Miksi miehet suuttuu, jos nainen ilmoittaa kriteerejä kumppaniehdokkaalle?
Esim eräily, metsätys, kalastus, mooottoripyörät, vuorikiipeily.
Mutta tuskin kukaan heppanainen suuttuu, jos mies ei sellaista halua, vai suuttuuko?
Esim face sinkkuryhmissä monta kertaa havaittu
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Kysymys teille kaikille:
Miksi sinua haittaa, tai edes kiinnostaa se onko joku tuntematon ihminen mielestäsi suuttunut?
Minua ei nimittäin itseäni voisi vähempää sellainen asia kiinnostaa 🤷
En ymmärrä, mistä joku on suuttunut. Jos jollakin on kriteerit, niin sitten on. Se on hänen asiansa. Minä olen aina etsinyt itseäni paremman näköisiä kumppaneita. Varallisuus, työ jne.eivät ole olleet niin merkityksellisiä. Hyvä stamina ja rohkeus. Mallin ulkonäkö, niin olen ollut myyty.
Sellaiset suuttuvat, joista kannattaa pysyä muutenkin kaukana. Ne on niitä tyyppejä, jotka elävät menneessä. Ennen vanhaan kun ihan millainen mies vaan sai naisen. Ei tarvinnut stressata siitä kelpaako kun patriarkaatissa kelpasi aina.
Yleensä se menee niin, että jos nainen asettaa kriteerejä, mies tyytyy niihin eikä ota yhteyttä.
Mies taas jos asettaa kriteereitä, naisilla on tapana hyökätä ja haukkua ja todistella kuinka "heitä ei moinen ällötys kiinnosta".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlainen kriteerien listaaminen on jo itsessään asia mikä ei kyllä lisää omaa kiinnostusta ketään kohtaan. Riippumatta siitä mitä ne ovat.
Mutta toisaalta siinä sitten listaa kriteerejänsä. En kieltämässä tai pahoittamassa mieltäni sen takia.
Onko toivottu ikähaarukka, etäisyys, tupakoimattomuus, lapsitilanne myös asioita, tms jotka saa vinut vetämään vasuriin, vaikka täyttäisit kriteerit?
Kyllä mä vedän vasuriin jos mimmi on jossain 1000km päässä, vaikka osuisin kriteereihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys teille kaikille:
Miksi sinua haittaa, tai edes kiinnostaa se onko joku tuntematon ihminen mielestäsi suuttunut?
En ymmärrä, mistä joku on suuttunut. Jos jollakin on kriteerit, niin sitten on. Se on hänen asiansa. Minä olen aina etsinyt itseäni paremman näköisiä kumppaneita. Varallisuus, työ jne.eivät ole olleet niin merkityksellisiä. Hyvä stamina ja rohkeus. Mallin ulkonäkö, niin olen ollut myyty.
Ensimmäinen poikaystäväni oli afganistanilainen vapaustaistelija. Kokosivat aseita Saksasta ja salakuljettivat niitä pienoiskoneella Afganistanin vuoristoon. Veljensä oli pilotti.
Hänessä teki vaikutuksen huima rohkeus ja hyvin kaunis ulkomuoto. Veljesten isä oli korkea-arvoinen upseeri armeijassa. He olivat urheilullisia. Hups! En huomannut kysyä ammattia, palkkatuloja jne. kun tapasimme.
Minua miehenä ärsyttää se kun naiset saa asettaa miehille kriteerejä ulkonäöstä koulutustasoon ja palkkaan mutta auta armias jos mies erehtyy toivovansa että nainen näyttäisi edes vähän kauniilta ja että nainen olisi terve.
M29
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset suuttuu, jos mies ilmoittaa kriteerejä kumppaniehdokkaalle?
Niin! Naiset ne yleensä suuttuu jos mies esittää toiveita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys teille kaikille:
Ensimmäinen poikaystäväni oli afganistanilainen vapaustaistelija. Kokosivat aseita Saksasta ja salakuljettivat niitä pienoiskoneella Afganistanin vuoristoon. Veljensä oli pilotti.
Hänessä teki vaikutuksen huima rohkeus ja hyvin kaunis ulkomuoto. Veljesten isä oli korkea-arvoinen upseeri armeijas
Nyt siis tarkemmin ajateltuna poikaystäväni veli oli (hän oli 17-vuotias) lentokapteeni. Olivat ehkä itse opiskelleet pienoiskoneella lentämistä.
Todella vaikuttavaa rohkeus ja aatteellisuus. Olivat mukana vastarinnassa ääri-islamia vastaan. Halusivat suojella naisia ja siskojaan, puolustaa heidän oikeuttaan käydä kouluja ja töissä.
Miksi jotakuta kiinnostaa, mitä mieltä hänen kriteereistään on henkilö, joka ei kriteereitä täytä?
Kun minä olin parisuhdemarkkinoilla, minulla oli tiukat kriteerit kumppanille. Kun kumppaniehdokas ei täyttänyt jotain tärkeää kriteeriäni, ei tullut enää seuraavia treffejä. Homma oli siinä. En tiedä, mitä nämä "hylätyt" kumppaniehdokkaat ovat ajatelleet, ja ja kuinka reagoivat siihen, että eivät "kelvanneet". Se ei ole minun murheeni. En minäkään kaikille kelvannut, mutta niistäkin tilanteista selvisin.
Siksipä minusta on outoa, että joku asettaisi kriteereitä. Luuserihommaa. Ihminen on se minä on.
Vierailija kirjoitti:
Minua miehenä ärsyttää se kun naiset saa asettaa miehille kriteerejä ulkonäöstä koulutustasoon ja palkkaan mutta auta armias jos mies erehtyy toivovansa että nainen näyttäisi edes vähän kauniilta ja että nainen olisi terve.
M29
Eli mitä tapahtuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies sanoo en suostu tapailemaan ylipainoisia naisia, ihan jokainen nainen suuttuu että mies on hirveä. Samaan aikaan jokainen nainen asettaa miehelle pituus ja varallisuus vaatimuksia ja naiset suuttuu jälleen jos miehet ei vain hyväksy asiaa
Vai että ihan jokainen nainen asettaa miehille pituus- ja varallisuusvaatimuksia.
Delulu is strong with this one.
"Jokainen nainen" eli ne 18-25 v megabeibet. Onhan se epistä, kun Livvydunnet ja muut valitsee aina sen jännän ja rikkaan urheilutähden, vaikka datanomi-Valtteri olisi niin mukava luonteeltaan.
Perus prismaperheiden äideillä sen sijaan on useimmiten ihan tavalliset keskituloiset keskipituiset miehet, mutta hehän eivät olekaan naisia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotakuta kiinnostaa, mitä mieltä hänen kriteereistään on henkilö, joka ei kriteereitä täytä?
Kun minä olin parisuhdemarkkinoilla, minulla oli tiukat kriteerit kumppanille. Kun kumppaniehdokas ei täyttänyt jotain tärkeää kriteeriäni, ei tullut enää seuraavia treffejä. Homma oli siinä. En tiedä, mitä nämä "hylätyt" kumppaniehdokkaat ovat ajatelleet, ja ja kuinka reagoivat siihen, että eivät "kelvanneet". Se ei ole minun murheeni. En minäkään kaikille kelvannut, mutta niistäkin tilanteista selvisin.
Jos sanon, että poikaystävälläni pitää olla hollywood-tähden ulkonäkö, huippu-urheilija fyysiikka, korkea moraali ja kunniakäsitys, mistä muka löydän Suomesta sellaista miestä?
Ensimmäinen poikaystäväni on luultavasti jo kuollut puolustaessaan islamismin leviämistä Afganistaniin.
Niin kaunis ja vapaa-ajattelijoiden maa, ennen islamin pimeyttä.
Vierailija kirjoitti:
M29
No missä sinä koet tarvetta niitä kriteerejäsi julistaa? Kiitos, mutta ei kiitos riittää ihan hyvin pakeiksi. Ei tarvitse alkaa messuamaan mistä kaikista syistä se toinen ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M29
No missä sinä koet tarvetta niitä kriteerejäsi julistaa? Kiitos, mutta ei kiitos riittää ihan hyvin pakeiksi. Ei tarvitse alkaa messuamaan mistä kaikista syistä se toinen ei kelpaa.
Niinpä. Jos joku ei ole tarpeeksi kaunis tai tarpeeksi rikas, niin sitten ei ole. Mitä sitä erittelemään. Ei se asia muuksi muutu.
Vierailija kirjoitti:
M29
Ei tuossa sinun toiveessasi sinällään ole mitään väärää tai loukkaavaa. Voi olla, että ilmaiset mielipiteesi sellaisessa muodossa, että se kuulostaa loukkaavalta.
Oli ne kriteerit sitten mitä vaan, vaikka vain ikä ja 50km Lahdesta, niin siihen tulee urpoja itkemään, että miksi minä en kelpaisi vaikka olen 15 vuotta ikärajaasi vanhempi tai asun Utsjoella. Miksi tavallinen mies ei saa mahdollisuutta???
Ja vielä enemmän porua, jos joku moottoripyöräily mainittu, mitä pahaa on moottoripyöräilyssä?????? No etsi joku prätkämimmi, miksi ahdistelet heitä, jotka ei ole sinusta kiinnostuneita
Kriteerien takana pitäisi olla myös jotain muuta kuin vagina mitä naisella itsellään on miehelle tarjota.
Naiset elää haavemaailmassa. Ikäänkuin olisivat jonkin sortin palkinto.
Onko toivottu ikähaarukka, etäisyys, tupakoimattomuus, lapsitilanne myös asioita, tms jotka saa vinut vetämään vasuriin, vaikka täyttäisit kriteerit?