Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Joulunihmeet*** uuteen viikkoon 12.

19.03.2007 |

Viikonloppu on menyt opelusten parissa lähes kokonaan. Tänään pitää lähteä Toijalaan kangastukkuun ja tulla taa köyhempänä takaisin.. Mä kun harrastan tuota 1700-1800 lukujen pukuhistoriaa niin tarvii kankaita kankaita kankaita.

Välillä mietityttää onko mitään järkkeä laitatuttaa (heh) itseään raskaaksi Joulukuulle, kun joulu on niin tärkeä mulle ja kun laskettu olisi 19 päivä niin hiukan pelottaa , että mitäs jos tuun raskaaksi ja vietänkin joulun sairaalassa siis aaton.. huoh.. Kummia pelonaiheuttajia mullakin.

Nyt sitten vielä onmenkat päällä joten on aikaa miettiä tahdonko Joulukuulle sittenkään vauvaa vai siiränkö yli yhden kuun ja teenkin vasta tamikkunvauvan kummia sitä ihminen miettiin.

kp 6/28-30

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

P**ska, pari tuntia sitten alkoi rusehtava vuoto, tosin ei ole yltynyt sen kovemmaksi... Eli pahoin pelkään, et menkat tulee alkamaan parin päivän sisällä.

Mulla yleensä alkaa menkat aika kertalaakista, tuota tuhrua on tullut max. 12 h tai jotain sinne suuntaan. Mutta nyt muistan ainakin kahdesta edellisestä kierrosta sen, että valkkarin seassa alkoi näkymään rusehtavaa vuotoa, joka sitten menkkoja lähennellessä vaan lisääntyi. Ja tätä saattoi jatkua jopa 4 päivää! Mistähän johtuu, laittaako stressi kierron vähän sekaisin, kun ajatuksissa pyörii nää lapsiasiat aika paljon... Saas nyt sit nähdä, että jos muuttuvat menkoiksi, niin kuinka kauan saan menettää hermoni tuon tuhrun kanssa:/

Äh, mä en jaksa. Gynelle pitäisi jaksaa raahautua, mutta ei kyllä yhtään kiinnostaisi. Vaikka oman mielenrauhan kannalta voisi olla ihan hyvä juttu... Hyvää yötä kaikille, jotka on vielä tänään mukana:)

Vierailija
62/84 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin taas parin päivän tauon jälkeen ehdin jotain näpytellä=) Mennyt aika nopeesti kun on ollut aktiivisia päiviä ja hyvä niin.

Mä ajatelin hakee myös punkkua ja kokeilla mahtaako siitä olla kiinnittymisen suhteen apua ja vaikka ei olisikaa niin hyväähän se on muutenkin. Saapa hyvän syyn nautiskella=)

Hitsi kun olen iloinen ja toiveet katossa, sain nimittäin tänään ovistikkuun vahvan viivan. Mullahan on ovis ollut aiemmin kp 18 ja viime kierrossa kp 22 eli tosi myöhään ja kiinnittyminenkään ei olisi tän takia ollut mahdollista kun kierrot ei kuitenkaan oo ollut megapitkiä. Nyt vaan ahkeraa raksuttelua;)

Korallille negapahoittelut, ehkä olit vaan liian aikaisessa!?

p02p06 kp 12/26-31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olihan sitö muitakin negan testanneita ollut ja myös heille pahoittelut eikä menetetä toivoa niin kauan kun tätiä ei näy!!

Vierailija
64/84 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrityskiertoa nro 9 odottelen. Tiputtelu alkoi illalla ja negatesti tuli taas tänään, tiesin sen eikä se nyt täs ees oikein hetkauta. Mulla oli elämäni kurjin työpäivä eilen ku mokasin yhden jutun vahingossa ja aiheutin pahaa mieltä tahtomattani. Itkin koko illan ja kumosin viinilasillisen jos toisenkin, ja vahvempaakin juotavaa, koska tiesin etten ole raskaana. Eihän se viina auta, mutta turrutti vähä mieltä että itku lopulta loppu. Kurja olo on vieläkin. Tympii, koska mä haluan tehdä aina oikein ja nyt tein pahan virhearvioinnin ja mokasin niin perusteellisesti. Ja mun takia sai kaks osapuolta kärsiä ihan turhaan. Mä en uskalla kertoa tuon tarkemmin mutta kuvitelkaa maailman kurjin olo ja se oli mulla eilen. Enkä oikein tiedä miten edetä, anteeksi oon pyydelly mutta en tiedä riittääkö se. Mun ainoa puolustus on se, että kuvittelin tekeväni oikein ja vilpittömin mielin olin liikkeellä. Ja siks onkin niin kamala olo, kun tajusin että tein just ihan väärin. Ehkä pitää antaa tomujen laskeutua...muuta en ainakaan voi tehdä kuin pyytää nöyrästi anteeksi.

Äh, sori tämmöinen purkaminen tänne, varsinkin kun en voi kertoa yhtään tarkemmin, on vaan ollut niin tajuttoman paha mieli. Ja maailman epäonnistunein olo. Joten yks negatesti ei kyllä tuntunu missään, mähän ansaitsin sen. Hitsi kun taas alkaa itkettää...

Esikoinenki 3v nyt sit sairastu vesirokkoon. Me on oltu kahden vaiheilla että rokottaako vai ei, nyt ei tarvi sitäkään näemmä päättää. Toivottavasti selviäis vähällä. Eilen oli vain muutama vesikello, nyt niitä alkaa olla ihan kiitettävästi hiusmartoa myöten. Jonkun verran raapii mut ei kovin pahasti. Vesirokkovoidetta hain apteekista, mutta kun ei pikkujääräpää millään meinaa antaa laittaa sitä.

Nojoo, tämmöstä tänne, ei niin kivaa siis, mutta yritetään sitkutella hengissä. Nyt pitäs se gyneaika lopulta varata. Täällä siihen taitaa mennä kyl pitkä aika, joku uhkas että jos nyt varaan niin menee kesälle se aika, jos haluan tietylle gynelle. Sehän passaa, sittehän on vuosi yritystä suurin piirtein silloin takana.

Oikein hyvää viikonloppua teille kaikille ja paljon plussasäteitä!!!

Koralli73 kp25/n.27 dpo 11 yk8

Vierailija
65/84 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minni- Maija: Mä oon ainakin oppinut sen tosta nipukan sielunelämästä, ainakin omani, et se tekee ihan mitä se tykkää ja missä vaiheessa kiertoa vaan!!! Viimeks mulla kp2, ni nipukka oli niin takana et ei tosikaan ja ihan napakka... muutenkaan mä en siitä vois päätellä mitään, niin outo se on. Jos sulla on samanlainen??? Mä oon sitä mieltä et pitäs olla aika paljon kokemusta nipukoista, ennenku voi päätellä siitä jotain. Mutta toi sun teoria on kyl ihan hyvä;)

Pahoittelut kaikille tädin lannistamille, uuteen nousuun vaan, ei tammivauvassakaan vikaa ole!!!! Saatte jouluna herkutella oikeen luvan kanssa kun muutenkin on ihana vauvamasu kaikilla:))

Koralli: Ensin pahoittelut negasta... olen niin pahoillani, sulle sen jo soisi. Ja toisekseen, mä ainakin tiedän miltä susta nyt tuntuu. Mä oon itse tehnyt töissä kanssa kerran pahan mokan, josta kärsin vielä pitkään... sillonkin vielä kun olin jo " saanut anteeksi" en voinut koskaan olla levollisin mielin siellä, kun ajattelin aina että noi kyllä muistaa... olen hoitoalalla, ja kyse siis ihmisistä, niin ajattelin kaikkea että en saa enää hoitaa, minuun ei luoteta jne... Mutta muista rakas ystävä, että ihminen on inhimillinen, ja siksi erehtyväinen ja virheellinenin. Usein ne virheet sattuukin juuri niille, jotka yrittää parhaansa! Ole itsellesi armollinen ja anna anteeksi. Se oli puhdas vahinko, ansaitset saada anteeksi. Puhu myös siitä vaikka sun hyvän ystävän kanssa, tai sun miehen kanssa, niin ettei se jää sua ahistamaan... kyllä se siitä, sen lupaan!! Pää pystyyn vaan kultapieni, *halataanks?*

Täällä ei mitään mainittavaa vielä, täti pakkaa kamojaan, kohta lähtee pois. Sitten alkaa taas yritys!!! Eilen jo harjoteltiin kyllä;)

Ihanaa lauantaita, siellä on mahtava ilma, lähtekäähän haukkaa happea tytöt!!

Vierailija
66/84 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää viikonloppua kaikille!!!

Voi pahus noita negoja :((( Toivotaan, että olette kaikki vaan turhan aikaisessa liikkeellä. Itse tein useemman negatestin esikosta ennen plussaa (oisko ollut plussa vasta kp30/28? ja tein testejä varmaan kp24 alkaen). Kyllä se tuntuu kamalalta saada nega, kun niin kovasti pientä ihmettä toivoo. Kaverin kanssa ollaan puhuttukin, että kaiken tämän kestäisi, kun tietäisi saavansa sen plussan vaikka tiettyyn määräpäivään mennessä. Mutta kun ei niin ei.

Käytiin esikon kanssa reippailemassa ulkona ja poika jäi vielä unille pihalle. Mulla ois siis aikaa tehdä kotihommia (heh, taas niiiiin kiinnostavaa...).

Mäkin joskus koittelin tota kohdunnapukkaa saamatta mitään järkeä koko touhuun. Kuten pricilla sanoi, tarttis siihen varmaan tosissaan harjaantua.

Mä varmaan alan piinailla ensi viikolla, vaikka su onkin vasta kp 28/26-32. Pitäis malttaa odotella seuraavalle viikoille testailujen kanssa, jos täti ei yllätä. Mutta acon10 polttelee kaapissa, eiköhän tuu käytettyä sunnuntaina, jos tätiä ei näy (ollaan onneks viikonloppu reissussa, niin voin keskittyä muuhunkin kuin pelkkään piinailuun). En kyllä mitenkään jaksa uskoa olevani raskaana. Viime kierrossahan mulla oli oireita vaikka ja mitä, mutta nyt ei mitään. Ei kertakaikkisesti yhtikäs yhtään oiretta tai sen alkua. Rinnat on kipeet, mutta ne on imetyksen lopettamisesta eikä muusta, valitettavasti. Luulen, että edellinen raskaus ja pitkä imetys on verottaneet mun kroppaani niin, ettei uusi raskaus ala kovin nopeasti. Yritetään tietysti, mutta... Onko muita piinailijoita ensi/seuraavalle viikolle???

Rentouttavaa viikonloppua kaikille!

-Terppari kp 20/26-32

Vierailija
67/84 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virallisesti meillä nyt kp 1 mutta kuumeilemaan en nyt tässä kierrossa ala, jos jotakuta kiinnostaa taustat niin voi lukea marraskuisten eilis illan kirjotteluni.

koralli koita piristyä, erehdyksiä sattuu ja niiden kanssa vaan täytyy selvitä.

piipaalle toivotan kovasti kovasti onnea että ovis ei meni ohi*peukuttaa*

me poistumme nyt langoilta funtsailemaan

tamatu 1/28

Vierailija
68/84 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

baulie: Toivottavasti täti pysyy loitolla! Kyllä stressi varmasti voi vaikuttaa. Mulla esim. yks kierto tässä taannoin venähti 32-päiväseksi, kun oli kahdet juhlat järjestettävänä ja rutkasti muutakin stressiä.

p02p06: Täälläkin aiotaan litkiä viiniä, tosin en oo koskaan kuulunut kyseisen juoman ylimpiin ystäviin. Mutta mitäpä sitä ei kuumeissaan tekisi...

Koralli73: Tilanteesi kuulostaa kurjalta, mutta onneksi voit luottaa siihen, että olet koko ajan uskonut tekeväsi oikein. Voimia!

priscilla: Joo, en taida nyt napukasta välittää. Mulla on nyt puolen vuoden havainnot sen liikkeistä, mutta tällaista esitystä se ei ole ennen antanut. Mutta, olkoon miten päin hyvänsä. Antaa sen tuuletella ;)

Terppari: Siedettävää piinaviikkoa!

tamatu: Jaksamisia!

ON: Tänään on ollut sellainen päivä, jollaisesta teilläkin kaikilla on varmasti kokemusta. Eli päivä, jolloin tuntuu, että hajoaa liitoksista, kun tahtoo niin suunnattoman mielettömän äärettömän tajuttomasti vauvaa justiinsa nyt heti. Että on olo! Nää viikonloput on mulle tosi pahoja, kun on aikaa miettiä kaikkea (eli vain vauvaa) koko ajan. Oon yrittänyt aina pyytää kavereita kylään tai järjestää jotain muuta ohjelmaa, mutta kyllä sitä kuitenkin löytyy aikaa myös tähän tuskailuun. Voi t u s k a! Terppari kirjoitti, että olis aika paljon helpompaa, kun saisi ennalta tietää jonkin määräpäivän, johon mennessä raskautuisi. No, minä ainakin haluaisin sen tietää. Oon heittänyt jo niitä noppia ja kysynyt Mac Gyveriltä (oraakkelilta), mutta jotenkin tuntuu, että niihin ei oikein voi luottaa... Musta tulee kohta pöpi! Jos joku keksii jonkin keinon, millä tästä tuskailusta pääsee eroon, niin kuulisin sen mielelläni. Eikä mulla oo vielä piinaviikot lähelläkään, ovista vasta oottelen. Onpas kauhia päivä. Apuaaa *hyperventiloi*

M i N n i = m A iii J A

Vierailija
69/84 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koralli, voi ei. :' (

Ensinnäkin iso iso halaus. Kaikki ihmiset tekee virheitä, sille ei voi mitään. Yritä antaa ystävä hyvä itsellesi anteeksi.

Toivottavasti pikkuisen vesirokko menee sujuvasti ohi!

Ja varaa nyt ihmeessä se gyneaika, voihan sitä saaada peruutusaikoja jo aiemminkin.

Tamatulle myös iso iso halaus. Mä niin kovasti sulle sen ihmeen soisin.

Eikö jotkut rankemmat hoidot sitten voisi tuoda apua? Vai ettekö vaan halua niihin lähteä? Tulee kyllä ikävä sua, jos lopetat täällä kuumeilun kokonaan. :' (

Mä jotenkin oon lapsellisesti mielessäni kuvitellu, että me kolme kehäraakkia plussattas yhtä aikaa tai ainakin peräkanaa, kun ei kierrot mee samoissa... :(

Kiitos tsempistä. Kyllä mä uskon, että me taidettiin just ja just keretä laittamaan tää joulutilaus liikenteeseen. Tiedä sitten onko siitä mitään hyötyä..

Kaupan ovistesti antoi melko vahvan viivan joten oletan, että eilen oisin sen vahvan viivan saanu, jos ois vaan ollu testejä. Toisaalta nuo pitäs tehdä aamupissasta joten vaikee sanoo, mut samapa tuo. Ja tänään oli maha turvoksissakin kuin ilmapallo ja sen lisäks napukka huiteli jossain korkeuksissa. Ilmeisesti mun asperiinin nappailut ei sit mitään haittaa ehtiny enää tekemään, no huomennahan se selviää onko lämmöt nousseet. Tänään oli onneks alhaalla.

Tajusin just, että kuinkahan monta kiertoa mä oon tyriny sillä, kun oon kuvitellu niitä pahimpia kipuja itse ovikseks ja ehkä ne onkin joskus vaan ollu kasvukipuja ja/tai kystan puhkeamisia. Kystiahan mulla on riittäny jo aiemminkin ja clomithan niitä vielä lisäävät. Kattelin noita vanhoja lämpökäyriä ja se vois olla hyvin mahdollista. Joskus nimittäin on mun olettaman oviksen jälkeen lämmöt noussu tosi hitaasti, se vois olla selitys sillekin. Eli oltas ainakin parina kertana oltu auttamatta myöhässä ajoituksen kanssa, jos näin on. Kannattas siis tosiaan jatkaa puuhasteluja oviksen jälkeenkin varmuuden vuoks. Harmi, kun se vaan ei oo aina niin helppoo.

Mut nyt iltapuuhiin! Tsemppiä kaikille joulukuisille ja roppakaupalla plussia!

piipaa kp 13/28 ja oisko sit dpo 0 ja yk 20

Vierailija
70/84 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koralli: Pahoitteluni sinulle :( On tämä aina yhtä surkeeta, kun se täti sieltä vaan yllättää. Mutta kyllä se plussa sinullekin vielä tulee, ihan varmasti! Niin, ja sitten toiseen murheeseesi. Me ollaan vaan ihmisiä eli inhimillisiä olentoja. Virheitä sattuu ja niistä opitaan. Ole itsellesi armollinen, olet varmasti hyvä työssäsi. Meille kaikille vaan sattuu joskus pieniä kömmähdyksiä, eikä niille mitään voi. *Virtuaalihali*

Minna-Maija: Harvinaisen tutulta kuulostavat sinun mietteesi ;) Itse antaisin mitä vaan, että saisin itsestäni lomaa aina silloin tällöin...on tämä kuumeilu niin raskasta välillä, varsinkin loppukierrossa, hih :) Mutta yritetään sinnitellä...

Negan testailijoille halit ja pahoittelut :( Jännääjille kovasti peukutuksia!

Niin, joku (anteeksi, unohdin nimimerkin) kyseli jännääjiä ensi viikolle. Minä nyt en suoranainen jännäilijä ole, kun olen varma tädin tulosta, mutta minulla siis keskiviikkona pitäisi tädin tulla (lue: se siis ) tulee. Plussaonnea sinulle :)

*V kp30-31/34-35*

Vierailija
71/84 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Pakko kait se on liittyä joukkoonne...Eli vauvakuumetta pukkaa olemaan!!!! Vähän taustaa: minä ja mies kohta 24vee ja pohojosessa asustellaan. Esikoinen 07/06 eli nyt 8kk vanha ja lupa on ollu toiselle käytännössä heti synnytyksen jälkeen, koska esikoista saimme odottaa 1,5 vuotta ennen kuin poika tuli ja sulatti meidän sydämet...Kuukautisia on tullu yhdet (tosi niukat sellaiset) joskus viime syksynä. Imetän siis vielä päivisin kiinteiden ohella. Eli raskautuminen voi olla vielä vaikeeta ku imetän. Ajattelin tuossa kesemmällä kävästä gynellä pyytämässä metuja, koska mulla on pco. Mutta näin...

-mangu-

Vierailija
72/84 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolta toisesta pinosta pomppaan..hieman aktiivisempaan jos sallitta =)

elikkäs minä 25v ja mies 28vuotta..lapset 03 ka 05 ja nyt siis kolmas toiveissa. yk 2 on menossa ja kp 29/28-32 negoja olen tehny jo useamman ja aconilla luulin roskinhaamun saaneeni. mutta olikin ilm. joku kuivumisesta johtunut ilmiö..eihän niitä sai mennä tonkimaan...

terveysalalla työskentelen ja sairaanhoitajaksilkin pitäisi joskus valmistua siinä sivussa...aikanaan ekaa yritettiin reilu 5v...että kuukaudella ei väliä. kunhan nyytti saatas meille kotiin taas =)

plussa tuulia kaikille meille ++++++++++++

uutena hyppää matkaan...

Vierailija
73/84 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen meikäläisellä jatkuu tuo vähäinen tuhru... Ärsyttävää, alkaisivat nyt kunnolla kun kerta kuitenkin alkavat.

Puhuttiin miehen kanssa, että tilataan ovistestejä. Ekaa kertaa niitä siis kokeillaan. Ovulaatiota kun en itsessäni tunnista, enkä ole lämpöjäkään mittaillut. Kannattaako tilata mammaksi.fi:stä, vaiko jostain muualta/ostaa kaupasta tai apteekista?

Kirjoittelen tänne nyt vielä sinne asti, et menkat alkaa kunnolla... Tammikuun pino ilmeisesti jo jostain täältä löytyy?

Vierailija
74/84 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baulie: Voi harmitus noita tuhruja. Tiedän kyllä tunteen itsekin tuhruista kärsineenä/kärsivänä :`( Toivottavasti se täti tulisi sieltä kunnolla, eikä kiusaisi sua poloista :( Sitten pääsisi uuteen yritykseen :)

(.): Vielä kolme päivää ja siihen n.viisi päivää ja täti olisi jälleen häädetty. Sitten vaan odottelemaan sitä lääkäriaikaa, josko apua tulisi tähän tilanteeseen. Lyhyestä virsi kaunis jälleen, hih :)

*V kp31-32/34-35*

Vierailija
75/84 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mangusti ja cecci: Tervetuloa haaveilemaan omasta pienestä joulutontusta!

baulie: Mie oon tilannut testejä Kotitestit.com (tai fi). Muistaakseni ennen kahta maksetut tuotteet toimitetaan seuraavaksi päiväksi. Mulla on toiminut muuten hyvin, paitsi viimeksi kun tilasin ovistestejä, tulikin raskaustestejä. Laitoin sähköpostia, ja lähettivät välittömästi ovistestit tulemaan. Raskaustestit sain pitää, joten oikeastaan koko homma meni ihan kivasti!

villiina83: Arvelinkin, etten suinkaan oo tuskatunteitteni kanssa yksin. Tänään on onneksi jo parempi päivä. Tsemppiä meille! Yritättekö te ekaa kanssa? Ajattelin vaan, että jos tämä ekan yrittäminen on kaikkein tuskaisinta (?). Toivottavasti, sillä kyllä niitä lapsia toivotaan myös tämän ekankin jälkeen (jahka tämä esikko nyt ensin tulla tupsahtaa).

Menen tästä pissimään tikkuun!

M.-M. kp 12

Vierailija
76/84 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

älähän nyt itke*halaa* ja ihanaa, että saitte " tilauksen" jätettyä oikeeseen aikaan. hassua mutta ihan kuule mieki oon sitä ajatellu että me mennään kaikki kolme samaa tahtia odotuspuolelle. en mie täältä palstalta taatusti malta pois pysyä, mutta semmosen hullunmoisen kuumeilun jätän nyt ihan suosiolla muille. me vaan nyt odotellaan ja ihmetellään silleen sisäisen rauhan kanssa. muutenkin tämä kirjotttelu tänne on semmosta ja tämmöstä ku ei ehi töissä ei ehi kotona, kunhan vaan lukasen.

huomenna meinasin hesaan felicitakseen aikaa varata ja käydään ainakin keskustelemassa voiko tälle tilanteelle tehdä mitään, auttaako mikään vai ei. sittenpä ollaan viisaampia ku spesialistit kertoo. masentaa vaan ku melkein puoli kohtua on vajaakäytöllä niin kiinnittymisen pitäs osua just oikeeseen paikkaan. sitä suurempi ihme on että toi " vahinko" lapsi on olemassa, mutta antaa silti toivoa että toinenkin ihme voisi tapahtua.

mutta nyt mie en lurittele enää yhtään enempää..en ole katsonut uutta la-aikaa mutta JOS nyt tärppi kävis niin joulukuun loppuun menee, joten siinä mielessä tässä pinossa heilun ja huhkin. esittelyäkään en jaksa kirjottaa, jos ette pistä pahaksenne. yk9 tai 10 on nyt menossa ja ikää ihan liikaa...

Vierailija
77/84 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..edelleen.

Tamatulle jaksamisia, masentavaa saada tietää tollaista, varmaan aika shokki. Mutta onneksi, kuten sanoit, tilanne ei ole ihan toivoton ja sinulla on siitä todiste ettei mikään ole mahdotonta.

Korallille tsemppiä alkavaan työviikkoon, toivottavasti olet pääsemässä tapahtumien yli. Tekeville ihmisille sattuu, ihan kaikille! Ja harmin harmi sitä negaa..:(

Tervetuloa uusille! Huh, siellä olikin joku yrittänyt esikoista 5vuotta, todellakin toivon että saat pian plussan tällä kertaa:)

T.Hobbie kp 26/28

Vierailija
78/84 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä esikkoa yritellään, tuntuu että välillä ihan hampaat irvessäkin :( Yksi keskenmeno siis takana, ja epätoivo iskee, kun tuntuu ettei millään enää tärppää.

Mukavaa sunnuntain jatkoa :)

Vierailija
79/84 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja taas tolla aconilla...no, eipä ole kuitenkaan tätikään vielä eksynyt..pysyy kai poissa ihan toivon voimalla. (ei se silti tarkota et raskaana olisin) voi surku.alkas nyt sitten menkat että saatas taa toivoa..sillon se sitten meniskin jo tammikuulle ensi kierrosta jos tärppäis.. tuo meidän eka on muuten " joulutonttu" kanssa =)

ONNITTELUT plussista! pitävät aina toivoa yllä..

toimiikohan noi aconin testit lainkaan *nauraa* ???

ja saakohan apoteekkiin kanta asiakaskorttia heh heh

Vierailija
80/84 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ehtinyt oikein kunnolla palstailemaan ja saatikka piinailemaan... mitä tämä aika häviää...?

Mutta nyt parannan tapani, täti kurvasi kp 25, joten tässä uusi jouluihme (kun en täältä vielä tippunutkaan). Uusi yrityskerta siis alkanut ja 2/26 kp menossa.

Aurinkoista kevättä (kesältä kyllä kohta näyttää) ja peukkuja kaikille meille vaiheisiimme.

-vauvaksi-