IS Laura on harrastanut seksiä jo 7 vuotta varatun miehen kanssa jopa hän itse ihmettelee, miten vaimo ei huomaa tiettyjä merkkejä
Toisen naisen tunnustukset
Laura on ollut toinen nainen jo lähes seitsemän vuotta. Sinä aikana hänen uskonsa parisuhteisiin on rapautunut täysin. Pettäminen on Lauran mukaan yleisempää kuin moni haluaisi ajatella. Hän uskoo, että totuus voisi paljastua petetylle melko helposti jos tämä tajuaisi kiinnittää huomiota tiettyihin merkkeihin.
Totta kai Laurakin haluaisi oikean parisuhteen.
Toisaalta hän ei ole enää varma, pystyisikö sellaiseen.
Olen vakavasti miettinyt sitä, osaanko enää tämän jälkeen luottaa keneenkään, kun en enää nytkään taida luottaa. Olen nähnyt liikaa.
Laura on ollut suhteessa varattuun mieheen jo lähes 7 vuotta. Se, että salaisuus on pysynyt näin pitkään piilossa, on yllätys hänellekin.
Ei sen pitänyt alun alkaen edes olla mikään salaisuus. Sovittiin, että mies jättäisi kumppaninsa ja he olisivat avoimesti yhdessä.
Laura on harrastanut seksiä jo 7 vuotta varatun miehen kanssa jopa hän itse ihmettelee, miten vaimo ei huomaa tiettyjä merkkejä
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä oletkin melkoinen selvänäkijä kun näet miten naiset yleensä ottaen itsestään pitävät huolta.
Eipä siinä juuri selvänäkijyyttä tarvii, jos ihan normaali näköaisti pelittää. Nuo naiset antavat kropan repsahtaa ja naama + hiukset ovat kuin petolinnun perse. Ja seksi on hyihyi.
Että ei ihme jos mies käy vieraissa.
Mä olen reilusti ylipainoinen, kasvoiltani tavallinen, hiuksissa oma punertava väri ja meikkaan harvoin. Mulla on seksisuhde komean ja seksikkään miehen kanssa. Miehen puoliso on hoikka, nätti ja meikkava nainen. Nyt sitten joku tulee vinkumaan, että kyllähän miehille kelpaa reikä kuin reikä. No suhde on kestänyt jo yli kaksi vuotta ja mies on erittäin himokas mua kohtaan. Saan elämäni parasta seksiä.
Joillakin on erilaisia fetissejä, kuten vaikka isot naiset. Minun juttuni ovat hoikat ja itsestään ja kunnostaan huolehtivat naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä oletkin melkoinen selvänäkijä kun näet miten naiset yleensä ottaen itsestään pitävät huolta.
Eipä siinä juuri selvänäkijyyttä tarvii, jos ihan normaali näköaisti pelittää. Nuo naiset antavat kropan repsahtaa ja naama + hiukset ovat kuin petolinnun perse. Ja seksi on hyihyi.
Mä olen hoikka ja treenattu nätti nainen. Tykkään seksistä ja olen estoton. Mun miehellä ei enää seiso joten mäkään en enää harrasta seksiä.
Enkä käy vieraissa myöskään. Se ei sovi mun arvoihin. Löyhämoraaliset nussikoot keskenään (vihaan tuota sanaa mutta tähän yhteyteen se sopii täydellisesti).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen reilusti ylipainoinen, kasvoiltani tavallinen, hiuksissa oma punertava väri ja meikkaan harvoin. Mulla on seksisuhde komean ja seksikkään miehen kanssa. Miehen puoliso on hoikka, nätti ja meikkava nainen. Nyt sitten joku tulee vinkumaan, että kyllähän miehille kelpaa reikä kuin reikä. No suhde on kestänyt jo yli kaksi vuotta ja mies on erittäin himokas mua kohtaan. Saan elämäni parasta
No meillä on ollut seksiä joitakin kertoja jo ennen tätä miehen nykyistä parisuhdetta. Silloin olin normaalipainoinen. Meidän seksi on sujuvaa ja hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen hoikka ja treenattu nätti nainen. Tykkään seksistä ja olen estoton. Mun miehellä ei enää seiso joten mäkään en enää harrasta seksiä.
Enkä käy vieraissa myöskään. Se ei sovi mun arvoihin. Löyhämoraaliset nussikoot keskenään (vihaan tuota sanaa mutta tähän yhteyteen se sopii täydellisesti).
Sama. Pahinta ettei sen takia enää edes halaile ja pussaa kuten ennen. Mutta en silti saa itseäni vieraisiin eikä erokaan ole ainakaan lähiaikoina vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Kun on lusikalla annettu ei voi kauhalla vaatia
Ei auta vaikka voissa paistaisi
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis
Ei ole kaikki muumit laaksossa
Joka ei oppia osta se taitoa kerjää
Ei mene jakeluun vaikka rautalangasta vääntäisi
Vähemmälläkin järjellä on tultu toimeen ja vähemmällä vielä menty hunningolle
Se meni toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos
Äly hoi älä jätä
On kuin puupölkky
Ei ole järjen jättiläinen
Aivot narikassa
Kuin kana ilman päätä
Aina ei käy järki mukana
Ajatuksenjuoksu kuin siirapissa
Tulee jälkijunassa jos tulee ollenkaan
sako sananlaskuja käyttää ellei halua olla autisti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miten tyrehdytät tarpeesi? puutarhanhoidollako?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miten tyrehdytät tarpeesi? puutarhanho
Itse. -Eri
Suhde on muuten oikein hyvä.
Uskoo miehen tyhjät lätinät ja hassaa nuoruutensa, parhaat vuotensa petolliseen käärmeeseen, valehtelijaan, joka olisi valmis heittämään hänet sekunneissa "junan alle", jos käry käy.
Kaikkeen sitä tyydytäänkin.
Peitto saattaa hyvin heilua sekä vaimon että kakkosen kanssa. Nää on niin väsyneitä nää pihtaussyyttelyt. Aika moni mies pettää vain koska pystyy ja koska haluaa vaihtelua. Tämä fakta taitaa olla suurin tabu.
Uskomattoman naiivia kuvitella, että vaimo ei huomaisi. Kakkosnaiset kuvittelevat olevansa kovinkin ovelia, vaikka oikeasti sokea reettakin näkee, mitä puuhaavat.
Vaimot ei ole typeriä, joillekin riittää, että miehen massit tulee himaan ja itse saa olla tumpelolta rauhassa. Ehkä se toinen jaksaa feikata paremmin, ehkä sillä toisella ei ole niin isoja vaatimuksia ja se vaan tyytyy niin paljon vähempään.
Vierailija kirjoitti:
Peitto saattaa hyvin heilua sekä vaimon että kakkosen kanssa. Nää on niin väsyneitä nää pihtaussyyttelyt. Aika moni mies pettää vain koska pystyy ja koska haluaa vaihtelua. Tämä fakta taitaa olla suurin tabu.
Oikeasti pettämisessä on monilla kyse olemattoman itsetunnon pönkityksestä. Hivelee heikkoa miehisyyttä, että pystyy käyttämään valtaa panemalla vaimon selän takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti pettämisessä on monilla kyse olemattoman itsetunnon pönkityksestä. Hivelee heikkoa miehisyyttä, että pystyy käyttämään valtaa panemalla vaimon selän takana.
Samoin se on kakkosilla. Hivelee olematonta itsetuntoa kun "pystyy viemään toiselta naiselta miehen".
Vierailija kirjoitti:
Laura sitten vaan odottaa ja odottaa, kun muut vakiintuu ympäriltä. 🎶 Mua lemmitkö vielä, oi Kustaa? 😘
VAIN odottaa. Ei "vaan" odottaa!!!
Ei näistä lapsille kerrota. Naiset saattaa kertoa kaikista seksiseikkailustaan vaikka vääränvärisen kanssa, mutta miehet ei retostele suvulle tällaisilla asioilla. Naisilla joku pakkomielle kertoa kaikki muille.
Vierailija kirjoitti:
Uskomattoman naiivia kuvitella, että vaimo ei huomaisi. Kakkosnaiset kuvittelevat olevansa kovinkin ovelia, vaikka oikeasti sokea reettakin näkee, mitä puuhaavat.
Jos lainkaan luit juttua, niin siitä käy ilmi, että miehen mielestä vaimo ei tiedä, eikä saisikaan tietää, vaan tätä varten tehdään erinäisiä järjestelyitä. Jutun Laura taas ihmetteli, jos ei vaimo tietäisi, koska ei voi niin selkeitä merkkejä ja tiivistä yhteydenpitoa olla huomaamatta ellei valitse niin tehdä. Laura ei jutun mukaan ole mikään aivan nuori enää, ja hänen elämäntilanteeseensa sopii jutun mukaan tällainen juuri nyt. Myöhemminhän tilanne voi muuttua.
Jutussa myös mainittiin, että liikkuvat välillä yhdessä myös julkisilla paikoilla, josta heitä ystävät ovatkin bongailleet. Kuulostaa sille että tekemistä vaille valmis ja ehkäpä noin pitkä aika saa kuvitelman siitä, ettei kiinni jäädä kun ei olla tähänkään saakka jääty, tai sitten sillä ei enää olisikaan väliä miehellekään.
"Mies kertoi, ettei uskaltaisi jättää vaimoaan lastensa vuoksi. Miehen mukaan vaimo oli uhkaillut riitatilanteissa, ettei isä näkisi enää koskaan lapsiaan, jos pariskunnalle tulisi ero."
Tässä taitaa olla se syy, miksi eroa ei ole tullut. Kuka ihme haluaa olla parisuhteessa, jos toisen saa siinä pysymään vain uhkailemalla? Tästä tulee vibat, että vaimo tietää ja aavistaa, mutta kiristää miehen jäämään. Lapsiraukat mitkä traumat tuostakin tulee.
Vierailija kirjoitti:
"Mies kertoi, ettei uskaltaisi jättää vaimoaan lastensa vuoksi. Miehen mukaan vaimo oli uhkaillut riitatilanteissa, ettei isä näkisi enää koskaan lapsiaan, jos pariskunnalle tulisi ero."
Tässä taitaa olla se syy, miksi eroa ei ole tullut. Kuka ihme haluaa olla parisuhteessa, jos toisen saa siinä pysymään vain uhkailemalla? Tästä tulee vibat, että vaimo tietää ja aavistaa, mutta kiristää miehen jäämään. Lapsiraukat mitkä traumat tuostakin tulee.
Itse en katselisi pettäjäukkelia sekuntiakaan, aivan sama minkälaiset massit toisi kotiin.
Näin tarkkana miehenä täytyy sanoa, että huomasin välittömästi, kun puoliso alkoi muuttua ja kyllä sen sitten aika nopeaa sai selville, että vieraissa hypätään. Nyt vaan pitää varata aikaa sukupuolitautitesteihin.
Mä olen reilusti ylipainoinen, kasvoiltani tavallinen, hiuksissa oma punertava väri ja meikkaan harvoin. Mulla on seksisuhde komean ja seksikkään miehen kanssa. Miehen puoliso on hoikka, nätti ja meikkava nainen. Nyt sitten joku tulee vinkumaan, että kyllähän miehille kelpaa reikä kuin reikä. No suhde on kestänyt jo yli kaksi vuotta ja mies on erittäin himokas mua kohtaan. Saan elämäni parasta seksiä.