Lasten isä halusi erota ja hommasi uuden tyttöystävän, nyt kiukuttelee kuin esiteini!
15 vuoden suhde loppui kun mies halusi etsiä onnea ja elää omaa elämää muualla. Aloitti uuden parisuhteen ja sovittiin lasten asiat. Nyt jatkoin omaa elämääni ja lopetin perään kyselemisen kokonaan, tein selväksi että ihan hyvä näin. No mitäpä kuulkaa. Mies soittelee vihaisia puheluita, paiskoo luuria korvaan, haluaa muutella tapaamissopimuksia, tulee mun kotiin vit..uilemaan ja aukomaan päätään huonotuulisena. Ei voi muuta kuin nauraa (toki salaa nauran). Tuntuu kyllä olevan tosi onnellinen nyt!
Kommentit (204)
Vierailija kirjoitti:
Miksi teillä on tapaamissopimus?
Kyllä lasten tapaamiset voi hoitaa ilmankin sitä.
Tapaamissopimus on suunnitelmallisuutta, silloin kumpikin voi suunnitella omaa elämää sovitun mukaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli vähän samaa, ei ehkä noin pahasti. Itse vaihtoi lennosta naista, tai luultavasti petti jo minua sen naisen kanssa. Halusi siis eron ja minut ulos yhteisestä talosta. Ostin sitten oman asunnon ja muutin. Kun olin tähän muuttanut, alkoi tuo raivoaminen. En nyt tarkemmin halua täällä kertoa. Mutta veikkaan että sitä vaan ärsytti että ei voinut enää kontrolloida minua, paitsi just lasten välityksellä yritti. Ja että pärjäsin yksin, jopa paremmin kuin ennen. kuvitteli vissiin että joudun vuokrakämppään ym, mutta ostinkin paremman asunnon kuin se yhteinen oli ja lisäksi halvempi. Joten kulut pysyi samana, vaikka yksin maksan. Hänellä taas tekee tiukkaa asua yksin siellä. Se uusi nainenkaan ei lopulta kauaa sitä katsellut. Lapset eivät juuri myöskään halua siellä enää olla, kun on alkanut niillekin räyhätä. Minua kohtaan rauhoittui vuode
Minulle on käynyt aikoinaan nuorena kauniina naisena ihan parisuhteessa noin. Kun mies on saanut minut, sen ego on oikein pörhistynyt, imenyt itseluottamusta, jolla sitten on lähtenyt kokeilemaan, että kun sain tuon niin mitä kaikkea muuta voisin vielä saada. Se ihmissuhdehan on sitten päättynyt siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisihan se lapsien kannalta reilua antaa miehelle vielä mahdollisuus. Ei joku ikäkriisi ja suhdekokeilu tyttöystävän kanssa ole mikään oikea syy erota ja hajottaa lasten perhe. Aloittaja voisi etsiä itsestään vähäsen anteeksiantoa ja miettiä lasten parasta, eli perheen yhteenpaluuta.
Mistä sait käsityksen, että mies haluaa tulla takaisin? Minä en sellaista aloituksesta huomannut. Jos haluaisi, niin käytös olisi varmaan jotain muuta kuin kiukuttelua ja raivoamista.
Kuka mies alkaa skitsoidisesti imarrella eksää ja kehua sen ulkonäköä ilman mitään taka-ajatuksia? Ei varmaan kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisihan se lapsien kannalta reilua antaa miehelle vielä mahdollisuus. Ei joku ikäkriisi ja suhdekokeilu tyttöystävän kanssa ole mikään oikea syy erota ja hajottaa lasten perhe. Aloittaja voisi etsiä itsestään vähäsen anteeksiantoa ja miettiä lasten parasta, eli perheen yhteenpaluuta.
Mistä sait käsityksen, että mies haluaa tulla takaisin? Minä en sellaista aloituksesta huomannut. Jos haluaisi, niin käytös olisi varmaan jotain muuta kuin kiukuttelua ja raivoamista.
Kuka mies alkaa skitsoidisesti imarrella eksää ja kehua sen ulkonäköä ilman mitään taka-ajatuksia? Ei varmaan kukaan.
Mitä ihmeen imartelua ja kehumista? Miten olisi asiallinen käytös? Pitääkö aina hypätä äärimmäisyydestä toiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli vähän samaa, ei ehkä noin pahasti. Itse vaihtoi lennosta naista, tai luultavasti petti jo minua sen naisen kanssa. Halusi siis eron ja minut ulos yhteisestä talosta. Ostin sitten oman asunnon ja muutin. Kun olin tähän muuttanut, alkoi tuo raivoaminen. En nyt tarkemmin halua täällä kertoa. Mutta veikkaan että sitä vaan ärsytti että ei voinut enää kontrolloida minua, paitsi just lasten välityksellä yritti. Ja että pärjäsin yksin, jopa paremmin kuin ennen. kuvitteli vissiin että joudun vuokrakämppään ym, mutta ostinkin paremman asunnon kuin se yhteinen oli ja lisäksi halvempi. Joten kulut pysyi samana, vaikka yksin maksan. Hänellä taas tekee tiukkaa asua yksin siellä. Se uusi nainenkaan ei lopulta kauaa sitä katsellut. Lapset eivät juuri myöskään halua siellä enää olla, kun on alkanut niillekin räyhätä. Minua kohtaan rauhoittui vuodessa. Tai se pahin meni, edelleen toki koittaa kontro
Eikä taida tajuta myöskään sitä, millaista on pyörittää kotia niiden lasten kanssa ja tehdä kaikki kotityöt yksin ja huolehtia lasten asiat. Se on sitä näkymätöntä naisten työtä. Kun mies joutuu vuoroviikkovanhemmaksi, pitää yksin huolehtia kaikki. Se voi yllättää.
Vierailija kirjoitti:
Niin miksi hän ei tee uusia sopimuksia... Eiväthän ne ole sitovia koskaan...
Sopimukset pitäisi tehdä uusiksi miehen oikkujen mukaan vain, koska mies haluaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin on taas noin mustavalkoista 🙄 Nää on niin nähty ja kuultu monet kerrat. Exä tullut hulluksi osa 19384738292p1p29to9394748489929293748492929474493947401101001947494238939393939282299292847475759292857494992å191677373391919
Meinaatko että ap pakottaa hänet kotiinsa sisälle virnuilemaan ja häiriköimään, vai mikäs se toinen puoli olisi?
Ei, mutta tunnekuohut pitää lopettaa. Ei ketään ole pakko laskea sisälle eikä puheluihin vastata. Lasten asiat hoituu lyhyillä asiallisilla tekstiviesteillä. Ap on itsekin katkera eikä päässyt vielä henkisesti exästä eroon. Toivotaan että ymmärtää itse lopettaa yhteydenpidon. Parempaa jatkoa hänelle. Moni asia on itsestä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Exän omaa toiveajattelua. Haluaa miehen takaisin, mutta ei kehtaa sitä sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin on taas noin mustavalkoista 🙄 Nää on niin nähty ja kuultu monet kerrat. Exä tullut hulluksi osa 19384738292p1p29to9394748489929293748492929474493947401101001947494238939393939282299292847475759292857494992å191677373391919
Meinaatko että ap pakottaa hänet kotiinsa sisälle virnuilemaan ja häiriköimään, vai mikäs se toinen puoli olisi?
Ei, mutta tunnekuohut pitää lopettaa. Ei ketään ole pakko laskea sisälle eikä puheluihin vastata. Lasten asiat hoituu lyhyillä asiallisilla tekstiviesteillä. Ap on itsekin katkera eikä päässyt vielä henkisesti exästä eroon. Toivotaan että ymmärtää itse lopettaa yhteydenpidon. Parempaa jatkoa hänelle. Moni asia on itsestä kiinni.
No eihän Ap:lla ole ollut mitään tunnekuohuja, vaan ihan rauhallisesti hyväksynyt eron ja hoitanut lasten asiat sovitusti. Mies on pommittanut Ap:ta puheluilla ja viesteillä, tullut tämän kotiin, lukenut viestejä ivallisella äänellä ja muuta umpihullua.
Aivan sekoboltsihan tuo mies on mutta anna olla ja yritä iloita siitä että pääsit tuosta tapauksesta eroon!
Komppaan näitä että jatkossa et missään tapauksessa päästä miestä kotiisi vaan vaihdot aina pihalla. Ja kaikki kommunikointi jatkossa kirjallisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin miksi hän ei tee uusia sopimuksia... Eiväthän ne ole sitovia koskaan...
Sopimukset pitäisi tehdä uusiksi miehen oikkujen mukaan vain, koska mies haluaa?
Elämä muuttuu kaikilla ja sen mukaan eletään... Mikään sopimus ei pidä esim jos toinen muuttaa kauas ja on sovittu viikko viikko aiemmin...
Onko tämä nykyinen nainen sinua paljonkin nuorempi? Sitten kyllä pitäisi ollakin onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Aivan sekoboltsihan tuo mies on mutta anna olla ja yritä iloita siitä että pääsit tuosta tapauksesta eroon!
Komppaan näitä että jatkossa et missään tapauksessa päästä miestä kotiisi vaan vaihdot aina pihalla. Ja kaikki kommunikointi jatkossa kirjallisena.
Jep. Selkeät pelisäännöt jatkossa. Sopimuksissa pysytään, ei enää asiattomia puheluja, ei miestä Ap:n ja lasten kotiin ja kaikki viestit kirjallisena. Lapset voi tuoda pihalle.
Vierailija kirjoitti:
Mammat taas katkerina ulisee täällä
Pikemminkin kuulostaa siltä, että se mies on katkera.
Nyt näit hänen todellisen luonteensa. Muista, että rejection is a gods protection.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksikään mies ei jätä hyvää naista. Piste.
Kai sillä nyt on hyvä nainen, riehukoot siellä sen kanssa.
Miksi hän uudelle naiselle riehuisi. Tietysti kaikki pettymys purkautuu eksää kohtaa. Todennäköisesti ollut ihan paska suhde eksän kanssa ja haluaa vielä ilmaista sen kunnolla.
Edellinen suhteeni alkoi ex-parin eron jälkeen, mutta hyvän alun jälkeen selvisi, että oli siinäkin melkoista vihaa ja katkeruutta exäänsä kohtaan.
Lopulta nähdessämme toisella ei tuntunut muuta asiaa olevan, kuin jauhaa kuinka hirveä ihminen ex-vaimonsa on. Muutamaan kertaan otin esiin, että olisikohan nyt kuitenkin syytä keskittyä tähän meidän alkavaan suhteeseen menneen suhteen jauhamisen sijaan. Mutta sama jatkui.
Ero oli lopulta ainoa oikea ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi teillä on tapaamissopimus?
Kyllä lasten tapaamiset voi hoitaa ilmankin sitä.
Tapaamissopimus on suunnitelmallisuutta, silloin kumpikin voi suunnitella omaa elämää sovitun mukaisesti.
Jep. Parasta kun "yhteishuoltaja" sanoo, että sopiminen ja sopimuksista kiinni pitämnien on "alistamista". Koska hänen täytyy elää vapaana kuin taivaan lintu ja muiden mukautua hänen aikatauluihinsa, päähänpistoihinsa ja oikkuihinsa.
Ethän ap ole läheisriippuvainen? Vaikea ymmärtää miksi päästät exän kotiisi, jos oikeasti haluat olla erossa. Tuollaisen kanssa pitää olla mahdollisimman viileästi ja neutraalisti, ja ei kannata ruveta tekemään tikusta asiaa. Tämä tuli mieleen ilakoivasta sävystäsi kirjoittaa tänne, että ehkä et ole itsekään päästänyt kunnolla irti? Ja ihan kokemuksesta puhun, itsellä oli samankaltainen ero, jossa vatvoin ihan liikaa ja liian pitkään exän käytöstä, ja tunsin vahingoniloa sun muuta, vaikka olisin voinut käyttää aikani paremminkin.
Vierailija kirjoitti:
Joo, tunkee lasta tuodessaan sisälle murjottamaan ja suoraan sanottuna käyttäytyy kuin aivoverenvuotopotilas. En tunnista samaksi ihmiseksi enää kuin mihin aikanaan rakastuin ja kenen kanssa perhettä perustin. Hyvä että lähti ja totuus tuli esille. Ihmettelen kovasti, että eikös nyt pitäisi olla rauha maassa kun ihana uusi parisuhde hänellä ja oma elämä. Mitä täällä enää käy räkyttämässä? Ap
"käyttäytyy kuin aivoverenvuotopotilas"
Makaa aivokuolleena sairaalasängyssä ja pystyy hengittämään vain koneen avulla?