Paljonko sinun asumistukeasi voisi vielä laskea? Tiedätkö että asumistukea ei ole useimmissa maissa, raha putää itse tienata!
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä mitään asumistukea saa vaan ihan palkalla maksan asumiseni.
Naisena törkeää ettei saa tukia
Miksi mun pitäisi tukia saada? Asun yksin omakotitalossa ja maksan omalla palkalla kuluni. En tarvitse yhteiskuntaa tai miestä maksamaan mun kuluja.
Kai sinä ymmärrät, että iso osa kuluistasi on yhteiskunnam maksamia? Tie mitä pitkin ajat töihin, sairaalat jossa tarvittaessa käyt, koulutus jolla olet töitäsi saanut, lista voisi jatkua loputtomiin.
Ei ne tyhmät tajuu. Luulevat vaan kustantavansa oman elämänsä, koska heidät on jo vauvana nostettu yhteiskunnan harteille.
Nyt et kyllä sä ja tuo edellinen tajunneet. Tässä keskusteltiin asumistuesta ja omien asumiskulujen maksamisesta. Mä en saa asumistukea ja maksan ihan itse asumiseni omakotitalossa. En mä mistään teistä, terveydenhuollosta yms. kirjoittanut. Kyllä mä tajuan, että ne maksaa yhteiskunta, mutta ei tässä niistä keskusteltu vaan asumiskuluista.
Vierailija kirjoitti:
Mitä? Et kai vain meinaa että niissä muissa maissa on asuminen edullisempaa ja ihmisillä varaa kustantaa asumisensa omalla palkallaan?
asumistuki nostaa vuokria
Et ole ilmeisesti ulkomailla käynyt: pummeja on kaikissa maissa. Esim. Saksassa niitä tuntui olevan enemmän kuin meillä suhteutettuna. Eivät ne Saksan pummitkaan metsässä elä.
Ei voi laskea enää. Nyt jo elän minimaalisesti.
Vierailija kirjoitti:
Jotainhan yhteiskunnassa on vialla, jos palkalla ei tule toimeen. Ennen euroa eli markka aikaan sain säästöön rahaa palkasta. Nyt ei jää mitn säästöön
Ihmiset ovat tyhmentyneet. Eivät ymmärrä että asuminen, lämpö, lääkkeet ja ruoka kustannetaan ENSIN omista tuloista. Jos jotain jää, sitten kukakin tekee ylinäämällä mitä lystää. Nythän se menee niin että porukka laitattaa tekokynnet ja ostaa tolkuttomasti uusia vaatteita ja kallista elektroniikkaa ja lomamatkoja ja sitten ulisee, miten palkasta ei jää yhtään rahaa ruokaan. Ja se lapsihan myös menettää justiinsa henkensä, jos ei pääse mukaan 1000 €/kk kustantavaan harrastukseen.
Muissa maissa on PALJON asunnottomia kun ei ole adumistukia. Pazcoja kehittymättömiä maita joissa ei osata pitää maata hyvänä asuinpaikkana kaikille.
Pääsääntöisesti suomalaiset kannattaa hyvinvointivaltiota. Jotkut palstakahjot on asia erikseen.
Sellaiseen Americaan Sekoomus ja tollopersut uskoo vaikkei pärjäisi siellä vuottakaan mutta unelmoi outoja juttujaan.
Voi pienentyä, tai loppua kokonaan, sitten eletään soukemmin.