Minkälaista on tyttöjen keskinäinen kiusaaminen?
Pojat vetävät toisiaan turpaan ym näkyvää, mutta aina sanotaan, että tyttöjen kiusaaminen on salakavalampaa. Voisiko joku avata tätä asiaa lisää?
Kommentit (81)
Tuhotaan maine siltä kenestä ei pidetä. Tällä voi olla pitkät seuraukset tulevaisuuteen.
Selän takana puhuminen ja läskiksi haukkuminen on ainakin 13 vuotiailla voimissaan.
Kiusaajat yritti levittää perättömiä huhuja. Sellaista kunnon mössöbimbokamaa, mitä vähän hitaat työstää päässään.
Vierailija kirjoitti:
Kiusaajatytöt ovat yleensä pideltyjä tai muuten heikkolahjaisia.
Niitä on kannettu kassissa metsässä ja unohdettu nostaa kantojen kohdalla.
Ulkopuolelle jättäminen. Että jos ollaan sovittu jotain neljästään, niin sitten kolme onkin yhdessä.
On kutsuttu myös bileisiin ihan nöyryytystarkoituksessa, haluttu nolata.
Jotain ulkonäköön liittyvää. Yksi esim. halusi meikata, kun lähdettiin ulos. Teki ihan hirveän meikin tahallaan. Suttuinen ja oikein paksu.
Kiusaaja yrittää tehdä kiusatusta vihatun. Kaikista vhaingoillisimpia on ne kenellä on paljon vaikutusvaltaa, vanhempia sisaruksia joiden avulla voi kanssa kiusata
Kohdellaan kuin ilmaa. Jätetään ulkopuolelle. Vihaisia katseita ja naureskelua. Tehdään toisen olo arvottomaksi. Ei onneksi omakohtaista kokemusta mut olishan toi ihan kamalaa.
Vierailija kirjoitti:
Kiusaaja yrittää tehdä kiusatusta vihatun. Kaikista vhaingoillisimpia on ne kenellä on paljon vaikutusvaltaa, vanhempia sisaruksia joiden avulla voi kanssa kiusata
Kiusaajat on yleensä se vihattu.
Vierailija kirjoitti:
Ulkopuolelle jättäminen. Että jos ollaan sovittu jotain neljästään, niin sitten kolme onkin yhdessä.
On kutsuttu myös bileisiin ihan nöyryytystarkoituksessa, haluttu nolata.
Jotain ulkonäköön liittyvää. Yksi esim. halusi meikata, kun lähdettiin ulos. Teki ihan hirveän meikin tahallaan. Suttuinen ja oikein paksu.
tää pahimmillaan, vastassa voi olla ihan mitä vaan;(
nykyään varmaan paljon kiusataan somessa, esimerkiksi tämä gossip girl-ilmiö josta uutisoitiin.
Se o kauheeta, ite oon sen kokenut NS töissäni peräti 2 kertaa ! Siis nyt o kyse naisista. Ja kyl kouluaikanaki kiusattiin sekä tytöt et pojat mua usein. Palatakseni tänne NS töihin, eka ja pahin tapahtui syyttä ! Se muija löi, hakkasi, repi vaatteitani yms. Se oli ihan täys sekopää ! Ihan yhtäkkiä !!!! Ja kaikki vaan yhden imurinräähkän vuoksi !!! Tai imurointi vuoron. Ja sitte uusin tapahtui taas syyttä toisen muijan toimesta viime vuonna ennen joulua se pe aamu. Se tökkäs mua melkein oikeaan silmään !!!!! Mun lasitkin lens paikaltaan !! Se vissiin haluu, et mä sokeudun...........sitte 2 hullua miestäki o lyönyt mua syyttä ! Tämä jatkuva väkivalta NS töissä on hävettävää, eikä siihen viitsitä puuttua nimeksikään ! Se ei riitä, et kiusaaja siirretään kiusausta lopuksi päivää ja sitte mukamas sit kiusaajaa vahditaan.......kiusaaja o se, joka lähteeeeee joka paikasta hius hiiteen. Ku ei voi kirjottaa kirosanoja...............
Vierailija kirjoitti:
Kiusaajat yritti levittää perättömiä huhuja. Sellaista kunnon mössöbimbokamaa, mitä vähän hitaat työstää päässään.
Auttaa kun levittää takaisin. Tai no, yleensä totuus sattuu eniten, joten voi vihjaista, että kiusaajan isä on käyttänyt tätä hyväkseen.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuolta voi puolustautua? Jos kiusaaja saa kiusatun monen vihaamaksi
Yläasteikäienn tytär jätettiin porukan ulkopuolelle kun hänen parhaan ystävänsä toinen ystävä kampesi hänet pois. Bestiksiä voi olla vain yksi. Isänä en voi asialle mitään, itkenyt on monet kerrat mutta onneksi on löytänyt uusia ystäviä. Jos tuo kyseinen kiusaajatyttö pyrkii joskus meille töihin tai jotain, niin voi olla varma ettei pääse. Kiusaajia en katsele.
Vierailija kirjoitti:
Ulkopuolelle jättäminen on yksi todella yleinen juttu.
Myös selän takana puhuminen. Sitä ei usein lopeteta aikuisenakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuolta voi puolustautua? Jos kiusaaja saa kiusatun monen vihaamaksi
Kiusaajastakkn löytyy vikoja ja arkoja kohtia. Kiusaajan nolaaminen muiden nähden toimii yleensä parhaiten.
Vierailija kirjoitti:
Ja jatkuu aikuisenakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiusaajatytöt ovat yleensä pideltyjä tai muuten heikkolahjaisia.
Niitä on kannettu kassissa metsässä ja unohdettu nostaa kantojen kohdalla.
Tai sitten ei ole välitetty.