IS Laura on harrastanut seksiä jo 7 vuotta varatun miehen kanssa jopa hän itse ihmettelee, miten vaimo ei huomaa tiettyjä merkkejä
Toisen naisen tunnustukset
Laura on ollut toinen nainen jo lähes seitsemän vuotta. Sinä aikana hänen uskonsa parisuhteisiin on rapautunut täysin. Pettäminen on Lauran mukaan yleisempää kuin moni haluaisi ajatella. Hän uskoo, että totuus voisi paljastua petetylle melko helposti jos tämä tajuaisi kiinnittää huomiota tiettyihin merkkeihin.
Totta kai Laurakin haluaisi oikean parisuhteen.
Toisaalta hän ei ole enää varma, pystyisikö sellaiseen.
Olen vakavasti miettinyt sitä, osaanko enää tämän jälkeen luottaa keneenkään, kun en enää nytkään taida luottaa. Olen nähnyt liikaa.
Laura on ollut suhteessa varattuun mieheen jo lähes 7 vuotta. Se, että salaisuus on pysynyt näin pitkään piilossa, on yllätys hänellekin.
Ei sen pitänyt alun alkaen edes olla mikään salaisuus. Sovittiin, että mies jättäisi kumppaninsa ja he olisivat avoimesti yhdessä.
Laura on harrastanut seksiä jo 7 vuotta varatun miehen kanssa jopa hän itse ihmettelee, miten vaimo ei huomaa tiettyjä merkkejä
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
Mistä tämä Laura todellisuudessa tietää, että vaimo ei muka tietäisi pettämisestä? Ja jos joku tässä kuviossa on typerys, niin tämä Laura. Tällä pariskunnalla on selkeästi nuo lapset suurempi prioriteetti kuin vaikka onnellinen parisuhde. Siinä ei välttämättä uskollisuus kiinnosta edes toista, kunhan se toinen pysyy kuvioissa vaikka sitten vanhemman roolissa.
SE voi hyvinkin olla, että sitä "petetty" vaimo on tosi tyytyväinen kuvioon: on mukava sosioekonominen status ja jospa ei vaan läheisyys kiinnosta, niin on helpottunut, kun viriili mies saa sen puolen muualta? win-win-win <3
Ja tässähän on myös tehty, kuten moni opettaa eli ajatellaan lapsia eikä erota liian helposti!
On myös ihan huuhaata, että "pettäjä jää aina kiinni". Suurin osa ei ikinä, koskaan jää kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ei välitä, vaikka tietäisi tai aavistaisi pettämisen, jos on parisuhteessa taloudellisten etujen tms. takia.
Avioliitto on aina ensisijaisesti taloudellinen sopimus, näin jo ihan lain silmissä. Ei laissa puhuta mitään siitä kuka panee ja ketä, ainoastaan aviopuolisoiden keskinäisistä taloudellisista suhteista. Muutenkin on ihan typerää erota vain siksi, jos toinen on sattunut harrastamaan seksiä jonkun kolmannen osapuolen kanssa. Entä sitten? Ei järvi soutamalla kulu.
Jeps ja se tuntuu olevan etenkin monilla naisilla ongelmana, että kuvittelevat noin vaan voivansa lopettaa sen seksin/läheisyyden myös kumppaniltaan. Kauhea huuto sitten, kun muuten kaiken haluavat jatkuvan ennallaan eli pitäisi teeskennellä kaiken olevan hyvin ja miehen kieltää tunteensa ja tarpeensa.
Kyllä itsekin olen tehnyt exit-suunnitelmaa, kun alkaa tämä toinenkin vaimo olla väsähtäneen oloinen. Itsehän siis todellakin teen suurimman osan kotitöistä, metatöistä ja tunnetyöstä sekä hoidan sänkyhommat, olen kuulemma paras ikinä ja ainoa, joka on kiinnostunut vaimonkin orkuista. Mutta naista ei silti nappaa panostaa suhteeseen...ja tässä odotellessa olen sitten piipahdellut vieraissakin. Olen myös luvannut itselleni, että ns kuivia kausia ei enää tule ja suhteet vaihtuu liukumalla eli siinä on jo uutta/uusia katsottuna.
Vaimolla alkoi 5 vuotta sitten vaihdevuodet ja sitä myötä loppui kiinnostus seksiin. Mä kun olen sitä mieltä, että toinen ei todellakaan päätä mun puolesta mun seksin lopettamisesta, niin hommasin sivusuhteen. Nuorempi yh, jolla ei ole aiettakaan uuteen vakavampaan suhteeseen. Nyt olen tosiaan viitisen vuotta sekstaillut kerran viikossa, vaimo ei ole koko aikana ollut kiinnostunut onko mulla jotain tarpeita. Nyt kun taas joku sanoo, että pitää erota, niin en mä seksin takia ala kuuskymppisenä aloittamaan kaikkea alusta. Tuskimpa mullakaan virtaa riitää enää moneksi vuodeksi ja sitten tämäkin ongelma on hoidettu ja voi keskittyä lapsenlapsiin. Mitään lupaa en ole kysynyt, tiedän että vastaus olis ehdoton ei, mutta sitä en ymmärrä, että jos joku homma ei itseä nappaa, niin miksi se pitää kieltää toiselta. Onko se sitten ihan ylivoimaista joskus pyllistää, ettei puolison tarvitse hakea muualta. Ilmeisesti on.
Vierailija kirjoitti:
Vaimolla alkoi 5 vuotta sitten vaihdevuodet ja sitä myötä loppui kiinnostus seksiin. Mä kun olen sitä mieltä, että toinen ei todellakaan päätä mun puolesta mun seksin lopettamisesta, niin hommasin sivusuhteen. Nuorempi yh, jolla ei ole aiettakaan uuteen vakavampaan suhteeseen. Nyt olen tosiaan viitisen vuotta sekstaillut kerran viikossa, vaimo ei ole koko aikana ollut kiinnostunut onko mulla jotain tarpeita. Nyt kun taas joku sanoo, että pitää erota, niin en mä seksin takia ala kuuskymppisenä aloittamaan kaikkea alusta. Tuskimpa mullakaan virtaa riitää enää moneksi vuodeksi ja sitten tämäkin ongelma on hoidettu ja voi keskittyä lapsenlapsiin. Mitään lupaa en ole kysynyt, tiedän että vastaus olis ehdoton ei, mutta sitä en ymmärrä, että jos joku homma ei itseä nappaa, niin miksi se pitää kieltää toiselta. Onko se sitten ihan ylivoimaista joskus pyllistää, ettei puolison tarvitse hakea muualta. Ilmeisesti on.
Olet kuvottava.
Ai kuvottava, kun en lopettanut vaimon päätöksellä seksielämää ennen aikojaan? Niin kait sitten...
Pitäis oikeastaan olla naimisiin mennessä joku lomake. "Hyväksyn, että toinen osapuoli voi milloin vain oman mielensä mukaan, minulta kysymättä, päättää puolestani, että minulla ei enää koskaan ole seksiä. Tällaisessa tapauksessa minun on seksiä saadakseni ensin erottava ja myytävä sekä ositettava koko siihen saakka kertynyt yhteinen omaisuus"
"Tässä sopimuksessa seksillä tarkoitetaan likaista ja iljettävää toimintaa, jonka ainoa funktio on lasten teko. Sen jälkeen se on turhaa"
"Jos rikon tätä sitoumusta, ansaitsen kiukkuisten tätien varauksettoman moraalisen paheksunnan ja minua tullaan kohtelemaan kuin kuvottavaa hylkiötä. Ymmärrän, että olen tämän ansaillut raskauttavien asianhaarain vallitessa."
Paikka, aika ja allekirjoitus
Vierailija kirjoitti:
Vahvat sympatiat ja tekisin aivan samoin!
Jos omat halut loppuisi, rohkaisisin vaimoani hoitamaan seksitarpeensa muualla.
M52
Minä päätin ottaa eron, kun aiemmin ollut tylsä lahnaseksi eli runkkaaminen ilman käsiä loppui sekin kokonaan. Maksoi se melkein kahden nettovuosipalkan verran, mutta olipa hienoa, kun uusi naisystäväni osoittautui varsinaiseksi seksin ylipapittareksi.
M52
Vierailija kirjoitti:
En kyllä yhtään ihmettele että vaimolla loppui halut jos sulle seksi on sitä että nainen pyllistää ja sä saat hoidella siihen itsesi.
Jep, nainen ei halua= miehen vika, mies ei halua=miehen vika
Parisuhteessa on kätevää kun on syyllinen jo valmiina, niin ei kulu aikaa sen kummempiin pohdintoihin. Onhan se tietenkin niin, että naisen haluttomuus johtuu siitä, että mies on niin paska seksissä.
Tosin, miksi se toinen nainen sitten haluaa sitä miestä 🤔. Ehkä ei ymmärrä kuinka paska se mies on sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Jep, nainen ei halua= miehen vika, mies ei halua=miehen vika
Parisuhteessa on kätevää kun on syyllinen jo valmiina, niin ei kulu aikaa sen kummempiin pohdintoihin. Onhan se tietenkin niin, että naisen haluttomuus johtuu siitä, että mies on niin paska seksissä.
Tosin, miksi se toinen nainen sitten haluaa sitä miestä 🤔. Ehkä ei ymmärrä kuinka paska se mies on sängyssä.
Riippuu ihan keneltä kysytään. Jos (teiltä) miehiltä kysytään niin ainahan se on naisen vika. Oli se haluton sitten nainen tai mies.
Vierailija kirjoitti:
Ai kuvottava, kun en lopettanut vaimon päätöksellä seksielämää ennen aikojaan? Niin kait sitten...
Ei vaan sen vuoksi, että kuvittelet naisen olevan joku seksilelu jonka pitää suostua seksiin omasta tahdosta riippumatta. Ole mies ja eroa. Ei kukaan pakota aloittamaan uutta parisuhdetta vaan voit sitten rauhassa panna ketä lystäät.
Niin, voisiko olla, että se haluttomuus (miehen tai naisen) onkin oma vika 🤔. Löytyy kylppärin peilistä. Faktahan on että jos miehillä testot menee riittävän alas tai naisella omat hormonit, niin halut loppuu. Ehkä haluttomuuden syy ei olekaan että se partneri on paska sängyssä tai muuten kyvytön🤔.
Omalla vaimolla ihan lääkärin lausunnon mukaan kaikenlaisia vaihdevuosijuttuja ja niihin liittyvää hormonaalista haluttomuutta. OK. Ei halua lääkkeitä. OK. Mutta se ei ole ok, että mun seksi loppuu siihen. Eikä ole ok, että joku randomi huutelee puskista, että haluttomuuden syy on mun saksitaidottomuus. Eikä ole ok, ettei asiasta voi vaimon kanssa edes puhua.
Ihan itse puhuit pyllistämisestä puolison halujen tyydyttämiseksi. Miksi käytit tuollaista ilmaisua jos et oikeasti ajattele niin?
Vierailija kirjoitti:
Voi jestas mikä idiootti tuo nainen on. Mies vedättänyt häntä 7 vuotta ja vieläkin hän miettii että jättääkö mies vaimonsa. Luulisi hänen jo ymmärtävän ettei miehellä ole aikomustakaan tehdä näin. Ja miksi jättäisi kun hän voi pitää molemmat.
Miten hel..tin tyhmiä naiset voi olla????? toinen kotona toinen odottaja
Vierailija kirjoitti:
Niin, voisiko olla, että se haluttomuus (miehen tai naisen) onkin oma vika 🤔. Löytyy kylppärin peilistä. Faktahan on että jos miehillä testot menee riittävän alas tai naisella omat hormonit, niin halut loppuu. Ehkä haluttomuuden syy ei olekaan että se partneri on paska sängyssä tai muuten kyvytön🤔.
Omalla vaimolla ihan lääkärin lausunnon mukaan kaikenlaisia vaihdevuosijuttuja ja niihin liittyvää hormonaalista haluttomuutta. OK. Ei halua lääkkeitä. OK. Mutta se ei ole ok, että mun seksi loppuu siihen. Eikä ole ok, että joku randomi huutelee puskista, että haluttomuuden syy on mun saksitaidottomuus. Eikä ole ok, ettei asiasta voi vaimon kanssa edes puhua.
Parisuhde on kompromiseja joihin yleensä vain toinen suostuu ,koska toinen on minä minä.
"Ei vaan sen vuoksi, että kuvittelet naisen olevan joku seksilelu jonka pitää suostua seksiin omasta tahdosta riippumatta. Ole mies ja eroa."
Teidän fanaatikkojen kanssa on ihan turha käydä tätä keskustelua. Minähän nimenomaan en kuvittele mitään tuollaista, vaan olen hommannut sivusuhteen, paneskelen iloisena ja vaimo saa olla ihan rauhassa. Ei tarvitse suostua yhtään mihinkään. Ero osuu myös vaimoon, hänelläkin menee talot ja mökit sun muut ja joutuu aloittamaan alusta kuuskymppisenä.
Mutta joo...
Vierailija kirjoitti:
"Ei vaan sen vuoksi, että kuvittelet naisen olevan joku seksilelu jonka pitää suostua seksiin omasta tahdosta riippumatta. Ole mies ja eroa."
Teidän fanaatikkojen kanssa on ihan turha käydä tätä keskustelua. Minähän nimenomaan en kuvittele mitään tuollaista, vaan olen hommannut sivusuhteen, paneskelen iloisena ja vaimo saa olla ihan rauhassa. Ei tarvitse suostua yhtään mihinkään. Ero osuu myös vaimoon, hänelläkin menee talot ja mökit sun muut ja joutuu aloittamaan alusta kuuskymppisenä.
Mutta joo...
En ole mikään fanaatikko vaan tein vain huomiot ihan sun kirjoitusten perusteella. Ilmeisesti kuvittelit saavasi sympatiaa. Yhtälailla kritisoisin naista joka kirjoittaisi noin rumasti miehestään ja pettäisi tätä koko ajan. Et vaikuta kovin fiksulta ihmiseltä tai ainakin sun sosiaaliset taidot on luokkaa nolla.
Lauran on turha kuvitella olevansa tai merkitsevänsä muuta tälle ukkomiehelle kuin seksilelua. Sanoo tälle naiselle mitä vaan, että saa seksiä. Käytettyään seksilelua, hän palaa kotiin vaimonsa luo. Vaimonsa luo, josta hän pitää huolta. Toivottavasti ei vaaranna vaimonsa terveyttä panemalla ympäriinsä paljaalla.
MIksi kohtelet vaimoasi noin törkeästi? Valehteletko kirkkain silmin, jos hän kysyy, että petätkö? Miltä tuntuu elää ilman omaatuntoa, tiedostatko olevasi persoonallisuushäiriöinen?