IS Laura on harrastanut seksiä jo 7 vuotta varatun miehen kanssa jopa hän itse ihmettelee, miten vaimo ei huomaa tiettyjä merkkejä
Toisen naisen tunnustukset
Laura on ollut toinen nainen jo lähes seitsemän vuotta. Sinä aikana hänen uskonsa parisuhteisiin on rapautunut täysin. Pettäminen on Lauran mukaan yleisempää kuin moni haluaisi ajatella. Hän uskoo, että totuus voisi paljastua petetylle melko helposti jos tämä tajuaisi kiinnittää huomiota tiettyihin merkkeihin.
Totta kai Laurakin haluaisi oikean parisuhteen.
Toisaalta hän ei ole enää varma, pystyisikö sellaiseen.
Olen vakavasti miettinyt sitä, osaanko enää tämän jälkeen luottaa keneenkään, kun en enää nytkään taida luottaa. Olen nähnyt liikaa.
Laura on ollut suhteessa varattuun mieheen jo lähes 7 vuotta. Se, että salaisuus on pysynyt näin pitkään piilossa, on yllätys hänellekin.
Ei sen pitänyt alun alkaen edes olla mikään salaisuus. Sovittiin, että mies jättäisi kumppaninsa ja he olisivat avoimesti yhdessä.
Laura on harrastanut seksiä jo 7 vuotta varatun miehen kanssa jopa hän itse ihmettelee, miten vaimo ei huomaa tiettyjä merkkejä
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä näitä lorttoja riittää??
Ei yhden miehen kanssa seksiä harrastava ole lort to. Mieshän tuossa se lort to on.
Molemmat ovat
Lauran kaltaiset naiset ovat pelastus monelle miehelle. AIka monesti vaimon jalat menee ristiin siinä kohtaa kun lapsi luku on täynnä. Ja tosiaan lapsilla uhkailu on aina ihan sairas vaihtoehto, mutta sitä naiset tekee paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä oletkin melkoinen selvänäkijä kun näet miten naiset yleensä ottaen itsestään pitävät huolta.
Eipä siinä juuri selvänäkijyyttä tarvii, jos ihan normaali näköaisti pelittää. Nuo naiset antavat kropan repsahtaa ja naama + hiukset ovat kuin petolinnun perse. Ja seksi on hyihyi.
Että ei ihme jos mies käy vieraissa.
Mä olen hoikka ja treenattu nätti nainen. Tykkään seksistä ja olen estoton. Mun miehellä ei enää seiso joten mäkään en enää harrasta seksiä.
Enkä käy vieraissa myöskään. Se ei sovi mun arvoihin. Löyhämoraaliset nussikoot keskenään (vihaan tuota sanaa mutta tähän yhteyteen se sopii täydellisesti).
Et voi olla varma että ukollasi ei seiso muitten kanssa.
Ystävättäreni mies yritti kaikenlaista instapimujen kanssa.
Kotona ei muna seissyt.
Ystävättäreni on myös hoikka ja treenattu.
Mies etsii jotain mitä ei löydy kotoonta.
Ystävättäreni miehelle se oli muodokas ja nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei vaan sen vuoksi, että kuvittelet naisen olevan joku seksilelu jonka pitää suostua seksiin omasta tahdosta riippumatta. Ole mies ja eroa."
Teidän fanaatikkojen kanssa on ihan turha käydä tätä keskustelua. Minähän nimenomaan en kuvittele mitään tuollaista, vaan olen hommannut sivusuhteen, paneskelen iloisena ja vaimo saa olla ihan rauhassa. Ei tarvitse suostua yhtään mihinkään. Ero osuu myös vaimoon, hänelläkin menee talot ja mökit sun muut ja joutuu aloittamaan alusta kuuskymppisenä.
Mutta joo...
Miehet aina kuvittelevat olevansa luojan lahjoja vaimolleen, vaikka pettävät ja puhuvat vaimosta rumasti.
Todellisuus taitaa olla tässäkin, että se olet sinä mies, joka et halua erossa luopua puolikkaasta 'talosta, mökistä ja muusta'. Siksi petät ja valehtelet, koska olet ripustautunut materiaan. Lisäksi et halua todennäköisesti luopua vaimon t
Onhan tossa se mahdollisuus että vaimo kuolee ennen miestä niin ukko saakin sitten kaiken.
Jos eroais niin puolet menis.
Laura itse ei huomaa olevansa pelinappula. Vaimo on pyytänyt miestä hankkimaan leikkikalu, jotta mies pysyy vireänä ja testot korkealla.