NYT se hallitus alas! Kansa kaduille!! Tää ei voi jatkua näin...
Miten eivät jo tajua erota? Ja miten suomalainen on näin hölmö että antaa kaiken vain tapahtua?
Mikä tahansa muu maa, niin olis jo mellakat!
Kommentit (141)
Vierailija kirjoitti:
Mikä se vaihtoehto on?
Mitä pitäisi tehdä toisin?
Et voi olla noin tyhmä.
Kerrankin on hallitus joka eded yrittää, että palkasta jäisi jotain käteen. En tiedä onnistuvatko tässä, mutta tavoite on täysin oikea.
Sosiaalihallituksia on ollut jo aivan liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei suomessa ole parempaakaan hallitusta tai parempia puolueita kuin hallituspuolueet.
Persut on se vähiten paska puolue suomessa joten heille ääni.
Siksi ytk, persut ja olen duunari.
Trolli sä olet. Ei kukaan voi olla noin saatanan tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Suomesta tehdään kontrollointi yhteiskunta, kelan tädit pääsee tilitietoihin, terveystietoihin, kohta kaupan kassat ostos tietoihin, lihaville ei myydä makeaa, ei saunaolutta, työantajille terveystiedot, tilitiedot, parisuhdetiedot, kaikesta kohta urkitaan, siitä se lähtee.
Kun Kelan tukia haetaan valheellisin perustein, on vain loogista, että tukihuijarit halutaan kuriin. Itse te tämän aiheutitte.
Ranskassa julkinen mielipide ja mellakat olisivat kaataneet hallitukset kauan sitten. Mutta siinä maassa vielä välitetään köyhistä.
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin on hallitus joka eded yrittää, että palkasta jäisi jotain käteen. En tiedä onnistuvatko tässä, mutta tavoite on täysin oikea.
Vedä kuule v##u päähäs ja tukehdu!
Vierailija kirjoitti:
Minäminäminäjaminunperseeni ihan sama vaikka kuolis kaikki muut ja yhteiskunta hajoais ympäriltä. Kunhan Minulla on kaikki hyvin!!!!
Vierailija kirjoitti:
Iigorit ei ymmärrä, että demokratiassa on välillä paskojakin hallituksia.
Demokratiassa hallituksen pitäisi jotenkin edustaa kansaa, ainakin sen selkeää enemmistöä, mutta nyt ei taida olla niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei suomessa ole parempaakaan hallitusta tai parempia puolueita kuin hallituspuolueet.
En ole trolli. Kaikki muut puolueet ovat vain heikentäneet asemaani. Ilmastopaskan takia veroja korotetaan ja tänne halutaan ulkomailta halpatyövoimaa. Persut vähiten paska puolue.
Saatanan tyhmät ihmiset äänestää vaaleissa aina samat paskat pilaamaan meidän asiat. Persut on myös paska puolue mutta parempaakaan ei ole tarjolla.
Niin ja kyllä, mä voin jättää äänestämättä vaaleissa ei oikeastaan kiinnosta mihin tämä paskamaa menee ja lapsia en tänne ole tekemässä. Kiitos te paskat eli äänestäjät kun pilaatte suomen ja suomalaisten elämän.
Siksi ytk, persut ja olen duunari
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomesta tehdään kontrollointi yhteiskunta, kelan tädit pääsee tilitietoihin, terveystietoihin, kohta kaupan kassat ostos tietoihin, lihaville ei myydä makeaa, ei saunaolutta, työantajille terveystiedot, tilitiedot, parisuhdetiedot, kaikesta kohta urkitaan, siitä se lähtee.
Kun Kelan tukia haetaan valheellisin perustein, on vain loogista, että tukihuijarit halutaan kuriin. Itse te tämän aiheutitte.
Tosiasiassa Kelan tukia jää käyttämättä ihan hirveästi kun ihmiset ei tajua että voisivat hakea. Tästä on tehty tutkimustakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelan tukia väärin perustein hakeneita on promille siihen verrattuna miten rikkaat keplottelee likaista rahaa pöytälaatikko firmojen kautta pois suomen verottajan ulottumattomiin.
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin
Perskokkareiden trollitoimistolla riittää puuhaa?
Siis haluat nostaa bensan hintaa? Ja olet sitä mieltä, että jokainen 2 neliön rakennus tarvitsee rakennusluvan? Ja että pienituloiset ei tarvitse verohelpotuksia?
Vierailija kirjoitti:
Iigorit ei ymmärrä, että demokratiassa on välillä paskojakin hallituksia.
Ja sitten ne paskat ajetaan alas. Ymmärrätkö SINÄ sitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole trolli. Kaikki muut puolueet ovat vain heikentäneet asemaani. Ilmastopaskan takia veroja korotetaan ja tänne halutaan ulkomailta halpatyövoimaa. Persut vähiten paska puolue.
Saatanan tyhmät ihmiset äänestää vaaleissa aina samat paskat pilaamaan meidän asiat. Persut on myös paska puolue mutta parempaakaan ei ole tarjolla.
Niin ja kyllä, mä voin jättää äänestämättä vaaleissa ei oikeastaan kiinnosta mihin tämä paskamaa menee ja lapsia en tänne ole tekemässä. Kiitos te paskat eli äänestäjät kun pi
Niin että sahaat omaa oksaasi sitten? Tiesithän, että voit pian saada potkut, jos alisuoriudut työssäsi? Tämä vain yhtenä esimerkkinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäminäminäjaminunperseeni ihan sama vaikka kuolis kaikki muut ja yhteiskunta hajoais ympäriltä. Kunhan Minulla on kaikki hyvin!!!!
Oy Suomi Ab:lla ei ole varaa korotella loputtomiin sosiaalietuukdia, kuten aiemmat sosiaalihallitukset ovat tehneet.
Rahat on loppu. Nyt yritetään verouudistuksilla luoda talouskasvua, jotta ei enempää tarvitsisi leikata.
Vierailija kirjoitti:
Ai, tyttöhallitus takaisin?
isot tuet kaikille kotiin, erityisesti paremmalle väelle. Vihreetä humppaa hinnasta viis, euro/ltr polttoaineeseen lisää.
Sähkötuet ja lisälapsilisät rikkaille. Vain jotain edellisen saavutuksista mainitakseni
Marinnkaan hallitus ei ollut täydellinen, mutta ei olisi IKINä uskonut että miten paljon alas siitä voidaan mennä (nykyhallitus)
Venäjän hallinto hyödyntää laajasti propagandaa tavoitteidensa edistämiseksi. Valtiollinen propaganda läpäisee koko venäläisen yhteiskunnan. Virallisen linjan kritisoinnista rangaistaan.
Lisäksi halutaan naapurille pahaa kiihoittamalla heikompaa kansanryhmää levottomuuksiin ja rikoksiin.
Vierailija kirjoitti:
Niin että sahaat omaa oksaasi sitten? Tiesithän, että voit pian saada potkut, jos alisuoriudut työssäsi? Tämä vain yhtenä esimerkkinä.
Ymmärrätkö sinä suomea? Persut on vähiten paska puolue suomessa.
Tiedän että saan potkut työstäni jos en ole hyödyllinen työntekijä yritykselle, näin se on aina ollut ja näin se aina tulee olemaan. Sinä et taida olla työlämässä.
Heti kun suomeen tulee puolue joka ajaa suomen ja suomalaisten asioita niin siirryn persuista äänestämään sitä puoluetta. Niin ja sen puolueen ei pidä myöskään harrastaa woketusta tai muutakaan ilmasto tasa-arvo paskaa
Rikkaat haluaa kansan ruotuun, helppo ohjailla joka ei pysty puoliaan pitämään. Nämä iigorit oikein lietsoo että suomen demokratia rampautuu.