Jos miesten on vaikea päästä treffeille, niin miksi sitten eivät yritä kaikkeaan sen kerran kun pääsevät?
Ykköset ylle, pöytä naiselle koreaksi, kukkapuska käteen jne. Näinhän ulkomailla toimitaan.
Kommentit (925)
Minulle tuo ap:n kuvaama käytös olisi aivan yliampuvaa, jopa ahdistavaa. (Olen nainen)
Menkää treffeille omana itsenänne. Kyllä kohteliaat ja ystävälliset ihmiset on sitä ihan luonnostaan, ei tarvita kikkoja.
Alemman tason maissa miehet joutuvat tekemään enemmän töitä saadakseen naisen. Suomessa riittää että on oma itsensä, koska mies on kuitenkin naiselle aina mahdollisuus parempaan vauraampaan elämään. Näin se menee...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naisille kannata tarjota!!! Se että ensimmäisillä treffeillä tarjoat kahvit tarkoittaa vain sitä että toisilla treffeillä on vähintään tarjottava kahvi ja kahvin kanssa jotain ja tästä se lumipalloefekti lähtee pyörimään missä naisen vaatimus vain kasvaa ja kasvaa kun mikään määrä ei riitä kun aina pitää saada pikkusen enemmän kuin edellisellä kerralla. Ja kukaan nainen ei ole niin arvokas että ansaitsisi kaikki ne vaatimukset
Kysymys on vaan pillusta.
Sun taytyy ulkoistaa kaikki vaan siihen ajatukseen. Mita maksat pillusta. Mita pillu antaa vastineeksi.
Parisuhteet sattuu kohdalle jos sattuu.
Mutta sellainen etta jotain vie jonnekin ulos kavelemaan ja jaarittelemaan on ihan alytonta, kun haluavat sita pillua vastaan pippuripihvin.
Nain on ollut aivan jokaisen naisen k
Noh mahtavaa etta myonnat asian laidan. Nainen on lahjottava.
Minka sita omalle naismaulleen mahtaa jos tykkaa aasialaisista, tykkasin kanssa itaeurooppalaisista...
Jostain syysta suomalainen nainen ei mua viehattanyt lahtokohtasesti yhtaan...
Kauniitakin nahnyt mutta joku feminiini klikki puuttuu... En osaa selittaa...
Jotenkin tietty defensiivisyys ja epanaismaisuus... Agressiivisuus ihan kauheita luonteenpiirteita...
Vierailija kirjoitti:
Ts. olet maksanut tarjoamalla kaikenlaista, niin olen minakin.
Jos et ole yhtaan avokatinen saat huonon kohtelun.
Miten perusasioita ei voi hyvaksya.
Tama on pillusta maksamista.
Joskus ihan nuorena sain ihan vaan silla etta halusin hengailla, tytto maksoi jopa ruoat jne. ei ollut oikeasti rahaa....
Mutta aikuisialla kaikki oli oikeasti vastikkeellisempaa kun Thaimaassa jossa voi helposti saada ilmaiseksi tai tarjoamalla jotain halpaa...
Kaikki on inflaatiota. 100e investointi naiseen kun naiseen riittaa... Julkkisnainen on 200e...
Ei riitä minulle alkuunkaan. Pikku raha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen kunnioittaa kylmaa rahaa.
Ei muuta.
Se on selviytymisresurssi.
Suomi nainen kunnioittaa huonommin ei riita etta rahaa on, sita pitaa tuhlata naiseen.
Hauskaa taalla palstoilla etta perus jutuista joutuu vankaamaan.
Minkalainen vaimo jollain kaupankassa tai vartija miehella oikein on? Ei ainakaan korkeakoulutettu tai fiksu. Yleensa runkkailee himassa ja on luovuttanut.
Naiset haluaa AINA rikkaampaa miesta, se on DNAssa, koska RAHA = TURVA
Naisille OMA RAHA = TURVA. Miehen rahat eivät tuo naisille turvaa. Kunnon koulutus ja työ, niistä naiset saa hyvän elämän.
Hahaha! Voi jestas kun olisikin joku päivä oikeasti tuolla tavalla. Haluaisin nähdä yhdenkin na
Olen eri, mutta kyllä moni nainen elättää varatonta hulttiomiestä. Tosin ne naiset on varmaan erilaisia kuin ne, joita sinä haet.
Mutta ydinongelma ei ole se, että kaikista naisista pitää maksaa. Vaan se, että sinä haluat sellaisia naisia joihin sinulla ei riitä rahkeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta.
Suomi nainen kunnioittaa huonommin ei riita etta rahaa on, sita pitaa tuhlata naiseen.
Minkalainen vaimo jollain kaupankassa tai vartija miehella oikein on? Ei ainakaan korkeakoulutettu tai fiksu. Yleensa runkkailee himassa ja on luovuttanut.
Naisille OMA RAHA = TURVA. Miehen rahat eivät tuo naisille turvaa. Kunnon koulutus ja työ, niistä naiset saa hyvän elämän.
Hahaha! Voi jestas kun olisikin joku päivä oikeasti tuolla tavalla. Haluaisin nähdä yhdenkin na
Täällä on. Mutta en ole otettavissa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on niin, että liikaa panostava mies vaikuttaa naisen silmiin pelkästään epätoivoiselta. Mikään ei ole epäseksikkäämpää kuin epätoivoinen mies. Nainen haluaa miehen joka ei joudu tyytymään. Nainen haluaa miehen joka pääsisi helposti treffeille lukemattomien muiden naisten kanssa niin halutessaan.
Millainen on sitten tällainen mies, joka pääsee kaikkien kanssa treffeille? Brad Pittin näköinen ulkoisesti vai? Entä luonne? Esimerkiksi juurikin tuo Brad Pitt on epäonnistunut kaikissa naissuhteissaan ja osa lapsistakin on katkaissut välit häneen. Toisin sanoen erittäin hyvä ulkonäkö ei takaa erittäin hyvää luonnetta.
Vierailija kirjoitti:
Alemman tason maissa miehet joutuvat tekemään enemmän töitä saadakseen naisen. Suomessa riittää että on oma itsensä, koska mies on kuitenkin naiselle aina mahdollisuus parempaan vauraampaan elämään. Näin se menee...
Suomessa tämä pätee myös toisinpäin. Nainen on mahdollisuus miehelle vauraampaan elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivätköhän ne naiset itse pilaa omat mahdollisuutensa nimenomaan sillä että yrittävät laittautua liikaa ja tehdä mieheen vaikutuksen... Minulle ainakin sellainen on yksi suurimmista syistä jo ennen treffejä vetää tinderissä vasempaan kun nainen ei ole enää haluttava laittautuneena
Luulen, että suurin osa miehistä haluaa että nainen laittautuu. Tietysti liika on liikaa, mutta sekin on yksilöllistä millaisen pakkelin kukakin kokee liialliseksi. Töröhuuli-irtoripsi-feikkikynsi -naisilla on kyllä yleensä vientiä enemmän kuin seinäruususisarillaan.
Kyllä mä oon sitä mieltä että mua yleensä naiset ovat pitäneet todella arvostettuna ja nimenomaan sellaisena kunnon miehenä ja olen saanut siitä todella paljon kehuja ja vientiä riittää... Mutta kaiken maailman törröhuuli, irtoripsi, feikkikynsi muijat
Voihan se olla, että naiset tykkää sinusta, ei se silti sitä tarkoita että kaikki muutkin naisten tykkäämät miehet olisi samaa mieltä. Ts toimimalla sinun toiveitasi vastaan naiset ovat pilanneet mahdollisuutensa juuri sinuun. Siitä, ovatko he pilanneet mahdollisuutensa yleisesti miesmarkkinoilla ei voida tällä perusteella todeta kyllä mitään. Tosielämän havainnot ainakin puhuisivat sitä vastaan.
Niin mahtavaa. Juurisyy,,, eli kaunis nainen suomessa vaatii aivan mahdottomia, etta ilmaiseksi antaa. Lahjomalla antaa heti.
Niin en ymmarra miksi pitaisi olla se, joka on se kakkosdeitti hyvatyyppi, jolta pihtaa, koska haluaa suhteeseen, kun samalta naiselta voi lahjomalla saada pillua.
Naisilla ei ole mitaan moraalista kompassia. Kaikki perustuu valheeseen ja petokseen. Se joka maksaa saa. Piste.
Jos nainen itse haluaisi tehdä minuun vaikutuksen treffeillä hän tulisi meikkaamattomana, farkuissa ja hupparissa, todennäköisesti saisi minusta huomattavasti enemmän irti ja huomioimista kuin se että hän tulee meikattuna, irtoripseineen, korkkareissa joku mekko päällä. Jälkimmäinen saa minussa miehenä ajatuksia, hän ei ole tosissaan, hänessä ei ole vaimoainesta, hän ei kestä ollenkaan haasteita joita elämä voisi tuoda tullessaan, hänen elämässään todella isossa roolissa on itsensä laittaminen. Kun taas minä olen paljon arkisemmista asioista nauttiva ja vastaavat pukeutumiset olisivat itselleni niitä juhlahetkiä jotka ovat suhteellisen harvoja elämässäni. Keskittyisin enemmän sisimpään, enkä ajaisi ulkonäöllä poispäin.
Vierailija kirjoitti:
Meitä lienee erilaisia, koska ei minulla ole ollut mitenkään vaikea päästä treffeille. Ongelma ennemmin on, että puolin ja toisin fiilis usein on että ekan viiden minuutin jälkeen voisi lähteä jo pois. "Ai tollainenko hän onkin" lienee kummankin mielessä. Nettideittailu ongelma, kun tulee kohdattua ihmisiä jotka ei livenä ikinä kiinnostaisi mitenkään.
Veit sanat näppikseltä.
Vierailija kirjoitti:
Panostaminen treffeillä ei koskaan auta. Pitkä ja komea mies saa naisen ilman mitään panostusta treffeillä. Lyhyille ja rumille miehille mikään määrä panostusta ei auta.
Auttaa paljonkin. Hyvät tavat, sujuva keskustelutaito ja huumorintaju ovat etenkin miehelle iso plussa. Naisten taas kannattaa panostaa erityisesti ulkoiseen olemukseen. Terv. evoluutio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta.
Hahaha! Voi jestas kun olisikin joku päivä oi
Minä olen aina ollut se varakkaampi ja luonnollisesti reilumpi kuin nainen
Vierailija kirjoitti:
Niin mahtavaa. Juurisyy,,, eli kaunis nainen suomessa vaatii aivan mahdottomia, etta ilmaiseksi antaa. Lahjomalla antaa heti.
Niin en ymmarra miksi pitaisi olla se, joka on se kakkosdeitti hyvatyyppi, jolta pihtaa, koska haluaa suhteeseen, kun samalta naiselta voi lahjomalla saada pillua.
Naisilla ei ole mitaan moraalista kompassia. Kaikki perustuu valheeseen ja petokseen. Se joka maksaa saa. Piste.
Vain sinun todellisuudessas näin. 😂🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ts. olet maksanut tarjoamalla kaikenlaista, niin olen minakin.
Jos et ole yhtaan avokatinen saat huonon kohtelun.
Miten perusasioita ei voi hyvaksya.
Tama on pillusta maksamista.
Joskus ihan nuorena sain ihan vaan silla etta halusin hengailla, tytto maksoi jopa ruoat jne. ei ollut oikeasti rahaa....
Mutta aikuisialla kaikki oli oikeasti vastikkeellisempaa kun Thaimaassa jossa voi helposti saada ilmaiseksi tai tarjoamalla jotain halpaa...
Kaikki on inflaatiota. 100e investointi naiseen kun naiseen riittaa... Julkkisnainen on 200e...
Ei riitä minulle alkuunkaan. Pikku raha.
Oikeastiko tämä olmi kuvittelee, että satku pari takaa pääsyn vällyjen väliin? Anna mun kaikki kestää... Tuon verran nyt maksaa pelkkä samppanja niillä illallisilla, joita olen syönyt. Ja maksanut ihan itse :D
Mahtavaa, etta kaiken kiemurtelun jalkeen saatiin vihdoin totuus.
Rumalta saa viemalla kavelylle.
Kauniin joutuu lahjomaan.
Kaunis on hyvin kriittinen sen suhteen kenen kanssa alkaa suhteeseen ja mitka on ehdot.
Onko kysymys minun naismausta, etta taman asian voi skaalata ylospain menemalla ulkomaille.
EiVierailija kirjoitti:
Jos nainen itse haluaisi tehdä minuun vaikutuksen treffeillä hän tulisi meikkaamattomana, farkuissa ja hupparissa, todennäköisesti saisi minusta huomattavasti enemmän irti ja huomioimista kuin se että hän tulee meikattuna, irtoripseineen, korkkareissa joku mekko päällä. Jälkimmäinen saa minussa miehenä ajatuksia, hän ei ole tosissaan, hänessä ei ole vaimoainesta, hän ei kestä ollenkaan haasteita joita elämä voisi tuoda tullessaan, hänen elämässään todella isossa roolissa on itsensä laittaminen. Kun taas minä olen paljon arkisemmista asioista nauttiva ja vastaavat pukeutumiset olisivat itselleni niitä juhlahetkiä jotka ovat suhteellisen harvoja elämässäni. Keskittyisin enemmän sisimpään, enkä ajaisi ulkonäöllä poispäin.
Ei sitte käynyt mielessä, että joku saattaa pitää niitä treffejä sellaisena juhlahetkenä, joka vaatii arvoistaan pukeutumista?
Vaikea panostaa, jos ei tule myöntävää vastausta treffikutsuun. Tai no kerran tuli, sovittiin, että nähdään yhdessä puistossa keskustan paikkeilla ja lähdetään sieltä kulkemaan. Oli vaihdettu "tuntomerkitkin" ennen lähtöä, jos nyt ei jostain syystä toinen äkkää.
Meni 10 min, meni 20 min, meni 30 min, meni 40 min. Ei tullut paikalle, päättelin siitä sitten asian laidan tämän naisen suhteen. Laitoin seuraavana päivänä viestin. Kysyin tuliko joku äkillinen tilanne tms. Ei vastausta. Poistin viikon päästä kontakteista.
Täytät koko palstan tällä narsistisella shaissellas.