Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos miesten on vaikea päästä treffeille, niin miksi sitten eivät yritä kaikkeaan sen kerran kun pääsevät?

Vierailija
05.05.2025 |

Ykköset ylle, pöytä naiselle koreaksi, kukkapuska käteen jne. Näinhän ulkomailla toimitaan. 

Kommentit (1004)

Vierailija
961/1004 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän eka kerralla voi tietää millainen se nainen on ja kannattaako siihen panostaa.

Jos ei panosta, ei saa minkäänlaista naista. Ehkä tavalla193si ajattelevat ovat homoja. 

Vierailija
962/1004 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän eka kerralla voi tietää millainen se nainen on ja kannattaako siihen panostaa.

Jankuti jankuti. Nyt ulos nauttimaan upeasta säästä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
963/1004 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole järkeä esittää muuta kuin on. Itse en laita parastani vaan olen rehellinen arki minä. Jos se ei riitä niin nainen voi valita jonkun muun jossa ehkä rakastuu ensi vaikutelmaan, vaikka teatteria olisikin.

Sehän se on, kun hyvä käytös kaikilla ei ole teatteriesitystä. Hyväpä, jos näytät omat karvasi kättelyssä. Sen perusteella voidaan valita.

Vierailija
964/1004 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ensi treffeille panosteta. Sinne mennää katsomaan ansaitseeko nainen sen panostamisen tulevaisuudessa. Niin yleistä se on että naiset treffailevat ilman aikomustakaan pariutumisesta vaan käyttää miestä vain ilmaisten treffien takia. Tämä on myös syynä siihen miksi naiset vaativat että miehen on järjestettävä ne treffit jonnekin kalliiseen ravintolaan

Ja sitten kun toteaisit toisen "panostamisen arvoiseksi", tämä ei haluaisi nähdä sinua uudestaan, koska ensivaikutelma sinusta ei ole ollut hyvä. Itselleni siis tulee mielikuva, että menet treffeille ennakkoajatuksin miten toinen haluaa vain hyötyä sinusta, ja se näkyy kyllä sitten rivien välistä. 

Itse muuten haluan, että toinen järjestää kivat treffit, tiedätkö miksi? Koska olen ollut jo muutamassa suhteessa, jossa olen ollut yksin vetovastuussa kaikesta. Ja lopulta paljastunut, että olen ollut toiselle "parempaa odotellessa", jolloin ei tietenkään ole kokenut tarpeelliseksi mitään panostaa.

Vierailija
965/1004 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

metoon saa yrittämällä.

parempi kun ei panosta yhtään.

Ehkä parempi ettet tosiaan yritä jos yrittäminen tarkoittaa sinulle ruiskauksen yrittämistä.

Vierailija
966/1004 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mies saapuu puku päällä ruusupuska kädessä ja vastassa on legginseihin pukeutunut,röökiä vetävä matami :D

Kannattaa treffailla ihmisiä omasta yhteiskuntaluokasta. Se röökimatami varmaan viihtyisi hyvin farkkuihin pukeutuneen varastomiesmarkun kanssa, jolla on vanha Metallica -paita päällä ja avainnippu housunlenkistä kilisemässä. Samoin kuin pukumiehen kannattaa tavoitella jakkkupukunaisia vaikka juristeja. 

Tässä tapauksessa se pukumies lienee kuitenkin jollain tavalla autistinen tai muutoin vammainen jos tulee yllätyksenä minkälaisen henkilön kanssa olikaan sovittu treffit, eikä ymmärrä että lähipubiin/juoksulenkille ei tarvitse eikä ole tapanakaan pistää sitä aikoinaan rippijuhlaa varten hankittua ja pieneksi jäänyttä tummaa pukua (suomalaisen miehen klassikko). Siististi voi pukeutua ilman että näyttää siltä kuin olisi menossa hautajaisiin, ja asialliseen pukeutumiseen taas kuuluu se että on pukeutunut sään ja aktiviteetin mukaisesti.

Sosiaalisesti taitava osaa myös selvittää tupakointiasiat ja muun oleellisen etukäteen jos se on ehdoton ei.

Vierailija
967/1004 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se kukkapuska ja puku päällä oleminen mitään auta? Ymmärrätkö mitään siitä miten ihmiset toisiinsa tutustuu? Sosiaaliset taidot ja persoonallisuus tärkeimmät. Ja toki asiallinen siisti pukeutuminen mutta ei sitä yli tarvi vetää.

Ja mulle kerran tuotiin kukkapuska ja se sitten oli koko treffien ajan tiellä ja oli todella epäkäytännöllinen idea. Ja minusta hölmöäkin saada kukkia ihmiseltä jota en oikeastaan kovin hyvin tunne ja jonka tapaan livenä vasta ekaa kertaa!

Vierailija
968/1004 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole järkeä esittää muuta kuin on. Itse en laita parastani vaan olen rehellinen arki minä. Jos se ei riitä niin nainen voi valita jonkun muun jossa ehkä rakastuu ensi vaikutelmaan, vaikka teatteria olisikin.

Siksi jäät yksin. Oma itsensä oleminen ei estä sitä etteikö voisi pyrkiä olemaan paras mahdollinen versio itsestään, esim. että pesee hampaat, pitää huolta kunnostaan tai vaikka kehittää itseään henkisesti. Jos siihen omaan itseyteen kuuluu jotenkin olennaisesti sellainen asennevamma että ei piittaa itsestään eikä varsinkaan muista ihmisistä, kokee että perushygienia ja käytöstavat ovat liian vaivalloisia jotta niitä kannattaisi edes kokeilla, niin toki hyvä olla rehellisesti paska jotta muut osaa välttää. Lupaatko myös olla valittamatta omasta valinnastasi?

Sinulle tuntuu olevan mahdoton ajatus että kukaan mies tekisi mitään muun kuin jonkun teatterin vuoksi, tai että he voisivat yksinkertaisesti olla sinua parempia yksilöitä ja kumppaneita, ihan omana itsenään. Toisille suoraselkäisyys on vahva osa persoonaa.

Vierailija
969/1004 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ei voi tietää? Ei ne treffit itsestään ja vahingossa järjesty, vaan voisi olettaa että sinä itse olet hakemalla hakenut seuranhakupalstoilta naista joka miellyttää sinua ulkoisesti ja toivottavasti edes sen verran henkisesti mitä hänestä olet saanut selville. Siinä vaiheessa kun järjestetään treffejä niin olet jo tehnyt päätöksen että tämä nainen on sen arvoinen että haluat panostaa siihen että tapaatte ja kokeilette riittääkö kemiaa suhteeksi asti. Treffeihin menee aina kummallakin resursseja, vähintään aikaa ja rahaa (laittautuminen lasketaan mukaan).

Mikä vamma teillä joillakin miehillä on päässä että laskette niitä omia resurssejanne naama norsun v:llä ja samalla ignooraatte sen naisen panostuksen, ja menette treffeille luullen että kyseessä on joku ostotapahtuma jossa nainen maksaa seksillä ja/tai parisuhteella, tarjositte tälle kahvia tai ei? Miten voi olla noin pihalla siitä miten normaali sosiaalinen kanssakäynti toimii? Epäilen että teillä on edes ystäviä tai sukua joka haluaa pitää yhteyttä kun olette noin inhottavaa seuraa.

Vierailija
970/1004 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ei voi tietää? Ei ne treffit itsestään ja vahingossa järjesty, vaan voisi olettaa että sinä itse olet hakemalla hakenut seuranhakupalstoilta naista joka miellyttää sinua ulkoisesti ja toivottavasti edes sen verran henkisesti mitä hänestä olet saanut selville. Siinä vaiheessa kun järjestetään treffejä niin olet jo tehnyt päätöksen että tämä nainen on sen arvoinen että haluat panostaa siihen että tapaatte ja kokeilette riittääkö kemiaa suhteeksi asti. Treffeihin menee aina kummallakin resursseja, vähintään aikaa ja rahaa (laittautuminen lasketaan mukaan).

Mikä vamma teillä joillakin miehillä on päässä että laskette niitä omia resurssejanne naama norsun v:llä ja samalla ignooraatte sen naisen panostuksen, ja menette treffeille luullen että kyseessä on joku ostotapahtuma jossa nainen maksaa seksillä ja/tai parisuhteella, tarjositte tälle kahvia tai ei? Miten voi olla noin pihalla siitä miten normaali sosiaalinen kanssakäynti toimii? Epäilen että teillä on edes ystäviä tai sukua joka haluaa pitää yhteyttä kun olette noin inhottavaa seuraa.

Millä perusteella miehen tulisi maksaa naisen laittautumisesta? Eivätkös naiset muutenkin laittaudu itseään eikä miehiä varten?
Voinko minä maksattaa naisella uuden pukuni, kenkäni ja kelloni?

Vierailija
971/1004 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketkä tässä laskevat resursseja naama norsun v:llä?
Te naisethan niitä laskette ja vingutte siitä kun miehet eivät tarjoa teille.
Yhäkin, miten pihi voi olla se joka ei maksa molempien puolesta, eikä se joka ei maksa edes omiaan?
Nyt sitten vedotaan jo laittautumiseen "miestä varten", vaikka sen laittautumisen piti olla itseään varten. Jos te nyt olette muuttaneet mieltänne ja laittaudutte miestä varten, niin unohtakaa vaatekauppa ja kampaaja. Menette salille ja laitatte kropan kuntoon, se on miehelle monin verroin tärkeämpää. Jos 20 eur/kk on kallista (ja epäilemättä sekin pitäisi maksattaa miehellä), teette kehonpainotreeniä kotona.

Vierailija
972/1004 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai edes kunnollinen, kunnioittava käytös ja keskustelutaito!

Ja lopettakaa se ulina siitä kahvikupin tarjoamisesta, ja miten pitäisi edes pimpsaa saada vastineeksi. 

Vierailija
973/1004 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhjän saa pyytämättäkin.

Niin minkä tyhjän? Lähdetkö treffeille siksi että oletat saavasi pimluteikää vai tutustuaksesi ihmiseen?

Vierailija
974/1004 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se kukkapuska ja puku päällä oleminen mitään auta? Ymmärrätkö mitään siitä miten ihmiset toisiinsa tutustuu? Sosiaaliset taidot ja persoonallisuus tärkeimmät. Ja toki asiallinen siisti pukeutuminen mutta ei sitä yli tarvi vetää.

Ja mulle kerran tuotiin kukkapuska ja se sitten oli koko treffien ajan tiellä ja oli todella epäkäytännöllinen idea. Ja minusta hölmöäkin saada kukkia ihmiseltä jota en oikeastaan kovin hyvin tunne ja jonka tapaan livenä vasta ekaa kertaa!

Moukka olet sinäkin, jos et osaa ottaa huomaavaisuutta vastaan.

Vierailija
975/1004 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketkä tässä laskevat resursseja naama norsun v:llä?
Te naisethan niitä laskette ja vingutte siitä kun miehet eivät tarjoa teille.
Yhäkin, miten pihi voi olla se joka ei maksa molempien puolesta, eikä se joka ei maksa edes omiaan?
Nyt sitten vedotaan jo laittautumiseen "miestä varten", vaikka sen laittautumisen piti olla itseään varten. Jos te nyt olette muuttaneet mieltänne ja laittaudutte miestä varten, niin unohtakaa vaatekauppa ja kampaaja. Menette salille ja laitatte kropan kuntoon, se on miehelle monin verroin tärkeämpää. Jos 20 eur/kk on kallista (ja epäilemättä sekin pitäisi maksattaa miehellä), teette kehonpainotreeniä kotona.

Entäs jos itse menisit? Ja laittaisit rahaa siihen, että joku opettaisi sinulle käytöstapoja. Luonnettasi ei voi muuttaa, mutta pääsisit edes niille yksille treffeille

Vierailija
976/1004 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne ole ne treffit mikä miehiä kiinnostaa.

Sitten kannattaa pysyä siellä kotona vemputtamassa. Teillä ei ole naisille, tai parisuhteeseen mitää annettavaa. 

Vierailija
977/1004 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkenihan mä yritänki muttei joka naiselle anaali maistu. Onneksi suurin osa silti tykkää.

Vierailija
978/1004 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotikasvatuksesta tuo lähtee. Olen huomannut että monissa kodeissa pohjilta ei vaadita yhtään mitään, mamma passaa ja siivoaa sotkut, kouluikäiset ja teinit saattavat elää kuin pellossa. Perus käytöstapoja ja toisten huomioimista ei opeteta. En ymmärrä tuollaista kasvatustyyliä ollenkaan. 

Siinäpähän treffeillä sitten tiedät, että ei kannata jatkaa, ja väistät luodin. Miksi haluaisin jonkun perässövedettävån ja passattavan mieslapsen?

Vierailija
979/1004 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tyypillisen Suomi-naisen takia kannata turhaan pukeutua :D

Miksi sitten yrität saada siitä Suomi -naisesta kumppania? Jos lähtökohtaisesti halveksut. 

No kun ei jaksa, kun pitäisi sen ulkomsisenkun eteen tehdä jotain. Näille pitäisi märkä reikä valmiina toimittaa kotiin. 

Kuka muuten jaksaisi tuommoisen happamen narisijan seurassa edes sitä pakollista 30 minuuttia treffeillä? Mieti, millaista olisi elämä tuommoisen kanssa:" Nirin, narin, vali, vsli, naiset vali vali , uli uli, !"

Vierailija
980/1004 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivätkö naiset haluakaan tasa-arvoa?

Olet pihalla tasa-arvosta

Jos ajatellaan treffejä, niin eikö siinä tasa-arvoista ole, että molemmat maksavat omat laskunsa? Ja miksei se nainen voi tuoda miehelle kukkia?

Miehiä kiinnostaa tasa- arvo vsin silloin, kun se hyödyttää heitä itseään, ja siitä on haittaa naisille. Naisviha näes. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi