Nämä asiat sinun pitää tietää 45-vuotiaana
Listatkaa asioita mitä 45-vuotiaiden pitää tietää. (En ole itse yli 45-vuotias.)
Huom! Vain 45-vuotiaat tai yli saavat listata.
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät lopu maailman päältä. Jos niitä on pörrännyt ympärillä tai riittänyt nuorena, niin on niitä siinä kärkkymässä mahdollisuutta ja odottamassa vuoroaan vanhanakin. Ei mitään pelkoa yksin jäämisestä, jos sinua on aiemmin naitu ja olet kelvannut ylipäänsä.
Mä sanoisin neuvona ennemminkin, ettei suinkaan pidä mitään pelätä yksin olemista vaan päinvastoin ottaa siitä kaikki irti. Tulis mieleenkään mennä parisuhteeseen enää.
Vierailija kirjoitti:
Hilloat niitä ihania ja kalliita 38-koon nuoruuden mekkoja. Päästä ne menemään. Ne eivät tule koskaan enää mahtumaan yllesi. Ihminen ei kyllä laihdu, muuta kuin vakavan sairauden johdosta, vanhuuttaan. Kehosi mittasuhteet muuttuvat vääjäämättömästi. Ensin alakroppa ja lanteet, sitten yläkroppa. Päästä irti!
Mun nuoruuden mekot oli kylläkin kokoa 32/34, joku 38 on iso koko :D nykyinen kokoni on 34/36 ja osa mekoista menisi edelleenkin, mutta muoti on liikaa muuttunut. En säästele vanhoja vaatteita nurkissa.
n48
Vierailija kirjoitti:
Nai paljon ennen kuin halut vähenevät ja loppuvat. Et tule koskaan haluamaan yhtä paljon kuin 20 v.
Päinvastoin. Vanhana naista haluttaa enemmän kuin nuorena, ihan hormonaalinen fakta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nai paljon ennen kuin halut vähenevät ja loppuvat. Et tule koskaan haluamaan yhtä paljon kuin 20 v.
Päinvastoin. Vanhana naista haluttaa enemmän kuin nuorena, ihan hormonaalinen fakta.
Ei enää 50+.
Vierailija kirjoitti:
Tää neuvo taitaa olla miehille? Naisillahan on toisin päin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei enää 50+.
Kylläpäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Testot nousevat hetkellisesti vaihdevuosien tienoilla. Ei jatku kovin montaa vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vanhempasi eivät elä enää kauaa.
Mun äiti on 65v, että ei nyt ikänsä puolesta ole ihan pian kuolemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hilloat niitä ihania ja kalliita 38-koon nuoruuden mekkoja. Päästä ne menemään. Ne eivät tule koskaan enää mahtumaan yllesi. Ihminen ei kyllä laihdu, muuta kuin vakavan sairauden johdosta, vanhuuttaan. Kehosi mittasuhteet muuttuvat vääjäämättömästi. Ensin alakroppa ja lanteet, sitten yläkroppa. Päästä irti!
Mun nuoruuden mekot oli kylläkin kokoa 32/34, joku 38 on iso koko :D nykyinen kokoni on 34/36 ja osa mekoista menisi edelleenkin, mutta muoti on liikaa muuttunut. En säästele vanhoja vaatteita nurkissa.
n48
Olet siis lyhyt. Mä olen 168cm ja vartalon malli tiimalasi. Olisin todella laiha, jos olisin kokoa 32/34 ollut tämän pituisena. Myös 34/36 on liian pieni mulle. 38 on täysin normaali koko eikä todellakaan mikään iso koko.
Vierailija kirjoitti:
Kuoleman riskisi sairaskohtauksen vuoksi kasvaa joka vuosi enenevästi.
Miksi tämä asia pitää tietää?
Thomas More kirjoitti muitakin kirjoja kuin sen pelkän Utopian.
Vauvapalsta tuhoaa elämäsi. Mielenterveytesi tuhoutuu kun luet täällä vaan muiden ongelmista, parisuhteessa tuhoutuu kun vietät aikaasi ruudulla etkä läheistesi kanssa.
1. Jos joku on kipeä on hyvä käydä kaupassa ja apteekissa. Tai mitä se toinen haluaa. Varsinkin jos saa autolla kuskattua ne. Kannattaa varmistaa miten toinen voi, ettei jää oman onnensa nojaan. Ehkä tarvitsee rohkaisua ja lohdutusta pahimman aikana. Hyvät aikeet auttavat ja luovat turvaa, jota ei muuten ole välttämättä.
2. Vaihdevuodet tuntuvat jäykistävän kokonaan ja sattuvan joitakin jos on oireita. Tai selkä tai vatsa. Jalka. Jos saa hyvän ruokavalion niin hyvä ja nestettä sopivasti.
3. Turvallisuus on tärkeää kaikille. Kodit ja raha. Ei jätetä ilman.
4. 45+ nainen luulee ettei kukaan enää kiinnostu ja pappaa ei voi ottaa kumppaniksi kaikki.
Nauti siitä, että kaikki pitää sinua vaarattomana keski-ikäisenä naisena. Pääset kaikkeen seikkailuun sen takia mukaan :)
Kuinka paljon tupakointi voi aiheuttaa sairauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vanhempasi eivät elä enää kauaa.
Minä olin 17 kun isäni kuoli ja 35 kun äitini kuoli. Kaukana 45-vuotiaasta!
Vierailija kirjoitti:
Jotkut naiset ovat neli-viiskymppisenä himokkaimmillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niin, miehetkään eivät tule haluamaan niin paljon, kuin mihin olet nuorena tottunut.
Yli 45-vuotiailla miehillä alkaa olla enenevässä määrin erektio-ongelmia. Katsele nuorempia partnereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n48
Ja minä olen edelleen kokoa 32/34, vaikka olen jo seitsemänkymppinen. Tietty kropan muoto on vuosikymmenten aikana muuttunut, esim. rinnat ovat kasvaneet söpöstä B-kupista jonnekin DD-kerhoon. Kaikesta huolimatta jonkinlainen vyötärökin löytyy. Joten neljävitosena ei kannata vielä toivoaan menettää.
Ihmiset on erilaisia ja saa ollakin.