Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, voisitko olla miehen kanssa joka pyrkii miellyttämään sinua 24/7?

Vierailija
10.05.2025 |

Ei sano ei, välttelee konflikteja, ei ole eri mieltä, ei kyseenalaista koskaan mitään sanomaasi tai tekemääsi. 

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/18 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain sellaisen.

Vierailija
4/18 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Haluan kumppanin enkä kynnysmattoa.

Vierailija
5/18 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä. Sehän olisi sama kuin olisi suhteessa itsensä kanssa. Haen suhteelta tulevaisuudessa nimenomaan niitä ahaa-elämyksiä kun tajuaa että jonkin asian voi tehdä toisellakin tapaa. Särmää pitää olla. N33

Vierailija
6/18 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Olen jo kaikenlaista kokenut. Nyt olisi kiva jos joku palvoisi ja palvelisi kaiken aikaa. 😅

Vierailija
7/18 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltteys on kiva. Mutta ehkä se ahdistaisi jos toinen ei kommunikoi juuri ja vain miellyttää. Vai toimisiko kommunikointi silti. Myös jos haluaa ratkaista ristiriitoja ja toinen on hiljaa tai marttyyri, se tekee naiset hulluksi ja tulee ero joskus. Tai jos toinen ei edes tajua mistä puhuu. Joskus se kiltti mies tekee liian äkkiä asiat ja alkaa syyllistää kun toinen ei tehnyt, miten ehtii mukaan jos toinen tekee jo ne ensin. Ja juoko mies ja onko liikaa töissä, juova ei ole usein niin kiltti.

Vierailija
8/18 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin. Olen jo kaikenlaista kokenut. Nyt olisi kiva jos joku palvoisi ja palvelisi kaiken aikaa. 😅

Mulle tulis huono omatunto tosi nopeasti :D

Vierailija
9/18 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin tuollaisen nuoren miehen. Ja aina hön valitsi naiset jotka eivät kunnioittaneet häntä ja hyvöksikäyttivät. Kauheeta oli katsella. Kunnes tapasi viisaan naisen joka ei hyväksikäyttänyt  vaan arvosti miestä. Menivät naimisiin ja nyt jo neljä lasta perheessä. Ja mies on upein tietämäni puoliso ja isä!

Vierailija
10/18 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kyllä vaivaisi, jos miehellä ei (muka) olisi mitään omia mielipiteitä. Kuka hän oikein on?

Vierailija
11/18 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei tuollainen ihminen ole psyykkisesti normaali.

Vierailija
12/18 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, se ei ikuisesti kestä ja jossain vaiheessa miehen "kulissit" romahtaa. Itselle kävi näin ja vielä pahemmin siksi, ettei miellyttänyt edes minua vaan yhteiskuntaa! Mies halusi omakotitalon ja lapsen, itse en ollut niin innokas, mutta miehen toiveista sitten suostuin. Lapsen ollessa kaksi mies sairastui vakavaan burnoutiin ja samalla ilmoitti, ettei oikeasti koskaan halunnut isäksi ja vihaa omakotitaloasumista, mutta halusi niitä siksi että koki että on pakko... Oli niin hemmetin huijattu olo! Ei enää koskaan sellaista miestä, joka ei uskalla sanoa suoraan tai omaa omia mielipiteitä.

Vierailija
13/18 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi, eikä mieskään ole sellainen, vaikka yrittää vähän liian kovasti olla mulle välillä mieliksi - eikä se haittaa, koska olen itse samanlainen hänelle. Eivät ne huomionosoitukset silti hukkaan mene, koska pistän ne merkille hyvän tahdon osoituksina, joita on kenties valmisteltu jo päiviä etukäteen. 

Vierailija
14/18 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä miellyttämisellä ei ainakaan voi kompensoida puuttuvaa vetovoimaa ja yhteyttä. Jos sitä oikeata molemminpuolista kiinnostusta, yhteyttä ja vetovoimaa on, niin ei sen toisen tarvitse paniikissa ja valheellisesti yrittää miellyttää ja kelvata. Liika miellyttäminen kertoo aidon yhteyden ja avoimuuden puutteesta.

Vierailija
15/18 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Jos ei ole omia mielipiteitä, tai niitä ei sanota ääneen, ei synny rakentavaa älyllistä keskustelua.

Vierailija
16/18 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Koska olen aina oikeassa, niin en voisi olla miehen kanssa, joka kyseenalaistaa ajatuksiani, sanomisiani tai toimintaani ylipäänsä. Sellaisia miehiä ei vain taida olla, joten jatkan terapiakäyntejä.

Vierailija
17/18 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla provo, ei tuollaisia miehiä edes taida olla. Tai siis, kyllähän mies tekee hetkellisesti vaikka mitä, että pääsee pukille. Mutta ei kukaan 24/7 jaksa esittää.

Vierailija
18/18 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristiriitaisuuksia, joita minun toiminnastani on sanottu:

Olisi kiva jos kommunikoisi - puhuu liikaa. Olisi kiva jos olisi mielipiteitä - liian vahvat mielipiteet. Olisi kiva jos koskettaisi - koskettaa ilman lupaa. Olisi kiva jos pitäisi läheisyydestä - nyhjää koko ajan ihan kiinni. Olisi kiva jos pussaisi - koko ajan pussailemassa.

Sama mies, eri naisten mielipiteitä.