Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NYT se hallitus alas! Kansa kaduille!! Tää ei voi jatkua näin...

Vierailija
12.05.2025 |

Miten eivät jo tajua erota? Ja miten suomalainen on näin hölmö että antaa kaiken vain tapahtua?

Mikä tahansa muu maa, niin olis jo mellakat!

Kommentit (141)

Vierailija
81/141 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

V i t u n ROTTA mene TÖIHIN!

Sulla on varmaan koulua aamulla. Juo lämmintä maitoa niin saat unta ja jaksat mössöaivoilla herätä. Verorahoilla sekin maksetaan niin nostappa se ruho sitten aamulla sinne. Katsokin että läksyt on tehty!

Vierailija
82/141 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on idea: menkää Valtioneuvostoon/ Suomen Pankkiin/ Eduskuntaan ja kahlitkaa itsenne sinne. Jokainen kirjoittaa itselleen valmiiksi työsopimuksen sinne ja allekirjoittaa sen. Työnantajan allekirjoitus vain  puuttuu.  Jokainen voi jatsoa mallin omasta aiemmasta työsopimuksestaan.

Purranpersut ja Orponperkeleet ei ole ikinä olleet oikeissa töissä. Ne eivät tajua, että työsuhde syntyy vain jos työnantaja niin haluaa. Aivan sama asia kuin seksissä: tarvitaan molempien suostumus.

Niille pitää demonstroida se.

Mielenosoitusoikeus on perustuslaissa, eikä siitä tarvitse ilmoittaa etukäteen. Peace. Ei väkivaltaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/141 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1956 on ollut viimeksi kansa kunnolla kadulla. Saadaanko nyt uusinta? 

Vierailija
84/141 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän keskiluokkaan kuuluva perhe sai mojovan veroalennuksen Orpo-Purra hallitukselta, joten ihmettelen tätä puhetta "hyvätuloisten suosimisesta".

Satasia vuodessa ekstraa, yhdellä päätöksellä. Ja ei me kyllä mitään hyvätuloisia olla.

Edes kerrankin näin!

Suomessa ehkä noin joka viides hallitus on työtä tekevien ihmisten asioita ajava hallitus. Neljä viidestä on sosiaalihallituksia.

Mä asun yksin ja olen lapseton. Kuljen myös polttomoottoriautolla töihin. Palkka kuukaudessa bruttona 3600e ja nettona noin 2500e. Minä sain myös veroalen ja myös polttoaineen verotus keveni. Minä en kuulu kirkkoon enkä ammattiliittoon joten niissä säästän vähän rahaa. Kannatan oikeisto ja vihaan vasemmistoa. Perskokkareet on vähemmän paha minulle.

M34

Se on hienoa kuulla, yksi positiivinen asia. Toivottavasti työsi jatkuvat eläkkeelle asti! Onnea tulevaankin. Vähätuloisempi saa nyt sen 15e enemmän rahaa kuussa käytettäväksi, sillä voi ostaa vaikka niitä säilykkeitä hätävaraa varten.

Vierailija
85/141 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän keskiluokkaan kuuluva perhe sai mojovan veroalennuksen Orpo-Purra hallitukselta, joten ihmettelen tätä puhetta "hyvätuloisten suosimisesta".

Satasia vuodessa ekstraa, yhdellä päätöksellä. Ja ei me kyllä mitään hyvätuloisia olla.

Edes kerrankin näin!

Suomessa ehkä noin joka viides hallitus on työtä tekevien ihmisten asioita ajava hallitus. Neljä viidestä on sosiaalihallituksia.

Mä asun yksin ja olen lapseton. Kuljen myös polttomoottoriautolla töihin. Palkka kuukaudessa bruttona 3600e ja nettona noin 2500e. Minä sain myös veroalen ja myös polttoaineen verotus keveni. Minä en kuulu kirkkoon enkä ammattiliittoon joten niissä säästän vähän rahaa. Kannatan oikeisto ja vihaan vasemmistoa. Perskokkareet on vähemmän paha minulle.

M34

Niin. Ilmeisesti "hyvätuloinen" on nykyään normaali työssä käyvä keskituloinen palkansaaja. Ainakin tämän kuvan saa kun kuuntelee oppositionkin puheenvuoroja.

Keskiluokan verotus kiristyy kovasti kun sosiaalihallitus on vallassa, mikä on varsin mielenkiintoista. Koska muutaman tonnin kuussa tienaava on "paha porvari" jos haluaa pitää vähän enemmän ansaituista rahoistaan itsellään.

Vierailija
86/141 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun et osaa vähentää veronalennuksesta esim työmatkakulujen omavastuuta. Se nousi. Ammattiliittoon noin tyhmät ei kuulu.

Ette niin. Hyvätuloiset saa tuhansia lisää. Teille tulee enemmän persnettoa kuin veronalennusta.

Edes kerrankin näin!

Venäläinen trolli havaittu. "Sosiaalihallitus" 😂 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Vierailija
87/141 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nössöt työttömät ei uskalla vastustaa eikä mellakoida.

Vierailija
88/141 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edes kerrankin näin!

M34

Se on hienoa kuulla, yksi pos

No työt jatkuu jos jatkuu, jos työpaikka lähtee alta niin sitten menen toiseen työpaikkaan tekemään töitä. 15e on iso summa rahaa kuukaudessa, olisitte kiitollisia että teille jää enemmän rahaa käteen. Miksi säilykkeitä hätävaraa varten? Eikö elämästä kannata nauttia ja mene vaikka ravintolaan ostamaan ateria tuolla summalla? 

M34

Vierailija
89/141 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun... Mitä ne muutkin meistä ajattelee, jos ilmaistaan mielipide julkisesti?

.

.

.

.

.

Huomaa ironia ;D

Vierailija
90/141 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persujen kannatus putosi jo niin alas ettei hallitus käytännössä nauti enää kansan luottamusta. Siksi! 

Vierailija
91/141 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryssylle tiedoksi:

Sosiaalihallitus oli Suomen valtion keskusvirasto, joka vastasi sosiaaliasioista. Se toimi kahdessa eri vaiheessa, vuosina 19181922 sosiaaliministeriön alaisuudessa ja vuosina 19681991 sosiaali- ja terveysministeriön alaisuudessa. Alkuperäisen Sosiaalihallituksen alaisuudessa toimivat ammattien- ja köyhäinhoidontarkastajat. Vuonna 1968 perustetun uuden Sosiaalihallituksen tehtäviin kuuluivat muiden muassa sosiaalihuollon edistäminen, huoltolaitosten valvonta, lastensuojelu ja lapsiperheiden tukeminen sekä erinäisiä vanhusten ja vammaisten hoitoon, sosiaalityöhön, perusturvaan, päihdehuoltoon sekä pakolaisasioihin liittyviä tehtäviä. Sosiaalihallituksen tehtäviä kuuluu nykyään Terveyden ja hyvinvoinnin laitokselle.

Vierailija
92/141 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun et osaa vähentää veronalennuksesta esim työmatkakulujen omavastuuta. Se nousi. Ammattiliittoon noin tyhmät ei kuulu.

Ette niin. Hyvätuloiset saa tuhansia lisää. Teille tulee enemmän persnettoa kuin veronalennusta.

Edes kerrankin näin!

Venäläinen trolli havaittu. "Sosiaalihallitus" 😂 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Ei koske meitä, eipä meillä mitään työmatkakorvauksia tule muutenkaan. Katsos kun keskiluokkaan kuuluvilla meillä on varaa asua ihan kaupungissakin eikä 100 kilometrin päässä työpaikasta.

Eli keksi toinen päästäsi, miten emme muka hyödy tästä veroalennuksesta?

Vierailija
93/141 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoksi on menneet jo trollitkin. Ehkä ne sokeat, jotka ei ole päätyneet tykinruuaksi Ukrainaan, on pantu Shavushkina ulitsan Internet-instituuttiin?

"Sokea venäläismies sai kutsun sotaan ja alkoi pelottava pakomatka, jonka Ylen toimittaja todisti

Venäjä on epätoivoisesti yrittänyt saada lisää sotilaita Ukrainan rintamalle ja rekrytointikutsuja on lähtenyt myös vammaisille."

https://yle.fi/a/74-20143208

Vierailija
94/141 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo turha on Suomessa kiljua kurkku putkella kun idässä on venäjä JS trumppikin hoitelee lamaa maailmaan 

Kyllä tämä lama on ihan itse aiheutettu tämän hallituksen tekeleenä.

Vierailija
95/141 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tekin nyt tajuatte, että ei voida ottaa velkaa enempää ja jos valtion tulot ei kasva, ei ole mistä maksaa niitä teidän kotona lorvimisia. Hyysäyksen aika on ohi.

Vierailija
96/141 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No työt jatkuu jos jatkuu, jos työpaikka lähtee alta niin sitten menen toiseen työpaikkaan tekemään töitä. 15e on iso summa rahaa kuukaudessa, olisitte kiitollisia että teille jää enemmän rahaa käteen. Miksi säilykkeitä hätävaraa varten? Eikö elämästä kannata nauttia ja mene vaikka ravintolaan ostamaan ateria tuolla summalla?

Annas kun selvitän. Vähävaraiset ovat myös mestareita varautumaan, koska on totuttu ajattelemaan pahinta. "Mitä jos" -ajattelu on aika arkipäiväistä. Ei käy ekana mielessä että ravintolaan, vaan ostaa sillä tarpeellista mihin ei muuten olisi pienestä palkasta varaa. Ei varmaan monellakaan sitä esim. hätävaraa ole kaapissa.

Vierailija
97/141 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1956 on ollut viimeksi kansa kunnolla kadulla. Saadaanko nyt uusinta? 

Yleislakossa voi myös istua kotona (koska mihinkään et pääse kun on yleislakko). Suosittelen yleislakkoa. Kreikassa oli viime kuussa.

Vierailija
98/141 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nössöt työttömät ei uskalla vastustaa eikä mellakoida.

Nössöt venäläistrollit kompastuu käsitevirheisiin. "SOSIAALIHALLITUS".

HAISTA PERSE.

Vierailija
99/141 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persujen kannatus putosi jo niin alas ettei hallitus käytännössä nauti enää kansan luottamusta. Siksi! 

Teille helvetin kommariakoille tiedoksi: Suomen hallitus ei toimi kuten te pirut punakaarteissanne olette tottuneet, huutoäänestyksiin. Että kuka ulisee ja naukuu isoimpaan ääneen, niin sen mukaan mennään. Se on vain teidän kuolaavien suuhengittäjien oma tapanne.

Vierailija
100/141 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annas kun selvitän. Vähävaraiset ovat myös mestareita varautumaan, koska on totuttu ajattelemaan pahinta. "Mitä jos" -ajattelu on aika arkipäiväistä. Ei käy ekana mielessä että ravintolaan, vaan ostaa sillä tarpeellista mihin ei muuten olisi pienestä palkasta varaa. Ei varmaan monellakaan sitä esim. hätävaraa ole kaapissa.

Miksi te varaudutte juuri nyt? Miksi ette ennen varautuneet? Nyt maailman tilanne on kyllä joo huolestuttava ja se heijastuu myös suomen talouteen mutta kyllä maailman tilanne paranee vielä ja ukrainaan tulee kohta rauha niin se vaikuttaa suomen talouteen positiivisesti kun venäjän kanssa taas käymme kauppaa.

M34

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme