Paljonko sinun asumistukeasi voisi vielä laskea? Tiedätkö että asumistukea ei ole useimmissa maissa, raha putää itse tienata!
Kommentit (127)
En ole ikinä saanut palkkaa. -maisteri1981
Vierailija kirjoitti:
En ole saanut asumistukea edes kahden lapsen yksinhuoltajana. En saa asumistukea vieläkään, vaikka olen jo vanhuuseläkkeellä.
Miksi tätä alapeukutetaan?
Monissa muissa maissa SAA tehdä muuallakin töitä kuin valtionhallinnossa.
Se ei voi laskea senttiäkään, koska en asumistukea edes saa tai saisi.
Vierailija kirjoitti:
Yhteiskunnan on hyvä huolehtia apua OIKEASTI tarvitsevista, mutta ei yhtään tukea niille, jotka ei vaan tykkää mennä töihin vaan lojuvat mieluummin kotona.
MUTTA KUN NIITÄ TÖITÄ, jolla pärjäisi ilman tukia, EI NYKYÄÄN ENÄÄ SAA.
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö että Suomen on tarkoitus olla parempi maa kuin muut maat?
Tarkoitus voi olla mutta päämäärään ei ole päästy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman asumistukea en vois asua missään. Liikuntarajoitteisena tartten esteettömän asunnon, eikä niitä saa mistään Helsingistä halvalla.
Miksi sinun pitäisi saada asua Helsingissä?
A. Se on kotikaupunkini, täällä suku ja ystävät
B. Saan vain täältä hoitoa jota tarvitsen, sekä apuvälineet
C. Pitkäaikainen harrastus on täällä, vaikeampi löytää samaa muualta
D. Maakunnista ei löydä helposti esteettömiä asuntoja edullisesti vuokralle.
E. En omista autoa enkä ajokorttia, joten en voi asua jossain periferiassa
F. Se on perustuslaillinen oikeuteni
G. Ihan vaan sun kiusaksesi
Vierailija kirjoitti:
En mä mitään asumistukea saa vaan ihan palkalla maksan asumiseni.
Joo niin minäkin tein kun oli töitä!! Vähän vaikeaa se on kun jäi työttömäksi. Joo eikä varaa enää paljoa laskea, just laski 120 kun kunta siirrettiin ilman syytä alempaan maksuluokkaan. Vuokra vaan ei laskenut vaan nousi rajusti. Sekopäistä porukkaa nuo päättäjät.
Eipä sitä tuosta nollasta paljoa voi enää laskea.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole varaa maksaa itse asumisestaan niin voisi muuttaa vaikka kimppamajoitukseen.
Jatkuvia tappeluita ja poliisi hälytysvalmiudessa. Päihteiden käyttö räjähtää käsiin, kun ihmiset eivät voi asua tuntemattomien kanssa parakeissa. Henkirikostilastot nousevat rajusti ja vankilat täynnä. Valtio ajautuu lopulta kaaokseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä mitään asumistukea saa vaan ihan palkalla maksan asumiseni.
Naisena törkeää ettei saa tukia
Miksi mun pitäisi tukia saada? Asun yksin omakotitalossa ja maksan omalla palkalla kuluni. En tarvitse yhteiskuntaa tai miestä maksamaan mun kuluja.
Kai sinä ymmärrät, että iso osa kuluistasi on yhteiskunnam maksamia? Tie mitä pitkin ajat töihin, sairaalat jossa tarvittaessa käyt, koulutus jolla olet töitäsi saanut, lista voisi jatkua loputtomiin.
Ei ne tyhmät tajuu. Luulevat vaan kustantavansa oman elämänsä, koska heidät on jo vauvana nostettu yhteiskunnan harteille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman asumistukea en vois asua missään. Liikuntarajoitteisena tartten esteettömän asunnon, eikä niitä saa mistään Helsingistä halvalla.
Miksi sinun pitäisi saada asua Helsingissä?
A. Se on kotikaupunkini, täällä suku ja ystävät
B. Saan vain täältä hoitoa jota tarvitsen, sekä apuvälineet
C. Pitkäaikainen harrastus on täällä, vaikeampi löytää samaa muualta
D. Maakunnista ei löydä helposti esteettömiä asuntoja edullisesti vuokralle.
E. En omista autoa enkä ajokorttia, joten en voi asua jossain periferiassa
F. Se on perustuslaillinen oikeuteni
G. Ihan vaan sun kiusaksesi
Se että yhteiskunta kustantaa sinulle tuollaisen maailman mittakaavassa todella korkean elintason ei ole mikään perustuslaillinen oikeus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole saanut asumistukea edes kahden lapsen yksinhuoltajana. En saa asumistukea vieläkään, vaikka olen jo vanhuuseläkkeellä.
oletko hakenut?
Hain asumistukea silloin kun minulle myönnettiin Helsingin kaupungin vuokra-asunto ja oli kaksi alaikäistä lasta mutta en saanut. Olin siinä talossa varmaan ainoa joka maksoi vuokran itse. Hah. Nyt eläkkeellä ollessani en ole viitsinyt edes hakea, koska EN TARVITSE ASUMISTUKEA.
No lopeta se valittaminen sitten. Olet aina ollut etuoikeutettu jos et edes tukia saa. Lopeta se itku, kateus ja marina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko Ap kuvitella, että hyvin harvan jos yhdenkään mahd. taloudellisessa ahdingossa elävän tilanne ei merkittävästi parane sillä, että sinä haluat osoitaaa häntä kohtaan puhdasta vittuilla ja potkia häntä päähän. Vaikka onhan se tietyst sinulle helpompaa paskoa sellaiden päälle, joka on jo valmiiksi oletusarvoisesti heikommassa asemassa kuin sellaista kohtaan, jolla on todennäköisesti parempi mahdollsiuus puollustautua.
Sinkkumies
niinpä, pitää olla sadistinen persoona kun nauttii haavoittuvassa asemassa olevien potkimisesta.
Koska tällaista -yksinkertaistaen- haavoittuvassa asemassa olevien potkimista kohtaa ja näkee tällä pastalla lähes yhtä usein kuin itse palstailen on milelessäni käynyt, että mistä nämä viestiyt kertovat. - Huomaan kuinka foliohattu alkaa kiristää- ku
Valitettavasti on hyvin mahdollista että Venäjä vaikuttaa asiaan. Hehän haluavat luoda epäluottamusta suomalaiseen yhteiskuntaan.
Kaikki tuet pois työikäisiltä aikuisilta (poislukien opiskelijat). Eiköhän jokaisen pitäisi ihan itse maksaa oma asuminen ja omat menot. Sellaista se aikuisuus ja elämä on. Suomi on kyllä ihme hyysäysvaltio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oletko hakenut?
Hain asumistukea silloin kun minulle myönnettiin Helsingin kaupungin vuokra-asunto ja oli kaksi alaikäistä lasta mutta en saanut. Olin siinä talossa varmaan ainoa joka maksoi vuokran itse. Hah. Nyt eläkkeellä ollessani en ole viitsinyt edes hakea, koska EN TARVITSE ASUMISTUKEA.
No lopeta se valittaminen sitten. Olet aina ollut etuoikeutettu jos et edes tukia saa. Lopeta se itku, kateus ja marina.
Ollaankohan missään muussa maassa niin kateellisia köyhille kuin Suomessa? Vinkki vitonen kaikille jotka marmattavat liian suurista sosiaalituista; voit ihan hyvin irtisanoutua, jättäytyä työttömäksi ja kokeilla, kuinka asiat luistaa. Samat tuet on oikeutettu myös sinulle.
Jokainen maksakoon itse asumisensa ja elämisensä itse. Miksi muiden pitäisi osallistua niihin ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tätä alapeukutetaan?
Tyyppi taitaa keksiä omiaan. Koska jos kertomansa mukaan saanut kämpänkin kaupungilta, eikä muka asumistukea, niin palkan on pitänyt olla aika suuri. Nykyäänkin ainakin Helsingissä jossa tulorajoja on laskettu, se on vielä 4 790 euroa, jos yh ja kaksi alle 18 -v lasta.
Suomi on omituisuuksien maa, isommissa asuinnoissa asuvat ovat niitä, jotka eivät kuluja itse maksa.
Eihän tässä kukaan haukkunut ketään. Noin se vaan menee, kiroilit miten paljon vain.