Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos miesten on vaikea päästä treffeille, niin miksi sitten eivät yritä kaikkeaan sen kerran kun pääsevät?

Vierailija
05.05.2025 |

Ykköset ylle, pöytä naiselle koreaksi, kukkapuska käteen jne. Näinhän ulkomailla toimitaan. 

Kommentit (925)

Vierailija
21/925 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo yrittämisestä kiinni. Jos on tähdet kohdallaan niin ei tarvii ku katsoa toista. Ja jos ei oo tähdet kohdallaan niin ei auta mikään.

Thats it.

Vierailija
22/925 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meitä lienee erilaisia, koska ei minulla ole ollut mitenkään vaikea päästä treffeille. Ongelma ennemmin on, että puolin ja toisin fiilis usein on että ekan viiden minuutin jälkeen voisi lähteä jo pois. "Ai tollainenko hän onkin" lienee kummankin mielessä. Nettideittailu ongelma, kun tulee kohdattua ihmisiä jotka ei livenä ikinä kiinnostaisi mitenkään.

Jos menee vaa ulkonäkö edellä ehkä juu.

Niin juuri. Tinderissähän kiinnittää huomiota luonne, mutta sitten kun nähdään ekaa kertaa, kiinnitetään huomiota ulkonäköön kun kasvotustenhan sen vasta näkee. Vai? Lol!

Nää ulilautarunccarit on hauskoja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/925 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meitä lienee erilaisia, koska ei minulla ole ollut mitenkään vaikea päästä treffeille. Ongelma ennemmin on, että puolin ja toisin fiilis usein on että ekan viiden minuutin jälkeen voisi lähteä jo pois. "Ai tollainenko hän onkin" lienee kummankin mielessä. Nettideittailu ongelma, kun tulee kohdattua ihmisiä jotka ei livenä ikinä kiinnostaisi mitenkään.

Jos menee vaa ulkonäkö edellä ehkä juu.

Aika harvalla lienee kumppanin ulkonäkö merkityksetön seikka. 

Vierailija
24/925 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niille on tärkeämpää miettiä kumpi sen deitin kahvikupin maksaa.

Tämä! Jos elämä on yhdestä kahvikupista kiinni, niin ehkä kannattaa unohtaa treffailut kokonaan. 

Vierailija
25/925 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkö naiset haluakaan tasa-arvoa?

Vierailija
26/925 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet pihalla tasa-arvosta

Vierailija
27/925 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun naisia ei kiinnosta siisti herrasmies, pitää olla tatuoitu, lävistetty entinen linnakundi.

Taidat tykätä wt-sutturoista, koska eivät normaalit naiset linnakundeista tykkää. Hyi hemmetti.

Vierailija
28/925 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ajatellaan treffejä, niin eikö siinä tasa-arvoista ole, että molemmat maksavat omat laskunsa? Ja miksei se nainen voi tuoda miehelle kukkia?

Vierailija
29/925 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Jos elämä on yhdestä kahvikupista kiinni, niin ehkä kannattaa unohtaa treffailut kokonaan. 

Etsitään sitä traditional stay at home wifeä, mutta ei haluta kustantaa edes pullakahveja. Myös: valitetaan että naiset etsisi elättäjää, kun itse etsii elätettävää vaimoa.

Alan uskoa että nää incelit etsii jotain rikasta perijärouvaa jonka siivellä elää 😂

Vierailija
30/925 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ajatellaan treffejä, niin eikö siinä tasa-arvoista ole, että molemmat maksavat omat laskunsa? Ja miksei se nainen voi tuoda miehelle kukkia?

Edelleen se lähtöpremissi oli, että kun valitatte miten vaikea on päästä treffeille. Sitten kun sen kerran pääsette, niin rupeatte pikkulapsimaisesti ämppyilemään, että nainen maksaa ja nainen saa panna parastaan.

Vierailija
31/925 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä kiinnostaa vain treffien jälkeiset tapahtumat.Muuten ei mentäisi niille treffeillekään.

Vierailija
32/925 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsitään sitä traditional stay at home wifeä, mutta ei haluta kustantaa edes pullakahveja. Myös: valitetaan että naiset etsisi elättäjää, kun itse etsii elätettävää vaimoa.

Alan uskoa että nää incelit etsii jotain rikasta perijärouvaa jonka siivellä elää 😂

Moniko Suomessa etsii mitään tradional stay at home wifea? Eiköhän koko termi ja ilmiö ole hyvin kaukana suomalaisesta arjesta.

Vierailija
33/925 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen se lähtöpremissi oli, että kun valitatte miten vaikea on päästä treffeille. Sitten kun sen kerran pääsette, niin rupeatte pikkulapsimaisesti ämppyilemään, että nainen maksaa ja nainen saa panna parastaan.

Keskustelet juuri naisen kanssa, jota hävettää tämä nykynaisten prinsessakäytös. Toitotetaan tasa-arvoa, mutta miehiltä edellytetään sukupuoliroolien mukaista

En minä ole sinkku ja olen itsekin nainen. Minä taas kannustan nuoria naisia olemaan mahdollisimman prinsessoja. Vaatimaan miehiltä kunnollista panostusta elämän tärkeimpään ihmissuhteeseen. 

Vierailija
34/925 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun naisia ei kiinnosta siisti herrasmies, pitää olla tatuoitu, lävistetty entinen linnakundi.

Oliko isäsikin sellainen?

Kyllä oli

Vierailija
35/925 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat katsoa liikaa jenkki-tiktokkeja. Kotirouvuus on Suomessa ollut aina äärimmäisen harvinaista ja koko yhteiskunta on rakennettu kahden elättäjän perhemallille.

Hanki vaikka jokin harrastus, niin vähenee tuo lyhytvideoiden tuijottelu.

Vierailija
36/925 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on kahden kimppa. Turhaa tehdä kaikkensa, jos toinen ei halua tehdä kaikkensa. Olen ihmissuhteissa peili. Annan sinulle samalla mitalla kun sinä annat minulle.

Vierailija
37/925 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskustelet juuri naisen kanssa, jota hävettää tämä nykynaisten prinsessakäytös. Toitotetaan tasa-arvoa, mutta

Harmi, että kasvatat sietämättömiä tyttöjä, jotka tulevat jäämään yksin.

Vierailija
38/925 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhjän saa pyytämättäkin.

Mikä syy tuo on edes yrittää treffeille? Ole yksin. 

Ensitapaamisella varmistetaan seuraava tapaaminen. 

Vierailija
39/925 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko isäsikin sellainen?

70-luvulla oli hyvin erilaiset ajat.

Ilmiö, tai siis siitä valittaminen että tavallinen mies ei kelpaa, on varsin vanha. "Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin" laulettiin jo 80-luvulla.

80-luvun jutut ei oo varsin vanhoja ku minäki oon eläny sen ajan ja ei oo yhtään ryppyä vielä naamassa. Puhuinki 70-luvusta.

Vierailija
40/925 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se on kahden kimppa. Turhaa tehdä kaikkensa, jos toinen ei halua tehdä kaikkensa. Olen ihmissuhteissa peili. Annan sinulle samalla mitalla kun sinä annat minulle.

Ei ole olemassa miestä, joka olisi yhtä antelias kuin nainen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan