Jos miesten on vaikea päästä treffeille, niin miksi sitten eivät yritä kaikkeaan sen kerran kun pääsevät?
Ykköset ylle, pöytä naiselle koreaksi, kukkapuska käteen jne. Näinhän ulkomailla toimitaan.
Kommentit (925)
Vierailija kirjoitti:
Joo! Joskus muinoin olin treffeillä miehen kanssa, joka tuli melko kaukaa paikan päälle. Viestittely oli kohtuu hyvin kirjoitettu, mutta livenä ei puhu mitään. Oli tosi kiusallista olla hiljaa piiiiitkiä aikoja sen jälkeen, kun olin yrittänyt kysellä kaikenlaista ja aina vastaus jotain joo, ei, emmätiiä. Siis mikä ihmeen ongelma tää on? Eikö voisi hoitaa päänupin kuntoon, ennen kun alkaa deittailla?
Kävin just kahvilla miehen kanssa, joka on selvästi parempi kirjoittamaan kuin keskustelemaan. Häkeltyi helposti. Ei se vielä mitään, mutta oli muutenkin vähän erityispiirteinen ( huomasin jo kirjoitellessa, korostui naamakkain) eikä esim. tarjoutunut maksamaan kahvia. Exänsä oli lähtenyt jonkin rahaan liittyvän jutun takia, vaikka oli hyvät välit ja pitkä suhde. Ei tullut jatkoa.
Vierailija kirjoitti:
Me, jotka "pääsemme" treffeille, tiedämme ettei suomalainen nainen ole minkään arvoinen kumppanina. Ainoa asia, joka kiinnostaa, on pìllu.
Tuollaisen kommentin jättäjä on niin vastenmielinen, etteivät sanat riitä kertomaan.
Miten naiset toimivat ulkomailla verrattuna suomalaiseen matamiin?
No mitä te naiset tuotte 'pöytään'?
Odotatte valmista, teillähän on se pillu.
Vierailija kirjoitti:
Ulkomailla on perinteisiä naisia, jotka haluavat olla miehelleen hoikkia, naisellisia, kauniita ja miehiään arvostavia naisia. Tietenkin heitä kohdellaan kuten sellaista naista kuuluu arvostaa.
Jos on miehiä lyttäävä feministi, joka voimaantuu lihomalla ja leikkaamalla siilitukan, voi olla vaikea löytää sitä miestä joka tekee kaikkensa saadakseen siilitukkaisen pulleron joka vihaa häntä.
Hyvin sanottu!
Itse olen toiminut noin. Laitan ykköset ylle, maksan kaikki tarjoilut ja pohdin treffipaikat valmiiksi etukäteen, joita sitten ehdotan. Kukkapuskaa en viitsi enää hankkia, koska jotkut naiset on kokenu sen kiusallisena tapailuvaiheessa. Se sopii ehkä paremmin parisuhteessa sitten. Mutta en tosiaan ole sinne asti vielä päässyt etenemään. Naiset ovat aina päättäneet kaikki jutut ennen sitä. M30
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen mies on niin pihi, että sen kerran kun pääsee treffeille, niin siitäkin pitää kitistä. Suomalainen mies ei halua tarjota edes kahvikuppia ABC:llä.
Oletatko naispuolisen kaverinkin maksavan kahvisi jos hän ehdottaa sinulle kahville menoa? No et tietenkään niin vaan kumpikin maksaa omansa. V tun seksistinen lokki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo! Joskus muinoin olin treffeillä miehen kanssa, joka tuli melko kaukaa paikan päälle. Viestittely oli kohtuu hyvin kirjoitettu, mutta livenä ei puhu mitään. Oli tosi kiusallista olla hiljaa piiiiitkiä aikoja sen jälkeen, kun olin yrittänyt kysellä kaikenlaista ja aina vastaus jotain joo, ei, emmätiiä. Siis mikä ihmeen ongelma tää on? Eikö voisi hoitaa päänupin kuntoon, ennen kun alkaa deittailla?
Kävin just kahvilla miehen kanssa, joka on selvästi parempi kirjoittamaan kuin keskustelemaan. Häkeltyi helposti. Ei se vielä mitään, mutta oli muutenkin vähän erityispiirteinen ( huomasin jo kirjoitellessa, korostui naamakkain) eikä esim. tarjoutunut maksamaan kahvia. Exänsä oli lähtenyt jonkin rahaan liittyvän jutun takia, vaikka oli hyvät välit ja pitkä suhde. Ei tullut jatkoa.
Meni shokkiin kun näki sinut livenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei haittaa, jos ei halua tarjota kahvia. Itse asiassa suosin paljonkin mieluummin sitä, että kumpikin maksaa omansa.
Mutta se, että perustelee mitään toimintaansa exänsä käytöksellä, on aina todella suuri red flag. Minua ei kiinnosta että sinua on petetty ja siksi olet mustasukkainen ja kontrolloiva. Tai sinun yksityisyyttäsi ei ole kunnioitettu ja siksi olet nyt kaikin tavoin salamyhkäinen ja epäilyttävä. Tai olet pihi hyväksikäyttäjä, koska ex käytti taloudellisesti hyväksi jne. Vaikka joku osa olisi edes osittain tottakin, se ei oikeuta perseilyä seuraavaa kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me, jotka "pääsemme" treffeille, tiedämme ettei suomalainen nainen ole minkään arvoinen kumppanina. Ainoa asia, joka kiinnostaa, on pìllu.
Tuollaisen kommentin jättäjä on niin vastenmielinen, etteivät sanat riitä kertomaan.
Onko rehellisyys sinulle vastenmielistä laajemmaltikin?
Vierailija kirjoitti:
Miten naiset toimivat ulkomailla verrattuna suomalaiseen matamiin?
Kuulemma pyyhkivät hienkin otsalta. Välittävät ja huolehtivat niin ihanasti.
Se olisi korruptiota. Mies yrittää ostaa naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naisten kanssa voi keskustella. Niitä voi korkeintaan olla kuuntelevinaan ja puhella niille rauhoittavasti, kuten hevoselle.
Vierailija kirjoitti:
Jos deittiä dominoi kova yritys, se epäonnistuu. Sellaiset miehet ja naiset pärjäävät, joilla on eniten tarjottavaa (ei vängällä tyrkytettävää. Ihmiset tykkäävät tehdä löytöjä toisista ja liittää hyviä kokemuksia omaan tarinaan.)
Tämä. Mikään ei anna uuden naisen tapaamiseen enemmän itsevarmuutta kuin deittailu yhden tai kahden naisen kanssa jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naisten kanss
Puhu vastakin sille, mutta älä koske. Se on kiellettyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen mies on niin pihi, että sen kerran kun pääsee treffeille, niin siitäkin pitää kitistä. Suomalainen mies ei halua tarjota edes kahvikuppia ABC:llä.
Oletatko naispuolisen kaverinkin maksavan kahvisi jos hän ehdottaa sinulle kahville menoa? No et tietenkään niin vaan kumpikin maksaa omansa. V tun seksistinen lokki.
Sinä incel et ymmärrä seurustelusta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin just kahvilla miehen kanssa, joka on selvästi parempi kirjoittamaan kuin keskustelemaan. Häkeltyi helposti. Ei se vielä mitään, mutta oli muutenkin vähän erityispiirteinen ( huomasin jo kirjoitellessa, korostui naamakkain) eikä esim. tarjoutunut maksamaan kahvia. Exänsä oli lähtenyt jonkin rahaan liittyvän jutun takia, vaikka oli hyvät välit ja pitkä suhde. Ei tullut jat
"Puhu vastakin sille, mutta älä koske. Se on kiellettyä. "
Eikö saa edes taputtaa kaulalle tai lautaselle?
Tuppisuihin on kyllä tullut törmättyä liian usein. Yleensä olen tulkinnut, etteivät tykänneet minusta eivätkä siksi halunneetkaan tutustua enempää. Sitten onkin yllätyksenä tullut viestiä perään, että oli tosi mukavaa. Silloin tulee mieleen, että tapasinko äsken epähuomiossa jonkun muun.
Ymmärrän ujouden, mutta kyllä jotain pitää jutella jotta tutustumista edes tapahtuu.