Boudoir raskauskuvat ovat hirveitä
Olen aina miettinyt, että haluaako muu, kuin joku perverssi nähdä muuiden raskaana olevien alaston- tai boudour-kuvia, oli ne sitten miten taiteellisia tahansa.
Raskaus on ihan luonnollinen asia, mutta en ainakaan itse halua noita katsella missään somessa tai tuttujeni seinillä. Ihan sama, vaikka kuvassa olisi joku hoikka malli, joka ei ole raskaana, niin nuo boudour- ja alastonkuvat on minusta jotenkin kiusallisia.
Ihan rehellisesti onko tällä palstalla joku, jonka mielestä noi on siisti juttu?
Kommentit (47)
Mauttomia nuo minustakin on. Näin kerran yhdessä paikassa seinällä tuollaisen ja mieskin oli siinä puolialasti. Mutta vielä älyttömämpiä ovat synnytyskuvat. Yhdessä faceryhmässä joku etsi kerran valokuvaajaa synnytykseensä. Minä en ottaisi synnytykseeni ketään kameran kanssa vaikka ilmaiseksi saisin. Isovanhemmilleko sitten esitettäisiin kuvia missä alapää repeää ja vauva tulee.
- Vastasyntyneen pää pilkistää karvalakista ja kuvaaja siinä etsii hyvää kuvakulmaa. Kätilö kiittää kun siinä häärää jotain ylimääräisiä.
Goodbye Elegance!
Meidän mamma se tässä maha pystyssä tissit paljaana tönöttää somessa, kohta se räjähtää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olisi halunnut nähdä Iltan imetyskuvaa. Jotain rajaa noihin julkaisuihin oikeasti!🤢
Ei niitä ole pakko mennä katsomaan. Nykyään voi valita sen, mille sivulle itsensä klikkaa.Monesti ne tulee kuvafiidiin jo suoraan, jos olet tilannut kanavan jostain muusta syystä ja sen ylläpitäjä päättää yllättää jollain alastonkuvalla. Et taida olla somessa?
Voit lopettaa seuraamisen tai estää.. opettele käyttämään somea.
Miksi vetää palkoja muiden tekemisistä, hanki oma elämä!
Vierailija kirjoitti:
Kaikki raskauskuvat ovat typeriä. Ketään, siis yhtään ketään ei kiinnosta sen pallomahan esittely etenkään ilman paitaa. Se lapsi pysyy siellä ihan pitämättäkin (nämä jotka pitelee käsillään sitä vatsaa) eikä raskaus ole mitenkään ihmeellinen asia. Plus raskaana oleva nainen on erittäin epäviehettävän näköinen vaikka kuinka "hehkuisi". Ja kyllä, olen itsekin äiti.
Onneksi on muitakin mielipiteitä. Jos sinä olit ruma emakko raskaana, niin kaikki ei ole.
Kaikesta sitä pieni ihminen voi mielensä pahoittaa 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki raskauskuvat ovat typeriä. Ketään, siis yhtään ketään ei kiinnosta sen pallomahan esittely etenkään ilman paitaa. Se lapsi pysyy siellä ihan pitämättäkin (nämä jotka pitelee käsillään sitä vatsaa) eikä raskaus ole mitenkään ihmeellinen asia. Plus raskaana oleva nainen on erittäin epäviehettävän näköinen vaikka kuinka "hehkuisi". Ja kyllä, olen itsekin äiti.
Onneksi on muitakin mielipiteitä. Jos sinä olit ruma emakko raskaana, niin kaikki ei ole.
Kyllä kaikki ovat, kukaan ei ole kauneimmillaan raskaana, vaikka miten haluaisit niin itsellesi uskotella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kaikki ovat, kukaan ei ole kauneimmillaan raskaana, vaikka miten haluaisit niin itsellesi uskotella.
Ei minun tarvitse uskotella mitään :D minulla on silmät päässä. Moni nainen on todella kaunis raskaana. Toki on teitä rumiluksiakin, mutta olette ihan muutenkin...
Vierailija kirjoitti:
Goodbye Elegance!
Meidän mamma se tässä maha pystyssä tissit paljaana tönöttää somessa, kohta se räjähtää!
:DDDDDDDDDDDDDDDDDD Just näin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olisi halunnut nähdä Iltan imetyskuvaa. Jotain rajaa noihin julkaisuihin oikeasti!🤢
Ei niitä ole pakko mennä katsomaan. Nykyään voi valita sen, mille sivulle itsensä klikkaa.Monesti ne tulee kuvafiidiin jo suoraan, jos olet tilannut kanavan jostain muusta syystä ja sen ylläpitäjä päättää yllättää jollain alastonkuvalla. Et taida olla somessa?
Voit lopettaa seuraamisen tai estää.. opettele käyttämään somea.
Miksi vetää palkoja muiden tekemisistä, hanki oma elämä!
Joo voi lopettaa seuraamisen ja estää, mutta siinä vaiheessa se kuva on jo nähty. Minulla on kiitos myös oma elämä. Ahdistaako itseäsi, kun kaikki ei tykkäile sinun alastonkuvistasi somessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minun tarvitse uskotella mitään :D minulla on silmät päässä. Moni nainen on todella kaunis raskaana. Toki on teitä rumiluksiakin, mutta olette ihan muutenkin..
Pitää vissiin oikein julkisesti juhlistaa sitä, että on kerrankin saanut todistetusti munaa. Tervejärkisen ihmisen ei tarvitse tuohon alentua.
Noista kuvista somessa nauttivat korkeintaan raskausfetisistit 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minun tarvitse uskotella mitään :D minulla on silmät päässä. Moni nainen on todella kaunis raskaana. Toki on teitä rumiluksiakin, mutta olette ihan muutenkin..
Taas joku runkkari hyökännyt palstalle. Olet varmaan juuri se pervo joka kuolaa noita eukkoja siellä somessa ja kuvittelet, että sinulla on heihin jotain saumaa 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksikään nainen ei ajattele näin. Ruma se maha on vaikka nainen olisi mitä kaunein muuten.
Raskausmaha on yhtä kaunis, kuin kaljamaha miehellä. Ihan sama mitä siellä sisällä on.
Vierailija kirjoitti:
Näin se on. Yhtä kuvottavia ovat naiset jotka kulkevat julkisilla paikoilla se maha esillä, siis liian pienissä paidoissa. En tajua ollenkaan, kamalan näköistä.
Vähän sama kun nainen esittelee synnytyskertomusta ja kuinka paljon on auki. Kiitos, mutta naisenakaan en kaipaa mielikuvaa 8cm raosta kaikkein pyhimmässäsi 🙃😳😖
Hormonit sekoittaa ihmisten päät ja kuvittelevat että muut haluavat näitä tietää ja nähdä. Ihan sen ei niin kauniin vauvan näyttely on tarpeeksi ihasteltavaa 😉 Vähäpukeiset kuvat on puolisoiden toisilleen näytettäviksi tarkoitettu muutenkin.
Kohtu on normaalisti lähes kokonaan kiinni ja sieltä ei putoa edes pieni esine kuten kierukka.
Näyttäähän se helvetin hyvältä, jos on timmi kroppa. Tavallisella suomalaisella persjalalla vain on se vähintään 20 kiloa ylipainoa.
Kiusalliseksi asian tekee ainoastaan se, että niitä jaetaan somessa. Puolisolle semmoinen kuva lahjaksi voi olla ihan kivakin.