Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset ei osaa tai uskalla vaihtaa sulaketta?

Vierailija
10.05.2025 |

Jokainen kadunlakaisija-Penttikin osaa.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistipaska ap

Vierailija
42/58 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka naiben ei osaa?

Sun kultahampainen venäläisäitis, jolla on neurosyfilis ammattitautina?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummo vainaa osasi myös korjata sulakkeen, oli sota-aikana kun sulakkeita ei saanut oppinut taidon. 

Kun sen verran jälleenrakennuksen aikaan rikastuttiin että saatiin hommattua sorvi ja romikselta messinkitankoa, alkoi sulakkeetkin taulussa kestämään.

Vierailija
44/58 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä röttelössä ei ole pikasulakkeita? Se "naps" onkin se aina mainittu miesten työksi.

Mm. v 1981 rakennetussa hyväkuntoisessa ja hyvinrakennetussa kerrostalossa on kaikissa huoneistoissa tavalliset sulaketaulut. Ei voi puhua röttelösfä, enemmän nämä uudet pikavauhtia rakennetut kerrostalot ovat laadultaan röttelöitä.

Sitä mukaan kun tehdään kerros- ja rivitaloon sähkösaneeraustöitä, sitä mukaan vaihdetaan sähkötaulut ja niissä ei ole vaihdettavia sulakkeita. 

Kaikki ei-etäluettavat taulut menevät myös vaihtoon, kun pörssisähköä aloitetaan laskuttaa neljännestunnein. 

Vierailija
45/58 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sulaketta vai sulakkeita noin yleensä? Sulakkeita kun on monessa paikassa.

Vierailija
46/58 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusissa taloissa ei ole sulakkeita . On vaan on off nappulat. Ja internetti töpselit. Vanhoissa taloissa on sulakkeet eikä naiset niitä pelkää vaan pitää varasulakkeita . Naiset ostaa pölynimuriin pussit kasetit myös . Langattomat imurit hoitaa ukot. Ja nettijutut. Miesten juttuja. Autot. Pesukoneet. Pitsoja voi tilata kotiin niin että maksaa vasta tuodut ovella miksei voi tilata miehiä myös päiväksi ja pesukoneita kuin mikrouuneja niin että maksaa vasta tuotuna kotona . Miksi pitää maksaa etukäteen?  Jos jollain on varastettu kone tai matto tai takki se on tuhoonvihittyä Mooseksen mukaan sulle.  

Vierailija
47/58 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tekisin mitään itse kun i'm just a girl ja voin kaiken teettää miehellä?

Vierailija
48/58 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan meidän entinen naapuriäijä? Se, joka tuli kyselemään meiltä sulaketta palaneen tilalle. Kun aukaisin oven, niin hän ensimmäiseksi kyseli miestäni, kun pitäisi saada sulake. Minä olen meillä se, joka yleensä vaihtaa sulakkeet ja minä tiedän tarkalleen, missä ne varasulakkeet on, toisin kuin mieheni, joka tietää, että siellä ne on eteisen kaapissa, muttei tarkalleen, missä siellä. Eikä millään meinannut mennä perille sille äijälle, ettei meillä ole juuri sen kokoisia sulakkeita, mitä hän oli vailla.

Sama juttu oli myös työkaluja lainatessa. Minä olen niistäkin paremmin perillä kuin mieheni, mistä löytyy ja mitä. Tuli mieheltä kyselemään niitä toisen kerran. Sai lainaksi sitten vanhan ruosteisen miehen perintösahan. Minulla olisi ollut japaninsahakin, mutta enpä olisi tuolle äijälle sitä pilattavaksi antanut.

Jos ei suutarin lapsilla ole kenkiä, niin eipä raksaäijällä ole mitään omia työkaluja, ainakaan noiden lainaamisten perusteella.

Vierailija
49/58 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille kävi niin että vietiin vanha rautasänky osina roskakatokseen. Ja kun oltiin hakemassa lisää osia ja mentiin takaisin viemää niitä roskiin niin sillä välillä joku oli irrottanut päädystä messingit. Messinki osat oli ruuvattu irti.  Tiedetään venäjän kielisiä. Sanotaan Mooses näin et nyt on tuhoonvihittyä messinkiä venäläisellä. 

Vierailija
50/58 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mooses varas menee varmaan asuntoon vie kaiken Venäjälläkin. Virossa. Turkissa. Thaimaassa. Ihania Raamatun kohtia Mooses laki.    Ihanaa et sekin kun meiltä varasti takin on nyt itse takiton!!!    Oujee. 

Vierailija
51/58 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teidän kotiin tullut ulkomaankielisiä varkaita . Ne kulkee ovista ja parvekkeilla.  Näettekö miten kaduilla kulkee ihmisiä varastetut käsilaukut tai takit jopa kengät jalassa ! Huomasitteko varastetut korut. Kännykät. Näettekö. YouTube taskuvarkaat. 

Vierailija
52/58 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vaihtanut monet sulakkeet ja vaihdan edelleen. 

N60+

Samoin N 75+

Vierailija
53/58 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultahampaat varastetuista kultakoruista.    

Vierailija
54/58 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä röttelössä ei ole pikasulakkeita? Se "naps" onkin se aina mainittu miesten työksi.

Mm. v 1981 rakennetussa hyväkuntoisessa ja hyvinrakennetussa kerrostalossa on kaikissa huoneistoissa tavalliset sulaketaulut. Ei voi puhua röttelösfä, enemmän nämä uudet pikavauhtia rakennetut kerrostalot ovat laadultaan röttelöitä.

Sitä mukaan kun tehdään kerros- ja rivitaloon sähkösaneeraustöitä, sitä mukaan vaihdetaan sähkötaulut ja niissä ei ole vaihdettavia sulakkeita. 

Kaikki ei-etäluettavat taulut menevät myös vaihtoon, kun pörssisähköä aloitetaan laskuttaa neljännestunnein. 

Taulu ei ole etäluettava vaan se mittari, joka vaihdetaan. Taulua ei vaihdeta, ellei talon omistaja halua lisää sulakkeita.

Taulu ja mittari ovat ihan eri asioita.

Vierailija
55/58 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusissa taloissa ei ole sulakkeita . On vaan on off nappulat. Ja internetti töpselit. Vanhoissa taloissa on sulakkeet eikä naiset niitä pelkää vaan pitää varasulakkeita . Naiset ostaa pölynimuriin pussit kasetit myös . Langattomat imurit hoitaa ukot. Ja nettijutut. Miesten juttuja. Autot. Pesukoneet. Pitsoja voi tilata kotiin niin että maksaa vasta tuodut ovella miksei voi tilata miehiä myös päiväksi ja pesukoneita kuin mikrouuneja niin että maksaa vasta tuotuna kotona . Miksi pitää maksaa etukäteen?  Jos jollain on varastettu kone tai matto tai takki se on tuhoonvihittyä Mooseksen mukaan sulle.  

Ne sinun on/off nappulat ovat automaattisulakkeita😏

Vierailija
56/58 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille kävi niin että vietiin vanha rautasänky osina roskakatokseen. Ja kun oltiin hakemassa lisää osia ja mentiin takaisin viemää niitä roskiin niin sillä välillä joku oli irrottanut päädystä messingit. Messinki osat oli ruuvattu irti.  Tiedetään venäjän kielisiä. Sanotaan Mooses näin et nyt on tuhoonvihittyä messinkiä venäläisellä. 

Mitäs helvettiä te huonekaluja kannatte roskakatokseen? Ne ei sinne missään olosuhteissa kuulu! 

Vierailija
57/58 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettäpä ihan mukaan. Opettele ensin kirjoittamaan selvästi, ennen kuin länkytät yhtään mitään.

Vierailija
58/58 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksia oikeasta elämästä:

Step 1: soita isille ja kerro mikä hätänä

Step 2: Nips vaan ja kytkin laitettu takaisin päälle

Step 3: ole niin polleaa naista koko loppupäivä kun itseltä hoituu hommat kuin hommat :D 

Mulle tuon homman opetti äiti kun olin jotain 6 v.

Sun kitumista on kiva katsoa 😂

Öö... niinku what? Nyt ollaan sotesäästöissä menty vähän liian pitkälle. 🤔