Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi v mikä äiti! Mitä liikkuu tällaisen äidin päässä???

Vierailija
19.03.2007 |

Naisella on 3 lasta, jotka käyvät tenavamuskarissa. 2 vanhinta lasta on räkiksessä ja oksutaudissa kotona mummon kanssa ja äiti tulee seurakunnan taaperomuskariin (1v tai yli, vauvasisarukset tietty siinä sivussa) levitämään kotonaan riehuvia pöpöjä, koska 4kk vauva tarvii VIRIKKEITÄ!?!

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe ongelmaa..

Vierailija
2/42 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sairaat pysyisi kotona, taudit kiertäisi paljon vähemmän,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En näe ongelmaa..

Vierailija
4/42 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei vauvat ole ainakaan koskaan sairastelleet, vaikka isommat on kipeinä ollutkin.

Vierailija
5/42 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mieheni on oksennustaudissa, olen silti työkuntoinen itse.

Jos lapseni on oksennustaudissa voi muut lapset jatkaa arkisia asioitaan.

Ps. Tollaset muskarit jne on mielestäni enempi aikuisia varten.. Vaikka kyllä allekirjotan että arkiset tutut asiat tuo lapselle iloa ja turvaa. Tiedä jos vaikka muskarissa käyminen antaa lapselle virikkeitä ja hyvät unet?

Vierailija
6/42 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetys ei estä flunssaa!

Vierailija
7/42 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveen vauvan voi hyvin tuoda muskariin, vaikka sisarukset olisikin sairaana. Ehkä äiti itse tarvitsee hieman vaihtelua ja siksi tuli muskariin. On varmasti rankkaa olla tuollaisen katraan kanssa kotona. Ap:llä ilmeisesti eka vauva menossa.

Vierailija
8/42 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nenä nuhisee. Bakteerikammoiset pysykööt itse neljän seinän sisällä fobioineen!

Vierailija
9/42 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun kyläillään eikä meille kerrota ennen kuin paikan päällä, että Mirva-Janicallakin just vähän (haha) nenä on vuotanut mutta pitäähän sen vastustuskyvyn kasvaa, heh heh.

Ja meidän infektioherkät muksut on seuraavalla viikolla samassa räkätaudissa ja minä tai mies taas viikon pois töistä. Ja ihan varmasti olen kaikille kertonut, että meidän kersat on sellasia, että saavat kaikki pöpöt ja kun saavat, sairastavat ihan kunnolla.

PYSYKÄÄ HIMASSA KUN OOTTE KIPEINÄ!

Vierailija
10/42 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli oliko tällä äidillä 2 lasta mukanaan? Vai mitä se tekee pelkän 4-kuisen kanssa taaperomuskarissa.

Kuitenkin, jos sillä vaan oli tuo 4kk vauva niin sillon ei musta ole paha. Meillä ei kukaan lapsista ole sairastanut juuri mitään koko ekana vuonna vaikka muu perhe on ollut kaikissa mahdollisissa taudeissa.

Vierailija
11/42 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ja lapset haluavat eskariin, harrastuksiin jne. Olen siis heitä niihin vienyt vaikka isä tai sisarus on ollut kipeänä. Sillä jos kaikki lapset meidän perheessä olisi pidetty visusti kotona koko sairastamisen ajan (siis kun joku muu kuin ko. lapsi itse oli kipeänä) olisivat lapset joutuneet olemaan jo 2kk putkeen poissa harrastuksista ja esikoulusta. Ja meneehän aikuiset myös töihin vaikka joku perheenjäsen on kipeänä.

Vierailija
12/42 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulussa, päiväkodissa, harrastuksissa tai työssä.

Vierailija
13/42 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun imetys nyt ei suojaa!!

Kokemusta löytyy lastentartuntatautien osastolta 2 viikkosen flunssasen lapsen kanssa.

Vierailija
14/42 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on usein joku kipeänä, mutta se ei tarkota, että kaikki olisivat, itse asiassa varmaan koskaan ei tauti ole kaikkia kiertänyt.

Ajattelepa, mulla on neljä lasta ja just flunssia ym tulee ja menee. Sairaat pysyvät kotona, se on selvä!! Mutta jos mä joka kerran otan kaikki lapset pois hoidosta ja kouluista ja harrastuksista ja vielä itse pysyn mieheni kanssa poissa töistä kun yksi perhenjäsen on kipeänä, niin meillä olisi aika harvoin lapset koulussa ja me töissä. Eihän se voi noin toimia.

Mutta, joo, vauvamuskariin olisin tuskin tuossa tilanteessa ajksanut lähteä.

Vierailija
15/42 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...pienet saa tietty helpommin tartunnan, mutta äkkiä se vastustuskyky kasvaa, kun eletään vaan rohkeesti tätä elämää. Ei kannata koko ajan puunata ja desinfioida.

Vierailija
16/42 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä imetys tilastollisesti ja tutkitusti suojaa. Piste. Eihän se tarkoita, etteikö joku silti voisi sairastua täysimetyksellä. Tää on just tätä, että ei tupakointi aiheuta keuhkosyöpää koska minunkin isoenoni eli 100-vuotiaaksi ilman syöpää vaikka tupakoi.

Vierailija
17/42 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuolle asteelle mentäisiin niin hoitajat eivät voisi liikkua missään. Kyse on hygieniasta. Käsienpesu kunniaan.

Vierailija
18/42 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ketkä vaan pystyy, olisivat sairaana kotona, vielä parannuttuaankin ainakin päivän. Ja käsien pesu pitää opettaa lapsillekin!

Vierailija
19/42 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei todellakaan voi mennä mihinkään, koska aina varmaan joku on ollut kontaktissa jonkun kanssa jonka joku tuttu on kipeänä.

Vierailija
20/42 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

etteikö sairaat pysy kotona, vaan siitä että terveidenkin pitäisi av:n logiikan mukaan pysyä kotona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä