Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eipä toi tinder mikään kultakaivos ole nelikymppiselle naiselle!

Vierailija
07.05.2025 |

10 matchia eikä niistäkään oikein kukaan ole kiinnostunut juttelemaan.

Kommentit (166)

Vierailija
41/166 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun sanotaan että 99,9 % miehistä haluaa enintään 28- vuotiaan naisen yleensä miehistä 40-vuotiaasta ylöspäin. Se on se biologia. Miehet pitävät nuoria naisia viehättävämpinä. 

Mulla on tinderissä ikähaarukka 18-28. Kerran laitoin huvikseen oman ikäisiä ja järkytyin.

M41

Vierailija
42/166 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies ottaisi nelikymppisen naisen Suomesta, kun voi saada nuoren naisen ulkomailta tai Suomesta?

Mitä nelikymppinen nainen tuo miehelle pöytään?

Kyllä se nuorikin nainen vanhenee 40-vuotiaaksi. Mitäs sitten? Heittää pihalle ja nuorempi tilalle? Kyllä te miehet olette kyynisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/166 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultakaivokset ovat Lapissa. Tosin Kanadalaiset omistaa ne. 

Vierailija
44/166 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäisten jämänaisten uliketju. :D

Niin sä luulet. Olen parisuhteessa. 😄

nro 17

Vierailija
45/166 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Jos joku vaikka haluaisi parisuhteen normaalin, mukavan, luotettavan ja ongelmattoman naisen kanssa.

Ap

Oletko itse määritellyt olevasi normaali, mukava, luotettava ja ongelmaton vai onko tuon määritelmän tehnyt joku ulkopuolinen henkilö ja varsinkin jos on jonkun ulkopuolisen määritelmä niin onko se ulkopuolinen joku mies vai joku naispuoleinen ystäväsi joka muutenkin mielistelee ja mukailee kasvotusten mitä kaikki naiset tekee?

Vierailija
46/166 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: No haluatko sinä parisuhteen normaalin, mukavan, luotettavan ja ongelmattoman miehen kanssa jolla on kalju päälaki, huonot hampaat ja elää toimeentulotuella?

En, koska käyn töissä ja hampaatkin on kunnossa. Ehkä sulle sopis joku nisti.

Vierailija
47/166 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäis olla kaunis.

Joo, niin sit pääsee treffeille ja vonkaaminen alkaa. Seksiä kun pitäisi saada jo ekoilla treffeillä. Haukotus 

Tottakai pitää saada. Siitä tietää onko sitä kemiaa ja kipinää. Jos nainen pihtaa huvikseen, niin sekin on tosi huono lähtökohta, ja kertoo vain siitä, että nainen todennäköisesti käyttäisi seksiä kiristys- ja kontrollivälineenä aina jatkossakin.

Vierailija
48/166 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nelikymppisten naisten olisi parempi keskittyä olemaan ystävällisiä ja mukavia miehille?

Vierailija
49/166 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Jos joku vaikka haluaisi parisuhteen normaalin, mukavan, luotettavan ja ongelmattoman naisen kanssa.

Ap

Oletko itse määritellyt olevasi normaali, mukava, luotettava ja ongelmaton vai onko tuon määritelmän tehnyt joku ulkopuolinen henkilö ja varsinkin jos on jonkun ulkopuolisen määritelmä niin onko se ulkopuolinen joku mies vai joku naispuoleinen ystäväsi joka muutenkin mielistelee ja mukailee kasvotusten mitä kaikki naiset tekee?

Mitä sä selität?

Vierailija
50/166 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvihaketju poistoon

Vierailija
51/166 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderin miehet:

moi,,. olis kiva nähdä

tai

hei, ollen mikko ja tykään käydä autolla kauopassa. Harrastan lenkeilyä ja postimerkien keräilyö. Lähdetkö kahville?!?!!!

tai

dick pic

Tai sitten itse pyydät miestä kahville ja mies sanoo olevansa niin ujo. Kävely metsässä sen sijaan onnistuisi. Siis ekoilla treffeillä. 

Vierailija
52/166 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nro 17

Teidän palstamammojen parisuhdeulinoita täällä kyllä riittää. Miksi et ole nyt miehesi kanssa? Tiedän vastauksen. Hän ei ole tarpeeksi jännä. Tämän palstan miehet sen sijaan on.

Vierailija
53/166 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderin miehet:

moi,,. olis kiva nähdä

tai

hei, ollen mikko ja tykään käydä autolla kauopassa. Harrastan lenkeilyä ja postimerkien keräilyö. Lähdetkö kahville?!?!!!

tai

dick pic

Tai sitten itse pyydät miestä kahville ja mies sanoo olevansa niin ujo. Kävely metsässä sen sijaan onnistuisi. Siis ekoilla treffeillä. 

Mitä vikaa on metsäkävelyssä?

Vierailija
54/166 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP, kuvailepa sellainen mies, joka kelpaisi.

Vähintään 180cm, lihaksikas, tienaa vähintään 100K ja miehen pitää asua pääkaupunkiseudulla

AP

Vierailija
55/166 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjestas sentään. Tinder on panosovellus ja 4-kymppiset on sillä saralla pahnanpohjimmaisia.

Vierailija
56/166 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähintään 180cm, lihaksikas, tienaa vähintään 100K ja miehen pitää asua pääkaupunkiseudulla

AP

:DDDD <- sun neloisleuka

Vierailija
57/166 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nro 17

Voin kuvitella millainen saalis olet

Vierailija
58/166 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Tuollaiset miehet ei tyydy keski-ikäisiin mummoihin! :DDDD

Kyllä te naiset luulette itsestänne ihan liikoja! :DDDDDDDDDDdd

Vierailija
59/166 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderin miehet:

moi,,. olis kiva nähdä

tai

tai

dick pic

Ja sit on minä. Keksin aina jonkun nokkelan avauksen ja aloitan heti grindaamisen, eli juttelen naiselle intensiivisesti pari tuntia. Jätän sit matchin muhimaan ja yleensä jo heti seuraavana päivänä nainen jatkaa juttua.

Treffit sovitaan jo seuraavalle viikonlopulle. Keksin jonkun hyvän treffipaikan, ja treffipäivänä ehdotan, että voisin hakea naisen, jotta hänen ei tarvitse vaivautua julkisilla. Avaan naiselle auton oven jne. kavaljeerin käytöstavat. Annan treffeillä 100% huomion naiselle ja keskityn kuuntelemaan, jotta saan hänestä mahdollisimman paljon tietoja, ja voin miettiä sen perusteella seuraavia peliliikkeitä.

Tref

Tuon takia en lähde miesten kyytiin. Bussit kulkee ja ratikalla pääsee.

Vierailija
60/166 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nro 17

Teidän palstamammojen parisuhdeulinoita täällä kyllä riittää. Miksi et ole nyt miehesi kanssa? Tiedän vastauksen. Hän ei ole tarpeeksi jännä. Tämän palstan miehet sen sijaan on.

Mies on olkkarissa. Mä tulin sänkyyn. Pitääkö pariskunnan olla 24h yhdessä? Tämän palstan ns. miehet ovat typeriä.