Jos miesten on vaikea päästä treffeille, niin miksi sitten eivät yritä kaikkeaan sen kerran kun pääsevät?
Ykköset ylle, pöytä naiselle koreaksi, kukkapuska käteen jne. Näinhän ulkomailla toimitaan.
Kommentit (925)
Vierailija kirjoitti:
Olen valkoisempi kuin keskiverto Suomi mies.
Aasiassa valkoisuus on arvo nr1.
Olen sisatiloissa, ilmastoinnin alla, koska aurinko on vittumaisen kuuma. Aamulla treenaan jos ei ole krapula.
Yleensa treenaan. Ei voi vaan lihoa!!!
Vaimo hoitaa kaupat, siivoaa, pyykkaa, tiskaa, jne. vaimo on hyva vaimo.
En todellakaan halua tulla kotiin duunista ja ensitoikseni pesta vessaa kun vaimo komentaa.
Kaksi ihan eri todellisuutta.
Pitaisi enemman kayda saarilla, niista voisin sitten kirjoitella teille.
Kohta saan toisen vaimon. Ansaitusti.
Juu, älä kirjoittele enempää. Pysy vaan siellä aurinkotuolissa punaisena hikoillen krapulaasi. Tässäkin on jo liikaa informaatiota suomimiehen alennustilasta Thaimaassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mutta ymmärrä silti se että te yhdessä kulutatte enemmän toistenne varoja kuin että miehesi saisi käyttää ne kaikki yksin mielensä mukaan... Hänen elämänsä voisi olla todella hyvää ilman sinuakin... Minä en edes tiedä paljonko vaimo tienaa... Ei olla koskaan juteltu aiheesta."
Mieheni käyttää omia rahojaan, miten huvittaa ja minä omiani. Totta kai hänen elämänsä voisi olla hyvää ilman minua ja minun elämäni ilman häntä. Ei tämä mikään riippuvuussuhde ole.
Te käytätte huomattavasti enemmän yhdessä rahaa esim asuntoon kuin mies käyttäisi yksin, teillä on luultavasti lapset joihin kuluu myös rahaa, sillä rahalla mies voisi yksin samaan aikaan rikastua todella paljon
Ja niillä lapsillako ei ole mitään merkitystä t
Nimenomaan siellä maassa jota ap hehkuttaa ne myydäänkin tuolla tavalla... Ei täällä suomessa
Thaikkuhuohra jne... Thaikkuakka..
Aika epakunnioittavasti puhutte muista naisista...
Se nyt vaan kertoo omasta pahasta olosta...
Jostain on jaaty paitsi... Ehka alpha miehen munasta...
Vierailija kirjoitti:
Jos sinä maksat ja nainen palvelee, niin mikä muu se sinulle on? Et sinä sitä akkaa ainakaan rakasta, se on jo tämän päivän jutuistasi käynyt selväksi.
Arkaan paikkaan osuin...
Monella jousella...
Huomaa tuosta vihasta ja vahattelysta ja polveilevasta paskanjauhamisesta...
Ydinkysymykset naisluonnosta on tassa ketjussa minun vastaaminani...
Tama pitaisi nuorten miesten lukea ennen armeijaa....
Vaari on puhunut...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinä maksat ja nainen palvelee, niin mikä muu se sinulle on? Et sinä sitä akkaa ainakaan rakasta, se on jo tämän päivän jutuistasi käynyt selväksi.
Noi ukot just rakastaa, kunnes väsyvät maksamaan perheelle. Thaikut ovat "työssä", josta saavat rahaa. Ei kukaan järkijätkä maksa siitä, että joku on hänen kanssaan.
Kuka Sina olet minun rakkaudelleni antamaan maareita?
Mita Sinun miehesi on Sinulle maksanut?
Ei varmaan juuri mitaan...
Huohra myy seksuaalisuuttaan... Vaikkapa siella netissa missa nyt hyvaksytysti kaikki naiset voi kuviaan myyda...
Vaimoni on korkeakoulutettu ja hanella menisi mainiosti ilman minua....
Katkeruus ja kateus....
Niita riittaa...
Meilla on kodinhoitaja. Vaimo tekee eta-toita. Maksan enemman... Joskus maksoin kaiken... Mita valia?
Jarkijatka keskittyy rahaan...
Hauskaa miten ensin vingutaan että moni mies ei halua kahvikuppia maksaa... Ja sitten kuitenkin nimitellaan huohraksi niita joille sopii etta mies maksaa....
Aika koomista ja valikoivaa...
Sille on nimi,,, rasismi...
Ja toinen nimi,,, tyhmyys...
Tyhmasta paasta karsii koko ruumis...
Kuka nyt haluaisi valasta...
Valaskala.... Buu.... Buu...
Kaiken pohja oli kun mies tuli hakemaan kumpparit jalassa konserttiin casual vatteissa. Toinen oli kun huoltoasemalle kahville ja kolmas sinne syömään. Haloo? Ihan oikeasti? Eipä tarvinnut toista kertaa lähteäkään
Sina olet se Huohra joka panee baarista tyhmaa miesta.. Ilmaiseksi vielapa...
Pettaa jne...
Suomi-akka on pahin pettaja...
Kuka uskaltaa paastaa pikkujouluihin tai tyttoreissulle Antalyaan....
Ei tietysti kukaan..
Mutta kun..
Tasa-arvolandiassa on pakko....
Ottakaa joku pilleri milla lahtee henki vtun valas Huohrat.
Ketjun aloitukseen
Ei kannata maksaa vaivaa
Menee vaan ulkomaille ja tekee tuon
Saa arvoisensa kohtelun.
Jos yrittää kaikkensa niin riittääkö se siihen että saa naisen 100% varmuudella? Muutenhan ei ole mitään järkeä panostaa ja yrittää kaikkensa jos tulos ei ole varmaa
Vierailija kirjoitti:
Ottakaa joku pilleri milla lahtee henki vtun valas Huohrat.
Tässä sitä on rahalla saaneen inkkulin tiivistelmä elämästään, kun ei "rakkautta" saa maksamatta siitä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka Sina olet minun rakkaudelleni antamaan maareita?
Mita Sinun miehesi on Sinulle maksanut?
Ei varmaan juuri mitaan...
Huohra myy seksuaalisuuttaan... Vaikkapa siella netissa missa nyt hyvaksytysti kaikki naiset voi kuviaan myyda...
Vaimoni on korkeakoulutettu ja hanella menisi mainiosti ilman minua....
Katkeruus ja kateus....
Niita riittaa...
Thaikkulaisittain korkeakoulutettu Pattayan pimeimmissä bordelleissa. Kyllä siellä elämän koulun varmasti joutuu käymään läpi hirveällä hinnalla.
Suomalainen kulttuuri on mitä on. Tuota ongelmaa ei ikinä ole sivistyneissä maissa.
Vierailija kirjoitti:
Sina olet se Huohra joka panee baarista tyhmaa miesta.. Ilmaiseksi vielapa...
Pettaa jne...
Suomi-akka on pahin pettaja...
Kuka uskaltaa paastaa pikkujouluihin tai tyttoreissulle Antalyaan....
Ei tietysti kukaan..
Mutta kun..
Tasa-arvolandiassa on pakko....
Pistä se korkki kiinni jo, läski suomiukko.
Lue kirjallisuutta ja ymmarra, ettei rakkautta oikeasti ole, muuta kuin rakkaus omiin lapsiin.
Ihmiset jotka uskoo rakkauteen ja eroilee kun "rakkaus", hormoonit loppuu elaa harhoissaan
Kaikki ihmissuhteet on trasnsaktionaalisia
Mita Sina silta mieheltasi oikeasti odotat? Niita asioita mita minun kaltaiseni mies ei suostu tekemaan vaan jotka ulkoistan rahalla, koska en halua olla noyryyttavassa roolissa tekemassa asioita jotka kuuluu naisten hoitaa 😂
En niin sanonut... Ainut mitä ikävöisin olisi juuri lapset...