Jos jauheliha on kaupasta loppu, niin millä haluatte korvata sen makaronin kanssa?
Kommentit (47)
Ostan kokolihaa ja jauhan sen itse jauhelihaksi lihamyllyn avulla.
Jos kokolihaakaan ei ole niin sitten riippuu että mitä siitä makaronista ja jauhelihasta olisi ollut alunperin tarkoitus tehdä.
Tonnikalalla? Kasviksilla? Onko siinä välttämättä oltava naudan lihaa tai sikanautaa?
Raejuustoo vaa pirusti makaronin sekaan, jos ei maistu ei oo tarpeeks nälkä
Eihän sitä tartte millään korvata. Makaroonilaatikko on jo itsessään ihan hyvää. Ruskeaa kastiketta vaan kaveriksi, niin kuin ennen vanhaan, niin on jopa herkkua.
Herneproteiinilla ollaan korvattu makaronilaatikossa.
Vierailija kirjoitti:
Raejuustoo vaa pirusti makaronin sekaan, jos ei maistu ei oo tarpeeks nälkä
Ööh, siis mitäh ihmettä? Ei sitå makaroniin laiteta.
Vain maalaisjuntit syö raejuustoa?
Johonkin jauhelihapataan voi koittaa suikaleitakin. Muissa repeteissä ei jauhelihaa kyllä saa korvattua toisenlaisella lihalla, ellei itsellä ole myllyä, jolla jauhaa sitä lihaa.
Omistan lihamyllyn. Asun liki ruumishuonetta ja kohta on käärmeitä ja sammakoitakin. Voin siis itse tuottaa precis samalaista jauhlihaa kuin lihatalotkin. Ja kotitekoisessa ei tarvitse käyttää myrkyllisiä väriaineita.
Minä en ole edes syönyt lihaa sitten viime elokuun.
Euroopasta sitä kyllä löytyy. En ymmärrä miksei sitä tuoda sieltä. Suomi on idi-ootti maa
Itse olen tehnyt helppoa tonnikalapastaa uunivuoassa. Tänään teen vastaavaa mutta kanasuikaleiden kanssa.
Ruskeaa nakkikastiketta tekisin makaronin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Euroopasta sitä kyllä löytyy. En ymmärrä miksei sitä tuoda sieltä. Suomi on idi-ootti maa
Juu. Se idioottius on sitä, että täällä kulutetaan lihaa niin paljon enempi, että se jopa loppuu meiltä. Suomi ei siis ole idi-ootti, vaan suomalaiset. Euroopassa kasvikset on pääosassa ruokassa. Sen takia siellä ei ole pulaa lihasta.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tehnyt helppoa tonnikalapastaa uunivuoassa. Tänään teen vastaavaa mutta kanasuikaleiden kanssa.
Tonnikalaa ja kanaa? Köyhän miehen "Surf 'n Turf"?
Lidlissä on ollut ainakin tähän saakka jauhelihaa aina kun olen halunnut. Ei tarvitse korvata yhtään millään.
En syö makaroonilaatikkoa ja muutenkin teen harvoin mitään jauheliharuokia. Syön pääasiassa kala- ja kanaruokia.
Jauhenlihalla korvaan.