Mitä mainoksia sinulla näkyy tällä sivulla?
Kommentit (45)
K-ruoka: Srirachalohi aurajuustolla
Finnair
Visit Suomussalmi
Virtasen maalitehdas
Veikkaus
Hitsi, kun noita mainoksia on tullut entistä enemmän tänne. Yleensä mä ne vaan sivuutan, että en koe niitä kovin häiritsevinä.
Just tuo lapsettomuushoito, Sähköauto, joku opiskelu -20%, kattoremontti jotain muitakin en nii tarkkaan katso noita.
Mut siis ei oikein osu Köyhälle 50 vuotiaille useamman lapsen äidille joka asuu vuokralla. Menee mainostajien rahat hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mehiläinen: Ensikäynti lapsettomuushoitajalla. Olen 43-vuotias vapaaehtoisesti lapseton niin ei nyt osunut kohderyhmään.
Heräsi kysymys et kuinka kiinnostaa olla tällä foorumilla?
Mikä muitakin foorumi on sellainen jossa saa keskustelun aikaan?
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään, mulla on kaksikin mainosblokkeria tietokoneen Chromessa
Tiedäthän, että toimintasi uhkaa vauva-sivuston ylläpidon kannattavuutta
Tv-ohjelmasivu ja sanomalehtisivu. Toisen mainoksen tajuan, koska käyn siellä sivulla jatkuvasti. Toisessa en käy koskaan, joten en tiedä, mihin se perustuu.
Minulle mainostettiin jotain pikkutyttöä (plan international). Oliko tässä jotain vihjailua mukana vai?
DuckDuckGo eikä yhtään mainosta. Onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Just tuo lapsettomuushoito, Sähköauto, joku opiskelu -20%, kattoremontti jotain muitakin en nii tarkkaan katso noita.
Mut siis ei oikein osu Köyhälle 50 vuotiaille useamman lapsen äidille joka asuu vuokralla. Menee mainostajien rahat hukkaan.
Tuota kattoremonttiasiaa minä en kyllä ymmärrä. Miksi mainostaa kattoremonttia kerrostalossa asuvalle? Kattoremonttiin tarvitsee taloyhtiön luvan ja vaikka sellaisen saisinkin, niin miksi maksaisin yksinäni taloyhtiön kattoremontin? Kaiken muun lisäksi mainostaja todennäköisesti toteaisi, että "sori vaan, mutta emme tee kattoremontteja kerrostaloihin."
Lisään listaan Braven, ei mainoksia. :D Vaihtoehtoja todella riittää ja mainokset voi blokata ihan ilmaiseksi.
Joku, missä on kuva taidenäyttelystä (Kaikelle on selityksensä).
Luonto-lehden mainos.
Se, missä on mäyräkoira-tynnyrisauna.
Hossa-matkailumainos.
Nuo tänään palstalla ollessa.
Ei mulla mitään näy, ei ole koskaan näkynytkään. Firefoxsissa on ne suosituimmat manoksenestäjät.
Tuomas Jouhilampi mainostaa käsi nyrkissä väkivallattomuutta ja haluaisi tulla puhujakeikalle. Jotenkin äkäisen näköinen mies on tuossa mainoksessa. Tatuoitukin.
Ei näy mitään mainoksia. Selaimessa on mainosten torjunta päällä.
Ilman mainostorjuntaa internet on käyttökelvoton.
M59+
Vierailija kirjoitti:
Tuomas Jouhilampi mainostaa käsi nyrkissä väkivallattomuutta ja haluaisi tulla puhujakeikalle. Jotenkin äkäisen näköinen mies on tuossa mainoksessa. Tatuoitukin.
Kävin katsomassa hänen nettisivujaan. Ihan hyvä tyyppi taitaa olla. Saanut aivovamman, kun joku lyönyt häntä.
Terveystalo, K-Rauta, Komediateatteri...
Srirachalohi aurajuustolla
Lotto
Visit Suomussalmi