Mitä eroa on 100e ja 1000e matkapuhelimella?
Mitä hyötyä tuolla 900e saa?
Puhelin 5 vuoden päästä kuitenkin vanhentunut teknisesti.
Kommentit (167)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prosessoriteho vaikuttaa esimerkiksi siihen, jaksaako puhelin pyörittää esimerkiksi useaa sovellusta yhtä aikaa: vaikkapa musiikkia, bluetooth-yhteyttä kuulokkeisiin, avata kameran ja tallentaa kuvan tiedostona välimuistista pysyvään muistiin (oli se sitten pilvipalvelin tai laitteen tallennuspiiri), GPS-navigointi...
Jos ei tosiaan puhelimella tee muuta kuin soittaa puheluita, ei ole väliä minkä ostaa. Itse koin että halpa puhelin oli epäluotettava, sovellukset jäivät jumiin ja kaatuilivat, kuvat olivat heikkolaatuisia ja näppäimistö jumitti tämän tästä.
Tuo multitaskaus on ADHD -tapauksia varten. Itse kuuntelen joskus musiikkia langallisilla kuulokkeilla, enkä samaan aikaan tee muuta.
Äläpä leimaa, tyhjäaivo.
Mä teen luurilla
Eikait ne sen kalliimpia edes ole... Mutta huonompia kyllä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjän älykkyys? Kuka helvetti ostaa tonnin puhelimen?
Jaa-a. Yliopistotutkinto, hyväpalkkainen työpaikka, maksettu omakotitalo ja muutama sijoitusasunto. Voin kai minä nyt tonnin puhelimenkin ostaa kun rahaa tulee ihan hyvin?
Juu, ei siinä. Voit vaikka polttaa rahaa takassa, vaikkei sekään älykästä ole.
Miksi sun itsetunto kaipaa pönkitystä?
Jotkut luulee myös, että Mercedes, BMW ja Audi ovat laadukkaita autoja.
Ne on munanjatkeita pienille narsistimiehille.
Vierailija kirjoitti:
100 € puhelin lakkaa toimimasta 2 v päästä, 1000 € ehkä 4 v päästä, se ero.
Kuka samaa luuria 4v pitää ?
100 euron luuriin akun vaihto maksaa 70 euroa. Minun akku meni ihan loppuun kului joten ostin uuden 100 euron puhelimen.
Vierailija kirjoitti:
100 euron luuriin akun vaihto maksaa 70 euroa. Minun akku meni ihan loppuun kului joten ostin uuden 100 euron puhelimen.
kestävä kehitys
Pikkurahakkaat tykkää näytellä rahojaan. Siksi heistä ei oikeasti rikkaita tulekaan.
Minun tyttöystävällä on joku 700 euron i phone. Katsoin sitä niin siinä on samat jutut mitä minun 100 euron oppo puhelimessa. Ei se 700 euron puhelin toimi sen paremmin, netti on minulla yhtä hyvä kuin tyttöystävän puhelimessa. Turhia sovelluksia siinä on paljon enemmän kalliimmassa puhelimessa.
ostetaan apple osamaksulla ja kuvitellaan olevansa kardashian
Kirjoitan tätä tonnin iPhonellani. Ostin tämän 2016 eli yhdeksän vuotta on porskuttanut hyvin. Kaikki toimii yhä, mitään ei ole tarttenut huoltaa/korjata, välillä vähän ohjelmistoa päivitetty.
Mitä olen katsellut läheisten meininkiä niin niitä parin sadan googlepuhelimia näemmä tarttee uusia parin vuoden välein. Rahaa siihen menee varmaan enemmän kuin olen itse käyttänyt omaani. Silti se laite on aina enintään keskinkertainen laadultaan.
Lapset tietty särkee ja hukkaa luureja tyhmyyttään joten kallista ei voi ostaa. Itse olen aikuinen ja pidän tavaroistani huolen joten on kannattavaa panostaa laatuun ja säästää.
Työnantaja maksaa 800e puhelimen 3 vuoden välein. Joten otan sellaisen mitä sillä saa. 🤷
Käytän n satasen puhelimia ja kestävät noin 4-5 vuotta. Nykyinen pitää uusia syksyllä koska en saa enää verkkopankkia näin vanhaan malliin. Seuraava?
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitan tätä tonnin iPhonellani. Ostin tämän 2016 eli yhdeksän vuotta on porskuttanut hyvin. Kaikki toimii yhä, mitään ei ole tarttenut huoltaa/korjata, välillä vähän ohjelmistoa päivitetty.
Mitä olen katsellut läheisten meininkiä niin niitä parin sadan googlepuhelimia näemmä tarttee uusia parin vuoden välein. Rahaa siihen menee varmaan enemmän kuin olen itse käyttänyt omaani. Silti se laite on aina enintään keskinkertainen laadultaan.
Lapset tietty särkee ja hukkaa luureja tyhmyyttään joten kallista ei voi ostaa. Itse olen aikuinen ja pidän tavaroistani huolen joten on kannattavaa panostaa laatuun ja säästää.
hyvä että kirjoitit iPhone etkä iphone
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
100 € puhelin lakkaa toimimasta 2 v päästä, 1000 € ehkä 4 v päästä, se ero.
Ostin Nokia 5 -puhelimeni 7 vuotta sitten 139 eurolla. Toimii yhä.
Montako tuntia ilman laturia?
Vierailija kirjoitti:
teinitytöt ja pissikset tykkää applesta
Maamut ja vi-nosilmät tykkää Xuaiweistä.
Vierailija kirjoitti:
Minun tyttöystävällä on joku 700 euron i phone. Katsoin sitä niin siinä on samat jutut mitä minun 100 euron oppo puhelimessa. Ei se 700 euron puhelin toimi sen paremmin, netti on minulla yhtä hyvä kuin tyttöystävän puhelimessa. Turhia sovelluksia siinä on paljon enemmän kalliimmassa puhelimessa.
Sinun Oppo-puhelimesi ei takuulla lataa Applen appeja.
iPhone 16 Pro Akun vaihto
149,90€
Osta satasen puhelin ja totea sen täyttävän kaikki tarpeesi.
Harkitse sen jälkeen tonnin heittämistä tuuleen.
Vierailija kirjoitti:
ostetaan apple osamaksulla ja kuvitellaan olevansa kardashian
Vain tyhmä ei osta puhelinta osamaksulla sillä operaattorit myyvät kaikki puhelimia samaan hintaan kokonaan maksettuna tai korottomana osamaksuna.
300e saa jo aikalailla samanlaisen puhelimen mitä tonnilla kunhan ensin perehtyy eri puhelimien ominaisuuksiin ja tietää omat tarpeet.