Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nämä asiat sinun pitää tietää 45-vuotiaana

Vierailija
10.05.2025 |

Listatkaa asioita mitä 45-vuotiaiden pitää tietää. (En ole itse yli 45-vuotias.)

Huom! Vain 45-vuotiaat tai yli saavat listata. 

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nai paljon ennen kuin halut vähenevät ja loppuvat. Et tule koskaan haluamaan yhtä paljon kuin 20 v. 

Päinvastoin. Vanhana naista haluttaa enemmän kuin nuorena, ihan hormonaalinen fakta.

Ei enää 50+.

Riippuu naisesta 😂

Vierailija
62/90 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän asti kasvatit omaisuuttasi. Nyt on aika alkaa kutistaa sitä. 

🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyviä vinkkejä ja luen vasta ensimmäistä sivua. Että vain 45-vuotiaat saavat listata tuottaa tuolosta kun nuoremmat eivät pääse pottuilemaan ja esittämään aikuisia!

Vierailija
64/90 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nai paljon ennen kuin halut vähenevät ja loppuvat. Et tule koskaan haluamaan yhtä paljon kuin 20 v. 

Seksi on joo tehtävä nuorena. Se että se loppuu kun hormonit loppuvat on vain ikääntymiseen liittyvä väistämätön fakta.

Vierailija
65/90 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

älä luota kehenkään

Paitsi Jumalaan ja sen vanhoihin ilmentymiin pitää suhtautua epäillen ja hylätä ne. Jumala ei ehkä ollutkaan sitä mitä alunperin elätteli.

Vierailija
66/90 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvosta hyviä ihmisiä ja ota välimatkaa ilkeisiin ihmisiin.panosta hyviin ystäviin. auta heitä ja pyydä apua.tämä tärkeää vanhuudessa ja sairastaessa, että autetaan puolin ja toisin. hankkiudu eroon yksipuolisista ja huonoista suhteista vaikka olisivat sukulaisia.

nauti,hyvästä ruuasta,matkoista,juhlista ja harrastuksista,ostamisesta jne. jo ennen 40 v. osa sairastuu vakavasti alle 50 ja 60 vuosien välillä-eli älä säästä sitten kun elämää varten osa saa sydärin ennen eläkettä.

tee sovinto ja tutustu jumalaan,kuolema voi tulla koska vaan.

Vierailija
67/90 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän asti kasvatit omaisuuttasi. Nyt on aika alkaa kutistaa sitä. 

Miks? Eläkkeellä sitten vasta. Alkaa matkustelu oikein huolella

Matkustelukin pitää tehdä nuorena kun aina saatavissa oleva vatsatauti ei ole vielä hengenvaarallista ja keho ylipäätään kestää kauas matkustelua paremmin. Uusien maailmojen tuuletkin ovat raikkaampia nuorena versus dementikkoutta koputtelevana.

Vierailija
68/90 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhempasi eivät elä enää kauaa.

Minä olin 17 kun isäni kuoli ja 35 kun äitini kuoli. Kaukana 45-vuotiaasta!

Maailmankaikkeus on langettanut sinulle vanhojen ihmisten totuuksia etukäteen mutta selvisisit! Onnea! :)

Vierailija
69/90 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hilloat niitä ihania ja kalliita 38-koon nuoruuden mekkoja. Päästä ne menemään. Ne eivät tule koskaan enää mahtumaan yllesi. Ihminen ei kyllä laihdu, muuta kuin vakavan sairauden johdosta, vanhuuttaan. Kehosi mittasuhteet muuttuvat vääjäämättömästi. Ensin alakroppa ja lanteet, sitten yläkroppa. Päästä irti!

Mun nuoruuden mekot oli kylläkin kokoa 32/34, joku 38 on iso koko :D nykyinen kokoni on 34/36 ja osa mekoista menisi edelleenkin, mutta muoti on liikaa muuttunut. En säästele vanhoja vaatteita nurkissa.

n48

Olet siis lyhyt. Mä olen 168cm ja vartalon malli tiimalasi. Olisin todella laiha, jos olisin kokoa 32/34 ollut tämän pituisena. Myös 34/36 on liian pieni mulle. 38 on täysin normaali koko eikä todellakaan mikään iso koko.

Minä olen 170 cm ja nuoruuden kokoni oli myös 32/34. Nykyisin 34/36. Olin toki laiha, mutten mikään luuranko, enemmän semmoinen kapea mallin vartaloinen. Nämä ovat ihan yksilöllisiä juttuja. Yritän luopua vanhoista vaatteista, vaikka jäljellä olevat olisivat yhä tosi kivoja, mutta en edes halua laihtua yhtä pieneksi kuin nuorena. Silloin oli vielä pyöreyttä naamassa laihanakin.

Vierailija
70/90 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavat kymmenen vuotta voivat olla elämäsi parhaat vuodet, jos teet oikeita asioita.

Mitkä ovat oikeita asioita?

Vierailija
71/90 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä sokeri ja herkut pois, jätä verenpainetta kohottavat asiat kokonaan pois. Saat muutaman vuoden elinikää ehkä lisättyä, jos viimeistään 45 teet muutoksen elintapoihin. Tietty myös tupakkia ei, viinaa ei. 

Vierailija
72/90 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisten kanssa riidat kannattaa sopia mahdollisimman pian. Katkeruudesta voi itse sairastua ja asia todennäköisesti painaa mieltä ja vaivaa, mikäli sitä ei selvitä heti. Erityisesti sisarusten kanssa on pidettävä välit edes neutraaleina. 

Vierailija
73/90 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin. Vanhana naista haluttaa enemmän kuin nuorena, ihan hormonaalinen fakta.

Sama juttu, 45 nainen.

Miehellä loppui jo 10 v sitten nuo halut. Että turha syyttää naisten hormoneita.

Vierailija
74/90 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

45-vuotiaana liikkuvuuden, tasapainon sekä lihaskunnon treenaaminen pitää olla prioriteetti. Nämä määrittävät pitkälti sen millainen vanhuus tulee olemaan.

Olisi tärkeää ymmärtää myös se että glukoosinsieto heikkenee. Ruokavaliota on viilattava ja myös alkoholista luopumisesta on vain hyötyä.

Vierailija
75/90 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on siis naisten lista. 

Vierailija
76/90 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä sokeri ja herkut pois, jätä verenpainetta kohottavat asiat kokonaan pois. Saat muutaman vuoden elinikää ehkä lisättyä, jos viimeistään 45 teet muutoksen elintapoihin. Tietty myös tupakkia ei, viinaa ei. 

Eli lopeta yhtään mistään nauttiminen 45-vuotiaana. 🤦🏻

Vierailija
77/90 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaasi ovat niin kuluneet ja pelkäät ruokaan tukehtumista kuollaksesi, joten alat syödä pääosin kasvissosekeittoa. 

Vierailija
78/90 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisiin et voi luottaa.

Vierailija
79/90 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penis ei seiso enää nuoruuden tarmolla, vaan on semmonen 80% stondis :(

Vierailija
80/90 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Muista aina ennakkoäänestää!

- Jollei sinulla jo ole läpällistä kännykkäkoteloa, hanki se nyt!

- Lopeta kauniiden ja muodikkaaseen vaatteiden ostaminen, sinulle ovat Kuomat, trikootunikat ja ballerinat!

- Villasukat jalassa AINA!!!

- Hopi hopi hankkimaan vyöruusurokotus

- Terapiassa käymistä on jatkettava kunnes olet 60. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi