***Joulunihmeet*** uuteen viikkoon 12.
Viikonloppu on menyt opelusten parissa lähes kokonaan. Tänään pitää lähteä Toijalaan kangastukkuun ja tulla taa köyhempänä takaisin.. Mä kun harrastan tuota 1700-1800 lukujen pukuhistoriaa niin tarvii kankaita kankaita kankaita.
Välillä mietityttää onko mitään järkkeä laitatuttaa (heh) itseään raskaaksi Joulukuulle, kun joulu on niin tärkeä mulle ja kun laskettu olisi 19 päivä niin hiukan pelottaa , että mitäs jos tuun raskaaksi ja vietänkin joulun sairaalassa siis aaton.. huoh.. Kummia pelonaiheuttajia mullakin.
Nyt sitten vielä onmenkat päällä joten on aikaa miettiä tahdonko Joulukuulle sittenkään vauvaa vai siiränkö yli yhden kuun ja teenkin vasta tamikkunvauvan kummia sitä ihminen miettiin.
kp 6/28-30
Kommentit (84)
Eli, ne menkat sit tulivat kuin tulivatkin tänään. Ei onneksi enää tarvitse miettiä, että " jospa tämä tuhru ei tarkoitakaan mitään ja olen raskaana" ... Tammikuulle taitaa seuraava mahdollisuus olla, eli jään odottelemaan uutta aihetta. Tsemppiä vielä kaikille, joilla mahdollisuudet on joulutonttuun:)
En oo kirjotellut, taustaillut vaan. Mieli on maassa edelleen sen km. jälkeen... tuntuu vaan niin väärältä. Ja nyt pelko kokoajan perseessä että ei saada ikinä enää vauvaa... Vaikka km vuoto kesti sen 2 päivää, tuli sieltä näköjään kaikki ulos. Terkkarilla testit näytti negaa nyt loppuviikosta.
Ei oo tarkotus masentaa muita, oma napa on vaan nyt kurja napa.
Mutta tsemppiä kaikille, kun ovis taas lähenee uskon mieleni virkistyvän!!
Shani@ kp 12/27-29 yk liian mones mut en kyllä luovuta!
Shani@, tiedän tunteen, mullakin siis km nyt pariviikkoa sitten ja vuoto tosi vähä aikaa kesti, eikä kipujakaan ollu ja raskausoireet vielä viikon jälkeen kesti, mutta vasta nyt kunnolla voin uskoa tapahtuneen, oli pakko tehä vielä kertaalleen raskaustesti joka nyt sitten negaa jo näytti. täydellä sisulla uutta yrittämään, kyllä me molemmat saadaan nyytti kainaloon tuhisemaan. *halaus*
On murheita vähä jokatoisella. *halaus kaikille*
kyllä se elämä aina voittaa ja pahan mielen jälkeen tulee myös se hyvä
Itse tässä ihmettelen kp 15/28 että missä se ovis viipyy, aloitin tikuttelun (ensimmäistä kertaa elämässä) perjantaina (ehkä myöhässä)
mutta ei ole vielä tullut tikkujen mukaan ja eipä oireillutkaan ole, toisaalta, tänään vähä nippaili mahanpohjaa, mutta kyllähän se välillä muutenkin nippailee.
Plussa onnea kaikille
...ainankin Yliopiston Apteekkiin ;) Aconien toimivuudesta puolestaan en tiedä. Ainakaan ne eivät oo toimineet mulla toivotulla tavalla, aina yks viiva liian vähän... Kurja juttu, kun negan sait :( Tsemppiä!
MM