Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos miesten on vaikea päästä treffeille, niin miksi sitten eivät yritä kaikkeaan sen kerran kun pääsevät?

Vierailija
05.05.2025 |

Ykköset ylle, pöytä naiselle koreaksi, kukkapuska käteen jne. Näinhän ulkomailla toimitaan. 

Kommentit (925)

Vierailija
41/925 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Puhuinki 70-luvusta."

Ei silloinkaan jokaiselle tuppisuulle tullut naisia ovista ja ikkunoista. Itsevarmat supliikkimiehet ja jännät miehet ovat kautta aikojen kiehtoneet tiettyä osaa naisista.

Vierailija
42/925 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei satsaa, lähde pois. Niin minä teen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/925 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Puhuinki 70-luvusta."

Ei silloinkaan jokaiselle tuppisuulle tullut naisia ovista ja ikkunoista. Itsevarmat supliikkimiehet ja jännät miehet ovat kautta aikojen kiehtoneet tiettyä osaa naisista.

Mun porukat on tavannu jossain limudiskossa 15-vuotiaana ja menny naimisiin ja lapsia. Ne ei oo deittaillu koskaan.

Vierailija
44/925 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja missäs ulkomailla miehet ilmestyvät kukkapuska kädessä ensimmäisille treffeille?

Niinpä, ei missään. Ne ulkomaiset kun elokuvat ovat fiktiota.

Vierailija
45/925 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja missäs ulkomailla miehet ilmestyvät kukkapuska kädessä ensimmäisille treffeille?

Niinpä, ei missään. Ne ulkomaiset kun elokuvat ovat fiktiota.

Espanjassa ja Italiassa. Diego ja Lorenzo on tummia adoniksia, joiden äidinkieli on amouri.

Vierailija
46/925 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Puhuinki 70-luvusta."

Mun porukat on tavannu jossain limudiskossa 15-vuotiaana ja menny naimisiin ja lapsia. Ne ei oo deittaillu koskaan.

Harvinaisuus he olivat siihenkin aikaan.

Vierailija
47/925 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, että kasvatat sietämättömiä tyttöjä, jotka tulevat jäämään yksin.

Miksi he yksin jäisivät? Minua ihmetyttää sinun häpeämisesi siitä, että nainen arvostaa itseään ja vaatii arvostusta muilta. Onko sinulla mielenterveysongelmia muutenkin?

Vierailija
48/925 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Puhuinki 70-luvusta."

Ja ne ei oo harrastanu seksiä elämässään ku yhen kumppanin kans, jollei sit jompikumpi oo pettäny.

Vierailija
49/925 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Puhuinki 70-luvusta."

Ja ne ei oo harrastanu seksiä elämässään ku yhen kumppanin kans, jollei sit jompikumpi oo pettäny.

Ja siinäkin ovat tilastollinen harvinaisuus.

Vierailija
50/925 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Puhuinki 70-luvusta."

...kai tiedät että ne vanhat vitsit karavaanarien vaimonvaihtoviikoista ei ole vitsejä? Kyllä ne silloinkin osasi.

Vierailija
51/925 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen mies on niin pihi, että sen kerran kun pääsee treffeille, niin siitäkin pitää kitistä. Suomalainen mies ei halua tarjota edes kahvikuppia ABC:llä.

Vierailija
52/925 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivätkö naiset haluakaan tasa-arvoa?

Olet pihalla tasa-arvosta

Jos ajatellaan treffejä, niin eikö siinä tasa-arvoista ole, että molemmat maksavat omat laskunsa? Ja miksei se nainen voi tuoda miehelle kukkia?

Tämä on täysin ok mieheltä, joka on valmis myös jäämään koti-isäksi. Tradwifea etsivältä tuo olisi törkeää.

Vierailija
53/925 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivätkö naiset haluakaan tasa-arvoa?

Olet pihalla tasa-arvosta

Jos ajatellaan treffejä, niin eikö siinä tasa-arvoista ole, että molemmat maksavat omat laskunsa? Ja miksei se nainen voi tuoda miehelle kukkia?

Edelleen se lähtöpremissi oli, että kun valitatte miten vaikea on päästä treffeille. Sitten kun sen kerran pääsette, niin rupeatte pikkulapsimaisesti ämppyilemään, että nainen maksaa ja nainen saa panna parastaan.

Keskustelet juuri naisen kanssa, jota hävettää tämä nykynais

Harmi, että kasvatat sietämättömiä tyttöjä, jotka tulevat jäämään yksin.

Yksin, niinkuin sinäkin olet jäänyt, butch?

Vierailija
54/925 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai yrittäisi edes keskustella kokonaisia lauseita ja käyttäytyä niinkuin aikuinen. Mutta ei, ennemin istuu hiljaa sen näköisenä että treffeillä oleminen on kamalan epämukavaa. 

Vierailija
55/925 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niille on tärkeämpää miettiä kumpi sen deitin kahvikupin maksaa.

Mun mielestä se on ihan itsestäänselvää että se maksaa joka pyytää kahville treffimielessä. Miksi miehet tekevät tästä niin helvetin vaikeaa?

Vierailija
56/925 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se on kahden kimppa. Turhaa tehdä kaikkensa, jos toinen ei halua tehdä kaikkensa. Olen ihmissuhteissa peili. Annan sinulle samalla mitalla kun sinä annat minulle.

Ei ole olemassa miestä, joka olisi yhtä antelias kuin nainen. 

Olet vissiin tavannut kaikki maailman miehet että voit tehdä tuollaisen yleistyksen?Anteliaisuus ei katso sitä mitä jalkojen välistä löytyy. Olen tavannut niin monta hyväksikäyttäjä naista mutta en silti menisi yleistämään kuten sinä. 

Vierailija
57/925 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niille on tärkeämpää miettiä kumpi sen deitin kahvikupin maksaa.

Tämä! Jos elämä on yhdestä kahvikupista kiinni, niin ehkä kannattaa unohtaa treffailut kokonaan. 

Etsitään sitä traditional stay at home wifeä, mutta ei haluta kustantaa edes pullakahveja. Myös: valitetaan että naiset etsisi elättäjää, kun itse etsii elätettävää vaimoa.

Alan uskoa että nää incelit etsii jotain rikasta perijärouvaa jonka siivellä elää 😂

Moniko Suomessa etsii mitään tradional stay at home wifea? Eiköhän koko termi ja ilmiö ole hyvin kaukana suomalaisesta arjesta.

Niinpä, suomimiehet etsii naista joka sekä käy töissä että tekee yksin kotityöt ja hoitaa lapset.

Vierailija
58/925 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä kiinnostaa vain treffien jälkeiset tapahtumat.Muuten ei mentäisi niille treffeillekään.

Aika typerää. Mitään seksuaalistahan ei tapahdu treffien jälkeen, jos treffeillä ei osata olla hurmaavia.

Vierailija
59/925 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten tuo olisi kiva idea mutta nykypäivänä aivan liian paljon naiset vain deittailevat ilmaisten asioiden takia ilman että on aikomustakaan edes yrittää rakentaa simuhdrtta niin tuommoinen nainen ei kuvailemaasi ansaitse. Normaalit naiset kyllä ansaitsee mutta ne on sen verran harvinaisia että ei kannata luottaa siihen.

Pitäisikö naisten aloittaa miesten arvostus ja kunnioitus kun sitä kuitenkin naiset miehiltä vaativat vai onko tämä yksi niistä kuuluisista kaksoisstandardeista missä naiset ei todellakaan kykene samaan mitä kuitenkin miehiltä itse vaatii?

Vierailija
60/925 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se on kahden kimppa. Turhaa tehdä kaikkensa, jos toinen ei halua tehdä kaikkensa. Olen ihmissuhteissa peili. Annan sinulle samalla mitalla kun sinä annat minulle.

Ja sä tiedät ennen treffejä jo, miten toinen tulee käyttäytymään treffeillä? Sitähän tuo olisi. Tiedät jo ennen treffejä, että toinen on töykeä tai pukeutunut huonosti, koska itsekin valitset pukeutua huonosti jo ennen treffejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän