Mitä te muut naiset ajattelette hormonivaihteluista?
Siis siitä kun toisella viikolla sitä yrittää vaan selvitä jokaisesta tunnista erikseen ja toisella viikolla vois hypähdellä vaikka kuuhun ihan huvin vuoksi? Ja se kun toisella viikolla ei halua nähdä ihmisiä ollenkaan ja sitten taas toisella joka toinen vastaan tuleva mies näyttää kuumimmalta ikinä? Eiks tää onkin vähän hassua? Entä miehet, mitä ajattelette kaikesta tästä?
Kommentit (28)
Ei ole tuollaista minulla, ei ulkoisesti eikä sisäisesti.
Taidat olla muuten vain tasapainoton ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulosta yhtään tutulta, ei ulkoisesti eikä sisäisesti. Oletko käynyt lääkärissä ap?
Ei oo tarvetta, kiitos vain :) En oo koskaan käyttänyt mitään hormonivalmisteita mitkä vaikuttaisi luonnolliseen hormonitasapainoon, kk-kiertoon jne. Ja näin on hyvä :)
-ap
Kuulostat taas vähän keksityltä jotenkin.
Ihan just vuoristorataa ja se on ihan normaalia. PMS ja PMDD. Itkua ja raivareita.
Vierailija kirjoitti:
Miten on mies, jos on samat hormonit kuin naisella? Joko minulla tai jollain muulla on jäänyt jotain ymmärtämättä biologian tunnilla.
Vastasin aloituksen kysymykseen "Entä miehet, mitä ajattelette kaikesta tästä?"
Se aiempi mies.
Vierailija kirjoitti:
Ihan just vuoristorataa ja se on ihan normaalia. PMS ja PMDD. Itkua ja raivareita.
En onneksi saa koskaan raivareita eikä muut ihmiset ärsytä juuri koskaan (varsin ulospäin tasainen ihminen täällä siis, toisin kuin joku tässä keskustelussa yrittää muuta jankata). Enkä sanoisi omaa tilannetta vuoristoradaksikaan sillä noi on niin ennakoitavia olotiloja :D Toki siis fiilis on ihan eri noissa ääripäissä mut ne menee aika yksiin kk-kierron kanssa. Ja fiilikset myllertää vain oman pään sisällä joskin onneksi aina muistaa että tämäkin menee ohi :) Huvittaa silti aina välillä.
-ap
Koin erittäin raskaana ja häiritsevänä, varsinkin PMS-oireet olivat tuskaa. Oli ihana päästä eroon noista vaihteluista pillereillä.
Eihän siinä mitään pahaa ole, kunhan et änge itseäsi muiden ihmisten (miehen/lasten) kanssa samaan kotiin ja myrkytä heidän elämäänsä tunnehumppaamisellasi.
Miten on mies, jos on samat hormonit kuin naisella? Joko minulla tai jollain muulla on jäänyt jotain ymmärtämättä biologian tunnilla.