Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Hylättyihin" taloihin meneminen??

Vierailija
10.05.2025 |

Näitä videoita näkee aika paljon että mennään sisälle taloihin, joissa ei asu ketään.

Itselläni vanhemmiltani peritty talo jossa käyn silloin tällöin. Se on ns. kakkosasuntoni. Olen alkanut pelätä koska nämä järjen jättiläiset keksivät mennä esim tuonne minun talooni.

Oletteko muut joutuneet näitä miettimään? 

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on valvontakamerat, tarrat siitä, naspuri käy leikkaamassa ruohot ja kylällä on levitelty itse tuttujen avulla juttua, että voidaan tulla koska vaan kun tehdään etätöitä. 

Tekeehän ne rosvot murtoja selvästi asuttuihinkin taloihin. Ongelma on nämä joiden mielestä asumattomaan paikkaan saa mennä vapaasti, vaikka lain mukaan ei saa. 

Vierailija
62/63 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi v itun ääliö, kannattaisiko pitää tönö asutun näköisenä?!?!?????? 

Itse olet, ei tuo mitenkään poista sitä tosiasiaa, että se on rikos mennä toisen asuntoihin ilman lupaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on (perityllä) tontilla vanha talo jota ei ole käytetty vuosikymmenniin. Purku kustannukset olisi kalliit ja homma työläs joten miksi purkaisin? Olen siis antanut olla kun ei häiritse minua, enkä halua laittaa rahaa ja aikaa sen purkamiseen. Olen muutaman kerran koirien kanssa antanut nuorisolle rivakat lähdöt sieltä tonkimasta. En siksi että minua uteliaat pennut haittaisi vaan siksi etteivät osaa lukea varoituskylttejä. Talon lattian alla on metrien pudotus kellariin ja lattia on mätä. Näin ollen hengenvaarallinen jos sinne rojahtaa. Tämä kerrotaan joka seinillä ja ovella (poistaa vastuuni jos joku sinne kuolee, varmistettu viranomaisilta). En silti halua että kuolevat tai vammautuvat. Nyt parin vuoden omistus aikana sana kiirinyt että hullu akka hyökkää koirineen jos sinne menee ja saanut olla rauhassa. 😂 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän