Mihin aikaan käyt/kävit suihkussa tänään?
Itse olen menossa nyt. Sitten yövaatteet päälle, skincare, hiustenharjaus, iltapala, hammaspesu, lukeminen/kännykän katsominen ja nukkumaan meneminen kaikessa rauhassa. Kyllä treenin jälkeen väsyttää!
Kommentit (39)
Kävin aamulla n. 7.30 ja sitten töiden jälkeen 18.30.
Olen töissä päiväkodissa, joten tuntuu tarpeelliselta peseytyä töiden jälkeen. Lapset, kun eivät esim. sitä aina katso, kenen päälle aivastavat .
Kohta ulkosauna lämmin.. Ensin löylyän kunnolla, käyn pulahtamassa äkkiä jokeen. Löylyän lisää, pesen itseni jonka jälkeen puhtaat yövaatteet, juon teetä ja painun pehkuihin. Vaihdoin vielä puhtaat petivaatteet äsken. Hetken luen ehkä kirjaa.
Poikaystävä hoitaa sen puolestani.
Äsken kävin ja kävin myös aamulla kun tulin salilta kotiin.
En käy ollenkaan. Käyn yleensä kerran viikossa saunassa.
N52
Mulla on peseytymis päivä seuraavaksi vasta lauantaina eli en mene tänään.
En ole varma. Edellisestä käynnistä on noin kuukausi. Vain käteni, naamani, alapääni ja hampaani olen pessyt tänä aikana säännöllisesti.
Klo 5 aamulla. Nyt ennen nukkumaanmenoa pesen vain kasvot ja hampaat. Aamulla taas suihkuun.
Saunapäivä on keskiviikkoisin. Muuten on vedentuhlausta käydä suihkussa.
Käyn kerran tai kaksi kertaa viikossa, aina silloin, kun tiedän että pitää olla lähellä toisia ihmisiä. Seuraavan kerran käyn keskiviikkoaamuna siis. Iho voi paremmin kun ei turhaan hinkkaa. Toki kesäaikaan jos tämä trendi jatkuu, että on ihan tuskastuttavan kuumaa viisi kuukautta putkeen niin sitten täytyy taas melkein joka päivä nopeasti käydä, mutta ei silloinkaan joka päivä mitään saippuapesuja.
Olin tänään tunnin uimassa, kun pääsin töistä klo 14 eli siellä kävin suihkussa n 14.15 ja 15.30
Siivoan myös suihkun jälkeen. :)
Ap