Mitä te muut naiset ajattelette hormonivaihteluista?
Siis siitä kun toisella viikolla sitä yrittää vaan selvitä jokaisesta tunnista erikseen ja toisella viikolla vois hypähdellä vaikka kuuhun ihan huvin vuoksi? Ja se kun toisella viikolla ei halua nähdä ihmisiä ollenkaan ja sitten taas toisella joka toinen vastaan tuleva mies näyttää kuumimmalta ikinä? Eiks tää onkin vähän hassua? Entä miehet, mitä ajattelette kaikesta tästä?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ole ihan tuollaista.
En minäkään näytä sitä ulospäin ihan noin. Ihan tasapainoiselta uskon vaikuttavani ulospäin :D Toista se on oman pään sisällä.
-ap
Kutsutaan elämäksi. Joskus on parempi päivä kuin joskus.
Ei mulla ole tuollaista.
Onkohan kyse esim. epävakaasta persoonasta? Tuskin pelkkä hormonaalinen vaihtelu tuollaista on, kun ei tuo ole mitenkään perusjuttu naisille kuitenkaan.
Säät vaihtelee, hormonit vaihtelee. So what. En kait minä anna häiritä elämääni. Välillä hikoiluttaa, välillä ei. Eipähän oo tylsää, mutta asialliset hommat hoidetaan silti.
Te naiset olette hulluja. Hyvällä tavalla, mutta hulluja silti. 😏
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ole tuollaista.
Onkohan kyse esim. epävakaasta persoonasta? Tuskin pelkkä hormonaalinen vaihtelu tuollaista on, kun ei tuo ole mitenkään perusjuttu naisille kuitenkaan.
Kuten sanottua, tuo ei näy ulospäin mitenkään. Ihan normaalisti selviän töistä jne. vaikkei aina ole se sosiaalisin olo.
-ap
Ei kuulosta yhtään tutulta, ei ulkoisesti eikä sisäisesti. Oletko käynyt lääkärissä ap?
En ole kokenut hormonivaihteluita koskaan. Aina ihan basic. N49
Minulla on ollut muutaman vuoden ajan luonnollinen kuukautiskierto, ja vaihtelun kyllä huomaa. Vaikka koitan käyttäytyä normaalisti, kyllä sen varmaan töissäkin huomaa, että minulla on kerran kuussa vaikeampi viikko.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut muutaman vuoden ajan luonnollinen kuukautiskierto, ja vaihtelun kyllä huomaa. Vaikka koitan käyttäytyä normaalisti, kyllä sen varmaan töissäkin huomaa, että minulla on kerran kuussa vaikeampi viikko.
Aha. Miten sen huomaa?
Ei ole normaalia naisen elämää tuollainen.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulosta yhtään tutulta, ei ulkoisesti eikä sisäisesti. Oletko käynyt lääkärissä ap?
Ei oo tarvetta, kiitos vain :) En oo koskaan käyttänyt mitään hormonivalmisteita mitkä vaikuttaisi luonnolliseen hormonitasapainoon, kk-kiertoon jne. Ja näin on hyvä :)
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo tarvetta, kiitos vain :) En oo koskaan käyttänyt mitään hormonivalmisteita mitkä vaikuttaisi luonnolliseen hormonitasapainoon, kk-kiertoon jne. Ja näin on hyvä :)
-ap
En minäkään ole käyttänyt, mutta ei minun hormonitoimintani ole tuollaista sekoilua.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole normaalia naisen elämää tuollainen.
Tai sitten et ole tutustunut aiheeseen sen tarkemmin? Sehän on ilmiselvää että kk-kierto vaikuttaa niin että toisella viikolla on energisempi kuin toisella. Nykyään aihe Ei enää ole tabu, kannattaa rohkeasti tutustua aiheeseen.
Ajattelen: lapsellista epästabiilia sotkua mitä en kaipaa elämääni.
Olen mies. Minulla on samat hormonit ja tasainen mieliala joka ikinen päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
En minäkään ole käyttänyt, mutta ei minun hormonitoimintani ole tuollaista sekoilua.
Siis mistä sekoilusta nyt puhut?
-ap
Kuulostaa kaksisuuntaiselta mielialahäiriöltä kyllä tuo sinun juttusi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Siis mistä sekoilusta nyt puhut?
-ap
Lukee aloituksessasi
Ei mulla ole ihan tuollaista.