Paljonko sinun asumistukeasi voisi vielä laskea? Tiedätkö että asumistukea ei ole useimmissa maissa, raha putää itse tienata!
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
En ole saanut asumistukea edes kahden lapsen yksinhuoltajana. En saa asumistukea vieläkään, vaikka olen jo vanhuuseläkkeellä.
oletko hakenut?
Asumistuet voisi lopettaa kokonaan. Ihmiset vain oppivat että kyllä yhteiskunta huolehtii.
Vierailija kirjoitti:
Ilman asumistukea en vois asua missään. Liikuntarajoitteisena tartten esteettömän asunnon, eikä niitä saa mistään Helsingistä halvalla.
Miksi sinun pitäisi saada asua Helsingissä?
Ei monilla ole enää sitä. Ja on silti pienin tt-tuki ja leikkuri. Sekä muut laskut.
Jos ei ole varaa maksaa itse asumisestaan niin voisi muuttaa vaikka kimppamajoitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä mitään asumistukea saa vaan ihan palkalla maksan asumiseni.
Naisena törkeää ettei saa tukia
Miksi mun pitäisi tukia saada? Asun yksin omakotitalossa ja maksan omalla palkalla kuluni. En tarvitse yhteiskuntaa tai miestä maksamaan mun kuluja.
Kai sinä ymmärrät, että iso osa kuluistasi on yhteiskunnam maksamia? Tie mitä pitkin ajat töihin, sairaalat jossa tarvittaessa käyt, koulutus jolla olet töitäsi saanut, lista voisi jatkua loputtomiin.
Vierailija kirjoitti:
Asumistuet voisi lopettaa kokonaan. Ihmiset vain oppivat että kyllä yhteiskunta huolehtii.
Ja se on huonoa asia koska..? Ettei tarvitse alati pelätä, että joutuu kadulle jos lähtee vaikka työpaikka alta?
Vierailija kirjoitti:
No daa, siksihän yhteiskunta on olemassa, että se huolehtii! Yhteiskunta on ihmistä varten!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole saanut asumistukea edes kahden lapsen yksinhuoltajana. En saa asumistukea vieläkään, vaikka olen jo vanhuuseläkkeellä.
oletko hakenut?
Hain asumistukea silloin kun minulle myönnettiin Helsingin kaupungin vuokra-asunto ja oli kaksi alaikäistä lasta mutta en saanut. Olin siinä talossa varmaan ainoa joka maksoi vuokran itse. Hah. Nyt eläkkeellä ollessani en ole viitsinyt edes hakea, koska EN TARVITSE ASUMISTUKEA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko Ap kuvitella, että hyvin harvan jos yhdenkään mahd. taloudellisessa ahdingossa elävän tilanne ei merkittävästi parane sillä, että sinä haluat osoitaaa häntä kohtaan puhdasta vittuilla ja potkia häntä päähän. Vaikka onhan se tietyst sinulle helpompaa paskoa sellaiden päälle, joka on jo valmiiksi oletusarvoisesti heikommassa asemassa kuin sellaista kohtaan, jolla on todennäköisesti parempi mahdollsiuus puollustautua.
Sinkkumies
niinpä, pitää olla sadistinen persoona kun nauttii haavoittuvassa asemassa olevien potkimisesta.
Koska tällaista -yksinkertaistaen- haavoittuvassa asemassa olevien potkimista kohtaa ja näkee tällä pastalla lähes yhtä usein kuin itse palstailen on milelessäni käynyt, että mistä nämä viestiyt kertovat. - Huomaan kuinka foliohattu alkaa kiristää- kun kyselen itseksnei, että onko niiden takana joku masinoitu joukko, jolle mahd. maksetaan siitä, että saavat aikaan pahaa oloa ja epäluuloisuutta ja vain osan heikommassa asemassa olevia tuntemaan olonsa entistäkin kurjemmaksi. Vai onko kyse jostain satunnaisest tai satunnaisista mieleltään vinksahtaneista, jotka huvittaakseen itseään nauttivat kun saavat tölviä ja pahaa mieltä. - - -Tietenkään nämä eivät ole toistensa poissulkevia ja varmaan löytyy vielä muitakin vaihtoehtoja.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mun pitäisi tukia saada? Asun yksin omakotitalossa ja maksan omalla palkalla kuluni. En tarvitse yhteiskuntaa tai miestä maksamaan mun kuluja.
Kai sinä ymmärrät, että iso osa kuluistasi on yhteiskunnam maksamia? Tie mitä pitkin ajat töihin, sairaalat jossa tarvittaessa käyt, koulutus jolla olet töitäsi saanut, lista voisi jatkua loputtomiin.
Mitä vttua. Sitä vartenhan me maksamme veroja. Ja sinä haukut ihmisiä jotka eivät saa asumistukea.
Monissa muissa maissa saa tehdä muuallakin töitä kuin valtiolla. Se on jopa toivottavaa.
Eduskuntatalon portailla kun asustelee läpi vuoden niin työnhakeminen tuskin enää onnistuu, mutta eihän se ole edes leikkausten tarkoitus, että työttömät töihin pääsisivät. Kunhan potkitaan päähän, että ymmärtävät luovuttaa elämän suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole varaa maksaa itse asumisestaan niin voisi muuttaa vaikka kimppamajoitukseen.
Menisitkö itse? Jos et, älä jauha paskaa.
Yhteiskunnan on hyvä huolehtia apua OIKEASTI tarvitsevista, mutta ei yhtään tukea niille, jotka ei vaan tykkää mennä töihin vaan lojuvat mieluummin kotona.
Voishan siitä ottaa vaikka lapsen osuuden pois, kun lapsistahan ei ole mitään kuluja tämän hallituksen mukaan.
En ole koskaan saanut asumistukea. Asunto on ollut yksiö, kolmi henkisessä perheessä. Olemme eläneet aina tulojemme mukaan. Rahat ovat riittäneet hyvin ruokaan ja vaatteisiin. Harrastukset ovat kaikki ilmaisia, hiihto, juoksu, kävely.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vttua. Sitä vartenhan me maksamme veroja. Ja sinä haukut ihmisiä jotka eivät saa asumistukea.
Niin maksammekin. Me olemme yhteiskunta ja verot ovat yhteiskunnan lompakko. Jokainen veronmaksajakim käyttää yhteiskunnan maksamia asioita.
Poistakaa ihan rauhassa persut. Minä tulen toimeen aina ja niin tulee moni muukin. Yritteliäisyys lisääntyy ja sitähän te haluattekin. Se minkä alan yritteliäisyys lisääntyy voikin tulla teille yllätyksenä.
Haista pee. SUOMI sai juuri kolmannen kerran moitteet EU:lta liian alhaisesta sosiaaliturvasta.