Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku voi syödä halvimpia lihapullia, nehän on suurimmaksi osaksi kanannahkaa ja muuta moskaa.

Vierailija
09.05.2025 |

Lidlissäkin katoin, että halvimmat lihapullat, joiden hinta oli 0,99€, oli tehnyt paremmin kauppansa kuin kalliimmat, 2,59€ maksavat lihapullat.

Katsoin halvempien pullien tuoteselostetta, melkein ensimmäisenä listalta löytyi kanannahka. Yäk! Miten joku voi syödä tuollaista moskaa.

Valitsin sitten mielummin kalliimmat pullat koska ne sentään sisälsi lihaa eri muodoissaan, eikä listalla ollut mitään kanannahkakakkaa. 

Ei aina kannata halvempaa ostaa. Yäk!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on nälkä ja vähän rahaa, olisi ensimmäinen veikkaukseni. 

Vierailija
2/21 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sun per settäs kutittaa muiden ruokavalinnat miksi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kanannahkaa ei tulisi käyttää ruuaksi vaan heittää pois? Ihan syötävää se on.

Vierailija
4/21 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syökkään. Teen itse.

Vierailija
5/21 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanassahan nahka on maksan ohella maukkain pala. Se tuo lihapulliin mehukkuutta ja makua.

Vierailija
6/21 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä söin niitä nuorempana vuosikausia hyvällä ruokahalulla. Jostain syystä maku on vuosien saatossa muuttunut nirsoksi ja nykyisin ostan Snellmannin lihapullia.

Vierailija
7/21 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisille syötetään moottoriöljyäkin. Sellaista se on kun meitä on liikaa. Mitäs olette tehneet niin paljon lapsia.

Vierailija
8/21 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on varaa ostaa aineksia ja tehdä itse parempia lihapullia.

Vierailija
9/21 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En syökkään. Teen itse.

Mäkin tekisin jos jaksaisin. Kun en jaksa, ostan kaupasta. Ap

Vierailija
10/21 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös niihin laiteta sitä siannahkaakin.

Vierailija
11/21 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kanannahkaa ei tulisi käyttää ruuaksi vaan heittää pois? Ihan syötävää se on.

Ajattelen samoin. Jos eläin tapetaan, niin kaikki syödään, mikä syötävää on. Muu on epäeettistä haaskausta. 

Kunhan koko ruokavalio ei koostu näistä.

Vierailija
12/21 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanannahkahan on juuri se herkku osuus paistetuissa kanankoivissa. Ja eikö ole nimen omaan hyvä, että eläimistä käytetään kaikki mahdollinen syötäväksi kelpaava?

Vierailija
13/21 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisille syötetään moottoriöljyäkin. Sellaista se on kun meitä on liikaa. Mitäs olette tehneet niin paljon lapsia.

Ei taida osua suomalaisiin tämä..

Vierailija
14/21 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä söin niitä nuorempana vuosikausia hyvällä ruokahalulla. Jostain syystä maku on vuosien saatossa muuttunut nirsoksi ja nykyisin ostan Snellmannin lihapullia.

Et ole kovin nirso vieläkään, jos valmis lihapullat kelpaa.

Vierailija
15/21 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole kovin nirso vieläkään, jos valmis lihapullat kelpaa.

No en. Ei ne itsetehtyjä voita, mummon tekemistä puhumattakaan.

Vierailija
16/21 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

johtuisikohan se tuosta nykyhallituksen toimimattomasta politiikasta?

yksikkökustannukset kehnoille yrityksille alas ja lisää tyhmää väkeä maahan sanoo kokkare kakkare.

Vierailija
17/21 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kanassahan nahka on maksan ohella maukkain pala. Se tuo lihapulliin mehukkuutta ja makua.

Lihapullissa on lihaa. Nautaa, vasikkaa, sikaa tai em sekoitusta. . Ei kanannahkaa eikä teurasjätettä

Vierailija
18/21 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan itseäänsä kunnioittava ruuanlaittaja osta koskaan mitään, ei halpoja, eikä kalliita, eineslihapullia! Ne tehdään itse!

Vierailija
19/21 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisma voi olla kaukana tuoretiskeineen. Ja ehkä jotkut uupuneet vuosien ruoanlaittoon tai kipeitä, vanhoja. Sitten vaihtoehdoksi jää joillekin paha myrkyllinen ravintoaineeton eines, jota joku sekopää pakottaa ihmisille ja se se pitäisi kieltää lailla. Kunnon ruokaa kansalle ja kohtuu hinta, valmistakin.

Vierailija
20/21 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prisma voi olla kaukana tuoretiskeineen. Ja ehkä jotkut uupuneet vuosien ruoanlaittoon tai kipeitä, vanhoja. Sitten vaihtoehdoksi jää joillekin paha myrkyllinen ravintoaineeton eines, jota joku sekopää pakottaa ihmisille ja se se pitäisi kieltää lailla. Kunnon ruokaa kansalle ja kohtuu hinta, valmistakin.

Kyllähän tuossakin lihahyllyllä oli Kivikylän Palvarin lihapullia, mitkä on todella hyviä. Ei tartte mihinkään Prismoihon sen takia lähteä kiertelemään.  Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi