Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Boudoir raskauskuvat ovat hirveitä

Vierailija
11.05.2025 |

Olen aina miettinyt, että haluaako muu, kuin joku perverssi nähdä muuiden raskaana olevien alaston- tai boudour-kuvia, oli ne sitten miten taiteellisia tahansa. 

Raskaus on ihan luonnollinen asia, mutta en ainakaan itse halua noita katsella missään somessa tai tuttujeni seinillä. Ihan sama, vaikka kuvassa olisi joku hoikka malli, joka ei ole raskaana, niin nuo boudour- ja alastonkuvat on minusta jotenkin kiusallisia.

Ihan rehellisesti onko tällä palstalla joku, jonka mielestä noi on siisti juttu?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nehän ovat yksityisiksi kuviksi tarkoitettuja. Vaimo voi antaa puolisolleen huomenlahjaksi  boudoir-kuvia itsestään. Monesti kuvataan muutaman kuvan minialbumi. 

Nyt on julkkikset kilpaa tuupanneet noita taas nettiin äitienpäivän ratoksi.

Heillä ei ole ilmeisesti käsitystä siitä, että mitä varten kuvia on alunperin otettu. Onhan niitä otatettu itsellekin yksityiseksi muistoksi siitä ajasta kun on vielä nuori ja hehkeä. Eivät ne ole tarkoitettu julkisesti esiteltäviksi muotokuviksi.

Eiköhän jokainen voi ihan itse päättää mihin tarkoitukseen hankkii omat kuvansa

Vierailija
42/47 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nehän ovat yksityisiksi kuviksi tarkoitettuja. Vaimo voi antaa puolisolleen huomenlahjaksi  boudoir-kuvia itsestään. Monesti kuvataan muutaman kuvan minialbumi. 

Mutta mihin ne sitten laitetaan kun erotaan? Ne ovat uusperheen kodissa vielä kiusallisempia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttäähän se helvetin hyvältä, jos on timmi kroppa. Tavallisella suomalaisella persjalalla vain on se vähintään 20 kiloa ylipainoa.

Raskausmaha ei näytä hyvältä kenelläkään. Mene nyt perverssi pois tältä palstalta.

Vierailija
44/47 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mauttomia nuo minustakin on. Näin kerran yhdessä paikassa seinällä tuollaisen ja mieskin oli siinä puolialasti. Mutta vielä älyttömämpiä ovat synnytyskuvat. Yhdessä faceryhmässä joku etsi kerran valokuvaajaa synnytykseensä. Minä en ottaisi synnytykseeni ketään kameran kanssa vaikka ilmaiseksi saisin. Isovanhemmilleko sitten esitettäisiin kuvia missä alapää repeää ja vauva tulee. 

Enkä minä lähtisi.En ota boudoir - kuviakaan, vaikka niitä kysytään.

- valokuvaaja

Vierailija
45/47 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mauttomia nuo minustakin on. Näin kerran yhdessä paikassa seinällä tuollaisen ja mieskin oli siinä puolialasti. Mutta vielä älyttömämpiä ovat synnytyskuvat. Yhdessä faceryhmässä joku etsi kerran valokuvaajaa synnytykseensä. Minä en ottaisi synnytykseeni ketään kameran kanssa vaikka ilmaiseksi saisin. Isovanhemmilleko sitten esitettäisiin kuvia missä alapää repeää ja vauva tulee. 

Enkä minä lähtisi.En ota boudoir - kuviakaan, vaikka niitä kysytään.

- valokuvaaja

Niillähän parhaan tilin tekee - jos osaa!

- Valokuvaaja ..isolla alkukirjaimella ;)

Vierailija
46/47 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiusalliseksi asian tekee ainoastaan se, että niitä jaetaan somessa. Puolisolle semmoinen kuva lahjaksi voi olla ihan kivakin.

Miksi puoliso haluaisi kuvan muistoksi siitä miltä näytät rumimmillasi? Raskaana olevat naiset on oksettavan näköisiä.

Vierailija
47/47 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä tulisi mieleenkään antaa ns. lahjaksi miehelle boudour-kuvia, varsinkaan sellaisia jossa ole viimeisilläni raskaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän