Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS Laura on harrastanut seksiä jo 7 vuotta varatun miehen kanssa jopa hän itse ihmettelee, miten vaimo ei huomaa tiettyjä merkkejä

Vierailija
08.05.2025 |

Toisen naisen tunnustukset

Laura on ollut toinen nainen jo lähes seitsemän vuotta. Sinä aikana hänen uskonsa parisuhteisiin on rapautunut täysin. Pettäminen on Lauran mukaan yleisempää kuin moni haluaisi ajatella. Hän uskoo, että totuus voisi paljastua petetylle melko helposti jos tämä tajuaisi kiinnittää huomiota tiettyihin merkkeihin.

Totta kai Laurakin haluaisi oikean parisuhteen.

Toisaalta hän ei ole enää varma, pystyisikö sellaiseen.

Olen vakavasti miettinyt sitä, osaanko enää tämän jälkeen luottaa keneenkään, kun en enää nytkään taida luottaa. Olen nähnyt liikaa.

Laura on ollut suhteessa varattuun mieheen jo lähes 7 vuotta. Se, että salaisuus on pysynyt näin pitkään piilossa, on yllätys hänellekin.

Ei sen pitänyt alun alkaen edes olla mikään salaisuus. Sovittiin, että mies jättäisi kumppaninsa ja he olisivat avoimesti yhdessä.

Laura on harrastanut seksiä jo 7 vuotta varatun miehen kanssa jopa hän itse ihmettelee, miten vaimo ei huomaa tiettyjä merkkejä

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000011147667.html

Kommentit (145)

Vierailija
81/145 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimolla alkoi 5 vuotta sitten vaihdevuodet ja sitä myötä loppui kiinnostus seksiin. Mä kun olen sitä mieltä, että toinen ei todellakaan päätä mun puolesta mun seksin lopettamisesta, niin hommasin sivusuhteen. Nuorempi yh, jolla ei ole aiettakaan uuteen vakavampaan suhteeseen. Nyt olen tosiaan viitisen vuotta sekstaillut kerran viikossa, vaimo ei ole koko aikana ollut kiinnostunut onko mulla jotain tarpeita. Nyt kun taas joku sanoo, että pitää erota, niin en mä seksin takia ala kuuskymppisenä aloittamaan kaikkea alusta. Tuskimpa mullakaan virtaa riitää enää moneksi vuodeksi ja sitten tämäkin ongelma on hoidettu ja voi keskittyä lapsenlapsiin. Mitään lupaa en ole kysynyt, tiedän että vastaus olis ehdoton ei, mutta sitä en ymmärrä, että jos joku homma ei itseä nappaa, niin miksi se pitää kieltää toiselta. Onko se sitten ihan ylivoimaista joskus pyllistää, ettei puolison tarvitse hakea muualta. Ilm

Itse olisin tehnyt ihan samoin sillä erolla vain, että vaimoni on aina tiennyt, etten eläisi ilman seksiä. Siten hän tietäisi kysymättäkin että hakisin seksin muualta, jos hän ei haluaisi.. Vaimoni oli sen verran fiksu jo nuorempana avioon mennessä, että pyysi vannottamaan, että jos seksiä on tarpeeksi kotona ei saa käydä vieraissa. Tämä koskenut meitä molempia. Se oli itselle vakuus, ettei tarvitse pelätä seksin loppumista, eikä se ole myöskään koskaan loppunut tai ollut kylmiä kausia. Vaimo halusi itseleen viriilin pillua haluavan miehen ja ymmärtänyt pitää miehensä tarpeista huolta. Mitä muuta mies voi vaimoltaan haluta.

Vierailija
82/145 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä mielenkintosta näissä keskusteluissa tää kauhee raivo ja tuomitseminen. Melkoisen erikoista, että ilmeisen moni nainen kuvittelee, että tollsen asian voi noinvaan lopettaa ja ottaa toiseltakin pois, sitten muka kaikki muu voisi jaktua ihan ennallaan...

Jos heiltä otetaan vaikka hellyys ja halailu, pienet arjen teot ja hellyys (ilman taka-ajatuksia) pois? Luottamus; nipsaistaan sillai, että luottamusta ei olekaan tai on pari kertaa vuodessa? Arvostus pois? Kunnioitus pois? Kaikki keskustelut pois??? Valtava huuto ja kaikki romahtaa: miksi näille ei koskaan ehdoteta kävelyä metsässä ja puiden halaamista ja puhmista itsekseen, kuten masturbaatio?

Seksittömyys tappaa kyllä kaiken mielenkiinnon mihinkään "yhteiseen arkeen" tai nämä horinat "suhteessa on paljon muutakin"...saahan sitä elää itsepetoksessa ja moni niin tekeekin. Jos aidosti rakastaa ja välittää, hoitelee kyllä kumppanin tarpeet jollain tavalla tai ehdottaa sitten itse avointa suhdetta tms. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/145 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on myös jännä juttu, kuinka moni nainen nakkelee niskojaan, että "sehän on vain seksiä". Auta armias mikä raivo sitten repeää, kun toinen harrastaa sitä jonkun halukkaan kanssa. :D Eli ilmeisesti haluavat kiskoa sen toisenkin sinne haluttomuuden viemärimaailmaansa, kateus?

Ja voi jestas, menepäs ehdottamaan avointa suhdetta: alkaa uhriutuminen "ai onks tää pelkkää seksiä?" ja kauhea itku. Tämmöinen käytös sitten syö aika nopsaan sen luottamuksen, kun mies oppii, että ei todellakaan juhlapuheista huolimatta, voi avoimesti ja pelkäämättä kertoa tunteistaan ja tarpeistaan! Näin se loppu alkaa ja niin on oikein: toivottavasti useampi mies ei vain sietäisi liian pitkään näin huonoa ja epäreilua kohtelua!

Tässä on myös aina hyvin manipulatiivinen osa: hiljalleen mies alkaa varoa sanomisiaan ja kieltää omat tunteensa ja tarpeensa, koska lähes poikkeuksetta tämmöinen naisten käytös alkaa levitä kaikille muillekin yhteiselämän osa-alueilla. 

Itse kyllä aina hoitelisin kumppnin tavalla tai toisella, vaikka itseä ei juuri sattuisi huvittamaan! Ei ole suurikaan vaiva nimittäin, vielä kun vähän lietsoo, se on nopsaasti hoidettu. Ja usein sitten itsekin saattaa innostua ja lopulta kaikilla on paremmin. Nykyään vaan ei haluta tehdä töitä suhteen eteen, koska minä-minä. :/

Vierailija
84/145 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei vaan sen vuoksi, että kuvittelet naisen olevan joku seksilelu jonka pitää suostua seksiin omasta tahdosta riippumatta. Ole mies ja eroa."

Teidän fanaatikkojen kanssa on ihan turha käydä tätä keskustelua. Minähän nimenomaan en kuvittele mitään tuollaista, vaan olen hommannut sivusuhteen, paneskelen iloisena ja vaimo saa olla ihan rauhassa. Ei tarvitse suostua yhtään mihinkään. Ero osuu myös vaimoon, hänelläkin menee talot ja mökit sun muut ja joutuu aloittamaan alusta kuuskymppisenä. 

Mutta joo...

Miehet aina kuvittelevat olevansa luojan lahjoja vaimolleen, vaikka pettävät ja puhuvat vaimosta rumasti.

Todellisuus taitaa olla tässäkin, että se olet sinä mies, joka et halua erossa luopua puolikkaasta 'talosta, mökistä ja muusta'. Siksi petät ja valehtelet, koska olet ripustautunut materiaan. Lisäksi et halua todennäköisesti luopua vaimon tekemien kotitöiden tuottamasta edusta.

Eli olet 100% itsekäs k-pää. Toivottavasti vaimosi saa tietää ja todellakin vie puolet kaikesta, jonka nyt kuvittelet olevan yksin sinun.

Vierailija
85/145 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin eronnut kerran pitkästä liitosta, meni enemmän kuin puolet, mutta se oli vapauden arvoista!!! Nyt reilusti itseä nuorempi nainen ja sivusuhteita viikoittain, mutta en ikinä muuta yhteen, mene naimisin tai suostu monogamiaan! 

Vierailija
86/145 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kyvyttömän miehen vaimona mielenkiintoisia kommentteja nimenomaan miehiltä. Ei mulle naisena seksi kenen tahansa kanssa ole mikään ratkaisu. Mä haluaisin seksiä mun miehen kanssa. Ei mua kiinnosta seksi jonkun randomin kanssa, en mä todennäköisesti edes saisi siitä mitään muuta kuin morkkiksen, vaikka olisin luvan kanssakin. Eikä mua todellakaan kiinnosta mitkään sivusuhteet, luvalla tai ilman, ne on täysin mun arvomaailman vastaisia. 

Miehille se näyttää menevän niin että ihan sama kenen reikä kunhan on reikä. 

Vierailija
87/145 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Laura tyttönen.

Minkähän ikäsiä miehen lapset ovat tällähetkellä?

Neuvoisin Lauraa kylmästi katkasemaan suhteen, ilman selityksiä. Vaikka pelkällä viestillä. Olis kunnon kylmäsuihku miehelle.

Jos sitten ukko olisi oikeesti ihastunut/rakastunut/kiinostunut niin alkais todennäkösesti toimimaan. 

Yrittäisi Lauraa takasin.

Laura vois sitten vaatia sitä eroa, ennenku hyväksyisi yhteenpaluuta.

Vierailija
88/145 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin kyvyttömän miehen vaimona mielenkiintoisia kommentteja nimenomaan miehiltä. Ei mulle naisena seksi kenen tahansa kanssa ole mikään ratkaisu. Mä haluaisin seksiä mun miehen kanssa. Ei mua kiinnosta seksi jonkun randomin kanssa, en mä todennäköisesti edes saisi siitä mitään muuta kuin morkkiksen, vaikka olisin luvan kanssakin. Eikä mua todellakaan kiinnosta mitkään sivusuhteet, luvalla tai ilman, ne on täysin mun arvomaailman vastaisia. 

Näinhän se tietenkin on että joko 100% monogamia tai sitten kunhan vaan on reikä🙄. Ei mitään välimuotoja.

Tosielämässä löytyy helposti 50 yhtä hyvää seksikumppania kuin oma puoliso. Puolison kanssa ollaan yhdessä jostain syistä, mutta jos seksiä haetaan niin sivusuhde on yleensä ihan yhtä hyvä kuin se virallinen. Joillakin naisilla on vaikea tajuta tätä.

Ja lisäksi jopa naisia on erilaisia. Mun sivusuhde on pelkästään munaa vailla. Sitä hän saa multa kerran viikossa. Kaikki ei sotke tunteita ja seksiä. 

Vierailija
89/145 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se tietenkin on että joko 100% monogamia tai sitten kunhan vaan on reikä🙄. Ei mitään välimuotoja.

Tosielämässä löytyy helposti 50 yhtä hyvää seksikumppania kuin oma puoliso. Puolison kanssa ollaan yhdessä jostain syistä, mutta jos seksiä haetaan niin sivusuhde on yleensä ihan yhtä hyvä kuin se virallinen. Joil

Niin mitä koulukuntaa se sun vaimo edustaakaan? 

Vierailija
90/145 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosielämässä löytyy helposti 50 yhtä hyvää seksikumppania kuin oma puoliso. Puolison kanssa ollaan yhdessä jostain syistä, mutta jos seksiä haetaan niin sivusuhde o

Oli ensimmäiset 30 vuotta tosi villi ja seksuaalinen. Tehtiin kaikkea jännää. Kimppa juttuja, bdsm, käytiin seksiklubeilla ulkomailla jne. Sitten tuli vaihdevuodet ja halut lähti totaalisesti. Nainen hänessä ihan kuin sammui. Mä en vielä ollut valmis alkamaan papaksi. 

Vierailija
91/145 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä näitä lorttoja riittää??

Ei yhden miehen kanssa seksiä harrastava ole lort to. Mieshän tuossa se lort to on.

Molemmat ovat huorintekijöitä. 

Vierailija
92/145 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä mielenkintosta näissä keskusteluissa tää kauhee raivo ja tuomitseminen. Melkoisen erikoista, että ilmeisen moni nainen kuvittelee, että tollsen asian voi noinvaan lopettaa ja ottaa toiseltakin pois, sitten muka kaikki muu voisi jaktua ihan ennallaan...

Jos heiltä otetaan vaikka hellyys ja halailu, pienet arjen teot ja hellyys (ilman taka-ajatuksia) pois? Luottamus; nipsaistaan sillai, että luottamusta ei olekaan tai on pari kertaa vuodessa? Arvostus pois? Kunnioitus pois? Kaikki keskustelut pois??? Valtava huuto ja kaikki romahtaa: miksi näille ei koskaan ehdoteta kävelyä metsässä ja puiden halaamista ja puhmista itsekseen, kuten masturbaatio?

Seksittömyys tappaa kyllä kaiken mielenkiinnon mihinkään "yhteiseen arkeen" tai nämä horinat "suhteessa on paljon muutakin"...saahan sitä elää itsepetoksessa ja moni niin tekeekin. Jos aidosti rakastaa ja välittää, hoitelee kyllä kumppanin tarpeet jollain tavalla tai ehdottaa sitten itse

Itse en hyväksy pettämistä edes puolison pihdatessa, mutta toisaalta toivottavasti en joudu tuollaisen tilanteen eteen, että olisi pitempi kuiva kausi (raskauden ja sairastelun tms. aikana on ollut, mutta ne ovat OK ja luonnollisia haasteita, ei yksipuolisia päätöksiä kuivasta kaudesta). Joka tapauksessa, tästä mainitsemastasi "Seksittömyys tappaa kyllä kaiken mielenkiinnon mihinkään "yhteiseen arkeen" tai nämä horinat "suhteessa on paljon muutakin"" olen pitkälle samaa mieltä. Joskus lyhyemmän kuivan kauden aikana on alkanut melkein tulla savu korvista, ei siinä paljon yhteiset arjet kiinnosta, jos rakkautta ja läheisyyttä ei ole säännöllisesti silloin, kun mitään pakottavaa estettä niille ei ole. 

Yhden aviomiehen mielipide

Vierailija
93/145 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itse en hyväksy pettämistä edes puolison pihdatessa, mutta toisaalta toivottavasti en joudu tuollaisen tilanteen eteen, että olisi pitempi kuiva kausi (raskauden ja sairastelun tms. aikana on ollut, mutta ne ovat OK ja luonnollisia haasteita, ei yksipuolisia päätöksiä kuivasta kaudesta). Joka tapauksessa, tästä mainitsemastasi "Seksittömyys tappaa kyllä kaiken mielenkiinnon mihinkään "yhteiseen arkeen" tai nämä horinat "suhteessa on paljon muutakin"" olen pitkälle samaa mieltä. Joskus lyhyemmän kuivan kauden aikana on alkanut melkein tulla savu korvista, ei siinä paljon yhteiset arjet kiinnosta, jos rakkautta ja läheisyyttä ei ole säännöllisesti silloin, kun mitään pakottavaa estettä niille ei ole. 

Yhden aviomiehen mielipide"

Lisään vielä: Itselleni naimisiinmeno tarkoittaa, että ei petetä, mutta pidetään myös - tarvittaessa epäitsekkäästikin - huolta puolison tarpeista, huvittipa itseä aina tai ei, jos ei ole terveydellistä estettä. Ja jos on joku terveydellinen este, on pyrittävä poistamaan se pikaisesti, jotta avioelämä voi jatkua normaalisti, eikä vain todeta etten tämän vuoksi pysty. Pihtaaminen sillä perusteella, ettei kiinnosta, ei ole OK.

Vierailija
94/145 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se lähellekään kaikille ole noin. Itse haluan nimenomaan ja vain oman vaimoni kanssa, ja siksi onkin äärimmäisen tärkeää, että juuri hän on halukas tai ainakin suostuu, koska rakastaa. Toivon myös, että miehesi kanssa saisitte tuon asian kuntoon...

Vierailija
95/145 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIKSI VARASTAT TOISEN TEKSTIÄ! SE ON MAKSUMUURIN TAKANA!

Vierailija
96/145 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi aika vähän töitä ilotytöille, jos näin ei olisi. Minäkin syön päivälliseksi mieluummin sisäfilepihviä kuin kaurapuuroa, mutta nälkään en kuole puurolautasen ääressä. Enkä luovu seksistä, vaikka puoliso niin tahtoisi. Seksi on yksi keskeisimmistä hyvinvointitekijöistä.

Vierailija
97/145 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksittömyys tappaa kyllä kaiken mielenkiinnon mihinkään "yhteiseen arkeen" tai nämä horinat "suhteessa on paljon muutakin"...saahan sitä elää itsepetoksessa ja moni niin tekeekin. Jos aidosti rakastaa ja välittää, hoitelee kyllä kumppan

Yhdelle aviomiehelle sanoisin, että on helppoa olla viisas maalla, kun merellä sattuu vahinko. En minäkään ymmärrä, miten joku on työtön tai menettänyt luottotietonsa. Toivottavasti ei tarvitse koskaan omalta kohdaltani ymmärtääkään.

Vierailija
98/145 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauralle ei pelkkä seksi riitä. Lauran pitää saada KAIKKI. Kun Laura ei saa, Laura tilittää sitä nyt sitten näin. Miehen vikahan se tietysti on, kun Laura ei saa sitä mitä haluaa. Ja on se vähän sen miehen vaimonkin vika. Jotenkin.

Vierailija
99/145 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura, sulla ei ole mitään itsekunnioitusta. T. Aviomies

Vierailija
100/145 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotta ihmiset saisivat lukea jutun ilmaiseksi.

Taidat olla vähän tyhmä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän