Jos miesten on vaikea päästä treffeille, niin miksi sitten eivät yritä kaikkeaan sen kerran kun pääsevät?
Ykköset ylle, pöytä naiselle koreaksi, kukkapuska käteen jne. Näinhän ulkomailla toimitaan.
Kommentit (925)
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa, etta kaiken kiemurtelun jalkeen saatiin vihdoin totuus.
Rumalta saa viemalla kavelylle.
Kauniin joutuu lahjomaan.
Kaunis on hyvin kriittinen sen suhteen kenen kanssa alkaa suhteeseen ja mitka on ehdot.
Onko kysymys minun naismausta, etta taman asian voi skaalata ylospain menemalla ulkomaille.
Keskustelet jo itsekses. Onko lääkkeet ottamatta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panostaminen treffeillä ei koskaan auta. Pitkä ja komea mies saa naisen ilman mitään panostusta treffeillä. Lyhyille ja rumille miehille mikään määrä panostusta ei auta.
Auttaa paljonkin. Hyvät tavat, sujuva keskustelutaito ja huumorintaju ovat etenkin miehelle iso plussa. Naisten taas kannattaa panostaa erityisesti ulkoiseen olemukseen. Terv. evoluutio.
Tuota pitkämiesmeemiä on kyllä aina hauska lukea näin yli 190-senttisenä miehenä. Itse olen käytännössä aina ollut yksin ja kaikki naiset on aina laittaneet tapailut poikki. Iso osa lyhyemmistä kavereistani taas on jo naimisissa ja lapsiakin on. Ei se pituus mitään takaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin mahtavaa. Juurisyy,,, eli kaunis nainen suomessa vaatii aivan mahdottomia, etta ilmaiseksi antaa. Lahjomalla antaa heti.
Niin en ymmarra miksi pitaisi olla se, joka on se kakkosdeitti hyvatyyppi, jolta pihtaa, koska haluaa suhteeseen, kun samalta naiselta voi lahjomalla saada pillua.
Naisilla ei ole mitaan moraalista kompassia. Kaikki perustuu valheeseen ja petokseen. Se joka maksaa saa. Piste.
Ei kai se kaunis nainen mahdottomia vaadi. Mutta se vaatii hyvännäköinen hauskan miehen, joka saa pikkarit pyörimään jalassa. Muut joutuu tyytymään taviksiin tai ostettaviin.
Ja se joka maksaa pildestä saa niiltä naisilta, jotka ylipäänsä ovat ostettavissa. Ne parhaat, eli maksuttomat kauniit naiset ei anna sinulle, koska sinulla ei ole niitä vetovoimatekijöitä joita nämä naiset hakevat.
Jos olet tavismies joka haluaa kauniin nuoren naisen, niin joudut kaivamaan kuvetta. Sori siitä. Ei se ole naisten syy, ettet sinä ymmärrä omaa tasoasi.
Ei hitto niin kauheasti naisvihaa. Miksi?
Kerroin totuuden.
Totuutta ei voi tajuta, jos on persaukinen tai riippuvainen.
Totuus aukeaa kokemuksen kautta.
Totuus on kylma. Tunteeton ja karu.
Nainen on kiinnostunut miehen resursseista ja toissijaisesti miehesta valineena.
Mies on kiinnostunut naisesta a) seksuaalisesti b) intellektuaalisesti, jos sellaiseen yhteyteen on mahdollisuus
Naiset ei ole mitaan keskustelujoita. Keskustelu, jossa miehen logiikka on vedenpitava ja nainen huomaa, etta puhui itsensa pussiin aiheuttaa hepulin.
Kun nainen haluaa "keskustelua" ole hyvin tarkka ja varovainen.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen itse haluaisi tehdä minuun vaikutuksen treffeillä hän tulisi meikkaamattomana, farkuissa ja hupparissa, todennäköisesti saisi minusta huomattavasti enemmän irti ja huomioimista kuin se että hän tulee meikattuna, irtoripseineen, korkkareissa joku mekko päällä. Jälkimmäinen saa minussa miehenä ajatuksia, hän ei ole tosissaan, hänessä ei ole vaimoainesta, hän ei kestä ollenkaan haasteita joita elämä voisi tuoda tullessaan, hänen elämässään todella isossa roolissa on itsensä laittaminen. Kun taas minä olen paljon arkisemmista asioista nauttiva ja vastaavat pukeutumiset olisivat itselleni niitä juhlahetkiä jotka ovat suhteellisen harvoja elämässäni. Keskittyisin enemmän sisimpään, enkä ajaisi ulkonäöllä poispäin.
Minä pidän pääasiassa farkkuja ja huppareita, enkä koskaan meikkaa arkena, mutta ei minua haittaa karkoittaa tuolla tavalla ajattelevat miehet pois. Jo termi "vaimoaines" tökkii niin pahasti, että parempi jatkaa eri suuntiin.
Eli jos puhut mahkujen pilaamisesta, niin ainakaan itse en olisi tuossa menettänyt kyllä mitään. Veikkaan, että harva nainen on.
Pääsin treffeille ja yritin kyllä ihan ihan ihan kaikkeni, että saisin pimsaa, eli kyllä siellä kaikki tehdään, päin vastoin kuin otsikossa väitetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi minun pitäisi lähteä tapaamaan jotain naista ja esittää siellä joku näytös? Jos joku nainen on kiinnostunut minusta niin se tulee itse puhumaan minulle. Ilman kukkia tms joutavaa ja on ihan oma itsensä.
Moni nainen tykkää kukista, koska se symboloi naiseutta. Jos et anna arvoa naieudelle, kuten juuri ilmiannat tekstisi perusteella, niin ei ihme että tämä maa voi huonosti. Paha siinä on kiinnostua miehestä, joka ei halua välittää sen vertaa että toinen ilahtuisi.
minä mitään rikkaruohoja halua!!!👹👹👹👹👹
suklaa ilahduttaa 😃😃😃👍🏻👍🏻👍🏻💖💖💖💖
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naisille kannata tarjota!!! Se että ensimmäisillä treffeillä tarjoat kahvit tarkoittaa vain sitä että toisilla treffeillä on vähintään tarjottava kahvi ja kahvin kanssa jotain ja tästä se lumipalloefekti lähtee pyörimään missä naisen vaatimus vain kasvaa ja kasvaa kun mikään määrä ei riitä kun aina pitää saada pikkusen enemmän kuin edellisellä kerralla. Ja kukaan nainen ei ole niin arvokas että ansaitsisi kaikki ne vaatimukset
Kysymys on vaan pillusta.
Sun taytyy ulkoistaa kaikki vaan siihen ajatukseen. Mita maksat pillusta. Mita pillu antaa vastineeksi.
Parisuhteet sattuu kohdalle jos sattuu.
Mutta sellainen etta jotain vie jonnekin ulos kavelemaan ja jaarittelemaan on ihan alytonta, kun haluavat sita pillua vastaan pippuripihvin.
Nain on ollut aivan jokaisen naisen kanssa suomessa. Miten tata on niiiin vaikea tajuta t
Kai ymmärrät, että isoa osaa miehistä ei kiinnosta mikään irtoseksi? Eikä niitäkään miehiä kiinnosta, jotka voisivat saada sellaista joka päivä. Esimerkiksi Andrew Tate sanoi, että hänelle tulee joka ikinen päivä tarjouksia sadoilta naisilta, jotka olisivat valmiita menemään hänen kanssaan välittömästi sänkyyn. Hän totesi vain siihen, ettei voisi vähempää kiinnostaa jotku lortot. Jos ihminen saa jotain asiaa loputtomiin koko ajan, menettää se silloin merkityksensä.
Vierailija kirjoitti:
Niin mahtavaa. Juurisyy,,, eli kaunis nainen suomessa vaatii aivan mahdottomia, etta ilmaiseksi antaa. Lahjomalla antaa heti.
Niin en ymmarra miksi pitaisi olla se, joka on se kakkosdeitti hyvatyyppi, jolta pihtaa, koska haluaa suhteeseen, kun samalta naiselta voi lahjomalla saada pillua.
Naisilla ei ole mitaan moraalista kompassia. Kaikki perustuu valheeseen ja petokseen. Se joka maksaa saa. Piste.
Ja tämä on sinun mielestäsi moraalista kompassia? Mieshän tässä valehtelee ja tekee petoksen. Kunnon mieslogiikkaa. Toivottavasti ne thaikut kynivät sinut puhtaaksi :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se kaunis nainen mahdottomia vaadi. Mutta se vaatii hyvännäköinen hauskan miehen, joka saa pikkarit pyörimään jalassa. Muut joutuu tyytymään taviksiin tai ostettaviin.
Ja se joka maksaa pildestä saa niiltä naisilta, jotka ylipäänsä ovat ostettavissa. Ne parhaat, eli maksuttomat kauniit naiset ei anna sinulle, koska sinulla ei ole niitä vetovoimatekijöitä joita nämä naiset hakevat.
Jos olet tavismies joka haluaa kauniin nuoren
Ei pida paikkaansa. Sain ilmaiseksi lukioni kauneimmalta. Kuten sanoin se vaati vaivannakoa. Jos olisit rikas kuten mina kayttaisit aina rahaa vauhdittamaan asioita.
Olen lihaksikas laitan farkut ja t-paidan. Lyhyt siisti tukka mutta ei siili!! Paita housuun!! Tama on se miesmalli mista ita-euroopan ja aasian naiset tykkaa!! Tama on se mista suomessa maalla naiset tykkaa... Hesa on ihan omanlaisensa!! Siella pitaa nayttaa hintilta...
Vierailija kirjoitti:
Pääsin treffeille ja yritin kyllä ihan ihan ihan kaikkeni, että saisin pimsaa, eli kyllä siellä kaikki tehdään, päin vastoin kuin otsikossa väitetään.
Treffeillä yritetään saada parisuhde. Irtoseksiä saa kuka tahansa rahaa vastaan. Se ei vaadi minkäänlaista yrittämistä, eikä siinä tarvitse tehdä mitään vaikutusta naiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alemman tason maissa miehet joutuvat tekemään enemmän töitä saadakseen naisen. Suomessa riittää että on oma itsensä, koska mies on kuitenkin naiselle aina mahdollisuus parempaan vauraampaan elämään. Näin se menee...
Suomessa tämä pätee myös toisinpäin. Nainen on mahdollisuus miehelle vauraampaan elämään.
Hyvin harvoin... Toki omakotitalo ja lapset... Mutta 95% siitä nauttii vain nainen... Isänä ja aviomiehenä asui yksin omakotitalossa. Nykyinen vaimo homeisessa rivitalossa vuokralla. Jos en olisi häntä huolinut hänellä ei olisi mitään. Minulla velaton talo ja hieno auto
No meillä on tässä 30 vuoden aikana ollut useita omakotitaloja. Tulot samaa luokkaa. Kyllä me olemme molemmat tuoneet vaurautta toistemme elämään. Nyt, kun lapset ovat lentäneet pesästä, asumme velattomassa rivitalossa (ei homeisessa). Pankkitilille on kertynyt mukavasti säästöjä. Ja väitän, että mieheni on nauttinut avioliitostamme, lapsistamme ja yhteisestä elostamme sen verran, ettei ole vaihtamassa elämäänsä mihinkään. Enkä usko, että tällainen elämä on niin kovin tavatonta kuin tällä palstalla annetaan ymmärtää.
Miksi miehet eivät koskaan voi antaa naisille kunniaa heidän tekemästään työstä, vaan väittävät kivenkovaan naisen olevan AINA maksullinen? Se on todella loukkaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ma en tieda mutta... tyylis kirjottaa on aika aaliomainen,,, vaikuutat aika yksinkertaiselta tyypilta... et ainakaan penaalin teravin kyna... ihan hirveeta luettavaa,,,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen itse haluaisi tehdä minuun vaikutuksen treffeillä hän tulisi meikkaamattomana, farkuissa ja hupparissa, todennäköisesti saisi minusta huomattavasti enemmän irti ja huomioimista kuin se että hän tulee meikattuna, irtoripseineen, korkkareissa joku mekko päällä. Jälkimmäinen saa minussa miehenä ajatuksia, hän ei ole tosissaan, hänessä ei ole vaimoainesta, hän ei kestä ollenkaan haasteita joita elämä voisi tuoda tullessaan, hänen elämässään todella isossa roolissa on itsensä laittaminen. Kun taas minä olen paljon arkisemmista asioista nauttiva ja vastaavat pukeutumiset olisivat itselleni niitä juhlahetkiä jotka ovat suhteellisen harvoja elämässäni. Keskittyisin enemmän sisimpään, enkä ajaisi ulkonäöllä poispäin.
Minä pidän pääasiassa farkkuja ja huppareita, enkä koskaan meikkaa arkena, mutta ei minua haittaa karkoittaa tuolla tavalla ajattelevat mie
En minä naiselle puhu koskaan olisiko hän vaimoainesta tai vastaavaa, mutta ulkonäkö kertoo todella paljon siitä mihin kumppanista on ja todella laittautunut tarkoittaa minulle miehenä sellaista että kyseessä ei ole kovinkaan pitkäaikainen tai vakavasti otettava juttu tai että ei ole valmis kokemaan kovinkaan suuria vastoinkäymisiä. On niinkuin todella kevytkenkäinen ja sellaiseen ei helposti halua edes tutustua...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alemman tason maissa miehet joutuvat tekemään enemmän töitä saadakseen naisen. Suomessa riittää että on oma itsensä, koska mies on kuitenkin naiselle aina mahdollisuus parempaan vauraampaan elämään. Näin se menee...
Suomessa tämä pätee myös toisinpäin. Nainen on mahdollisuus miehelle vauraampaan elämään.
Hyvin harvoin... Toki omakotitalo ja lapset... Mutta 95% siitä nauttii vain nainen... Isänä ja aviomiehenä asui yksin omakotitalossa. Nykyinen vaimo homeisessa rivitalossa vuokralla. Jos en olisi häntä huolinut hänellä ei olisi mitään. Minulla velaton talo ja hieno auto
Mun mies asui homeisessa rivariasunnossa, mutta ei se kodiksi lapsiperheelle sopinut. 😂
Ostettiin ok-talo ja sekä miehen, että lapsen allergia- ja flunssakierre loppui siihen. Kaikki voittivat.
Ai kun aakkoset puuttuu ja laitan...
On hirveeta luettavaa...
Tama on runoutta...
Sulle puuroa ja mulle pippuripihvi...
Vierailija kirjoitti:
Naisia suositaan koulussa. Kannustetaan jne. poikia vaan haukutaan ja alistetaan jos ollaan vahan terveita, eli villeja...
Siksi ne korkeakoulutilastot on mita on.
Tienaan itse yrittajana aika paljon enemman, kuin juurikaan kukaan palkkatyolainen.
Voittajat voittaa ja haviajat haviaa.
Miksi sitten yrittäjät ovat kovimpia valittajia tulojen suhteen ja saavat pienimpiä eläkkeitä joilla eivät kuulemma elä ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti aaliolla ei ole tyttolapsia thaikkuhååransa kanssa...,,,,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No meillä on tässä 30 vuoden aikana ollut useita omakotitaloja. Tulot samaa luokkaa. Kyllä me olemme molemmat tuoneet vaurautta toistemme elämään
On se meilläkin samalla tavalla, mutta kyllä tuossakin asiassa selviää suoraan se että sinulla ei olisi puoliakaan tuosta ilman miestäsi... Sen sijaan miehellä voisi yksin olla huomattava varallisuus... Minä suunnittelen jopa eroa tässä tilanteessa, eikä minua hetkauta ollenkaan sellainen että kaikki omaisuus menisi molemmilta. Ei minun tarvitse olla vaimolle se jonka avulla pääsee todella korkealle...