Podetko yksinäisyyttä
Varmasti täälläkin kirjoittelee monenkirjava joukko ihmisiä.
Onkohan ketään kovin yksinäistä joka pohtii vain täällä, levy päällä.
Kommentit (11)
En. Viihdyn yksin mutta minulla on joukko itseni kaltaisia kavereita joilta saan seuraa sitä kaivatessani. En tunne itseäni yksinäiseksi oikeastaan ikinä.
Kyllä. Olen koko ikäni kärsinyt siitä. Kohta viisikymmentä vuotta.
Vierailija kirjoitti:
En. Viihdyn yksin mutta minulla on joukko itseni kaltaisia kavereita joilta saan seuraa sitä kaivatessani. En tunne itseäni yksinäiseksi oikeastaan ikinä.
No sehän on mielenkiintoinen tilanne. Otat ihmiset hyllyltä, kun tarvitset. Oletko varma, että tuo on ok myös muille?
Suomeen pitäisi perustaa yksinäisten oma liitto, joka järjestäisi tapaamisia ja tapahtumia. Miksipä ei myös jonkinlaista tutustumissivustoa, jonka kautta voisi pyytää vaikka toisen yksinäisen mukaan esim taidenäyttelyyn tai vaikka ilmaistapahtumaan. Jo se, että olisi vaikka yksinäisten oma chat, olisi hyvä asia.
Välillä kuvittelen potevani, mutta sitten seuraan taas hetken aikaa ihmisten sekoilua maailmassa ja totean, että omassa rauhassa on paras elää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sehän on mielenkiintoinen tilanne. Otat ihmiset hyllyltä, kun tarvitset. Oletko varma, että tuo on ok myös muille?
Ne muut varmaan osaavat kieltäytyä tarjoamasta seuraansa, jos ei ole OK.
Olen ollut yksin 20 vuotiaasta saakka. Olen nyt 50 v pian.