Missä iässä viimeistään alkaa Marimekkotanttamaisuus?
Kommentit (132)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä pelkää. Se ei tapahdu kaikille.
Mulla ei ole marimekkoa. En käytä tunikoita tai muuta saissea. Mulla on pitkä tumma tukka. On oma hiusväri.
54v.
Eikös se ole kylmää pukeutua vain hiuksiin?
Hiukset on päässä!
Mulla on vaatteet. En puhunut siitä mitä mulla päällä.
Suorastaan herttainen harhaluulo että naiset ne vain tätiytyy ja miehet ovat raamikkaita kuin George Clooney konsanaan. Ikävä romuttaa harhakuva mutta suurin osa suomalaisista miehistä ei näytä George Clooneylta :D Kaikki me vanhenemme ja ihan yhtälailla ne ikääntyneet solut, aurinko ja elämäntavat näkyy miehillä ihossa siinä missä naisillekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole marimekkoa. En käytä tunikoita tai muuta saissea. Mulla on pitkä tumma tukka. On oma hiusväri.
54v.
Hiukset on päässä!
Kirjoitit, että sinulla on pitkä tumma kai. Se ne hiukset yltää takapuolen alapuolelle? Minulla tuli sinusta mieleen se lady, joka ratsastaa nakkena hiukset hulmuten.
Marimekko=maailman rumin brändi. Ei tule mun päälle. Ikinä.
T.N59
Kateellisten puhetta.
Marimekko on laadukasta ja fiksua pukeutumista.
Lukiolaisena ja opiskelijana kasarilla Marimekko oli muotia ja mulla oli niitä eli ikäväli 15-25 v. Ostin tasaraitaa lapsille kun olivat pieniä. Nyt mulla ei ole halua eikä rahaakaan, kun olen 57v.
Marimeko vaatteet loppuu kokoon L, ei isommat mammat saa vaatteita sieltä. Itse en ole koskaan Marimekosta tykännyt. Se Unikkokuosikin on niin loppuunkulutettu, että meinaa yrjö lentää kun se näkyy ties missä milloinkin. Nuoret varsinkin käyttää sellaisia collegepaitoja, joissa on se unikko. Ei se Marimekko ole mun mielestä edes mammatanttamerkki. Moni kyllästynyt, jos edes koskaan pitänyt ja koot niin pieniä, että ei mene päälle. Lisäksi kalliita ja huono laatu.
Mie oon 44 ja huomasin pari vuotta sitten, että oon tantta. Ei tää silleen muuten minua haittaisi, mutta kun unohdan sen tanttamaisuuteni aina ja kuvittelen, että oon edelleen nuori. Sitten näen itteni peilistä ja oon silleen että WTF kuka toi täti on. Jotenkin tuntuu, että jäin henkisesti sinne 25-vuotiaaksi ja en tajua että oon jo aikuinen ja keski-ikäinen.
Joskus voi kokea, että se Marimekkotanttatyyli on pakko aloittaa, koska ympäristö viestii, että asu, kampaus tm. vaikuttaa heidän mielestään liian nuorekkaalta. Itse aloin saada vihjailuja siitä n. 45-v:na, ettei esim. pitkä tukka sovi enää keski-ikäiselle ym. alkoi tulla vastaan. Vuositolkulla vain nauroin näitä juttuja, enkä muuttanut tyyliäni. Kun täytin 55 v., en enää jaksanut samalla tavalla sitä samaa vihjailua kärsiä, vaan päätin muuttaa tyyliäni, etten olisi niin "punainen vaate" muille.
Mutta kuinkas sitten kävikään, kun leikkasin tukkani lyhyeksi ja muutin asujani? Seuraavaksi tuli uusi aihe!!! Pikkulinnut lauloivat, että näytän joidenkin mielestä leuhkalta.
Että sillä lailla. 😂
Mul ei ikinä koska en tykkää näistä kauheista kuoseista. Tai jostain Teltta mekoista. Käytän housuja ja paitoja sekä neuleita. Usein miesten osastolta löytää hyviä housuja ja takkeja kun oon pitkä naine. En siis käytä hameita. Hyvin harvoin. Kotelomekko ja jakku. Ja nahkatakki /rotsi löytyy. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
54v.
Hiukset on päässä!
Kirjoitit, että sinulla on pitkä tumma kai. Se ne hiukset yltää takapuolen alapuolelle? Minulla tuli sinusta mieleen se lady, joka ratsastaa nakkena hiukset hulmuten.
Pitkissä hiuksissa on eri pituuksia. Ei vain yhtä.
Vierailija kirjoitti:
Ulkomailla jos näen jonkun pukeutuneen M.mekkoon, kierrän kaukaa, sillä oikein liputtaa että olen suomalainen.
Onko sun itsetunto noin huono, häpeät itseäsi?
Vierailija kirjoitti:
Marimeko vaatteet loppuu kokoon L, ei isommat mammat saa vaatteita sieltä. Itse en ole koskaan Marimekosta tykännyt. Se Unikkokuosikin on niin loppuunkulutettu, että meinaa yrjö lentää kun se näkyy ties missä milloinkin. Nuoret varsinkin käyttää sellaisia collegepaitoja, joissa on se unikko. Ei se Marimekko ole mun mielestä edes mammatanttamerkki. Moni kyllästynyt, jos edes koskaan pitänyt ja koot niin pieniä, että ei mene päälle. Lisäksi kalliita ja huono laatu.
Ne loppuvat kokoon xxl. Mutta mitoitus ei kauhean reilua oo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No seuraa tilannetta oman vaimosi kohdalla. Vai eikö sulla ole vaimoa?
Kirjoittaja on nainen.
Ja kade, joka ei raaski ostaa edes Tasaraita-teepparia tarjouksestakaan. Ostaa ennemmin Tokmannin retkun, joka lötsähtää pesuissa jo muutamassa kuukaudessa.
Niissä myös sivusaumat kiertää. Näyttää pahalle, kun saumat on vatsan päällä ja selässä kylkien sijaan.
Tokmannin vaatteissa siis.
Minäkään niitä telttoja päälle laita. Ei mitään muotoa. Ja samaa settiä nämä H&M harmaat lakana mekot tai monet muut yövsatteen näköset kesämekot. Värinä valkoinen, harmaa ja musta.
En ole mikään muumio. 👻👀
Omalla kohdalla siinä 11v, kun sain sellaisen lahjaksi. Ihan hyvä kassi, kesti rajumpaakin menoa ja metsissä samoilua. Nykyisin ei ole, joten olenko nyt ei-marimekkotantta?
Nuoret, laatutietoiset ja varakkaammat naiset käyttää nykyään tosi paljon. Katseleppas vaikka täällä yliopiston käytävillä. 😇
No missä iässä se sulle tapahtui ap, mieti siitä.