Jos miesten on vaikea päästä treffeille, niin miksi sitten eivät yritä kaikkeaan sen kerran kun pääsevät?
Ykköset ylle, pöytä naiselle koreaksi, kukkapuska käteen jne. Näinhän ulkomailla toimitaan.
Kommentit (925)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alemman tason maissa miehet joutuvat tekemään enemmän töitä saadakseen naisen. Suomessa riittää että on oma itsensä, koska mies on kuitenkin naiselle aina mahdollisuus parempaan vauraampaan elämään. Näin se menee...
Suomessa tämä pätee myös toisinpäin. Nainen on mahdollisuus miehelle vauraampaan elämään.
Hyvin harvoin... Toki omakotitalo ja lapset... Mutta 95% siitä nauttii vain nainen... Isänä ja aviomiehenä asui yksin omakotitalossa. Nykyinen vaimo homeisessa rivitalossa vuokralla. Jos en olisi häntä huolinut hänellä ei olisi mitään. Minulla velaton talo ja hieno auto
No meillä on tässä 30 vuoden aikana ollut useita omakotitaloja. Tulot samaa luokkaa. Kyllä me ol
Mä tienaan suurin piirtein saman verran, kuin mun mies. Joten yhteenlasketut tulot ovat tuplat verrattuna, että mies olisi yksin.
Mix sita mix tata
Aina polveilevaa jankutusta
Ydinkysymyksiin ei koskaan vastausta
Mix rahalla saa ja hevosella paasee
Mix tasa-arvolandiassa mies on ihan orja
Mix miehet menee thaikkuun
Miettikaa ihan keskenanne en aio tanne enaa kirjoittaa tai vastata
2025 jokaiselle jotakin
Pulpetin "teravin kyna" osasi sanoa, etten ole pulpetin teravin kyna
Jos nyt menestysta ikaa ja Nettovarallisuutta, kaveripiirin nettovarallisuutta vertaa Suomi porukoihin,,, skaalaan aika korkealle...
Ei ole teista oikein argumentoimaan...
Eika oikein mihinkaan muuhunkaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alemman tason maissa miehet joutuvat tekemään enemmän töitä saadakseen naisen. Suomessa riittää että on oma itsensä, koska mies on kuitenkin naiselle aina mahdollisuus parempaan vauraampaan elämään. Näin se menee...
Suomessa tämä pätee myös toisinpäin. Nainen on mahdollisuus miehelle vauraampaan elämään.
Hyvin harvoin... Toki omakotitalo ja lapset... Mutta 95% siitä nauttii vain nainen... Isänä ja aviomiehenä asui yksin omakotitalossa. Nykyinen vaimo homeisessa rivitalossa vuokralla. Jos en olisi häntä huolinut hänellä ei olisi mitään. Minulla velaton talo ja hieno auto
No meillä on tässä 30 vuoden aikana ollut useita omakotitaloja. Tulot samaa luokkaa. Kyllä me ol
Kukahan on hoitanut lapsia? Tuskin ainakaan mies. On hoidattanut oman jälkikasvunsa kokonaan naisen kustannuksella ja nyt leveilee, kun tulot on paremmat.
Hoivatyöstä täytyis ruveta laskuttamaan niin näkyis senkin todellinen hinta.
Vierailija kirjoitti:
Ai kun aakkoset puuttuu ja laitan...
On hirveeta luettavaa...
Tama on runoutta...
Sulle puuroa ja mulle pippuripihvi...
Työssäkäyvillä naisilla on varaa ostaa itselleen pippuripihvit, jos niistä tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spermaviemärit luulee olevansa edelleen jalustalla...
Palvokaa miehet vulvaa!!
Suomalainen nainen on ulkomaalaisten miesten panopatja. Tautisia paskoja kaikki.
Thaimaalainen nainen on ulkomaalaisten miesten panopatja. Tautisia paskoja kaikki.
Tuota voisi väittää suominaisista siihen äskeiseen Malmin tapaukseen viitaten!
On se meilläkin samalla tavalla, mutta kyllä tuossakin asiassa selviää suoraan se että sinulla ei olisi puoliakaan tuosta ilman miestäsi... Sen sijaan miehellä voisi yksin olla huomattava varallisuus... Minä suunnittelen jopa eroa tässä tilanteessa, eikä minua hetkauta ollenkaan sellainen että kaikki omaisuus menisi molemmilta. Ei minun tarvitse olla vaimolle se jonka avulla pääsee todella korkealle...
Kummallisesti sinulta yhtäkkiä löytyi ääkköset, vaikka kirjoitat täsmälleen samalla tavalla kuin tuo Aasian elostelijaa larppaava :D
Mutta vastaan nyt silti: Ehkä minulla ei olisi puoliakaan siitä, mitä meillä on nyt. Mutta miksi kuvittelet, että miehelläni voisi yksin olla ja minulla ei? Mikä saa sinut tallomaan minut alemmaksi vain siksi, että olen nainen? Miksi kuvittelet, että vain mies voi olla menestyksekäs työelämässä? Miksi et anna arvoa naisen työlle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No meillä on tässä 30 vuoden aikana ollut use
Mutta ymmärrä silti se että te yhdessä kulutatte enemmän toistenne varoja kuin että miehesi saisi käyttää ne kaikki yksin mielensä mukaan... Hänen elämänsä voisi olla todella hyvää ilman sinuakin... Minä en edes tiedä paljonko vaimo tienaa... Ei olla koskaan juteltu aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Mix sita mix tata
2025 jokaiselle jotakin
Jos nyt menestysta ikaa ja Nettovarallisuutta, kaveripiirin nettovarallisuutta vertaa Suomi porukoihin,,, skaalaan aika korkealle...
No sinusta on näköjään juomaan sitä Changia oikein urakalla. Olet nyt roikkunut palstalla näköjään koko päivän ja jutuista tulee yhä tyhmempiä. Eukko parka siellä taas passaa jotain suomilusmua, joka örisee aurinkotuolissaan punakkana, tanakkana ja hanakkana. Oi voi.
Vierailija kirjoitti:
Mix sita mix tata
2025 jokaiselle jotakin
Näytät oikeen esimerkkiä, miten jääräpäisesti jankutetaan. Vuoropuhelu sinulle sula mahdottomuus. Keskusteluun tarvitaan myös korvat, ei pelkkää suuta.
Vierailija kirjoitti:
Tyhjän saa pyytämättäkin.
Tyhjä= pillua ei irtoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaus otsikon kysymykseen: Koska monille miehille on opetettu, että miehuus itsessään riittää kaikkeen.
Tämähän se. Luomakunnan kruunu. Not.
No mitä tässä ketjussa sitten meille opetetaan? Miehen tulee vetää treffeillä joku henkilökohtainen standup-show muutamalla kitarasoololla ja naiselle riittää että saapuu paikalle meikattuna.
Aina kun alkaa harmittaa oma sinkkuelämä, niin johan helpottaa kun tulee tänne lueskentelemaan teidän paskapäiden juttuja. Sytyttäisin itseni palamaan jos joutuisin olemaan kanssanne missään tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei itsenä kelpaa niin sitten nainen ei ole se oikea.
Next.
En ole kyllä naisena ikinä ajatellut, että kelpaisin ihan sellaisenaan. Oletusarvo on, että puetaan kivat vaatteet, laitetaan tukkaa ja ehostetaan. Yritetään olla mukavia ja sosiaalisia, eikä tuoda niitä omia huonoja puolia heti esille.
Luulin, että tuo on itsestään selvää.
"Mutta ymmärrä silti se että te yhdessä kulutatte enemmän toistenne varoja kuin että miehesi saisi käyttää ne kaikki yksin mielensä mukaan... Hänen elämänsä voisi olla todella hyvää ilman sinuakin... Minä en edes tiedä paljonko vaimo tienaa... Ei olla koskaan juteltu aiheesta."
Mieheni käyttää omia rahojaan, miten huvittaa ja minä omiani. Totta kai hänen elämänsä voisi olla hyvää ilman minua ja minun elämäni ilman häntä. Ei tämä mikään riippuvuussuhde ole.
"Mutta ymmärrä silti se että te yhdessä kulutatte enemmän toistenne varoja kuin että miehesi saisi käyttää ne kaikki yksin mielensä mukaan... Hänen elämänsä voisi olla todella hyvää ilman sinuakin... Minä en edes tiedä paljonko vaimo tienaa... Ei olla koskaan juteltu aiheesta."
Mitä ihmettä tarkoitat? Sanoinhan, että olemme aina tienanneet suunnilleen saman verran. Jos mieheni olisi ollut sinkku, hänellä ei olisi ollut varaa ostaa niin kallista asuntoa, kuin ostimme ensiasunnoksemme. Sitä paitsi hän nyt sattuu rakastamaan minua, joten tuskin hänen elämänsä olisi ollut näin hyvää ilman minua. Sinä et selvästikään rakasta vaimoasi.
Jestas sentään näitä materialistimiehiä. Mikään muu ei tunnu merkitsevän kuin raha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaus otsikon kysymykseen: Koska monille miehille on opetettu, että miehuus itsessään riittää kaikkeen.
No mitä tässä ketjussa sitten meille opetetaan? Miehen tulee vetää treffeillä joku henkilökohtainen standup-show muutamalla kitarasoololla ja naiselle riittää että saapuu paikalle meikattuna.
Aina kun alkaa harmittaa oma sinkkuelämä, niin johan helpottaa kun tulee tänne lueskentelemaan teidän paskapäiden juttuja. Sytyttäisin itseni palamaan jos joutuisin olemaan kanssanne missään tekemisissä.
Anna palaa! (Heh)
Vierailija kirjoitti:
On se meilläkin samalla tavalla, mutta kyllä tuossakin asiassa selviää suoraan se että sinulla ei olisi puoliakaan tuosta ilman miestäsi... Sen sijaan miehellä voisi yksin olla huomattava varallisuus... Minä suunnittelen jopa eroa tässä tilanteessa, eikä minua hetkauta ollenkaan sellainen että kaikki omaisuus menisi molemmilta. Ei minun tarvitse olla vaimolle se jonka avulla pääsee todella korkealle...
Kummallisesti sinulta yhtäkkiä löytyi ääkköset, vaikka kirjoitat täsmälleen samalla tavalla kuin tuo Aasian elostelijaa larppaava :D
Mutta vastaan nyt silti: Ehkä minulla ei olisi puoliakaan siitä, mitä meillä on nyt. Mutta miksi kuvittelet, että miehelläni voisi yksin olla ja minulla ei? Mikä saa sinut tallomaan minut alemmaksi vain siksi, että olen nainen? Miksi kuvittelet, että vain mies voi olla menestyksekäs työelämässä? Miksi et anna arvoa naisen työlle?
Voisi sinullakin olla... Mutta idea oli se että syöt miehen rahoja jokatapauksessa, tietysti mies sinunkin... Erikseen teillä olisi itsellenne enemmän kuin yhdessä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli lähteä kanssasi treffeille tuolla palopuheella (pun intended) :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä tarkoitat? Sanoinhan, että olemme aina tienanneet suunnilleen saman verran. Jos mieheni olisi ollut sinkku, hänellä ei olisi ollut varaa ostaa niin kallista asuntoa, kuin ostimme ensiasunnoksemme. Sitä paitsi hän nyt sattuu rakastamaan minua, joten tuskin hänen elämänsä olisi ollut näin hyvää ilman minua. Sinä et selvästikään rakasta vaimoasi.
Jestas sentään näitä materialistimiehiä. Mikään muu ei tunnu merkitsevän kuin raha.
Siksi onkin erittäin outoa, että hän on halunnut elätettävän, hänestä riippuvaisen naisen. Hän kun olisi paljon onnellisempi yksin rahoinensa, kun olisi säästyneet nekin p*lluun käytetyt roposet.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni käyttää omia rahojaan, miten huvittaa ja minä omiani. Totta kai hänen elämänsä voisi olla hyvää ilman minua ja minun elämäni ilman häntä. Ei tämä mikään riippuvuussuhde ole.
Te käytätte huomattavasti enemmän yhdessä rahaa esim asuntoon kuin mies käyttäisi yksin, teillä on luultavasti lapset joihin kuluu myös rahaa, sillä rahalla mies voisi yksin samaan aikaan rikastua todella paljon
Sori, mulle pippuripihvin hinta on pikku raha, sulle se oli toki kallis. 😇