Mitä muistat syksystä 1974? Missä olit, mitä teit?
Minä synnyin vasta 1982, mutta vanhempani menivät naimisiin 1974. :)
Kommentit (23)
Menin peruskoulun 8. luokalle. Oli kiva kesä takana, kun olin ollut kuukauden Puolassa. Itse syksystä en niin kauheasti muista, kun leijuin pitkään matkan tunnelmissa. Paitsi oikomishoito loppui syksyn aikana.
Synnyin 1978 lopussa. Olen utelias mitä tein tai ajattelin 1974. Sen kun tietäisi.
Olin 3,5 vuotias. Asuttiin silloin vielä viimeisiä aikoja Tampereella. Minulla on jonkinlainen hämärä muistikuva silloisesta asunnostamme, eikä mitään muuta.
Yläasteella......ITIKSEN KOULUSSA. 😂😂😂
Oli miesmaikka, sille ei kukaan menny ryttyilemään
Muutin Helsinkiin ja aloitin opiskelut.
Isäni oli tuolloin n 1v, äitini ei ollut vielä syntynyt.
Menin ekalle luokalle kouluun, koululaukkuna keltainen muovilaukku jossa kukkia.
Olin keskikoulun viidennellä luokalla (peruskoulu tuli silloiseen kotikaupunkiini samana vuonna), join viinaa ja poltin tupakkaa ja vehtasin tuhmien poikien kanssa.
Varmaan raiskattuna jossain puuskassa
Olin juuri silloin työn alla joten ei ole muistoja.
Olen syntynyt juurikin toukokuussa -75, joten faija varmaan veti pohjia upseerikerholla ja pelasi bilistä, äiti kuunteli jazzia kotona ja valmistautui lähtemään naistentansseihin, jossa tapasivat syksyllä -74.
Varmaan himokas kiilto isäni silmissä vielä .
Olin kuusivuotias enkä muista mitään erityistä tuolta ajalta. Olin naapuriperheessä päivähoidossa. Onneksi ei ollut mitään eskaria! Osasin lukea, kun menin syksyllä kouluun.
Ala-asteella, mutta empä paljoakaan muista tuosta syksystä tai vuodesta.
Arvattavasti nukuin paljon kun kesällä 1974 synnyin. 😂 1974 oli hyvä yleisurheiluvuosi Suomelle, siitä olisi kyllä kiva muistaa jotain.
Minäkin olin 6v . Joo, ei ollut eskaria. Olin varmaan kotosalla äidin kanssa.
Olin 16v. ja aloittanut juuri lukion. Varmaan siinä oli jo astumassa kohti aikuisuutta. Paras kaveri ei jatkanut lukioon ja uusien kaverien myötä otin ensiaskeleet bileiden, seurustelun ja sekoilunkin suuntaan. No niin, nyt tuli ikävä noita, jo unohdettuja, aikoja!
Olen syntynyt -79. Äitini oli 14v vuonna -74.