Sain Klarnalta kirjeen. Siinä oli outo asia jota jäin miettimään.
Siinä luki että Tämä on osoitteesi tarkastuskirje. Ja plä plä plä.
Sitten luki että jos olet saanut tämän kirjeen oikeaan osoitteeseen sinun ei tarvitse tehdä mitään.
Täh? Jos en ole saanut kirjettä minun pitää kai ottaa yhteyttä Klarnaan? Mistä tiedän että minulle on lähetetty kirje jos en s itä saa??
Täh?
Onko muut saaneet?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Äkkiä vain nettiin sen koodin kautta! Jos kyselevät tilinumeroa ja tunnuslukuja niin nekin sinne pika pikaa.
Muista mainita kaikkia ajat milloin et ole kotosalla tarkasti.
Huijauskirje.
Klarna nyt on muutenkin ihan ihme pulju.
Joku psykoosipotilas taas keksii juttuja joihin alkaa itsekin uskoa.
Sehän vasta outoa olisi, jos siinä lukisi, että ota yhteyttä, jos et olet saanut kirjeen. Kukaan, jolla on Klarnalla jotain perinnässä, ei ottaisi yhteyttä. Ihan looginen siis noin.
Minäkin sain tuollaisen kirjeen!
Outoa minustakin, juuri tuo "että jos olet saanut tämän kirjeen oikeaan osoitteeseen sinun ei tarvitse tehdä mitään." Mitä hittoa :D
Vierailija kirjoitti:
Joku psykoosipotilas taas keksii juttuja joihin alkaa itsekin uskoa.
Kyllä tuo on ihan oikea kirje, jonka lähettävät jos kirjaudut Klarnan sovellukseen tai sivuille ja teet jonkin muutoksen yhteystietokenttään. Outoahan se on, mutta totta.
Vierailija kirjoitti:
Niin on. Minulla oli 2 ostosta ja klarnan kautta maksoin. Toiseen lipsahti yhden nron virhe viitenumeroon. Molempien ostojen rahat tietenkin lähtivät tililtä. Sitten tuli karhuviesti tästä ostosta, johon lipsahti virhe. Nopeasti maksoin sen. Sitten otin yhteyttä klarnaan, ei mitään apua sieltä saatu, vaikka tarkkaan selitin, että nyt ole yhden laskun maksanut kahteen kertaan. Sinne jäi ne rahat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on. Minulla oli 2 ostosta ja klarnan kautta maksoin. Toiseen lipsahti yhden nron virhe viitenumeroon. Molempien ostojen rahat tietenkin lähtivät tililtä. Sitten tuli karhuviesti tästä ostosta, johon lipsahti virhe. Nopeasti maksoin sen. Sitten otin yhteyttä klarnaan, ei mitään apua sieltä saatu, vaikka tarkkaan selitin, että nyt ole yhden laskun maksanut kahteen kertaan. Sinne jäi ne rahat.
Ota viivakoodilla niin tulee aina oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaisessa tapauksessa ei pidä maksaa laskua uudelleen, vaan lähettää asiakaspalveluun viesti, että olen maksanut laskun sisä ja sinä päivänä vahingossa virheellisellä viitenumerolla se ja se.
Mistä tiedät että kirje on Klarnalta eikä todellisuudessa joltain Ougadouga Abenodolta Nigeriasta?