Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet suuttuu, jos nainen ilmoittaa kriteerejä kumppaniehdokkaalle?

Vierailija
09.05.2025 |

Esim eräily, metsätys, kalastus, mooottoripyörät, vuorikiipeily.

Mutta tuskin kukaan heppanainen suuttuu, jos mies ei sellaista halua, vai suuttuuko?

Esim face sinkkuryhmissä monta kertaa havaittu

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kriteerien takana pitäisi olla myös jotain muuta kuin vagina mitä naisella itsellään on miehelle tarjota.

Naiset elää haavemaailmassa. Ikäänkuin olisivat jonkin sortin palkinto.

Ok, mutta lähesty lisäkysymyksilläsi vain heitä, joiden kritereihin sovit. T: instabeibe 23v

Vierailija
42/59 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jotakuta kiinnostaa, mitä mieltä hänen kriteereistään on henkilö, joka ei kriteereitä täytä?

Kun minä olin parisuhdemarkkinoilla, minulla oli tiukat kriteerit kumppanille. Kun kumppaniehdokas ei täyttänyt jotain tärkeää kriteeriäni, ei tullut enää seuraavia treffejä. Homma oli siinä. En tiedä, mitä nämä "hylätyt" kumppaniehdokkaat ovat ajatelleet, ja ja kuinka reagoivat siihen, että eivät "kelvanneet". Se ei ole minun murheeni. En minäkään kaikille kelvannut, mutta niistäkin tilanteista selvisin.

Jos sanon, että poikaystävälläni pitää olla hollywood-tähden ulkonäkö, huippu-urheilija fyysiikka, korkea moraali ja kunniakäsitys, mistä muka löydän Suomesta sellaista miestä? 

Ensimmäinen poikaystäväni on luultavasti jo kuollut puolustaessaan islamismin leviämistä Afganistaniin. 

Niin kaunis ja vapaa-ajattelijoiden maa, enne

Jos ei ole rohkeutta salakuljettaa aseita separatisteille vuoristoon, niin sitten pitäisi olla upea sukupuu. Siis sellainen, että oikein loistaa hyvägeenisyydellään. Kaunis ihminen. Pitkät jalat, jäntevä, paksu tukka. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suhtautuisin todella epäillen, jos toisella ei ole mitään kriteereitä kumppaniehdokkaalle. 

Vierailija
44/59 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle on muutama nainen suuttunu, kun laitoin etten voi sietää tupakointia.

M49

Vierailija
45/59 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jotakuta kiinnostaa, mitä mieltä hänen kriteereistään on henkilö, joka ei kriteereitä täytä?

Kun minä olin parisuhdemarkkinoilla, minulla oli tiukat kriteerit kumppanille. Kun kumppaniehdokas ei täyttänyt jotain tärkeää kriteeriäni, ei tullut enää seuraavia treffejä. Homma oli siinä. En tiedä, mitä nämä "hylätyt" kumppaniehdokkaat ovat ajatelleet, ja ja kuinka reagoivat siihen, että eivät "kelvanneet". Se ei ole minun murheeni. En minäkään kaikille kelvannut, mutta niistäkin tilanteista selvisin.

Jos sanon, että poikaystävälläni pitää olla hollywood-tähden ulkonäkö, huippu-urheilija fyysiikka, korkea moraali ja kunniakäsitys, mistä muka löydän Suomesta sellaista miestä? 

Ensimmäinen poikaystäväni on luultavasti jo kuollut puolustaessaan islamismin leviämistä Afganistaniin. <

Aatelisarvo esimerkiksi. Jos ei näitä ole, niin varallisuus saattaa riittää. 

Vierailija
46/59 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kriteerien takana pitäisi olla myös jotain muuta kuin vagina mitä naisella itsellään on miehelle tarjota.

Naiset elää haavemaailmassa. Ikäänkuin olisivat jonkin sortin palkinto.

Jos se ei kelpaa sinulle, mitä minulla on miehelle tarjota, miksi sinua edes kiinnostaa se, millaisen miehen minä haluan?

Vierailija
47/59 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen poikaystäväni on luultavasti jo kuollut puolustaessaan islamismin leviämistä Afganistaniin. <

Huh! Tuli oikein mielleen ensimmäinen kerta, kun näin ensimmäisen poikaystävä tanssilattialla. Hyvin komea, kaikki naiset katsoivat häntä. Upea jäntevä kroppa, vaikka oli vasta 17-vuotias. Isänsä töissä armeijassa, äitinsä hyvin kaunis. Heidän olohuoneessaan oli kymmeniä kivääreitä odottamassa salakuljetusta. 

Vierailija
48/59 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen kohdannut suuttujia molemmissa sukupuolissa. Minusta se on hölmöä. Joskus itsekin naurahtelen kyllä övereille kriteereille, mutta jos rimaa ei halua laskea yhtään ja vaikka mieluummin on sitten ilman, niin miksipä sen ketään muuta pitäisi liikuttaa. Ja ihan mielellään saa ilmoittaa että ei kiitos läskit, koska itse olen läski. Tuhlattaisiin molemmat aikaamme, jos sitä ei saisi heti sanoa. Tai ikärajat, jos olen niiden ulkopuolella, ei tule pettymyksiä. Ikärajat tuntuu olevan ikämiehille punainen vaate, nuorilla naisilla ei saisi olla yläikärajavaatimusta.

Vierailija
49/59 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset suuttuvat, joista kannattaa pysyä muutenkin kaukana. Ne on niitä tyyppejä, jotka elävät menneessä. Ennen vanhaan kun ihan millainen mies vaan sai naisen. Ei tarvinnut stressata siitä kelpaako kun patriarkaatissa kelpasi aina. 

Mielikuvasi on väärä. Kyllä ennenkin oli vanhojapoikia. Jonkin verran oli sellaista "paritusta", että pyrittiin järjestelemään pojalle tai tyttärelle kumppani, mutta varsinkin alemmissa yhteiskuntaluokissa sellaiseen ei varsinaisesti pakotettu. Ja jos jotkut pakotetuksi tulivatkin, niin en usko että se mikään autuus oli, että kumppani oli vastahakoinen. ;) Utopia siitä että mies sai aina haluamansa naisen kuulostaa hieman incelin puheelta.

Vierailija
50/59 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies sanoo en suostu tapailemaan ylipainoisia naisia, ihan jokainen nainen suuttuu että mies on hirveä. Samaan aikaan jokainen nainen asettaa miehelle pituus ja varallisuus vaatimuksia ja naiset suuttuu jälleen jos miehet ei vain hyväksy asiaa

Mun mielestä noihin kriteereihin liittyy tosi usein jotain halventavaa kommentointia miehiltä, ja siksi ne silloin suututtaa. Voit sanoa että ei kiinnosta ylipainoinen nainen, mutta jos alat puhua jostain hikisestä läskistä, niin se herättää tunteita. 

Samoin naisia ärsyttää sellaiset kaksoisstandardit, jotka liittyy vaikka lapsiin, että miehellä on ok olla lapsia, mutta nainen on "käytetty" jos niitä on. 

Asialliset standardit saa olla ihan jokaisella, ja toki ihan surkeatkin, mutta ne surkeat ja törkersti kommentoidut toki  herättää usein negatiivisia tunteita.

Vierailija
51/59 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kriteereitä saa ja pitää olla mutta itse en tajua niiden esittämistä toiselle vaatimuslistana. En koskaan, todellakaan koskaan, listannut mitään kriteereitä. En edes itselleni, saati luetellut niitä jollekin toiselle. Tutustuin ihmisiin ja siinähän se tutustuessa selvisi, kiinnostaako vai eikö kiinnosta. 

Enkä koskaan, todellakaan koskaan, tykännyt esim. Tinderissä sellaisesta profiilista, jossa oli lueteltu kriteereitä. En vaikka olisin vastannutkin niitä. Sellaiset vaatimuslistat vaan on mun mielestä tökeröitä. 

Vierailija
52/59 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä pistää silmään se jos ei kerro itsestä mitään, seuranhaku on pelkkää vaatimusta toiselta. Näitä on enemmän miehillä. En itse ainakaan kiinnostu yhtään sellaisesta, vaikka osuisin raameihin. Tulee mielikuva että vain hänen toiveensa merkkaa sitten jatkossakin.

Vierailija
53/59 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet suuttuu torjunnasta, jos heikko itsetunto. Varsinkin jos näkevät kuka oli kiinnostavampi. Nähty on. 

Vierailija
54/59 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivohullulle riittää ihan epäily itseä paremmasta. 

Vierailija
55/59 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Mutta sama toisinpäin ei pitäisi myöskään haitata.

Vierailija
56/59 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies sanoo en suostu tapailemaan ylipainoisia naisia, ihan jokainen nainen suuttuu että mies on hirveä. Samaan aikaan jokainen nainen asettaa miehelle pituus ja varallisuus vaatimuksia ja naiset suuttuu jälleen jos miehet ei vain hyväksy asiaa

Ei mua ainakaan varallisuus muuten kiinnosta, kunhan tulot on samassa linjassa omieni kanssa, että voidaan suunnitella menoja yms ilman että kummankaan tarvii tinkiä totutusta elintasosta toisen varattomuuden vuoksi. Pitkä sen sijaan pitää kyllä olla, ei kiihota mikään teletappi. 

Mun kanssa ei tarvitse miettiä mitään ylipainoja, joten miksi hermostuisin jos miehellä olis moinen kriteeri?

Vierailija
57/59 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulle on muutama nainen suuttunu, kun laitoin etten voi sietää tupakointia.

M49

Miten niin kuin laitoit?

Vierailija
58/59 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä olen kohdannut suuttujia molemmissa sukupuolissa. Minusta se on hölmöä. Joskus itsekin naurahtelen kyllä övereille kriteereille, mutta jos rimaa ei halua laskea yhtään ja vaikka mieluummin on sitten ilman, niin miksipä sen ketään muuta pitäisi liikuttaa. Ja ihan mielellään saa ilmoittaa että ei kiitos läskit, koska itse olen läski. Tuhlattaisiin molemmat aikaamme, jos sitä ei saisi heti sanoa. Tai ikärajat, jos olen niiden ulkopuolella, ei tule pettymyksiä. Ikärajat tuntuu olevan ikämiehille punainen vaate, nuorilla naisilla ei saisi olla yläikärajavaatimusta.

Puhutaanko tässä nyt jostain nettitreffailusta? Mulla ei ole siitä mitään kokemusta, mutta kymmenien vuosien kokemus ihmisten tapaamisesta livenä. En kuunaan lähtisi treffeille miehen kanssa joka sanoisi että ei kiitos läskeille, vaikka en lihava olekaan. Miksi ihmeessä KUKAAN haluaisi tavata kasvokkain sellaista tyyppiä? 😂😂

Vierailija
59/59 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä noihin kriteereihin liittyy tosi usein jotain halventavaa kommentointia miehiltä, ja siksi ne silloin suututtaa. Voit sanoa että ei kiinnosta ylipainoinen nainen, mutta jos alat puhua jostain hikisestä läskistä, niin se herättää tunteita. 

Samoin naisia ärsyttää sellaiset kaksoisstandardit, jotka liittyy vaikka lapsiin, että miehellä on ok olla lapsia, mutta nainen on "käytetty" jos niitä on. 

Asialliset standardit saa olla ihan jokaisella, ja toki ihan surkeatkin, mutta ne surkeat ja törkersti kommentoidut toki  herättää usein negatiivisia tunteita.

Edelleen ihmeyttää mikä se tilanne on jossa kaksi ihmistä kohtaa ja toisen pitää sanoa että en halua jatkaa tapailuasi koska olet ylipainoinen, köyhä, laiha, lapsia tehnyt etc. 

Jos joku sanoisi minulle että en halua tapailla sinua koska olet x, niin sanoisin että hyvä, sillä minä haluan tapailla vain sellaisia joiden kanssa on mahdollista löytää syvä yhteys ja rakkaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan