oppositiota, he räksyttävät että hallitus sitä ja hallitus tätä kun he itse veivät suomen taantumaan ja he itse paisuttivat valtion menoja holtittomasti. 

Olet aivoton propagandan uhri, voi sua raukkaa.

Vierailija
58/141 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikäänkuin mikään muu yhteiskunnassa olisi muuttunut kuin sosiaalietuuksien määrä.

Vierailija
59/141 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomella menee huonommin kuin 90-luvun lamassa.

Vierailija
60/141 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrankin on hallitus joka eded yrittää, että palkasta jäisi jotain käteen. En tiedä onnistuvatko tässä, mutta tavoite on täysin oikea.

Sosiaalihallituksia on ollut jo aivan liikaa.

Minäminäminäjaminunperseeni ihan sama vaikka kuolis kaikki muut ja yhteiskunta hajoais ympäriltä. Kunhan Minulla on kaikki hyvin!!!! 

Oy Suomi Ab:lla ei ole varaa korotella loputtomiin sosiaalietuukdia, kuten aiemmat sosiaalihallitukset ovat tehneet.

Rahat on loppu. Nyt yritetään verouudistuksilla luoda talouskasvua, jotta ei enempää tarvitsisi leikata.

Ei näköjään rahat loppu ole, tulihan hyvätuloisille hyvät verohelpotukset. Et itsekään usko tuohon orpon ja purran mantraan, tuskin sinulta on mitään leikattu, olet vain persk

On loppu ja juuri siitä syystä pitää verohelpotuksia antaakin. Kun ihmiset saavat pitää hieman enemmän ansaitusta rahoistaan itsellään, se menee kiertotalouteen. Tämä luo esimerkiksi palvelualalle kysyntää.

Verohelpotukset työllisyystoimina.

Ainoastaan sosiaalihallitus verottaa kansantalouden kuiviin, kun rahat on loppu. Sillä vain taataan se että kirstu pysyy tyhjänä pidempään, kun kasvua ei synny.